Oud 28-08-2009, 22:31
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Huh? Wie zegt dat jij die chemische reacties en elektrische impulsen niet stuurt dan?
Hoe zou je die willen sturen? Dat zou met een of andere energie moeten zijn van je ziel

Citaat:
Onzin.
Hoezo?

Citaat:
Dbz: als je niet gelooft in vrije wil, dan geloof je dus dat alles van te voren vast staat?
Zoals eerder gezegd, alles wordt(lijkt mij) bepaald door chemische reacties, én kwantummechanica. Aangezien je de kwantummechanica niet kan voorspellen, staat niet alles vast. Je hebt wel vrije wil, maar niet alles staat vast, aangezien wij de kwantummechanica vast niet kunnen sturen.

Citaat:
Ik zeg ook niet dat het wetenschappelijk te onderbouwen is, ik zeg alleen dat we samen op die mogelijkheid kwamen. En het zou een mooie verklaring zijn voor dat het erop lijkt dat sommige mensen dingen weten die ze niet kunnen weten.
Nee, dat begrijp ik, maar aangezien het niet wetenschappelijk te onderbouwen is, en het een theorie is van twee niet-experts, vind ik het zelf erg onlogisch dat het klopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2009, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Hoe zou je die willen sturen? Dat zou met een of andere energie moeten zijn van je ziel
Waarom zou dat door een ziel moeten gebeuren? Gast...

En alsof jouw 'hypothese' wel zou kloppen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 22:48
Verwijderd
Doe alsjeblieft niet zo pretentieus zeg.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 16:34
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ja maar theorie betekent niet dat het niet bewezen is.
Niets is ooit helemaal bewezen, behalve het verhaal achter 'ik denk, dus ik ben', zo je wilt. Vergeet niet dat filosofie ook wetenschap is. Behalve het feit dat we denken/twijfelen, kan alles verder in onze geest geprojecteerd zijn door één of ander duiveltje (of een enorme goudvis met 46 poten, als je dat liever hebt).


Citaat:
Nee, dat begrijp ik, maar aangezien het niet wetenschappelijk te onderbouwen is, en het een theorie is van twee niet-experts, vind ik het zelf erg onlogisch dat het klopt.
Dat mag je vinden. Al kunnen juist niet-experts dingen soms van een totaal andere kant bekijken. Hoe weet je trouwens dat wij niet-experts zijn?

Er is inderdaad maar één mogelijk argument (mits dat niet ondertussen al weerlegd is, dat weet ik niet): men is er nog steeds niet over uit wat nu precies je lichaam een paar milligram lichter maakt bij het overlijden, afgezien van de reacties die al ontdekt zijn. Kans is natuurlijk groot dat het wederom een puur fysieke reactie is bij het verstijven o.i.d., maar bij mijn weten is het dus nog niet aangetoond. Vandaar ook het idee van 'energie' die je lichaam verlaat.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 17:09
Verwijderd
Nee dat klopt opzich wel, maar als je zo gaat redeneren kan je alle wetenschappelijke research wel stil leggen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 17:38
PatoLoco
PatoLoco is offline
Citaat:
men is er nog steeds niet over uit wat nu precies je lichaam een paar milligram lichter maakt bij het overlijden, afgezien van de reacties die al ontdekt zijn. Kans is natuurlijk groot dat het wederom een puur fysieke reactie is bij het verstijven o.i.d., maar bij mijn weten is het dus nog niet aangetoond. Vandaar ook het idee van 'energie' die je lichaam verlaat.
Ik dacht altijd dat die experimenten helemaal niet zo betrouwbaar waren...

Hier leggen ze het verloop van de tests redelijk goed uit maar benadrukken ze op't einde ook dat we de tests niet als'n feit mogen afschilderen omdat de werkwijze (blijkbaar) niet echt betrouwbaar genoemd kan worden.

http://www.snopes.com/religion/soulweight.asp

Geen idee wat nu de waarheid is maar misschien toch'n beetje oppassen met uitspraken die het gewichtsverlies als'n feit afschilderen?

Of is het ondertussen al echt bewezen?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 18:08
Verwijderd
Nee het is nog steeds niet bewezen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 23:37
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik ben er ook voorzichtig mee ja. Weet alleen dat het een tijd geleden een hot item was, waar dat nou aan kon liggen.


Citaat:
Nee dat klopt opzich wel, maar als je zo gaat redeneren kan je alle wetenschappelijke research wel stil leggen.
Waarom zou je al het onderzoek stil moeten leggen alleen omdat je dingen beter kan aannemen dan bewezenverklaren? In feite bereik je er hetzelfde mee. Ach, het is ook maar een nuanceverschil...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 00:39
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Waarom zou dat door een ziel moeten gebeuren? Gast...

En alsof jouw 'hypothese' wel zou kloppen.
Waar zou het anders door moeten gebeuren? Dat je ergens op een bepaalde manier op reageert, wordt niet door toeval bepaald. Je hersenen ontvangen een prikkel en die wordt op een bepaalde, logische manier(want anders zou je elke keer anders reageren), die door natuurwetten wordt bepaald, verwerkt.

En idd, het is een hypothese, maar het is dus hoe ik er over denk. Een discussie heeft als bedoeling dat men hun meningen laat horen en dat daar over wordt gepraat. Ik vertel mijn hypothese, jij gaat er op in en ik probeer het verder uit te leggen en de dingen die mogelijk niet kloppen te verbeteren.

Citaat:
Doe alsjeblieft niet zo pretentieus zeg.
Doe alsjeblieft ff wat aardiger

Citaat:
Dat mag je vinden. Al kunnen juist niet-experts dingen soms van een totaal andere kant bekijken. Hoe weet je trouwens dat wij niet-experts zijn?

Er is inderdaad maar één mogelijk argument (mits dat niet ondertussen al weerlegd is, dat weet ik niet): men is er nog steeds niet over uit wat nu precies je lichaam een paar milligram lichter maakt bij het overlijden, afgezien van de reacties die al ontdekt zijn. Kans is natuurlijk groot dat het wederom een puur fysieke reactie is bij het verstijven o.i.d., maar bij mijn weten is het dus nog niet aangetoond. Vandaar ook het idee van 'energie' die je lichaam verlaat.
Klopt, maar de kans dat een echte expert het goed bekijkt, is groter natuurlijk. Maar oke, het zou best kunnen, maar mij lijkt het niet de meest logische aanname.

Maar dat is toch wel weerlegd? Of iig, ze zeiden dat het een slecht uitgevoerde test was, omdat er te weinig testen waren geweest en de apparatuur was te slecht. Sowieso is het vreselijk lang geleden dat die test was uitgevoerd, dus dan kan je zoiets wel verwachten.
Maar het enige wat zou kunnen is de theorie van de massa-energie relatie, maar die verschillen blijken onmeetbaar klein te zijn, dus dat zal het vast niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 05:53
Verwijderd
Laat maar, het valt je dus gewoon niet uit te leggen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 14:14
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Ach, is in ieder geval leuk dat ook een 'echte scholier' zich in de discussie mengt.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 14:17
Verwijderd
Citaat:
men is er nog steeds niet over uit wat nu precies je lichaam een paar milligram lichter maakt bij het overlijden
Jawel, want dat hele verhaal is onzin. Als je bij overlijden een milligram lichter wordt, komt er ongeveer 1011 J energie vrij. De warmtecapaciteit van water is ongeveer 4 J/gK. Dat betekent voor een mens ongeveer 4 * 105 J/K. De temperatuur van het lichaam, als je uitgaat van 100 kg water, zal dan dus met 250000 graden stijgen. Als dit verhaal waar is, zal je lichaam na je overlijden dus onmiddellijk moeten smelten.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Waar zou het anders door moeten gebeuren? Dat je ergens op een bepaalde manier op reageert, wordt niet door toeval bepaald. Je hersenen ontvangen een prikkel en die wordt op een bepaalde, logische manier(want anders zou je elke keer anders reageren), die door natuurwetten wordt bepaald, verwerkt.
Nogmaals, er is geen reden om er vanuit te gaan dat de natuurwetten deterministisch moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Jawel, want dat hele verhaal is onzin. Als je bij overlijden een milligram lichter wordt, komt er ongeveer 1011 J energie vrij. De warmtecapaciteit van water is ongeveer 4 J/gK. Dat betekent voor een mens ongeveer 4 * 105 J/K. De temperatuur van het lichaam, als je uitgaat van 100 kg water, zal dan dus met 250000 graden stijgen. Als dit verhaal waar is, zal je lichaam na je overlijden dus onmiddellijk moeten smelten.
Wat dacht je gewoon van het massa verplaatsing uit het lichaam?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 15:07
Verwijderd
Yep! Bijvoorbeeld dat je kringspier geen massa meer binnenhoudt ;p Zie South Park.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 15:48
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Hehehe. In ieder geval handig dat we hier met een paar natuurkundigen e.d. te maken hebben die iets over de overlijdenshype kunnen vertellen. Ik lees mee.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 18:51
PatoLoco
PatoLoco is offline
1 milligram verliezen? Was de oorspronkelijke bewering niet dat je ongeveer 21 gram verliest?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 17:20
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Nogmaals, er is geen reden om er vanuit te gaan dat de natuurwetten deterministisch moeten zijn.
Klopt, maar ik ga ff van het logische uit. Een ziel kan er op geen enkele manier invloed op uitoefenen lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Waar zou het anders door moeten gebeuren? Dat je ergens op een bepaalde manier op reageert, wordt niet door toeval bepaald. Je hersenen ontvangen een prikkel en die wordt op een bepaalde, logische manier(want anders zou je elke keer anders reageren), die door natuurwetten wordt bepaald, verwerkt.

En idd, het is een hypothese, maar het is dus hoe ik er over denk. Een discussie heeft als bedoeling dat men hun meningen laat horen en dat daar over wordt gepraat. Ik vertel mijn hypothese, jij gaat er op in en ik probeer het verder uit te leggen en de dingen die mogelijk niet kloppen te verbeteren.
Hohoho. Je haalt nu vrij keus (of de illusie daarvan, dat is voorlopig niet te zeggen) en reflexen door elkaar. Je reageert inderdaad op een bepaalde manier als je ergens door gestoken wordt, et cetera, wat je daar vervolgens rationeel mee doet kan prima vrije keuze zijn wat *niets* met een ziel te maken heeft.

Citaat:
Doe alsjeblieft ff wat aardiger
Pot. Ketel.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Klopt, maar ik ga ff van het logische uit. Een ziel kan er op geen enkele manier invloed op uitoefenen lijkt mij.
Want? En hoezo is dát het logische? Heb je daar bewijs/bronnen voor?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 21:49
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Hohoho. Je haalt nu vrij keus (of de illusie daarvan, dat is voorlopig niet te zeggen) en reflexen door elkaar. Je reageert inderdaad op een bepaalde manier als je ergens door gestoken wordt, et cetera, wat je daar vervolgens rationeel mee doet kan prima vrije keuze zijn wat *niets* met een ziel te maken heeft.
Het verschil tussen een reflex en een een normale reactie is dat de prikkel bij een normale reactie naar je hersenen gaat(ook bij reflexen in het gezicht en de nek geloof ik). Dit betekent dat het verschil komt door de hersenen en dus niet door een ziel.

Citaat:
Want? En hoezo is dát het logische? Heb je daar bewijs/bronnen voor?
Het enige wat invloed heeft op alle dingen in het universum is natuurwetten, voor zover wetenschappelijk bewezen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Het verschil tussen een reflex en een een normale reactie is dat de prikkel bij een normale reactie naar je hersenen gaat(ook bij reflexen in het gezicht en de nek geloof ik). Dit betekent dat het verschil komt door de hersenen en dus niet door een ziel.
Waar héb je het toch over de hele tijd!

Citaat:
Het enige wat invloed heeft op alle dingen in het universum is natuurwetten, voor zover wetenschappelijk bewezen.
Ja maar als de natuurwetten niet deterministisch zijn, betekent dat natuurlijk dat het niet vooropgesteld is dat wat jij denkt en doet deterministisch is en dat dat dus de enige logische mogelijkheid is, waardoor er dus zeer zeker wel een keus bestaat. Hoe moeilijk is het nou voor je om dat te begrijpen?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 08:19
Verwijderd
Je lichaam wordt as of verrot ergens onder een hoop aarde. Je ziel blijft bestaan in de dingen die je hebt gedaadn en geschreven bij leven. Daarom zullen Tose Proeski, Marx, Dina, Vasalis en duizend andere mensen eeuwig bestaan. En met eeuwig bedoel ik eeuwig, tot aan het einde der tijden, tot de sterren uit hun baan vallen en de zon niet meer zal stralen, tot zelfs de maan de nacht niet meer te lijf gaat.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 11:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Toe maar.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Klopt, maar ik ga ff van het logische uit. Een ziel kan er op geen enkele manier invloed op uitoefenen lijkt mij.
Weet je wat logica inhoudt?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 18:11
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Weet je wat logica inhoudt?
Nee
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Nee
Dat blijkt.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 11:32
Zoidberg M.D.
Avatar van Zoidberg M.D.
Zoidberg M.D. is offline
Citaat:
Aangetoond is dat zonder activiteit in de hersenen wel degelijk een helder bewust zijn mogelijk is.
Hoe?
__________________
"Extraordinary claims require extraordinary evidence."
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 18:43
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Moet je het boek lezen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 19:23
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Hey wacht eens... Ik dacht dat die bijna-dood-ervaring veroorzaakt werd door chemische reacties in je hoofd, wat betkent dat er wel activiteit is.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Hey wacht eens... Ik dacht dat die bijna-dood-ervaring veroorzaakt werd door chemische reacties in je hoofd, wat betkent dat er wel activiteit is.
Er zijn ook chemische reacties in je hoofd lang nadat je dood bent.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 14:56
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Er zijn ook chemische reacties in je hoofd lang nadat je dood bent.
Ja, dat begrijp ik Maar dat is ontbinding, maar ik bedoel natuurlijk andere soort van reacties.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 17:28
PatoLoco
PatoLoco is offline
Mneuh niet noodzakelijk ontbinding. Sommige cellen blijven ook gewoon nog'n tijdje lekker verder doen met wat ze al bezig waren. Geen idee of't voor hersencellen ook geldt maar spiercellen blijven bijvoorbeeld, als'k het mij goed herinner, nog'n tijdje doorwerken. Die kunnen namelijk nog wel'n tijdje overleven in anaerobe toestand. Door't gebrek aan zuurstof wordt er melkzuur aangemaakt en dat melkzuur zorgt door z'n structuur voor rigor mortis. Tenminste zo herinner'k het mij toch Misschien niet helemaal juist...

Nuja, dat gaat over spiercellen natuurlijk. Geen idee of'r in de hersenen ook iets dergelijks bestaat maar aangezien het'n orgaan is dat niet functioneert in'n anaerobe omgeving zou ik wel eens willen weten wat'r dan wel nog allemaal gebeurt

Best wel'n interessant onderwerp!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 19:13
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ja, ze zijn er nog steeds niet helemaal over uit of al die bijna-doodverhalen goed verklaard kunnen worden, geloof ik... zowel de zweverige als de wetenschappelijke kant gaat uit van aannames.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 11:42
Zoidberg M.D.
Avatar van Zoidberg M.D.
Zoidberg M.D. is offline
Ik pas ockham's razor toe.
__________________
"Extraordinary claims require extraordinary evidence."
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 14:49
Verwijderd
Dan kom je in de hemel of hel. En wie dat is bepaalt Allah alleen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 15:29
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik heb de wetenschappelijke discussie over dit onderwerp afgesplitst naar W&F. Dit topic gaat over wat je DENKT of GELOOFT wat er na je dood gebeurd, niet of je dit kan bewijzen en zo ja, hoe dan.
__________________
Altijd nuchter

Laatst gewijzigd op 16-09-2009 om 07:20.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 23:11
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
0 -> 1 -> 0
Voor geboorte, na geboorte, na dood. Duidelijker kan ik het niet tekenen.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 18:23
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
het gene wat zo vreemd is aan de dood, zou dus moeten zijn dat je nu gewoon maar een hersenspinsel van jezelf bent, wat mij sterk lijkt, aangezien al je werk dan voor niets zou zijn...
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 21:00
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Zelf ben je geen hersenspinsel, maar eigenlijk je bewustzijn wel, lijkt mij. Maar als je zegt dat al je werk voor niks is geweest, ga je ervan uit dat er een doel in je leven is, dus een hogere macht.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 13:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
wat mij sterk lijkt, aangezien al je werk dan voor niets zou zijn...
Dat is niet vreemd, dat is -voor jou- een onprettige gedachte. Het is ook een onprettige gedachte dat Hitler legaal aan de macht is gekomen. Toch is het zo.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 17:55
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
om de dood nou met Hitler te vergelijken, is wel overdreven maar mijn filosofie blijft dat alles met een bedoeling zo is, dat er ergens een hogere macht is waar ons verstand niet bij kan
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 18:37
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Het is hoogst onwaarschijnlijk dat de hoogste macht ergens een bedoeling mee heeft, aangezien hij almachtig is en dus alles meteen kan krijgen zoals hij het hebben wil. Bedoelingen zijn voor hem dus per definitie overbodig.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 19:57
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Ik ben benieuwd naar wat mensen denken dat er na de dood met je gebeurd. En dan vooral wat er eigenlijk gebeurt met een kind dat nog niet geboren is maar wel sterft.

Ts begint: Ik ben door mijn ouders opgevoed te geloven dat je na de dood dood bent. Dus dat je lichaam vergaat en weer wordt opgenomen door de natuur. Eigenlijk net als een appel op een composthoop. En dit is eigenlijk wat ik nog steeds geloof.

Maar ik weet dat er veel mensen zijn die andere dingen geloven. Dus nu ben ik nieuwsgierig. Vooral omdat ik in mijn omgeving nog niet echt mensen heb kunnen vinden die mij konden vertellen wat ze dachten dat er gebeurde met een kind dat stierf voor de geboorte.
ik weet niet wat er na de dood met je gebeurt maar ik denk dat alle aardse beperkingen van verstand, hart, kracht, etc. weg zullen zijn, en je God kunt kennen als je dat wilt. Omdat ik geloof dat veel van wat de bijbel zegt waar is geloof ik dat God veel heeft met liefde, schoonheid, kracht, majesteit, gerechtigheid en dat soort dingen, en ik denk dus dat je daar dan wel veel mee in aanraking zult komen.

Ik denk dat hetzelfde geldt voor kinderen die voor hun geboorte gestorven zijn.

Maar misschien bedoel je hoe kinderen die nog niet geboren zijn geoordeeld zullen worden?
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 23:06
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Citaat:
om de dood nou met Hitler te vergelijken, is wel overdreven maar mijn filosofie blijft dat alles met een bedoeling zo is, dat er ergens een hogere macht is waar ons verstand niet bij kan
Hij heeft toch gelijk, je wil eigenlijk een alternatief voor een vervelende gedachte.
Maar hoe kom je met je filosofie tot het idee dat alles met een bedoeling is dan?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 15:48
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Het is hoogst onwaarschijnlijk dat de hoogste macht ergens een bedoeling mee heeft, aangezien hij almachtig is en dus alles meteen kan krijgen zoals hij het hebben wil. Bedoelingen zijn voor hem dus per definitie overbodig.
Die stelling zal 'ie niet helemaal tegenspreken; hij heeft hem namelijk al omzeild met de opmerking "een hogere macht (...) waar ons verstand niet bij kan". Het is een truukje om toch een beetje te kunnen blijven geloven, en ik moet toegeven dat ik daar graag aan meedoe.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 16:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
om de dood nou met Hitler te vergelijken, is wel overdreven maar mijn filosofie blijft dat alles met een bedoeling zo is, dat er ergens een hogere macht is waar ons verstand niet bij kan
Waarom?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 18:15
Verwijderd
Het is eigenlijk wel grappig dat mensen zich in allemaal rare bochten wringen, om maar niet te hoeven accepteren dat het leven gewoon geen enkel doel heeft.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 19:15
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Het is eigenlijk wel grappig dat mensen zich in allemaal rare bochten wringen, om maar niet te hoeven accepteren dat het leven gewoon geen enkel doel heeft.
"straks wordt alles beter, echt waar"

Wat een kutleven heb je dan.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 10:52
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
"straks wordt alles beter, echt waar"
Wat een kutleven heb je dan.
Je zou je Soedanese of Ethiopische vader en moeder toch een rotschop geven van "waar dacht je aan toen je mij en m'n 12 broertjes op de wereld "wierp"? Je wordt bedankt !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Leven na de dood
**
74 16-03-2009 09:27
Levensbeschouwing & Filosofie Wat gebeurt er met zelfdoders in het hiernamaals?
Severus
37 28-10-2007 20:21
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten Verhaal: Leven na de dood
Verwijderd
8 13-03-2004 14:52
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.