Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2003, 21:21
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
ik vind ze gewoon goed zitten oke, ik doe byna geen gewone onderbroeken meer aan, die kruipen toch altyd tussen je billen, dus waarom geen string aandoen??!! en dat "koordje" snydt echt wel niet hoor!!!
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2003, 23:58
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
iebke* schreef op 05-04-2003 @ 21:21:
[B en dat "koordje" snydt echt wel niet hoor!!! [/B]
pcies en als ze dat wel doen heb je de verkeerde maat
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 00:03
wietsie
wietsie is offline
mee eens!
__________________
Leave the past behind, but don't forget it!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 03:28
Verwijderd
master of pupptes is pulling your string
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 04:02
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Citaat:
terror koe schreef op 06-04-2003 @ 00:33:
Goed dat je het zegt wiesie!
maar ik geloof er toch geen biet van
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 04:08
Verwijderd
sux to be emo
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 14:10
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef op 30-03-2003 @ 22:58:
Zag laatst een meisje met een string en niks erover ( geen broek) was best bloot
Citaat:
OriginalMisfit schreef op 30-03-2003 @ 23:05:
Ik zou het niet dragen maar verder boeit het me niet En ze had een straks truitje aan.
Je maakt me wel nieuwsgierig, in welke context droeg ze dit dan?
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken

Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 14:15.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 14:15
Grafdansertje
Avatar van Grafdansertje
Grafdansertje is offline
Citaat:
Talon schreef op 15-03-2003 @ 18:36:
lekker als je een natte scheet laat, zit het meteen in je broek
Dat doe k eigenlijk nooit....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 14:16
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
ik draag geen string-bikini, want niet iedereen hoeft dat te zien...
maar vindt een bikini broekje dus ook niet lekker zitten
Misschien moet je dan toch maar eens om. De eerste keer dat ik een string droeg naar het strand voelde ik me eerst ook wel een beetje ongemakkelijk, maar het voelde toch wel erg lekker en natuurlijk. Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk alleen maar zelfzekerder van ben geworden.

Trouwens, ik heb hier al heel wat al dan niet genuanceerde meningen over het aftekenen van onderbroeken en strings gehoord, maar nog nooit dat je bij een gewone onderbroek in plaats van de randen, vooral die lelijke dwarsnaad van het dubbele kruisje onderaan je billen zo duidelijk ziet. En voor hen die altijd roepen dat je de aftekening van een string ook ziet: Jullie hebben gelijk (daarom is dit voor mij ook geen reden om een string te dragen). De enige oplossing hiervoor is niets eronder, of hoogstens een g-string.
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 14:18
Grafdansertje
Avatar van Grafdansertje
Grafdansertje is offline
en over n string je voelt het egt niet tenzij hij te klein is... en je hebt ook verschillende soorten wor.. want je hebt er die alleen zo'n elastiekje hebben maar ook gewone die met die elastiekjes zitten idd vor geen meter maar gewone wel
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 14:21
Grafdansertje
Avatar van Grafdansertje
Grafdansertje is offline
Citaat:
Yamyam schreef op 19-03-2003 @ 16:14:
Ik heb geen strings, maar als ik me heel sexy voel vind ik t nog wel es lekker om aan te hebben. Maar voor de rest wel irritant ja.
K heb alleen maar strings in alle kleurtjes van de regenboog Maarjah k vind ze gewoon mooi ze zitten lekkr en mn vriend vind ze ook nog es mooi ... Wat wil een vriouw nog meer
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 16:43
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Grafdansertje schreef op 06-04-2003 @ 14:21:
Wat wil een vriouw nog meer
*Woei* Het vierde geslacht! Eindelijk gevonden!
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 16:50
Verwijderd
Ik bezit 2 strings, en die draag ik bij voorkeur onder strakke broeken. Niet omdat ik bang ben dat een slipje zou aftekenen, maar omdat ik een string onder een wijde broek erg vervelend vind zitten, onder een strakke broek voel ik 't niet zo om de een of andere reden. Als ik ondergoed koop, dan koop ik 't liefst meteen een setje van bijpassende bh, slipje, string en shorty... maar daar ben ik nog niet lang geleden mee begonnen, vandaar de geringe hoeveelheid strings. Ik draag ze wel nooit achter elkaar, want ik heb een gevoelige huid en ik wil geen bilspleetontsteking oplopen.
Maar ik lees zo vaak 'als je een slipje draagt onder een strakke broek lijkt het of je vier billen hebt'. Nu, als dat zo is dan moet je écht eens een grotere maat slipjes kopen, want het is niet normaal als je billen zo worden afgekneld.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 16:58
wietsie
wietsie is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-04-2003 @ 16:50:
Ik bezit 2 strings, en die draag ik bij voorkeur onder strakke broeken. Niet omdat ik bang ben dat een slipje zou aftekenen, maar omdat ik een string onder een wijde broek erg vervelend vind zitten, onder een strakke broek voel ik 't niet zo om de een of andere reden. Als ik ondergoed koop, dan koop ik 't liefst meteen een setje van bijpassende bh, slipje, string en shorty... maar daar ben ik nog niet lang geleden mee begonnen, vandaar de geringe hoeveelheid strings. Ik draag ze wel nooit achter elkaar, want ik heb een gevoelige huid en ik wil geen bilspleetontsteking oplopen.
Maar ik lees zo vaak 'als je een slipje draagt onder een strakke broek lijkt het of je vier billen hebt'. Nu, als dat zo is dan moet je écht eens een grotere maat slipjes kopen, want het is niet normaal als je billen zo worden afgekneld.
ik kan echt niet begrijpen dat mensen strings minder lekker vinden zitten dan onderbroeken... mij schuurt ie echt nie ofzo enik denk als ie dat wel doet dat je een andere maat moet kopen... verder heb ik niks tegen mensen die onderbroeken dragen maar zelf draag ik ze nie...
__________________
Leave the past behind, but don't forget it!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 17:06
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
ik vind dat iedereen moet doen wat hij/zij wil, maar ik ben niet zo'n fan van strings eiglijk. maar ik moet toegeven dat het vaak wel wat charmanter staat onder een hele strakke broek ofzo, maar die draag ik toch niet
ik vraag me ook wel eens af: dragen veel mannen strings?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 17:12
wietsie
wietsie is offline
Citaat:
on the moon schreef op 06-04-2003 @ 17:06:
ik vind dat iedereen moet doen wat hij/zij wil, maar ik ben niet zo'n fan van strings eiglijk. maar ik moet toegeven dat het vaak wel wat charmanter staat onder een hele strakke broek ofzo, maar die draag ik toch niet
ik vraag me ook wel eens af: dragen veel mannen strings?
ik denk dat het bij mannen wel minder lekker zit.. als jullie begrijpen wat ik bedoel
__________________
Leave the past behind, but don't forget it!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 17:33
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
ohja, en wat vinden jongens/mannen nou mooier: string of niet? (dat geldt voor zowel mannen als vrouwen haha )
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 19:43
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
on the moon schreef op 06-04-2003 @ 17:33:
ohja, en wat vinden jongens/mannen nou mooier: string of niet? (dat geldt voor zowel mannen als vrouwen haha )
mannen:geen
vrouwen:wel een
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 19:44
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
on the moon schreef op 06-04-2003 @ 17:06:
ik vraag me ook wel eens af: dragen veel mannen strings?
nou ikke niet!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 19:48
wietsie
wietsie is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 06-04-2003 @ 19:43:
mannen:geen
vrouwen:wel een
vin ik ook
__________________
Leave the past behind, but don't forget it!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 00:06
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Hee, mijn ventje staat hardstikke lekker met strings en hij vindt ze ook nog lekker zitten, toevallig. Zolang het maar herenstrings zijn lijkt mij, verder zit er qua anatomie toch weinig verschil tussen vrouwen en mannen billen hoor, het zit hem toch meer in de voorkant...
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 00:25
Verwijderd
Lieve lotje neem dit niet verkeerd op maar is er geen forum.strings.com want het lijkt alsof strings het enige is waar je in geinteresseerd ben
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 00:28
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
OK, ik zal het niet persoonlijk nemen en jahoor zoiets is er best, maar aangezien ik toch ook nog wel eens in iets anders geinteresseerd ben blijf ik toch lekker hier. Trouwens, als jullie met zijn allen vier pagina's over dit onderwerp mogen vullen, mag ik toch ook af en toe wel eens meedoen zeker.

Kusje
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:20
Verwijderd
Tuurlijk mag je meedoen graag zelfs maar 't lijkt mij net alsof dat het enige is waar je aan meedoet.

Niet dat ik me erin heb verdiept.

En niet dat het me stoort

Maar het viel me op

zodoende
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:22
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-04-2003 @ 17:20:
Tuurlijk mag je meedoen graag zelfs maar 't lijkt mij net alsof dat het enige is waar je aan meedoet.

Niet dat ik me erin heb verdiept.

En niet dat het me stoort

Maar het viel me op

zodoende
bemoei je toch eens met je eigen zaken
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:52
wietsie
wietsie is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-04-2003 @ 17:20:
Tuurlijk mag je meedoen graag zelfs maar 't lijkt mij net alsof dat het enige is waar je aan meedoet.

Niet dat ik me erin heb verdiept.

En niet dat het me stoort

Maar het viel me op

zodoende
wees blij dat ze reageert!!
__________________
Leave the past behind, but don't forget it!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
wietsie schreef op 07-04-2003 @ 17:52:
wees blij dat ze reageert!!
Citaat:
eXo schreef op 07-04-2003 @ 17:20:
Tuurlijk mag je meedoen graag zelfs maar 't lijkt mij net alsof dat het enige is waar je aan meedoet.

Niet dat ik me erin heb verdiept.

En niet dat het me stoort

Maar het viel me op

zodoende
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 07-04-2003 @ 17:22:
bemoei je toch eens met je eigen zaken
ja mam
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 00:36
Gaia
Avatar van Gaia
Gaia is offline
ik draag alleen maar strings, juist omdat het al tussen je kont zit ! Bij onderbroeken gaat het vanzelf schuiven en tussen je kont zitten, een string zit daar tenminste al. Een string past bijna altijd, een onderbroek zeker niet (is te klein, zakt af, gaat lubberen, of inderdaad tussen je kont zitten!!!!)
__________________
Today I introduced myself to my own feelings
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 10:03
Verwijderd
"bibs"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Leerkrachten en een string?
lies_dm
20 25-06-2010 16:14
Lifestyle Eerste keer string: hoe voelde het?
supergirl#1
3 08-10-2009 15:44
Lifestyle Waarom strings dragen?
sofie3
136 17-09-2004 20:50
Lifestyle String Dragen
Me?Too?
22 07-06-2004 14:22
Seksualiteit Gedragen Strings
johnbiezen
70 04-01-2004 01:26
Lifestyle Strings op je twaalfde of niet!?
Flower_powerrr
86 08-12-2002 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.