Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2007, 23:03
olifantje_18
olifantje_18 is offline
Mijn mailtje aan de HU:

L.S.

Ik heb afgelopen maart de selectietoets gemaakt en heb zojuist de antwoorden bekeken. Uit onderstaande link blijkt dat de foto van Kim Phuc toch écht in Vietnam en niet in China gemaakt is zoals het antwoordmodel laat zien:

http://www.dewegvanhethart.com/erega...regalerij4.htm

Daarnaast vind ik het vreemd dat het antwoord op vraag 11 van de actualiteitentoets, over het beeld 'De Denker' van Rodin, D ('Het werd beschadigd') moet zijn. Volgens het persbericht van het museum in Laren http://www.singerlaren.nl/070120%20Rodin.pdf werd het beeld eerst gestolen en later beschadigd teruggevonden. Naar mijn mening moeten dus de antwoorden D én C goedgerekend worden aangezien het juiste antwoord er niet tussen staat.

Ik ben ervan op de hoogte dat er na aanleiding van de toets geen vragen en/of opmerking gemaakt mogen worden. Ik vind het echter van groot belang dat de toetsen juist nagekeken worden aangezien het hier een selectietoets betreft.

Ik hoop dat mijn opmerkingen meegenomen worden in het nakijken van de toetsen.

Met vriendelijk groet,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2007, 09:05
Verwijderd
http://solidarite93.free.fr/images/m...%20dropped.jpg

Was het deze foto? Want dan lijkt het me natuurlijk nogal duidelijk dat het Vietnam is...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 09:45
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
ik heb het echt zwaar slecht gemaakt, hoop dat ik het betoog en motivatie beetje goed heb, maar vrees van niet....

actualiteiten had ik 21 fout en inzicht 10
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 13:55
Elizea
Elizea is offline
@ Isany:
Wat had jij dan precies?.. is opzich wel een redelijk goede score rond de 39 toch? maarrrr hoe heb je dat dan berekend?

Ik ben echt benieuwd... ik kan echt niet meer wachten... Pfff.. wat ik vooral heel irritant vind is dat het er zoooo erg van af hangt hoe de rest het gemaakt heeft.
__________________
Carpe Diem
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 22:23
Isany
Isany is offline
@ Elizea: jah das best wel een redelijke score tot nu toe.
Ik had volges mij rond de 32 punte, das dus niet zo goed.
Berekend op basis van:
Actualiteitentoets ---> 40 vragen, 30 punten 30/40= 0,75 per goed antwoord

Inzich in de Media ---> 25 vragen, 20 punten 20/25= 0,80 per goed antwoord
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 10:17
Elizea
Elizea is offline
Oh ik dacht dat je zei dat je rond de 39 punten had.
maar ik heb dus ook rond de 32 (32,3) ... ik had toch al wel zo'n vermoede dat het niet helemaal lekker was gegaan.


Heeft iemand trouwens al bericht terug gekregen over die 'foute' antwoorden?
__________________
Carpe Diem

Laatst gewijzigd op 14-04-2007 om 10:20.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 20:42
Isany
Isany is offline
iemand nog iets gehoord over die antwoorden met
'De Denker' van Rodin & de foto uit VIETNAM!!! en niet uit CHINA
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 21:47
olifantje_18
olifantje_18 is offline
nog niet... Misschien moeten we eens gaan bellen!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 22:33
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Citaat:
olifantje_18 schreef op 16-04-2007 @ 22:47 :
nog niet... Misschien moeten we eens gaan bellen!
Het is deze week nakijkweek dus er zijn geen lessen. Er zijn dus ook maar heel weinig mensen op school dus als je deze week niemand aan de lijn krijgt, bij deze de mogelijke verklaring.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 12:33
olifantje_18
olifantje_18 is offline
Ik heb nog niks gehoord van de HU... De telefoon nemen ze al weken niet op
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 13:12
Isany
Isany is offline
die vraag met 'de denker' wordt geschrapt omdat er meerdere antwoorden mogelijk zijn.

die vraag met die foto wat duidelijk Vietnam is, wordt inderdaad veranderd, het antwoord wordt nu in plaats van China Vietnam!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 14:08
pollewop
Avatar van pollewop
pollewop is offline
Citaat:
Isany schreef op 24-04-2007 @ 14:12 :
die vraag met 'de denker' wordt geschrapt omdat er meerdere antwoorden mogelijk zijn.

die vraag met die foto wat duidelijk Vietnam is, wordt inderdaad veranderd, het antwoord wordt nu in plaats van China Vietnam!
Mooizo
__________________
Napaku. 'Cause it isn't the rush of remembering, it's just mush
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 12:17
olifantje_18
olifantje_18 is offline
@ Isany: Hoe weet je dat?

Wel top!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 13:26
Isany
Isany is offline
staat op de site van HU en je kunt ook gaan googlen en dan gewoon: Selectietoets HU forum en dan meteen de eerste link.

Binnekort de uitslag, ik heb er geen goed gevoel over en dan ben ik hendig genaaid, want ben niet zo iemand die het op de loting wil aankomen .

Uiterlijk 11 mei hé? Kan het ook al eerder?
Hoe was dit vorig jaar het geval?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 13:27
Isany
Isany is offline
sorry even iets rechtzetten:

Googlen:
In plaats van Selectietoets HU forum --->
Selectietoets HU
Dan meteen de 1ste link.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 12:22
olifantje_18
olifantje_18 is offline
Ik ben wel tevreden met m'n score op de actualiteitentoetsen (35/39) en de inzicht in de media (18/25). Mijn betoog ging zoals eerder al gezegd zwaar *** dus ik heb écht geen idee of ik er bij zit.
Ik las op dit forum dat de uitlsag zelfs een keer een dag te laat is geweest dus ik verwacht niet dat de envelop een dezer dagen op de deurmat valt... Helaas...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 13:29
Isany
Isany is offline
je hoeft je geen zorgen te maken olifantje, kijk na je score bij de actualiteitentoets.

Ik daarentegen had 13 of 14 fout bij actualiteiten en 6 of 7 bij media inzicht, ik weet het niet meer zeker. ga het nog eens natellen dus ik zal het wel niet gehaald hebbe kut!!!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 20:42
Elizea
Elizea is offline
Hmzz ik heb dan intotaal..
13 van de 39 fout en 8 fout van de 25.. bij actualiteiten en inzicht.
dat is dus 26/39 en 17/25 dat is dus ook bagger.

Ik vind het trouwens nogsteeds achterlijk dat ze op die brief zetten: Actualteiten VANAF JANUARI 2007 en dat er dan vragen over actualiteiten uit 2006 komen. Eigenlijk vind ik dat niet kunnen. Maar ik ben blijkbaar de enige die dit is opgevallen?!
Overiggens ging het betoogschrijven bij mij ook echt slecht.
Mijn CV is wel echt vrij uitgebreid op journalistiek gebied... iig voor iemand van mijn leeftijd.

Maar jah Ik kreeg vandaag dus een brief van de IBG. Met iets van een mededeling over dat journalistiek lotings studie is en dat ik als ik wilde switchen van voorkeur voor studie, dat vóór 15 mei moest laten weten. Ik ga er dan dus maar vanuit dat zij het al weten.. en ik niet toegelaten ben.
__________________
Carpe Diem

Laatst gewijzigd op 02-05-2007 om 20:46.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 23:16
Isany
Isany is offline
nee Elizea, dat was mij ook al opgevallen, want ik had dus ook alleen maar de actualiteiten van januari 2007 t/m eind maart 2007 gelezen.

met die cv, het heeft er toch nx mee te make of je al journalistieke ervaring hebt gehad, het ging er toch om dat je een cv gewoon goed kon invullen of ligt dat aan mij? anders heb ik het dus helemaal verkloot.

ooohw dat met die post vind k interessant, want ja ik heb dus ook geen idee, moet ik ns kijke of ik post heb .
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Elizea schreef op 02-05-2007 @ 21:42 :


Maar jah Ik kreeg vandaag dus een brief van de IBG. Met iets van een mededeling over dat journalistiek lotings studie is en dat ik als ik wilde switchen van voorkeur voor studie, dat vóór 15 mei moest laten weten. Ik ga er dan dus maar vanuit dat zij het al weten.. en ik niet toegelaten ben.
Die brief heb ik vorig jaar ook gehad, terwijl ik wel toegelaten was d.m.v. de selectietoets. Daarbij moet je er nooit - en ik herhaal, nooit - vanuitgaan dat de IBgroep nadenkt over iets wat ze versturen, of niet versturen.

Ik kreeg de brief dat ik toegelaten was vorig jaar trouwens anderhalve week te laat ongeveer, dus succes met wachten allemaal.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 12:22
Verwijderd
Idd, de IBG is een logge, bureacratische organisatie. Je hoeft er niet vanuit te gaan dat zij iets 'weten' voordat jij dat weet. Alleen al het feit dat het soms jaren duurt voordat ze een door jou opgegeven wijziging eindelijk doorvoeren zegt al genoeg. Laat staan dat ze op eigen iniatief jou impliciet laten weten dat je niet binnen bent ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 13:41
marieke1232
marieke1232 is offline
Beste Elizea en anderen,

die brief waar jij het over hebt (van gister) is een brief van de Ib-groep waarin staat dat jij je hebt aangemeld voor de opleiding journalistiek en wat je vooropleiding is en dat er voor die opleiding geloot moet worden. Verder zaten er formulieren bij waarop stond voor welke studies geloot moet worden voor komend studiejaar.
Het is dus niets meer dan een informatieve brief. Voor de duidelijkheid: half juli krijgen de mensen pas de uitslag of ze ingeloot of uitgeloot zijn voor een lotingsstudie. Voor mensen die meedoen aan de decentrale selectie en dus heel snel te horen krijgen of ze die gehaald hebben, is het alleen nog "maar" een kwestie van hun diploma halen, die opsturen naar de ib-groep (met cijferlijst) en dan krijg je half juli je plaatstingsbewijs. Mensen die niet mee hebben gedaan aan de decentrale selectie en dus mee moeten loten krijgen pas half juni (nadat ze dus hun diploma en cijferlijst hebben opgestuurd) de uitslag of ze wel of niet ingeloot zijn.

Hopelijk is bovenstaande een beetje duidelijk! Anders vraag maar raak!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 14:47
Elizea
Elizea is offline
@ marieke 1232: Haha dankje! is duidelijk.

@ Isany: Ik heb gehoord dat je ervaring etc. er zeker mee te maken heeft mbt je c.v. enzo. Iig dat vertelde iemand die ik kende.
Het zou anders ook ontzettend dom zijn... want dan hoefde je het alleen maar in te vullen... Als ze wilde dat je een cv kon schrijven hadden ze (denk ik) wel naar de conventies gevraagd i.p.v. het helemaal voor te kauwen.

Maar ok. dat is wat ik gehoord heb en wat ik denk.

Ik vond het trouwens wel echt dom dat er zó weining schrijfruimte bij was. Ik kon mijn dingen iig niet goed kwijt, en niet op de manier waarop het zou moeten.
__________________
Carpe Diem
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 15:45
Isany
Isany is offline
Ik hheb geen journalistieke ervaring, dus bij dat onderdeel had ik een streep gezet of iets van n.v.t.

dan was er ook nog iets met werk, en heb ik gewoon ingevuld dat ik werk als krantenbezorger en dat ze dan die instelling konden belle voor iets, en bij overig heb ik mijn hobbies ingevuld of ik haal nu alles door elkaar en dan heb ik bij Overig ingevuld dat ik werk als krantenbezorger


want denk niet dat alle 700 kandidaten journalistieke ervaring hebben.

je moest gewoon die cv correct invullen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 10:24
itakepictures
itakepictures is offline
Citaat:
olifantje_18 schreef op 02-05-2007 @ 13:22 :
Ik ben wel tevreden met m'n score op de actualiteitentoetsen (35/39) en de inzicht in de media (18/25). Mijn betoog ging zoals eerder al gezegd zwaar *** dus ik heb écht geen idee of ik er bij zit.
Ik las op dit forum dat de uitlsag zelfs een keer een dag te laat is geweest dus ik verwacht niet dat de envelop een dezer dagen op de deurmat valt... Helaas...
Ik heb dezelfde score als jij hebt! En mijn betoog ging ook echt klote, ik bene cht bang dat ik het daarop niet haal.

Maar ik heb vorig jaar meegedaan (en het jaar daarvoor ook ben vorig jaar wel toegelaten overigens maar ben een andere studie gaan doen) en toen kwam de uitslag dus 2 dagen te laat. Maar het jaar daarvoor zouden we 'm 20 mei krijgen en toen was het al 2 of 3 mei ofzo.

Er is dus niet echt een touw aan vast te knopen. Gewoon wachten bij de brievenbus
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 11:20
Isany
Isany is offline
als jullie nu al denke dat jullie het met die scores het niet halen, wat moet ik dan wel niet denken haha

hey ma hoe zit dat dan nu met die cv
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 10:53
Elizea
Elizea is offline
Nee.. natuurlijk hebben lang niet alle 700 kandidaten journalistieke ervaring. Juist dáárom willen ze dát van je weten.
Want ik denk dat als je wél (veel) journalistieke ervaring hebt, het wel aangeeft dat je er al langere tijd mee bezig bent en er ook wat beter overna hebt gedacht of je deze studie wel écht wil. Veel mensen willen namelijk journalistiek doen omdat het ze opzich wel wat lijkt maar niet precies weten wat ze willen...
En ik denk dat ze dat doortrekken naar je motivatie..
Als je er al langere tijd mee bezig bent, ben je denk ik ook een stuk gemotiveerder in hun ogen...
__________________
Carpe Diem

Laatst gewijzigd op 05-05-2007 om 12:25.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 15:37
itakepictures
itakepictures is offline
Citaat:
Elizea schreef op 05-05-2007 @ 11:53 :
Nee.. natuurlijk hebben lang niet alle 700 kandidaten journalistieke ervaring. Juist dáárom willen ze dát van je weten.
Want ik denk dat als je wél (veel) journalistieke ervaring hebt, het wel aangeeft dat je er al langere tijd mee bezig bent en er ook wat beter overna hebt gedacht of je deze studie wel écht wil. Veel mensen willen namelijk journalistiek doen omdat het ze opzich wel wat lijkt maar niet precies weten wat ze willen...
En ik denk dat ze dat doortrekken naar je motivatie..
Als je er al langere tijd mee bezig bent, ben je denk ik ook een stuk gemotiveerder in hun ogen...
True, er vallen ook heel veel mensen af in jaar 1 omdat veel mensen het gewoon "leuk" lijkt zonder echt te weten waarom en of ze er in verder willen. Het is egwoon een populaire studie.

Journalistieke ervaring kan aangeven dat je wéét waarom je het leuk vind. Het lijkt me leuk omdat kun je veranderen in ik vind het leuk omdat.

Maar genoeg over mijn vage zaterdagtheoriën, ik wil die uitslag!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 10:58
Isany
Isany is offline
Beste Marieke 1232,

Ik heb ook de brief gekregen van de IB-Groep, ik zou graag verduidelijking willen.

Ik doe examen havo met voorprofiel hé, namelijk C&M.
Ik hoef dat kaartje dus niet op te sturen en moet uiterlijk 5 JULI mijn gewaarmerkte cijferlijst + kopie van diploma opsturen naar de IB-Groep.

Ten tweede, is het zo dat ik me niet meer hoef aan te melden voor de centrale selectie, omdat ik dat meteen heb gedaan tijdens het aanmelden voor de decentrale selectie?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 15:18
marieke1232
marieke1232 is offline
Hoi Isany,

hier komt de duidelijkheid:

1: Jij hoeft idd niet het kaartje "verlate inzending" op te sturen. Het enige dat jij moet doen is, zodra je je diploma en cijferlijst hebt gekregen, deze opsturen naar de ib-groep.

2: toen jij je hebt aangemeld voor de studie journalistiek (en wellicht ook studiefinanciering) via de site van de ib-groep voor studiejaar 2007-2008 heb je ook de mogelijkheid "decentrale selectie" aangevinkt. Dat kun je altijd terugzien op het formulier "aanmeldingsformulier 2007-2008" dat je van de ib-groep hebt gekregen. Als je niet door de decentrale selectie komt, loot je automatisch mee via de centrale loting half juli! Mocht je niet zeker zijn van je aanmeldgegevens, mail dan ff de ib-groep.

Mocht eea niet duidelijk genoeg zijn of iemand anders heeft nog vragen omtrent de loting, stel ze maar gerust!!!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 15:48
Isany
Isany is offline
Hartelijk bedankt voor de informatie.

Dus eigenlijk snapte ik de brief dus wel goed, en was er alleen nog twijfel over de duidelijkheid , haha!

Noujah, nu maar wachten tot 11 mei, mja toch niet gehaald !
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 11:13
Isany
Isany is offline
Wat is het hier akelig stil op het forum !
Is het de Stilte voor de Storm als de uitslag er dan uiteindelijk eens een keer is?
Het duurt mij allemaal veel te lang!
Iemand nog leuke nieuwtjes qua scores die hij/zij bereikt heeft?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 21:48
olifantje_18
olifantje_18 is offline
Ik wacht ook nog steeds... Anders sturen ze de uitslag eens een keer wat eerder dan de deadline!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 22:40
Elizea
Elizea is offline
Pfff... ik ben echt zenuwachtig... Nasty dat lange wachten...

Hebben mensen al een plan B voor als ze niet aangenomen zijn?
__________________
Carpe Diem
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 11:03
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
olifantje_18 schreef op 13-04-2007 @ 00:03 :
Mijn mailtje aan de HU:

L.S.

Ik heb afgelopen maart de selectietoets gemaakt en heb zojuist de antwoorden bekeken. Uit onderstaande link blijkt dat de foto van Kim Phuc toch écht in Vietnam en niet in China gemaakt is zoals het antwoordmodel laat zien:

http://www.dewegvanhethart.com/erega...regalerij4.htm

Daarnaast vind ik het vreemd dat het antwoord op vraag 11 van de actualiteitentoets, over het beeld 'De Denker' van Rodin, D ('Het werd beschadigd') moet zijn. Volgens het persbericht van het museum in Laren http://www.singerlaren.nl/070120%20Rodin.pdf werd het beeld eerst gestolen en later beschadigd teruggevonden. Naar mijn mening moeten dus de antwoorden D én C goedgerekend worden aangezien het juiste antwoord er niet tussen staat.

Ik ben ervan op de hoogte dat er na aanleiding van de toets geen vragen en/of opmerking gemaakt mogen worden. Ik vind het echter van groot belang dat de toetsen juist nagekeken worden aangezien het hier een selectietoets betreft.

Ik hoop dat mijn opmerkingen meegenomen worden in het nakijken van de toetsen.

Met vriendelijk groet,
(ik doe geen journalistiek) maar het spreekt toch absoluut niet in het voordeel van de opleiding dat ze die vraag over het napalm gebeuren, waarvan IEDEREEN weet dat het in Vietnam plaatshad, dat ze daar China in eerste instantie als juiste antwoord hadden! Lachwekkend als je het mij vraagt
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 14:04
marleen22
marleen22 is offline
Ik heb DE brief gehad en ik ben toegelaten! Ik ben nummer 80.

mijn scores:

Actualiteiten: 22,30
Schrijfvaardigheid: 17,00
Inzicht in de media: 16,80
Motivatie: 12,00
Totaalscore: 68,11

Pff ik had niet verwacht dat de brief vandaag zou komen.. ik was nog helemaal niet voorbereid
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 14:04
Elizea
Elizea is offline
Ik heb net de brief gekregen... ik ben niet toegelaten... ik snap niets van hoe zwaar welke vraag mee telt... ik wist dat ik mijn betoog verneukt had...Dat is eigenlijk vooral de oorzaak.

ik ben 320 op de lijst... echt exteem erg...
Maar ok.. dan ga ik maar naar A'dam.

52,40 punten
__________________
Carpe Diem
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 14:39
Clay
Clay is offline
Zozo na de reacties hier ook maar met kloppend hart op de mat gaan zitten. En hij is er inmiddels binnen! Ik ben toegelaten !!!

Dit zijn mijn scores:
Actualiteiten: 25,40
Schrijfvaardigheid: 17,00
Inzicht in de media: 12,80
Motivatie: 16,00
Totaal: 71,18
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 14:40
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
owkee ik heb hem nog niet dus ik hoop dat hij er morgen is dan ben benieuwd. hoeveel werden er ook alweer toegelaten met de selectietoets?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 14:46
Clay
Clay is offline
In principe 180, maar omdat daarbij ook mensen met een gemiddelde 8 zitten en dat er ongeveer 20 zijn de eerste 160. In de brief staat dat je tot nummer 150 vrijwel zeker bent ingeloot.

ik was trouwens 48e...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 14:48
The_Warhol
The_Warhol is offline
Net als sommigen van jullie vandaag de brief gehad...

Actualiteiten: 21,50
Schrijfvaardigheid: 26,00
Inzicht In De Media: 15,20
Motivatie: 12,00
Totaalscore: 74,74

28e van de 508

Gefeliciteerd, en succes!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 14:59
olifantje_18
olifantje_18 is offline
Ik ben ook toegelaten! Ben nr 143... Net op 't nippertje dus! Heb vooral op het schrijven en de motivatie punten laten liggen (maar dat wist ik al). Ik ben heel blij!!!

Ik kan dus sowieso beginnen aangezien ik 21 ben. Ik heb er zin in!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 16:30
pollewop
Avatar van pollewop
pollewop is offline
yeah 38e


Schrijfvaardigheid alle punten maar mijn motivatie was crap.

En daar hebben ze een punt.


MAARJA LEKKER BELANGRIJK.
__________________
Napaku. 'Cause it isn't the rush of remembering, it's just mush
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 16:50
marleen22
marleen22 is offline
Ah balen Elizea.. mijn beste vriendin is helaas ook niet toegelaten

Clay, The_Warhol, olifantje_18, pollewop: gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 16:55
Elizea
Elizea is offline
Jullie allemaal gefeliciteerd!

Njah ik baal wel.. gewoon echt puur omdat ik mijn betoog verneukt heb... (normaal is dat een van mijn sterkste punten...MAar blijkbaar niet binnen 45 min..)
Ach jah.. ik hoop nu op de loting dan denk ik...en anders: AMSTERDAM
__________________
Carpe Diem
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 17:34
Clay
Clay is offline
Aan de brief is niet te zien dat we een journalistieke opleiding gaan doen. Op deel twee van de brief staat dat we automisch mee doen met de centrale loting
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 19:25
pollewop
Avatar van pollewop
pollewop is offline
Clay niet zeiken je bent toegelaten.
__________________
Napaku. 'Cause it isn't the rush of remembering, it's just mush
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 19:26
pollewop
Avatar van pollewop
pollewop is offline
Trouwens je moet wel automatisch meedoen want ze weten nu nog niet hoeveel mensen er een 8 gemiddeld staan. En aangezien er ongeveer 20 mensen per jaar een 8 staan kunnen ze geen grens trekken bij oké jij loot wel mee en jij niet.

Denk ik.
__________________
Napaku. 'Cause it isn't the rush of remembering, it's just mush
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 23:01
itakepictures
itakepictures is offline
Ik ben 12e geworden!

Actualiteiten 26,90
Schrijfvaardigheid 25,00
Inzicht in de media 16,00
Motivatie 12,00
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 12:04
Bobm
Bobm is offline
yes! ik ben 60e ! nadat de antwoorden op internet stonden had ik dat niet meer verwacht, daarom was ik des te blijer

actualiteiten 23,10
schrijfvaardigheid 30,00
inzicht in de media 12,80
motivatie 4,00
Totaalscore 69,88

jammer van de motivatie, maar who cares, ik heb het gehaald. Nu alleen nog goed nadenken of ik elke dag 3 uur wil reizen of niet.

en natuurlijk gefelciteerd voor degene die 't hebben gehaald, en sterkte voor degene die het niet hebben gehaald.

Laatst gewijzigd op 11-05-2007 om 12:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren journalistiek utrecht
Tietie
3 05-05-2010 17:26
Studeren Aanmelden Selectietoets Journalistiek Hu
Bubblerune
0 09-02-2010 12:49
Eindexamens 2005 Wat ga je volgend jaar doen?
Poesket
137 28-06-2005 12:46
Algemene schoolzaken Journalistiek Utrecht toelating
Sam20v
6 03-03-2004 18:05
De Kantine Het ongeluk afwachten...
Secreet
31 14-06-2003 10:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.