Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2006, 21:32
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Als een goede vriendin van je weggelopen is en haar ouders je vragen om haar te bellen, zodat ze weten waar hun dochter zit.
Ik weet zeker dat ze dit als 'verraad' ziet, zeker omdat ik tegen haar loog toen ze me vroeg waarom ik belde...

Ze is labiel, vandaar de drukte.

Maar wat hadden jullie gedaan, vriendin 'verraden' of die ouders hun bezorgdheden afnemen?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2006, 21:34
anterx
anterx is offline
Kun je geen 'teken van leven' van haar aan haar ouders doorgeven? Zo verraad je haar niet, maar zijn de ouders misschien wel iets meer gerust gesteld.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 21:44
Verwijderd
Ik weet niet hoe de verstandhouding tussen haar en haar ouders is, maar als die opzich wel redelijk is zou ik het gewoon aan de ouders vertellen. Ze beseft blijkbaar niet hoeveel zorgen ouders zich kunnen maken. In ieder geval moet je de ouders inlichten dat ze ok is.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 22:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ligt aan hoe labiel ze is. Als ze echt niet helder kan nadenken zou ik rustig alles aan paps en mams vertellen, die zijn meer in de positie om hulp te zoeken (en bij weglopen is dat wellicht wel nodig).
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 08:41
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik weet niet echt Ik zou denk ik zeggen dat alles goed is en dat ze wat tijd nodig heeft om na te denken ofzo tenzij ze echt doordraait want daar heeft niemand wat aan.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 09:37
Verwijderd
Ligt inderdaad aan haar mate van labiel-zijn. Als ze echt niet meer helder kan denken, en gewoon stomme dingen doet, zou ik vertellen waar ze is.
Als ze redelijk helder is, en ik ben er ook van overtuigd dat ze goed opgevangen word, dan zou ik zeggen dat ze het goed maakt, dat ze op een veilige plaats zit en dat ze me gevraagd heeft om niet meer te zeggen. Maar ik zou wel bereid zijn boodschappen door te geven.
Dat zou ik doen denk ik...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 15:48
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Bedankt
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 17:18
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 16-03-2006 @ 10:37 :
Ligt inderdaad aan haar mate van labiel-zijn. Als ze echt niet meer helder kan denken, en gewoon stomme dingen doet, zou ik vertellen waar ze is.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 08:44
Verwijderd
Ik weet niet of je er nog wat aan hebt, maar je kunt haar natuurlijk ook zeggen dat je wel tegen haar ouders zegt dat je weet waar ze is oid (of zelfs waar ze is).

Ik had vroeger ook een vriendinnetje dat nog wel eens weg liep van huis, vaak kwam ze dan naar ons toe of ze belde mij iig. Mijn ouders belden dan altijd haar ouders om te zeggen dat ze bij ons was (dit zodat haar ouders niet ongerust hoefden te zijn en ook zodat mijn en haar ouders niet ook nog eens ruzie kregen), dat zeiden ze ook tegen mijn vriendin en die begreep dat dan ook wel. Als je iemand niet belooft dat je het geheim houdt of wat dan ook en zelfs zegt wat je gaat doen (en waarom je dat gaat doen), dan is het in mijn ogen geen verraad.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 14:30
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Hmmm, nou ja, ze is erachter gekomen dat ik heb verteld aan haar ouders waar ze zat en zij vindt het wel verraad. Scheldkanonnen en doodsverwensingen van heb ik jou daar.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 14:35
Verwijderd
Ik zou het even laten rusten en over een paar dagen/weken nog eens proberen om met haar te praten. Of haar dan een brief te sturen met jouw verhaal er in.

Ik vind dat je er goed aan gedaan hebt haar ouders te vertellen waar ze zat, zeker als ze labiel is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat zou jij doen in deze situatie?
x-spekkie-x
63 20-04-2009 23:38
De Kantine Wat doe jij met €10.000?
Lollige
33 31-03-2007 02:04
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
De Kantine Als jij de burgemeester was van je gemeente, wat zou jij dan doen/veranderen?
Gatara
60 07-03-2004 17:03
Liefde & Relatie Wat vinden jullie, en wat zal ik doen?
MissyE
12 31-08-2003 21:35
Liefde & Relatie hmm..wat moet ik doen?!
wwcwwww
5 23-06-2002 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.