Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2002, 23:54
Aragorn
Aragorn is offline
Sinds een week of acht heb ik nu een Salvia plantje.
In het begin leek het erop dat ie het leven op deze aarde voor een ander ging verruilen (2 keer verpot, veel te veel water gegeven, en toen nog een keer verpot), maar met veel liefde en zorg is ie dan toch tot het rijk der levenden teruggekeerd en uitgegroeid tot een behoorlijke plant met hele mooie grote glanzend glooiende groene bladeren .
Echt zo'n plant die je met trots in je huiskamer zet.

Maar nu mijn vraag: het wordt weer oerhollands klereweer, en ik zie nu dat mijn plantje allemaal bruine puntjes krijgt aan de uiteinden van de blaadjes en dat de blaadjes enigszins naar het gele einde van het kleurenspectrum trekken. (Ik dacht eerst nog: die blaadjes willen laten zien dat ze net als de vogels naar het zuiden willen vliegen, naar een mooie gele zon, maar da's natuurlijk een onzinnige gedachte: die plant heeft toch geen vleugels?)

Is er iemand die hier uit ervaring meer van weet, en mij gerust kan stellen, de internet-resources (ik noem een Erowid, ik noem wat losse artikelen...) helpen niet echt.

Aragorn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2002, 12:35
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Het is herfts lol. Jaja zeg maar vaarwel tegen je bladeren die vallen er mooi af netzoals de rest van de bladeren in Nederland
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 13:02
Verwijderd
misschien (ik heb er geen verstand van what so ever) verwarming hoog, en lekker binne met em prate...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 15:52
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
*hoopt dat de plant het redt*
Gaan we het ff samen uitproberen he?!
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 16:56
Zappa
Zappa is offline
Ik heb nog nooit gehoord van een binnenplant die in de herfst ook zijn blaadjes laat vallen maar goed..

misschien toch te veel water? (wortelrot)?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.