Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 01:55
Verwijderd
Iedereen zit weleens lekker in zijn/haar vel. Kan je je voorstellen dat je je partner zou dumpen omdat je met problemen zit, of zou je juist de behoefte hebben je partner te behouden?
Ik kan me wel voorstellen dat ik iemand zou dumpen omdat ik in de knoop zit. Niet zozeer omdat het aan je partner zou liggen, maar omdat het soms makkelijker is problemen alleen op te lossen, of omdat je opnieuw wil beginnen en dus wat dingen achter je wil laten. Misschien is het echter wel heel erg zonde, omdat je een in principe goede relatie zou beëindigen.

Nu is dat niet aan de orde en het is niet aan de orde geweest, maar ik denk dat het dumpen van je partner best kan helpen, ookal zou je er juist veel verdriet van moeten hebben. Het neemt een hoop zorgen weg denk ik en bovendien hoef je niet bang te zijn dat je je partner meeneemt, of dat ze/hij zich zorgen maakt, als het niet goed gaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2002, 06:31
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
mijn exvriend heeft 't daarom uit gemaakt gloov ik.
later ging 't weer aan en hij heeft 't weer daarom uitgemaakt.
ik weet niet wat ik zou doen. mesgien zou ik hem juist nodig hebben, of zoals je zegt juist men problemen alleen zou willen oplossen. ik kan dat nu niet egt zegge..
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 06:35
Verwijderd
Mijn ex had ook dit "smoesje"..
Maar ik kan het me niet voorstellen; op het moment dat ik me kut voel, met mezelf in de knoop zit, dan heb ik juist iemand nodig van wie ik weet dat ie me steunt en bij me blijft; dat er iemand van me houdt, iemand waarnaar je toe kan rennen als het teveel wordt.
Blijkbaar had hij me niet nodig.. En ik kan die keuze nog steeds niet "begrijpen", maar het is nie anders.. Pijn doet het wel. Tis net 5 dagen uit nu..

Ik ben er nog lang niet overheen, dat weet ik nu al..

Kweet niet wat ik van dit onderwerp moet denken, zelf zou ik het nooit uitmaken als ik "fucked up" ben, want op zo'n moment heb ik juist iemand nodig.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 06:38
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
bij mij issut al egt superlang uit en ik ben er nog steeds niet overheen... telkens alsik hem zie (hij zit bij me op school) of als we praten.. *zucht* en dat na een paar maanden
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 09:05
ilsy
ilsy is offline
Citaat:
SpiT schreef:
bij mij issut al egt superlang uit en ik ben er nog steeds niet overheen... telkens alsik hem zie (hij zit bij me op school) of als we praten.. *zucht* en dat na een paar maanden
Denk dat dit vrij normaal is hoor, althans, als je echt om je ex hebt gegeven. Bij mij is het nu ook meer dan een jaar al uit, en ook al is hij een onwijs grote klootzak en heeft ie iedere week ongeveer een ander wijf, als ik 'm zie is het altijd nog zo van..owja....jij leeft ooknog..hoiiii..

Denk dat bij sommigen het gevoel voor je ex nooit écht weggaat..maar das mijn mening..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 17:02
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Damn, juist om die reden heeft mijn ex me gedumpt en dat is zwaar klote. Hij wil niet dat ik me in onze relatie klote voel om hem, omdat hij zich klote voelt en daarom maakt hij het uit...dan voel ik me dus alsnog klote om hem en ik denk dat ik het in zo'n situatie juist niet uit zou maken, maar hem juist heel hard nodig zou hebben, maar ja dat is hij nou eenmaal en ik accepteer zijn keuze, maar leuk is het in geen geval.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 17:11
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Ik heb 't ook uitgemaakt met m'n ex, omdat ik niet lekker in m'n vel zat... Op dat moment had ik 't gevoel dat ie een beter iemand verdiende dan depri-me... Nu heb ik 'r best wel spijt van, maar is 't al te laat...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:39
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Sleep 2 Dream schreef:
Ik heb 't ook uitgemaakt met m'n ex, omdat ik niet lekker in m'n vel zat... Op dat moment had ik 't gevoel dat ie een beter iemand verdiende dan depri-me... Nu heb ik 'r best wel spijt van, maar is 't al te laat...
Tis nooit te laat
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:50
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Toen mn broer net overleden was, heb ik t ook uitgemaakt met mn vriend (is overigens een eikel, maargoed..). Ik had gewoon tijd voor mezelf nodig en geen zin in relatiedingen. Maar dit is denk ik een slecht voorbeeld, want hij was nou niet bepaald een jongen waar je veel steun aan zou kunnen hebben.
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:03
flair
flair is offline
Ik heb het met mijn huidige vriend vorig jaar zomer uitgemaakt omdat ik niet lekker in mijn vel zat.

Ik ging toen al 2 jaar met hem, maar ik zat gewoon met een hoop dingen en ik dacht dat ik hem alleen maar tot last was :/

Het is na een maand weer goed gekomen, we zijn nu 3 jaar bij elkaar, en ik deel nu alles met hem, als ik ergens mee zit zeg ik het tegen hem.
__________________
Ik haat examens!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:06
Verwijderd
Citaat:
blacky schreef:
Damn, juist om die reden heeft mijn ex me gedumpt en dat is zwaar klote. Hij wil niet dat ik me in onze relatie klote voel om hem, omdat hij zich klote voelt en daarom maakt hij het uit...dan voel ik me dus alsnog klote om hem en ik denk dat ik het in zo'n situatie juist niet uit zou maken, maar hem juist heel hard nodig zou hebben, maar ja dat is hij nou eenmaal en ik accepteer zijn keuze, maar leuk is het in geen geval.
jah dit is zo'n beetje hetzelfde als bij mij. Hij heeft me dus ook gedumpt om zo'n soortgelijke reden, en ik "begrijp" het wel, maar kan er niet echt inkomen.. Want idd, zoals je al zegt, zou ik hem ook alleen maar heel erg nodig hebben. Om me te steunen en me te zeggen dat ie van me houdt...
Magoe, idd, dit is zijn manier van aanpakken en dat accepteer ik, ik kan weinig anders..

Ik moet ook zeggen, dat het na een aantal belangrijke "ontdekkingen", een heel stuk makkelijker is geworden hoor..
Maja daar wijd ik maar niet over uit.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:27
kipfilet
kipfilet is offline
Ik zit op het moment in zo'n situatie. Mijn vriend weet van mijn problemen en gelukkig is hij heel nuchter, hij weet alles heel goed te relativeren en zal er geen nacht van wakker liggen. Dat bedoel ik niet negatief. Maar ook al vertel ik hem alles, hij weet niet hoe ik me voel om de simpele reden dat hij het allemaal niet heeft meegemaakt. Dat mag ik ook niet van hem verwachten, vind ik. Maar ik heb wel een aantal keren gedacht om het uit te maken, omdat het met hem ook niet altijd even lekker loopt en omdat ik merk dat ik hem te erg nodig heb om gelukkig te zijn. Soms denk ik echt dat ik alleen nog maar voor hem leef, dat moet natuurlijk niet. Het is echt een dilemma, ik kan het erg goed met mijn vriend vinden, maar soms wil ik te veel in hem opgaan, of hoe moet je dat omschrijven, dan verwacht en wil ik meer dan dat hij wil. Voorlopig ben ik er nog niet uit...
__________________
Ben weer vrijgezehehel!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:46
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Citaat:
Sithan schreef:


Tis nooit te laat
Mjah, ik bedoelde dat ik 't niet meer kon terug draaien en hij al een ander heeft...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:22
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Sleep 2 Dream schreef:


Mjah, ik bedoelde dat ik 't niet meer kon terug draaien en hij al een ander heeft...
Hmmmm das best wel klote
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 09:05
pantzermench
pantzermench is offline
nou ja, mijn ex heb me ook gedumt, omdat ik af en toe ( steeds vaker) onwijs down ben......
nou ja, meisje, ik vind ut heeeel erg zwak van hem, en ik zou hem beuken.....


*baba*
__________________
pffff i love wouter
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 20:49
Verwijderd
jij klinkt als iemand die het liefst alles alleen oplost..

een vriend(in) die alleen geschikt is voor leuke tijden is een pretpop.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 21:04
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
Ik zou het daarom niet uitmaken, denk ik. Ik zou hem dan juist nodig hebben, hij helpt me juist heel erg
__________________
I want to lay like this forever, until the sky falls down on me.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef:
jij klinkt als iemand die het liefst alles alleen oplost..

een vriend(in) die alleen geschikt is voor leuke tijden is een pretpop.

Mjah klopt wel, ik zal niet snel laten merken dat ik ergens mee zit. Ik vind dat niet zo fijn en los het idd liever zelf op, maar ja, veel vertel ik haar wel, meer dan iedereen, dus ze is echt geen pretpop. Ik vind het ook niet fijn me te afhankelijk te voelen.


Citaat:
pantzermench schreef:
nou ja, mijn ex heb me ook gedumt, omdat ik af en toe ( steeds vaker) onwijs down ben......
nou ja, meisje, ik vind ut heeeel erg zwak van hem, en ik zou hem beuken.....
Het is niet leuk iets met iemand te hebben die alles zwartziet hoor, dan vergaat je het plezier vrij snel. Bovendien moet je uitkijken dat diegene je niet meetrekt. Ik kan het me goed voorstellen dat iemand je dumpt, omdat je heel vaak down bent.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-06-2002, 19:43
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ja het werkte bij mij wel. Het was een zorg minder, een opluchting. En ik maakte me er alleen maar druk om, en nu hoefte het niet. Het was ook een manier om weer te kunnen vluchten voor mijn gevoel en problemen die de relatie gaf... maar ja ik heb geen idee hoe ik het moet oplossen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 20:21
Verwijderd
ik beëindig nooit relaties, dus eigenlijk weet ik het niet.
Als ik fucked up ben, komt dat meestal juist dóór die relatie.
In dat geval is het idd wel beter om met die relatie te kappen jah.
Maar ik geef altijd meer om een ander dan om mezelf.
Dus kies ik nooit voor mezelf, maar voor die relatie.
Met als gevolg dat ik fucked up blijf, sterker nog, het wordt alleen maar erger en dat komt de relatie natuurlijk niet ten goede.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 20:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
bij mij was het anders...

ik voel me fucked up en dan maakt híj het uit
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 00:32
Joyce-b
Joyce-b is offline
Kan me het heel goed voorstellen.
Datje zoveel vand ie persoon hodu dat je hem gewoon geen pijn wil doen door jezelf te laten zien, omdat je weet dat dat gewoon hard aan zal komen en mentaal erin zou slaan bij hem..

Puur een daad uit liefde dan.. dat is ook een reden voor mij dat ik liever geen vriend zou willen,die zou er dan zoveel baggage bij krijgen, dat wil ik iemand gewoon niet aandoen..
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 12:47
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
Sithan schreef:


Tis nooit te laat
iddem dito vraag dat maar aan mijn vriendin na zij ging er ook weer voor is haar wel gelukt
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 12:49
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
Sleep 2 Dream schreef:


Mjah, ik bedoelde dat ik 't niet meer kon terug draaien en hij al een ander heeft...
umm ja dit had ik nog nie gelzen bij mijn vorige reply, maar antwoord blijft het zelfde.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.