Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2006, 16:41
Verwijderd
Ok hallo.. ik hoop dat ik dit goed doe aangezien ik me net pas registreer..

Maar goed ik zal m'n probleem maar even meteen voorleggen..
Ik ben bezig met m'n eindverslag van m'n stage.. alleen ben ik denk ik al iets te lang niet op school geweest om me dit nog goed te herinneren..

Ik ben nu aangekomen dat ik van het betreffende bedrijf de volgende punten moet uitwerken:
-- Plaats (hiermee word niet bedoeld de straat enzo)
-- Situatieschets
-- Werkomstandigheden

Wie kan mij vertellen wat dit ook alweer een beetje inhoud.. ik voel me best een beetje dom dat ik dit niet meer weet.. maarjaa als iemand me dat kan vertellen heb ik m'n werkstuk af...

alvast bedankt..

grs Sara-Jane..

Ohja.. ik had nog een probleempje.. er staat ook organisatievorm (met toelichting) en dan snap ik de organisatievorm wel. .dat is een eenmans zaak.. maar toelichting?? hoe moet ik dat toelichten?? *dit laatste stukje klinkt denk ik wel een beetje vaag sorry*

Laatst gewijzigd op 10-05-2006 om 16:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2006, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Sara-Jane schreef op 10-05-2006 @ 17:41 :
Ik ben nu aangekomen dat ik van het betreffende bedrijf de volgende punten moet uitwerken:
-- Plaats (hiermee word niet bedoeld de straat enzo)
-- Situatieschets
-- Werkomstandigheden

Wie kan mij vertellen wat dit ook alweer een beetje inhoud.. ik voel me best een beetje dom dat ik dit niet meer weet.. maarjaa als iemand me dat kan vertellen heb ik m'n werkstuk af...
Plaats: waar is het bedrijf gevestigd, wat zijn de voor- en nadelen van de locatie, geef enkele relevante feiten over de plaats van vestiging enz. Ik geef nu maar wat voorbeelden, je moet zelf even kijken wat hiervan relevant is gezien jouw opleiding.

Werkomstandigheden: wat is jouw plaats in de organisatie (welke afdeling, functie), hoe is de begeleiding enzovoorts. Kortom: hoe ervaar jij je stage en hoe is de werkomgeving? Ik denk niet dat je hier je werkzaamheden moet gaan vermelden, die zijn, denk ik, ergens anders in je verslag al aan bod gekomen. Het gaat hier denk ik puur om jouw werkomgeving, niet de inhoud van je werk. Ik kan er natuurlijk naast zitten, aangezien ik hier alleen maar afga op dat ene woord.

Situatieschets weet ik zo gauw niet.
Citaat:
Sara-Jane schreef op 10-05-2006 @ 17:41 :

Ohja.. ik had nog een probleempje.. er staat ook organisatievorm (met toelichting) en dan snap ik de organisatievorm wel. .dat is een eenmans zaak.. maar toelichting?? hoe moet ik dat toelichten?? *dit laatste stukje klinkt denk ik wel een beetje vaag sorry*
Je kunt vertellen waarom het bedrijf een eenmanszaak is. Je zult waarschijnlijk geen juridische opleiding doen, dus ga er niet tè diep op in, maar vertel gewoon in het algemeen waarom het een eenmanszaak is. Ook kun je misschien vertellen wie dan de directeur/eigenaar is.

In het algemeen: heb je geen stagebegeleider of leraar waaraan je dit soort dingen kunt vragen? Wij weten niet waar je stage loopt en welke opleiding je doet, dus is het voor ons lastig om in te schatten we je leraren in je verslag willen zien.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 10-05-2006 @ 23:11 :
Plaats: waar is het bedrijf gevestigd, wat zijn de voor- en nadelen van de locatie, geef enkele relevante feiten over de plaats van vestiging enz. Ik geef nu maar wat voorbeelden, je moet zelf even kijken wat hiervan relevant is gezien jouw opleiding.
dit snap ik nu denk ik ongeveer wel een beetje.. ik zie wel dat ik mijn versie iets te uitgebreid heb gedaan even inkorten dan maar

Citaat:
Werkomstandigheden: wat is jouw plaats in de organisatie (welke afdeling, functie), hoe is de begeleiding enzovoorts. Kortom: hoe ervaar jij je stage en hoe is de werkomgeving? Ik denk niet dat je hier je werkzaamheden moet gaan vermelden, die zijn, denk ik, ergens anders in je verslag al aan bod gekomen. Het gaat hier denk ik puur om jouw werkomgeving, niet de inhoud van je werk. Ik kan er natuurlijk naast zitten, aangezien ik hier alleen maar afga op dat ene woord.

Ergens wist ik wat dit inhield.. maar je hebt het me even duidelijk gemaakt. bedankt.

Citaat:
Situatieschets weet ik zo gauw niet.


die zoek ik nog even verder

Citaat:
Je kunt vertellen waarom het bedrijf een eenmanszaak is. Je zult waarschijnlijk geen juridische opleiding doen, dus ga er niet tè diep op in, maar vertel gewoon in het algemeen waarom het een eenmanszaak is. Ook kun je misschien vertellen wie dan de directeur/eigenaar is.

Ohja dat is natuurlijk logisch.. *dat ik daar zelf niet aan dacht*

Citaat:
In het algemeen: heb je geen stagebegeleider of leraar waaraan je dit soort dingen kunt vragen? Wij weten niet waar je stage loopt en welke opleiding je doet, dus is het voor ons lastig om in te schatten we je leraren in je verslag willen zien.
Om het nog even verder uit te leggen.. De opleiding die ik volg is Toerisme&Recreatie.. en ik liep stage bij een Indoor Ski School..

Ik heb wel een stage begleider gehad.. alleen.. uhm.. toen ik hem ernaar vroeg.. was hij er niet duidelijk in.. en na meerdere keren vragen nog niet..
En de leraar.. tsjah.. niet aan gedacht eigenlijk

Maar bedankt iig ik denk dat ik nu wel verder kom..

xx Sara-Jane
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 11:32
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Situatieschets? In je verslag?
Dan lijkt dat mij gewoon een situatie die je meegemaakt hebt in je stageperiode en hoe je eventuele problemen hebt opgelost. Weet niet wat voor bedrijf het was...
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Arrest 13 mrt 1987
synclinorium
6 07-11-2005 17:14
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.