Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2006, 08:48
crimstudente
crimstudente is offline
Hoi!

Ik ben een derdejaars bachelorstudente, en voor mijn scriptie doe ik een verkennend onderzoek op deze site.
Zouden jullie daarvoor willen reageren op de volgende vraag:

Wat vinden jullie van de politie?

Alles mag, het liefst brainstormend alles eruit gooien wat in je opkomt!
Dank je wel alvast
Groetjes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2006, 09:46
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Niet echt actueel, past ook beter op Maatschappelijke Vakken.

N&A --> MV
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 12:13
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Hmm, de politie is leuk bedoeld, maar moet lijden onder tal van problemen die het imago aantasten.

Zo kreeg ik om 8.28 op klaarlichte dag een boete voor fietsen zonder licht, terwijl het om 8.32 officieel licht was. Twee dagen later werd ik klemgereden en aangevallen door een taxichauffeur, aangifte toen werd me geweigerd omdat van vervolging niets zou komen.
Wat is het signaal dat de politie als geheel dan afgeeft? Zonder licht rijden is ernstig, maar geweld op de weg toegestaan.

In ieder geval klappen voor het imago dus.


Verder ken ik iemand die na een herseninfarct en epilepsie zich niet helemaal meer kan gedragen. Iedereen weet dit en hij verteld dit ook als hij merkt dat mensen vinden dat hij zich raar gedraagt.