Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2017, 08:52
Storm337
Storm337 is offline
Hoiiii,

Ik heb sinds gister avond op de voetbal training een bloedblaar onder mijn grote teen.

Nu ga ik morgen op wintersport en vraag ik me af wat ik het beste kan doen zonder dat het mijn wintersport verpest.

Het doet een beetje pijn maar dat maakt niet veel uit het gaat er meer om dat het niet open gaat tijdens het skien ofzo.

Graag hoor ik van jullie
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 10:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Blarenpleister erop plakken? Die vermindert druk en pijn en is een goede beschermlaag tegen kapot gaan en infectie. Ik vind de echte van compeed veel beter plakken en blijven zitten dan huismerk dus hun extra geld echt wel waard.

Fijne vakantie!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 14:05
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
hey hoi, ik heb alweer n jaar geleden ofso ook n bloedblaar onder mn grote teen gehad. t klinkt misschien een beetje naar, maar je kan het t beste met n naaldje ofso doorprikken op een paar plaatsjes in de blaar en dan kan al t bloed dr uit stromen heb k ook gdn. eigenlijk voel je niks van t naaldje omdat je niet in je huid prikt maar in t velletje en daaronder zit bloed dus in je huid voel je niks. als je dus snel van je bloedblaar af wil zal k dit doen!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 19:43
Storm337
Storm337 is offline
Citaat:
Blarenpleister erop plakken? Die vermindert druk en pijn en is een goede beschermlaag tegen kapot gaan en infectie. Ik vind de echte van compeed veel beter plakken en blijven zitten dan huismerk dus hun extra geld echt wel waard.

Fijne vakantie!
Ik zal in iedergeval wat blaren pleisters van compeed meenemen, dankje voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 19:44
Storm337
Storm337 is offline
Citaat:
hey hoi, ik heb alweer n jaar geleden ofso ook n bloedblaar onder mn grote teen gehad. t klinkt misschien een beetje naar, maar je kan het t beste met n naaldje ofso doorprikken op een paar plaatsjes in de blaar en dan kan al t bloed dr uit stromen heb k ook gdn. eigenlijk voel je niks van t naaldje omdat je niet in je huid prikt maar in t velletje en daaronder zit bloed dus in je huid voel je niks. als je dus snel van je bloedblaar af wil zal k dit doen!

Ik lees juist op het internet dat het niet word aangeraden om hem door te prikken?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.