Oud 07-05-2012, 19:12
ADO070
Avatar van ADO070
ADO070 is offline
Kent iemand een goede, niet meer dan 1000 euro kostende laptop?
Nvidia GeForce of een Radeon?
i5 of i7, of toch een AMD?
Mag ook iets meer maar niet veel meer.
__________________
FUCK YEAH
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2012, 20:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als je wilt gamen, waarom een laptop?
Een PC is voor die toepassing stukken goedkoper in elkaar te zetten met betere specs.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 20:15
Verwijderd
En makkelijker en goedkoper naderhand te upgraden.

En je zit niet de hele tijd te kloten met de heat.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 13:04
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
http://www.notebooktotaal.nl/book-15...ijs-p-324.html

- 15.6 inch FULL HD LED - Ontspiegeld (mat) / True NON-Glare, (res. 1920x1080)
- Intel® HD Graphics 4000 (2e energiezuinige videokaart), wordt ingeschakeld als NVIDIA wordt uitgeschakeld.
- NVIDIA® GeForce® GT650m 1Gb GDDR5 + Optimus Technologie (batterij-besparing via Intel HD Graphics)
- hoge capaciteit batterij, 11.1Volt - 5600mA - 62.16Wh (circa 30% langere batterijduur)
- Mobile Intel® HM77 Express Chipset
- Intel® Core™ i7-3610QM Processor (Quad Core, 6MB Cache, 2.3 GHz, Turbo Mode 3.3GHz)
- 4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 1)
- 4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 2)
- 500GB HDD 7200 rpm 16Mb cache
- 2e harde schijf optioneel
- 8x DVD+/-RW Dual Layer, incl DVD-RAM (TE VERVANGEN VOOR EXTRA INTERNE HARDDISK)
- 3 x USB 3.0 + 1 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)
- Ingebouwde 2 MegaPixel WebCam + Microfoon
- Externe SATA aansluiting voor snelle schijven
- Notebook keyboard incl Numeriek keypad
- GRATIS BTO Draagtas + USB mini muis + muismat + stereo oordopjes twv 39 euro
- 3 Jaar NBT Ratio garantie (standaard 2 jaar fabrikant + 1 jaar NBT)

__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Als je wilt gamen, waarom een laptop?
Een PC is voor die toepassing stukken goedkoper in elkaar te zetten met betere specs.
Er zijn veel redenen te bedenken waarom je dat zou willen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 13:24
Verwijderd
Verder vallen dat soort reacties in de categorie freyk "Oh Office doet het niet? Dan installeer je toch gewoon OpenOffice.org".
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Verder vallen dat soort reacties in de categorie freyk "Oh Office doet het niet? Dan installeer je toch gewoon OpenOffice.org".
QFT.

//
http://www.notebookcheck.net/Mobile-...ist.844.0.html
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Verder vallen dat soort reacties in de categorie freyk "Oh Office doet het niet? Dan installeer je toch gewoon OpenOffice.org".
De ts is gezien zijn posts waarschijnlijk verschrikkelijk noob dus dan kan het geen kwaad om hem er even op te wijzen dat hij zichzelf waarschijnlijk aan het afzetten is.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 16:45
Verwijderd
Nou jah afzetten. De genoemde laptop is voor die prijs geen afzetterij maar een prima bak. De technieken die gebruikt moeten worden om dergelijke hardware in een laptop veilig en betrouwbaar aan de praat te krijgen en houden zijn een stukje duurder dan die in desktops.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 17:58
Verwijderd
Absoluut, maar dat is geen reden om de noob in kwestie niet even te informeren over een goedkoper en wellicht beter alternatief als het hem specifiek om het gamen gaat, voordat hij 50% meer gaat betalen voor iets wat even snel is.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Absoluut, maar dat is geen reden om de noob in kwestie niet even te informeren over een goedkoper en wellicht beter alternatief als het hem specifiek om het gamen gaat, voordat hij 50% meer gaat betalen voor iets wat even snel is.
Hij vraagt toch specifiek naar een gamelaptop? Zo bijzonder is een laptop waar je hedendaagse games acceptabel op kunt spelen niet. Zeker niet voor het budget dat de beste knul er voor uitgetrokken heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Hij vraagt toch specifiek naar een gamelaptop?
?
Citaat:
Absoluut, maar dat is geen reden om de noob in kwestie niet even te informeren over een goedkoper en wellicht beter alternatief als het hem specifiek om het gamen gaat, voordat hij 50% meer gaat betalen voor iets wat even snel is.
Als hij alsnog een laptop wil is er toch niets verloren?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 11:30
Verwijderd
TS wil een gamelaptop zoals de TT doet vermoeden. Als ik een topic open over welke router ik het beste kan aanschaffen, ga je dan ook out of the blue vragen of ik niet een liever een switch of hub heb? Als je dan toch info wilt verstrekken waar TS niet om gevraagd heeft, maak er tenminste een goed verhaal van waarin je de pros en cons n000bfriendly laat zien door middel van specs, benchmarks en prijzen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 11:50
Verwijderd
Laat maar :')
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 12:41
Verwijderd
Je doet net alsof het een gekke zaak is, gamen op een laptop. Een laptop sluit gaming helemaal niet uit, zeker niet vandaag de dag waarin pretty much substandard hardware in staat is om acceptabel games op te spelen. Dus wat mij betreft doe je wat minder rof, chef.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 16:10
Verwijderd
Goed lezen broertje, goed lezen. Ik geef alleen wat extra info waar hij helemaal niets mee hoeft te doen. Als ik een noob was die wilde gamen zou ik het op prijs stellen als iemand deze informatie gaf. En zoniet dan lees ik er lekker overheen.

En ik doe nergens alsof het een gekke zaak is? Ik zeg alleen dat het zowel financieel als qua performance nadelig kan zijn. Als ik zoveel geld zou uitgeven haal ik daar liever de volle 100% uit.

Laatst gewijzigd op 11-05-2012 om 16:17.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 10:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Oké, genoeg gebitcht. Nu weer terug naar de topicstarter. Lijkt me zinnig eerst op de reactie te wachten waarom hij voor een laptop wil gaan.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 10:54
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
Verder vallen dat soort reacties in de categorie freyk "Oh Office doet het niet? Dan installeer je toch gewoon OpenOffice.org".
Goh,..ik wou de TS nog wel een iphone aanraden.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Game laptop
yahoogle
9 18-04-2014 16:04
Software & Hardware Gamelaptop
maximeus
11 06-09-2007 08:45
Software & Hardware [notebook] "gamerslaptop"
Twanos
64 07-08-2006 15:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.