Oud 20-10-2016, 11:09
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Deze topic is voor alle off-the-beaten-track reistips!

Tip elkaar hier over die ene club in Londen, die zich verschuilt achter een gammele deur en die je niet gevonden zou hebben als je het niet wist. Of dat ene restaurantje met die ongezellige verlichting in Rome, waar je niet voor de sfeer heen gaat, maar onversmadelijk lekker kan eten. Of dat jazzbarretje in Coimbra, met een terrasje van 4 stoeltjes, waar je het mooiste uitzicht hebt op de ondergaande zon.

TS begint met een vraag:

Wie heeft er toffe tips voor Sofia???

__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2016, 11:15
Verwijderd
New York City - Sly Fox, een café gerund door de Russische maffia waar een ontzettend sexy Oekraïense achter de bar staat die, terwijl ik een wodka bestelde, een gozer naast me recht op z'n neus botste <3
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 11:25
Verwijderd
Citaat:
New York City - Sly Fox, een café gerund door de Russische maffia waar een ontzettend sexy Oekraïense achter de bar staat die, terwijl ik een wodka bestelde, een gozer naast me recht op z'n neus botste <3
Brooklyn?

NYC - Spice Market in de Meatpacking district. Aziatisch restaurant. Goddelijk gegeten. De beste duck curry die ik ooit gehad heb. Collega's vonden het ook overheerlijk. Niet duur, zeker niet voor Amerikaanse begrippen. Bijkomende plus: ze schenken Tsingtao Laat je niet door het uiterlijk aan de buitenkant misleiden, is gigantisch van binnen, altijd plaats. Geen pretentieus zakenrestaurant of zo.

NYC "eten met de locals" - El Camion, Mexicaans. In East Village. Mount Sinai Beth Israel zit om de hoek, dus het zaakje zat vol met verplegers en verpleegsters. Veel local Hispanics ook. Heerlijk gegeten, leuke bediening.

Dit zijn uit mijn werktripjes naar New York de beste zaken waar ik ben geweest.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 11:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In NYC ook Ellen Stardust, restaurant waar oud of aankomende broadway sterren tussendoor optreden. Je hebt dus een diner en een show in een, echt heel tof.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 11:29
Verwijderd
Citaat:
New York City - Sly Fox, een café gerund door de Russische maffia waar een ontzettend sexy Oekraïense achter de bar staat die, terwijl ik een wodka bestelde, een gozer naast me recht op z'n neus botste <3
Citaat:
Brooklyn?
Zie nu dat het ook in East Village is, ben er misschien wel langsgelopen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Brooklyn?

NYC - Spice Market in de Meatpacking district. Aziatisch restaurant. Goddelijk gegeten. De beste duck curry die ik ooit gehad heb. Collega's vonden het ook overheerlijk. Niet duur, zeker niet voor Amerikaanse begrippen. Bijkomende plus: ze schenken Tsingtao Laat je niet door het uiterlijk aan de buitenkant misleiden, is gigantisch van binnen, altijd plaats. Geen pretentieus zakenrestaurant of zo.

NYC "eten met de locals" - El Camion, Mexicaans. In East Village. Mount Sinai Beth Israel zit om de hoek, dus het zaakje zat vol met verplegers en verpleegsters. Veel local Hispanics ook. Heerlijk gegeten, leuke bediening.

Dit zijn uit mijn werktripjes naar New York de beste zaken waar ik ben geweest.
Volgens mij heb ik bij die Mount Sinai Beth Israel gegeten, ff op de kaart kijken opsnorren en in mijn zeer cheesy memory box (een schoenendoos met herinneringdingen van mijn reizen ).
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 11:40
Verwijderd
Dit bierencafé, wat praktisch naast mijn hotel zat, kan ik ook iedereen aanraden, vooral als je langdurig van huis weg bent en je hebt een goede pint nodig:
https://www.google.nl/maps/place/BXL....9698286?hl=nl
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 11:44
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik hou ook heel erg van de kracht van herinneringen. Als ik terugdenk aan toffe plekken waar ik geweest ben, dan voel ik het weer kriebelen.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 11:45
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
NYC is toch niet off the beaten path jongens
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 11:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Niet super-insider, maar in New Orleans Bourbon Street zoveel mogelijk vermijden en iets doorlopen naar Frenchmen Street. Bourbon Street is een ordinaire, naar pis en bier ruikende straat vol matige kroegen en bommetje vol touristen. Soort Stratums Eind maar dan smeriger. In Frenchmen Street zijn wat meer locals te vinden. Overigens kan je ook prima via Bourbon naar Frenchmen lopen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 11:48
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
NYC is toch niet off the beaten path jongens
Neeeeeee, je begrijpt het niet goed: het kan ook binnen een stad zijn. Plekken die niet perse in de gidsen staan, of waar je waarschijnlijk niet zomaar tegenaan loopt!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 11:58
Verwijderd
Citaat:
NYC is toch niet off the beaten path jongens
Daar gaat het toch niet om? het gaat om binnen misschien wel erg toeristische bestemmingen juist leuke plekjes die je als toerist niet snel zal bezoeken. Dat Mexicaanse tentje dat ik noem, dat hebben we gevonden doordat we gewoon door een woonwijk liepen, geen toerist in de buurt te bekennen.

Althans, zo interpreteer ik het.

[edit] wat tigerly met veel minder woorden zegt dus.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 11:59
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Tips voor Curacao:

Westpunt is een fantastisch dorpje, beetje afgelegen maar dat is juist fijn, ik vond het véél leuker dan Willemstad. Pal aan het strand, snorkelen of luieren in de hangmat met een boek. Er zijn iets van twee hotels, drie restaurants en een halve winkel met beperkte openingstijden, daar moet je wel een beetje op voorbereid zijn.

Er zit een heel tof klein b&b/pannenkoekenrestaurant-aan-huis verborgen in/aan de achterkant van het klooster in Barber. Serieus moeilijk te vinden, maar we hebben uitgebreid zitten praten met de Duitse eigenaresse, en hier genieten van pannenkoeken en wijn tussen de kloosterruïne en leguanen kan ik echt aanraden
__________________
I thought we were an autonomous collective!

Laatst gewijzigd op 20-10-2016 om 12:12.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:01
Verwijderd
In Kopenhagen, café Krølben:
http://politiken.dk/ibyen/vis/159/kroelben

Een studentensportcafé met bieruitdagingen en voor Deense begrippen goed bier op de tap (Scandinavisch bier smaakt verder vooral naar Buckler) en van de fles, lage prijzen (voor Deense barbegrippen) en midden in het centrum.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:03
Verwijderd
"Dat Italiaanse tentje tegenover de Dunking Donuts op de hoofdstraat van Windhoek"

NfS jij was daar toch ook geweest ooit?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:07
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Neeeeeee, je begrijpt het niet goed: het kan ook binnen een stad zijn. Plekken die niet perse in de gidsen staan, of waar je waarschijnlijk niet zomaar tegenaan loopt!
Ah okee! Ik vind het wel een leuke vraag in ieder geval!

Oh, speciaal voor Tigerly, Tjing Tjing is een tof Zuidafrikaans thuisrestaurant in de Pijp
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:08
Verwijderd
Ik vind deze topic trouwens een bijzonder goed idee. Ik zit tjokvol opties in Australië maar ik denk dat dat vooral op plaatsen is waar nooit een hond gaat komen. In het algemeen: huur een auto zodat je niet van OV afhankelijk bent en neem ruim de tijd om ook gewoon rond te rijden, kom je allemaal pareltjes tegen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vind deze topic trouwens een bijzonder goed idee. Ik zit tjokvol opties in Australië maar ik denk dat dat vooral op plaatsen is waar nooit een hond gaat komen. In het algemeen: huur een auto zodat je niet van OV afhankelijk bent en neem ruim de tijd om ook gewoon rond te rijden, kom je allemaal pareltjes tegen
Dat heb ik ook voor de VS omdat ik vrij veel off the beaten path ben geweest.

Waar ik dan geen enkele tips heb omdat ik daar zeer decadent heb geleefd beide keren, zijn Vegas en Reno. Echt alleen maar in de peperdure hotels gegeten en gedronken, boeiend
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-10-2016, 12:09
Verwijderd
Citaat:
"Dat Italiaanse tentje tegenover de Dunking Donuts op de hoofdstraat van Windhoek"

NfS jij was daar toch ook geweest ooit?
En ik heb veel tips van dit niveau in Shanghai de beste hamburger ooit gegeten, ik weet dat het ergens in de French Concession was, maar waar precies of hoe het heette? Weet ik veel.

In my defense: het was na twee weken door China trekken en enkel Chinees gegeten te hebben. Dat is heerlijk, maar na twee weken was ik toe aan "ons" voer
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:10
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ah okee! Ik vind het wel een leuke vraag in ieder geval!

Oh, speciaal voor Tigerly, Tjing Tjing is een tof Zuidafrikaans thuisrestaurant in de Pijp
Jaaaaaaa, daar wil ik zeker nog een keer heen! Misschien moet ik dan wel huilen van heimwee, maar vooruit!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:10
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
"Dat Italiaanse tentje tegenover de Dunking Donuts op de hoofdstraat van Windhoek"

NfS jij was daar toch ook geweest ooit?
Spoiler


Jaja.

En Chameleon
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:11
Verwijderd
Dat heb ik zelfs in de VS, vind ik niet raar Soms dan vind je een zeldzaam goed restaurant waar ze een sausje over de zalm gooien en de groenten knapperig vers gestoomd zijn maar het komt niet vaak voor als je weinig tijd hebt om dat soort dingen uit te zoeken of omdat het peperduur is in vergelijking met de Sizzlers.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Spoiler


Jaja.

En Chameleon


Oh ja Chameleon zijn we toen ook geweest, ook prima idd superleuk personeel ook
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:40
Abby.
Abby. is offline
Officina do Duque in Lissabon
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 12:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dat heb ik zelfs in de VS, vind ik niet raar Soms dan vind je een zeldzaam goed restaurant waar ze een sausje over de zalm gooien en de groenten knapperig vers gestoomd zijn maar het komt niet vaak voor als je weinig tijd hebt om dat soort dingen uit te zoeken of omdat het peperduur is in vergelijking met de Sizzlers.
Maar soms eet je ook gewoon de beste hamburger in een tentje wat er helemaal niet bijzonder uitziet en waar je toevallig langskomt en maar gaat eten omdat je honger hebt.

Moet zeggen dat ik sowieso nooit echt slecht heb gegeten in de VS.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2016, 13:02
Verwijderd
Serieus? Ik ben geen fan van het gemiddelde Amerikaanse uit eten. De kwaliteit van alles wat geen vlees of iets aardappelachtigs is, is over het algemeen belabberd, misschien met uitzondering van ontbijt. Veel te vet, veel te veel, niet krakend vers genoeg.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:05
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:

Wie heeft er toffe tips voor Sofia???

Dit jaar nog een paar dagen geweest.

Aanraders:
Ale House, live beer met een tap aan tafel en goed eten.
Skaptobara Erg goede burgers, zowel vlees als vega.
Hambara bar. Gave afgeragde bar met alleen kaarsen als verlichting.
Prohodna grot. Erg gaaf. Wel een stukje rijden vanaf Sofia.
Huur een auto (kost geen klap) en schamp de Vitosha berg naast Sofia op. Prachtige uitzichten. Huurauto is sowieso wel een aanrader. Ik vond het erg gaaf om het platteland door te crossen.
Beera bierwinkel. Enthousiaste Engelsman die een bierzaak is begonnen met veel lekkere lokale biertjes.
En voor de gein gewoon een 2.3 L fles zwerverpils kopen voor €1,20, gewoon omdat het kan


Vermijden:
Rock'nRolla, verschrikkelijke toko.
Let op met taxi's want daar zitten een boel boevenbedrijven tussen (de meter niet laten lopen, achteraf gekke prijzen vragen). Google even naar de betrouwbare taxibedrijven.
__________________
Rodent of unusual size

Laatst gewijzigd op 20-10-2016 om 13:17.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:05
Verwijderd
Fastfood waar ik zelf ontzettend van hou in de VS is trouwens IHOP <3
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Serieus? Ik ben geen fan van het gemiddelde Amerikaanse uit eten. De kwaliteit van alles wat geen vlees of iets aardappelachtigs is, is over het algemeen belabberd, misschien met uitzondering van ontbijt. Veel te vet, veel te veel, niet krakend vers genoeg.
Vind ik ook, het is vooral veel, maar niet echt verfijnd of op elkaar afgestemd. Maar sommige individuele dingen zijn wel lekker, cornbread of cheesecake of zo. En ontbijt kan heel goed zijn maar kan ook heel karig zijn, in veel hotels heb je gewoon van die prefab pancakes die je door zo'n rare ronddraaiende toaster moet halen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:08
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik vind de restaurants hier best wel geweldig over het algemeen. Al staat mijn regio ook wel bekend als een foodie paradijs. Maar betere prijs/kwaliteit verhouding dan Nederland. Flexibeler ook. Als het te veel of te vet is laat je de saus weg en neem je de restjes mee, dat kan hier overal terwijl ze je in NL toch raar aankijken.

Heb meer een probleem met dingen als de kwaliteit van de kaas en het brood.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:09
Verwijderd
Ik heb ook nog wel goede inside tips voor Georgie, mocht iemand daar ooit heen willen

En voor Madrid!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de restaurants hier best wel geweldig over het algemeen. Al staat mijn regio ook wel bekend als een foodie paradijs. Maar betere prijs/kwaliteit verhouding dan Nederland. Flexibeler ook. Als het te veel of te vet is laat je de saus weg en neem je de restjes mee, dat kan hier overal terwijl ze je in NL toch raar aankijken.

Heb meer een probleem met dingen als de kwaliteit van de kaas en het brood.
Wat ik wel top vind aan de US of A zijn de Deli's of supermarkten met een Deli afdeling. Dan kan je gewoon heerlijke salades of warme gerechten scheppen en daar opeten, bijv. in Wholefoods, of in de bieb of zo.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb goede burgers gegeten, goed Mexicaans of Indiaas en lekkere salades. En ik vond de VS superchill qua allergieën en ik nam idd ook gewoon dingen mee van ontbijt ofzo voor tussendoor later als het teveel was.

Het slechtste eten heb ik nog wel gegeten op de bruiloft daar
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:14
Verwijderd
De service en hoe relaxt er mee omgegaan wordt is wel top daar inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:15
Verwijderd
Ik heb alleen ervaring met NYC dus ben echt geen expert maar toch:
Citaat:
Moet zeggen dat ik sowieso nooit echt slecht heb gegeten in de VS.
Ik wel, helaas. En nog bizar prijzig ook.

Citaat:
Serieus? Ik ben geen fan van het gemiddelde Amerikaanse uit eten. De kwaliteit van alles wat geen vlees of iets aardappelachtigs is, is over het algemeen belabberd, misschien met uitzondering van ontbijt. Veel te vet, veel te veel, niet krakend vers genoeg.
Dit inderdaad

Citaat:
Vind ik ook, het is vooral veel, maar niet echt verfijnd of op elkaar afgestemd. Maar sommige individuele dingen zijn wel lekker, cornbread of cheesecake of zo.
En dit inderdaad. Lijkt wel alsof ze één ding goed doen en de rest niet boeit

Citaat:
En ontbijt kan heel goed zijn maar kan ook heel karig zijn, in veel hotels heb je gewoon van die prefab pancakes die je door zo'n rare ronddraaiende toaster moet halen.
Ontbijten moet je echt niet in het hotel doen, veel te duur voor waardeloos voer Ik haal meestal in een sandwicherie een bagel en een smoothie



Citaat:
Ik vind de restaurants hier best wel geweldig over het algemeen. Al staat mijn regio ook wel bekend als een foodie paradijs. Maar betere prijs/kwaliteit verhouding dan Nederland.

Heb meer een probleem met dingen als de kwaliteit van de kaas en het brood.
En gewoon een broodje voor de lunch? Een turkey roll en dan zitten er 250 plakjes kalkoenfilet op. Echt belachelijk dik. En een gigantische laag mayo. wtf
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:17
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
En gewoon een broodje voor de lunch? Een turkey roll en dan zitten er 250 plakjes kalkoenfilet op. Echt belachelijk dik. En een gigantische laag mayo. wtf
Nee joh, hooguit 20!

Heb ik het wel eens met mensen over gehad hier, ze vonden één laag kaas of ham maar een heel raar en armoedig idee
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-10-2016, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de restaurants hier best wel geweldig over het algemeen. Al staat mijn regio ook wel bekend als een foodie paradijs. Maar betere prijs/kwaliteit verhouding dan Nederland. Flexibeler ook. Als het te veel of te vet is laat je de saus weg en neem je de restjes mee, dat kan hier overal terwijl ze je in NL toch raar aankijken.

Heb meer een probleem met dingen als de kwaliteit van de kaas en het brood.
50 kilo suiker in een halfje wit inderdaad Bah.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:19
Verwijderd
Oja mayonaise op elk belegd broodje smeren, daar had mijn hospita daar ook een handje van.. en maar afvragen waarom ze niet afviel
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:19
Verwijderd
Citaat:
En gewoon een broodje voor de lunch? Een turkey roll en dan zitten er 250 plakjes kalkoenfilet op. Echt belachelijk dik. En een gigantische laag mayo. wtf
Hier erger ik me ook aan. En dan dat bruine spul wat ze koffie durven te noemen erbij. Gad-ver-damme. Nooit gedacht dat ik blij zou worden van Starbucks of Subway
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:19
Verwijderd
Als je ooit in Georgie bent trouwens moet je Khinkali eten, dat zijn dumplings met vlees en echt één van de lekkerste dingen ooit!


Oja en bestel nooit Kachapuri:



Serieus, teveel kaas om in een maand weg te werken, met een dikke klont boter en half rauw ei.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de restaurants hier best wel geweldig over het algemeen. Al staat mijn regio ook wel bekend als een foodie paradijs. Maar betere prijs/kwaliteit verhouding dan Nederland. Flexibeler ook. Als het te veel of te vet is laat je de saus weg en neem je de restjes mee, dat kan hier overal terwijl ze je in NL toch raar aankijken.

Heb meer een probleem met dingen als de kwaliteit van de kaas en het brood.
In Salt Lake City kan je ook heel goed eten en ook in Provo zijn er uitstekende restaurants, er zit een Vlaamse Friettent (Bruges) in Provo met echt heerlijke frieten, de frikandellen zijn dan weer niet te vreten maar ach.

Mijn ervaring is dat je goede tentjes kan vinden, bijna overal, maar door de bank genomen is het meh voor de prijs die je betaalt, waar de kwaliteit hier vaak hoger ligt. Maargoed, ik beschouw mezelf niet als gastronoom.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:24
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik heb ook nog wel goede inside tips voor Georgie, mocht iemand daar ooit heen willen

En voor Madrid!
Madrid ga ik volgende week weer heen dus ja plz.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:24
Verwijderd
Oh over SLC, daar zit een restaurant/brouwerij genaamd Squatters en iedereen gaf zo ongelofelijk op over de kwaliteit van de hot wings daar. Nou vond ik de hot wings eigenlijk iets te pittig dus ik nam ze plain, krijg ik toch uitgedroogde kutkip, gadverredamme. En toen bleek dat die hotwings dat eigenlijk ook zijn maar die zijn gewoon zo pittig dat je dat niet echt meer proeft. De kip van de Lidl is beter.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Als je ooit in Georgie bent trouwens moet je Khinkali eten, dat zijn dumplings met vlees en echt één van de lekkerste dingen ooit!


Oja en bestel nooit Kachapuri:

[afbeelding]


Serieus, teveel kaas om in een maand weg te werken, met een dikke klont boter en half rauw ei.
Haha wat een gerecht
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:25
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik word een beetje reislustig van dit topic
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:26
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Iemand tips voor Cuba?
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:26
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik vind de 'kwaliteit' van het meeste eten in de VS gelijk aan Nederland, het is met name de porties die ik in sommige tenten erg ruim vond (soms ook weer niet) en de prijs is doorgaans wat lager (alhoewel een stad als NYC natuurlijk uitblinkt in dure broodjes/koffiezaken). Je kan natuurlijk de 'Amerikaanse keuken' of gewoontes associëren met ongezond eten, maar dat laat niet weg dat het in mijn ervaring doorgaans de producten zelf gewoon in orde zijn.

Maar zoals NfS al zegt; leftovers meenemen is wel vrij normaal . In het kader daarvan tip ik Kuma's Corner in Chicago; alwaar ik een van de beste hamburgers ooit op heb. Het is wat uit de richting en ook wel een rock/metal-tent maar ik zag er ook gezinnen en "mensen in pak". Wel erg populair dus wachten aan de bar, maar ze hebben heel veel streekbieren op de tap
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:26
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
In december kom ik voor het eerst in anderhalf jaar weer naar Nederland jungs, dus kom maar op met de oerhollandse off the beaten track tips
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:28
Verwijderd
Citaat:
In december kom ik voor het eerst in anderhalf jaar weer naar Nederland jungs, dus kom maar op met de oerhollandse off the beaten path tips
Je verlaat een subtropisch klimaat voor Nederland in december? mijn tip: DOE HET NIET
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Als je ooit in Georgie bent trouwens moet je Khinkali eten, dat zijn dumplings met vlees en echt één van de lekkerste dingen ooit!


Oja en bestel nooit Kachapuri:

[afbeelding]


Serieus, teveel kaas om in een maand weg te werken, met een dikke klont boter en half rauw ei.
Khinkali heeft een Georgische couchsurfer hier ooit voor me gemaakt! Dat vond ik echt ontzettend lekker <3

Kachapuri ziet er zo ranzig uit dat het misschien wel lekker kan zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.