Oud 22-10-2016, 23:09
Verwijderd
Meatballs in de VS zijn bijna altijd goddelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2016, 00:07
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ben je al een echte redneck, NFS?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 10:09
feniks
feniks is offline
Curacao: Pop's place. Heerlijk eten, lieve bediening.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 11:30
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ben je al een echte redneck, NFS?
Southern en redneck zijn heel verschillende stereotypes eigenlijk, duurde bij mij ook even voor ik dat doorhad. Ik bedoel, je kunt natuurlijk allebei zijn, maar hoeft niet. Maar nee niet echt
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 11:38
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb natuurlijk zelf enorm veel tips voor Zuid Afrika, dus als iemand daar iets aan heeft, dan hoor ik het wel!!

__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 12:41
Verwijderd
Ja dat hebben we want dit is een indexatietopic
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 14:11
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Iemand tips voor Sri Lanka?
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 05:27
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Iemand tips voor Sri Lanka?
Ja! View point of point view in Ella! Mooi guesthouse in de bergen en superlief personeel!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Southern en redneck zijn heel verschillende stereotypes eigenlijk, duurde bij mij ook even voor ik dat doorhad. Ik bedoel, je kunt natuurlijk allebei zijn, maar hoeft niet. Maar nee niet echt
Wat is het verschil dan?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 09:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik denk een beetje een soortgelijke vergelijking als "Iemand uit het zuiden van Nederland" en een "simpele PVV-stemmende boer uit het zuiden van Nederland"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 09:08
Verwijderd
Haha ik wilde net typen; ik ben Southern maar geen redneck als je het naar Nederland vertaalt

Maar ik ben natuurlijk allochtoon dus waarschijnlijk Latino als we toch de Amerikaanse indeling aanhouden

Enfin, wat Carn zegt dus.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 09:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Kleine correctie, ik bedoel dat de Amerikaanse 'rednecks' vaak ook meer de landelijke 'provinciale' types zijn (niet perse boeren natuurlijk). Ik denk dat voor hillbillies waarschijnlijk hetzelfde geldt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Ik denk een beetje een soortgelijke vergelijking als "Iemand uit het zuiden van Nederland" en een "simpele PVV-stemmende boer uit het zuiden van Nederland"

Citaat:
Haha ik wilde net typen; ik ben Southern maar geen redneck als je het naar Nederland vertaalt

Maar ik ben natuurlijk allochtoon dus waarschijnlijk Latino als we toch de Amerikaanse indeling aanhouden

Enfin, wat Carn zegt dus.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 09:17
shirtlover
shirtlover is offline
Iemand tips voor Vietnam?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 16:06
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Wat is het verschil dan?
Citaat:
Ik denk een beetje een soortgelijke vergelijking als "Iemand uit het zuiden van Nederland" en een "simpele PVV-stemmende boer uit het zuiden van Nederland"
Zoiets, maar ook niet helemaal. Ik zou Southern zoals het hier wordt gebruikt vergelijken met Bourgondiër in Nederland. Zoals het in het noorden wordt gebruikt heeft het wel meer negatieve connotaties; geloviger, traditioneler, armer, racistischer. Maar goed dat geldt ook voor de randstedelijke vooroordelen over Limburgers. Een redneck is wit, laagopgeleid, platteland, simpel, buitenmens. De Nederlandse variant zou houden van carbidschieten, drankschuren en paasvuren

Voor hillbillies is het een vereiste dat je echt afgelegen woont. Diep in het bos in de Appalachians ofzo. Mensenschuw, paranoïde, etc.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 16:39
Verwijderd
En ze drinken lipton ice.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 16:50
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
En ze drinken lipton ice.
Wie, rednecks? Niet Mountain Dew?

__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 18:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik dacht eigenlijk meer aan

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 18:22
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
En incest als hobby?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Wie, rednecks? Niet Mountain Dew?

[filmpje]
Southern Sweet Iced Tea
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Zoiets, maar ook niet helemaal. Ik zou Southern zoals het hier wordt gebruikt vergelijken met Bourgondiër in Nederland. Zoals het in het noorden wordt gebruikt heeft het wel meer negatieve connotaties; geloviger, traditioneler, armer, racistischer. Maar goed dat geldt ook voor de randstedelijke vooroordelen over Limburgers. Een redneck is wit, laagopgeleid, platteland, simpel, buitenmens. De Nederlandse variant zou houden van carbidschieten, drankschuren en paasvuren

Voor hillbillies is het een vereiste dat je echt afgelegen woont. Diep in het bos in de Appalachians ofzo. Mensenschuw, paranoïde, etc.
duidelijk!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2016, 10:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goed station om een paar uur treinen te kijken!

Zit er in Bremen geen Hanzemuseum van 't een of ander?
Ik vind treinen kijken niet zo leuk!

Ja, vast wel maar ik wil de insider-reistips!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 27-10-2016, 11:44
Verwijderd
Citaat:
duidelijk!
Daar moet nog één ding bij; heel veel van het echte geografische zuiden behoort niet tot The South zoals in deze context bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2016, 22:43
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik kan je vertellen dat een beetje een leuk / romantisch onderkomen vinden in Sofia nog niet eenvoudig is. Wat een lelijkheid!! :')
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 12:16
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Als iemand insider tips voor Bremen heeft...
Mogelijk te laat, maar in de Kunsthalle Bremen loopt momenteel een tentoonstelling met werk van Max Liebermann. Dat is waarschijnlijk wel de moeite waard. (Ik ga die zelf binnenkort bekijken.) Ook hebben ze een mooie vaste collectie.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ik kan je vertellen dat een beetje een leuk / romantisch onderkomen vinden in Sofia nog niet eenvoudig is. Wat een lelijkheid!! :')
Als je net verliefd bent kun je alles romantisch maken
Met citaat reageren
Oud 01-11-2016, 12:45
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Als je net verliefd bent kun je alles romantisch maken
Juist voor de meest protserige gaan is natuurlijk ook een idee.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 19:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nog tips voor Nijmegen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 20:03
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
El sombrero

Spoiler
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 20:04
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 21:07
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Nog tips voor Nijmegen?
CALI en De Hemel.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 21:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nog tips voor Nijmegen?
Met mooi weer de toren van de Stevenskerk beklimmen. Supermooi uitzicht
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 09:16
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Moest toch even gezegd worden, Het enige ook wat ik ken
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 16:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wij willen in het voorjaar redelijk goedkoop een leuke plek bezoeken, wie heeft er tips? Het is de planning om een midweek weg te gaan.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 16:54
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
En miss jazz niet te vergeten
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Nog tips voor Nijmegen?
BIERDRINKEN MET DF
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 17:27
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Citaat:
En miss jazz niet te vergeten
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 19:52
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Wij willen in het voorjaar redelijk goedkoop een leuke plek bezoeken, wie heeft er tips? Het is de planning om een midweek weg te gaan.
Gent/Brugge.
Eén van de Waddeneilanden?
Of, als je wat verder wilt: Lissabon

Oh! Met de auto kun je ook makkelijk naar Cap Gris Nez en Cap Blanc Nez. Daar is het echt heerlijk <3 Wissant is o.a. een plaatsje waar je kan verblijven. Stad Boulogne in de buurt is leuk.
Ik heb ooit in een heel mooi huisje in Strouanne gezeten, maar dat was niet heel goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 19:55
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Oja daar ben ik ook een keertje op een feestje geweest, vooral veel appartementgebouwen inderdaad en volgens mij valt er verder niet echt iets te beleven..
Was inderdaad weinig te doen in Getafe. Wél een 100 Montaditos. Wat ik ook niet had verwacht was dat er al barretjes open waren om 6 uur 's ochtends zodat ik met koffie achter mijn kiezen naar het vliegveld kon gaan.

Madrid zelf blijft natuurlijk echt briljant. Dit weekend werd er flink tegen Rajoy geprotesteerd, dus veel grote straten waren afgezet. Oa deze foto gemaakt met mijn telefoon:
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 22:23
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Wij willen in het voorjaar redelijk goedkoop een leuke plek bezoeken, wie heeft er tips? Het is de planning om een midweek weg te gaan.
Wanneer in het voorjaar? Indien mei ofzo, dan zou je al prima kunnen kamperen in Italië en dat is goedkoop. En mocht je meer aan een stedentrip denken, Florence en Rome hebben in mijn ervaring prima stadscampings.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2016, 03:12
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Up voor meer NYC tips, ben er binnenkort
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2016, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Was inderdaad weinig te doen in Getafe. Wél een 100 Montaditos. Wat ik ook niet had verwacht was dat er al barretjes open waren om 6 uur 's ochtends zodat ik met koffie achter mijn kiezen naar het vliegveld kon gaan.

Madrid zelf blijft natuurlijk echt briljant. Dit weekend werd er flink tegen Rajoy geprotesteerd, dus veel grote straten waren afgezet. Oa deze foto gemaakt met mijn telefoon:
[afbeelding]

Ah mooie foto wel, die heldere winterluchten en elke dag wel een protest om iets zijn ook bij mij sterke Madrid herinneringen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2016, 10:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Up voor meer NYC tips, ben er binnenkort
Allemaal niet echt insider maar wel dingen die ik leuk vond:
- High Line wandelen (maar ben je in een goed uurtje klaar mee). Als bovenaan begint kom je wel uit bij bij Chelsea Market dus die kan je dan meteen meepakken
- Van Battery Park lopen naar Brooklyn Park via de Brooklyn Bridge (of andersom natuurlijk). Kom je ook meteen langs Wall Street etc. Als van Manhatten naar Brooklyn loopt kom je ook langs Dumbo dus daar kan je ook een ommetje maken.
- Central Park is wel aardig maar zou er niet al te lang blijven hangen, het is vrij groot; ik vond het persoonlijk niet heel interessant (behalve om even af te vinken).
- Als het je ding is: Midtown Comics
- Top of the Rock. Beter uitzicht dan vanaf Empire State. Tip: Je kan de kaartjes ook uit automaten trekken, scheelt je mogelijk een rij in het visitor center
- Er is in Chinatown een soort mega-toko; leuk om eens in te lopen gezien wat ze er allemaal hebben liggen
- Intrepid Sea, Air & Space Museum: Oud vliegdekschip met een hoop materieel, en er staat ook een space shuttle (de Enterprise). Er ligt ook een onderzeeer naast waar je in kan.
- Koop een metrokaart; want alles te voet is niet te doen (tenzij je zeeën van tijd hebt)
- Grand Central Terminal
- Zelf niet geweest maar als je in de buurt bent wel leuk voor een fototje: Hook & Ladder 8 (oftewel de kazerne uit de Ghostbusters films)
- Blokje SoHo / Little Italy / Nolita is leuk om eens doorheen qua omgeving / winkeltjes.
- Brooklyn: Als je de tijd hebt; Coney Island. Is wel een klein uurtje in de metro als ik het me goed herinner. Daar zit ook Nathan's; waar de hotdog-wedstrijden worden gehouden. Kans is groot dat alle attracties en winkeltjes ivm seizoen nu veel dicht is maar dat vond ik wel wat hebben.
- Brooklyn: Williamsburg. Het is wel de bakermat van de moderne hipster, maar om ze in het echt te zien is wel grappig. Zitten ook redelijk wat kroegen / uitgaansgelegenheden dus savonds best wat vertier.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 10-11-2016 om 13:34.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2016, 10:23
Verwijderd
Mijn tips zijn; ga het Top of the Rock op en niet Empire State, uitzicht is veel mooier. En ga bij voorkeur rond zonsondergang of een halfuurtje daarvoor, is echt heel mooi.
En zoek een echte Amerikaanse diner (bijv. op Broadway) en bestel een milkshake op cheesecake met genoeg calorieën om de rest van de week mee door te komen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2016, 12:24
Abby.
Abby. is offline
En mocht je van theater houden
Download de tkts-app om 's ochtends te kijken welke voorstellingen voor de helft van de prijs zijn. En mocht je van toneel houden ga dan in de korte "Play"-rij staan en niet in de lange Musical-rij
Met citaat reageren
Oud 10-11-2016, 13:18
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Cool cool thanks, daar kan ik wat mee
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2016, 13:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
En zoek een echte Amerikaanse diner (bijv. op Broadway) en bestel een milkshake op cheesecake met genoeg calorieën om de rest van de week mee door te komen
Of juist niet bij Broadway gezien dat voornamelijk allemaal touristtraps zijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 10-11-2016, 13:34
Verwijderd
In mijn ervaring zijn er in de grote steden sowieso alleen toeristendiners.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2016, 13:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
In mijn ervaring zijn er in de grote steden sowieso alleen toeristendiners.
Natuurlijk, maar ook in Amsterdam is er een verschil of je aan de Dam op een terras zit of bv ergens in de Pijp .

Mijn strekking is meer dat je beter een paar blocks verder kan zijn. Abs en Ik hebben toen bv gegeten bij de -even googlen- Skylight Diner, dat zit aan W 34st halverwege Broadway en voor de start van de Highline. Viel reuze mee qua toeristen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 10-11-2016, 13:52
Verwijderd
Yep. Goedgekeurd die omgeving.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.