Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2017, 23:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
ASMR
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 03-02-2017, 23:49
Verwijderd
Thanks :kus:
Oud 04-02-2017, 00:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-02-2017, 06:26
Verwijderd
Ahw wat rot voor je HO! Ik ben ook nog nooit bij de huisartsenpost geweest dat het wel iemand was die een beetje tof was en niet daar de tijd uit zat met een ongeïnteresseerd gezicht.
Oud 04-02-2017, 06:27
Verwijderd
Voel je je nu weer een beetje beter?
Oud 04-02-2017, 15:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Voel je je nu weer een beetje beter?
Ik kon vannacht niet in slaap komen omdat m'n been kut liep te doen en ik niet stil kon liggen, maar nu gaat het wel weer. Nog wel een beetje woozy, maar de pijnen zijn weg.

Maar srsly, het is wel alsof mijn lichaam weet wanneer ik eens een weekend vrij heb en leuke dingen wil gaan doen. Ik ben echt al-tijd ziek.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-02-2017, 15:46
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Sterkte mevrouwtje!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-02-2017, 15:52
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Danku, madame. Komt wel goed hoor. #bikkel
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-02-2017, 15:55
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dat klopt, maar 6 uur is mijn zelfs te vroeg. Normaal begin ik om 7
Jeutje. Onze vroegste dienst begint om 7.15 en die hoef ik nooit want dan sta je alleen en ik ben niet bevoegd tot alles. Dus ik begin om 8.30 op z'n vroegst, maar meestal draai ik laat en begin ik om 14.45.

Moet je ook nog ver reizen?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-02-2017, 16:03
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Danku, madame. Komt wel goed hoor. #bikkel
Sterkte HO!

Citaat:
Jeutje. Onze vroegste dienst begint om 7.15 en die hoef ik nooit want dan sta je alleen en ik ben niet bevoegd tot alles. Dus ik begin om 8.30 op z'n vroegst, maar meestal draai ik laat en begin ik om 14.45.

Moet je ook nog ver reizen?
Wat doe je voor werk? En hoe gaat het tegenwoordig met je gezondheid? geen idee of je me nog kent, ik liep ooit op psych!
Oud 04-02-2017, 16:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een nieuw jurkje gekocht die ik heel mooi vind staan maar mijn vriend is niet enthousiast
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-02-2017, 16:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons beginnen de vroegste om half acht, ik doorgaans om kwart over acht.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-02-2017, 16:10
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik heb een nieuw jurkje gekocht die ik heel mooi vind staan maar mijn vriend is niet enthousiast
Boeiend ik heb wel meer kleding die mijn vriend niet geweldig vindt. Als ik het leuk vind ga ik het echt niet terug brengen omdat hij het niks vindt. Zo zijn er ook dingen die ik bij hem minder vind.
Oud 04-02-2017, 16:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nee dat zou ik ook niet doen maar het is gewoon een beetje een domper ofzo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-02-2017, 16:29
Verwijderd
daar kan ik me dan weer echt niet druk om maken
Oud 04-02-2017, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ik kon vannacht niet in slaap komen omdat m'n been kut liep te doen en ik niet stil kon liggen, maar nu gaat het wel weer. Nog wel een beetje woozy, maar de pijnen zijn weg.

Maar srsly, het is wel alsof mijn lichaam weet wanneer ik eens een weekend vrij heb en leuke dingen wil gaan doen. Ik ben echt al-tijd ziek.
Mooi klote dan mijn zus heeft dat ook altijd - zij is de eerste drie dagen van haar vakantie ook ziek, standaard. Hopelijk is dit gauw over.
Oud 04-02-2017, 17:00
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Sterkte HO!



Wat doe je voor werk? En hoe gaat het tegenwoordig met je gezondheid? geen idee of je me nog kent, ik liep ooit op psych!
Zeker ken ik je nog ik werk als begeleider (met ervaringsdeskundigheid) in de psychiatrie. Ben nog in opleiding. Gaat goed met mijn gezondheid! Laatste ontstekingen in mijn kop zijn alweer dik 5 jaar geleden. Met mijn spieren gaat ook stukken beter. Laatste ziekenhuisopname was 3 jaar geleden en sindsdien heb ik nog wel 2 periodes van erge spierzwakte gehad, maar die waren toch minder heftig dan toen en duurden veel korter. Ik kan nog steeds niet alles, al beeld ik me soms in dat dat wel zo is maar dan gaat t motortje van mijn fiets kapot en blijken bruggen toch best steil te zijn Maar ik functioneer best prima zo en ben dik tevreden.

Hoe is t met jou nu? Ben je al begonnen aan die toffe stage?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-02-2017, 17:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bij ons beginnen de vroegste om half acht, ik doorgaans om kwart over acht.
Foto?

Ik snap dat dat teleurstellend is, maar als jij 'm mooi vind en je je er goed in voelt is het prima toch. Als jij je top voelt in dat mooie jurkje, straal je dat ook uit. En dat vind je vriend vast wel mooi
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-02-2017, 18:05
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Zeker ken ik je nog ik werk als begeleider (met ervaringsdeskundigheid) in de psychiatrie. Ben nog in opleiding. Gaat goed met mijn gezondheid! Laatste ontstekingen in mijn kop zijn alweer dik 5 jaar geleden. Met mijn spieren gaat ook stukken beter. Laatste ziekenhuisopname was 3 jaar geleden en sindsdien heb ik nog wel 2 periodes van erge spierzwakte gehad, maar die waren toch minder heftig dan toen en duurden veel korter. Ik kan nog steeds niet alles, al beeld ik me soms in dat dat wel zo is maar dan gaat t motortje van mijn fiets kapot en blijken bruggen toch best steil te zijn Maar ik functioneer best prima zo en ben dik tevreden.

Hoe is t met jou nu? Ben je al begonnen aan die toffe stage?
Oh wow, wat goed om te horen! hoe lang duurt je opleiding nog?

Ja, ik ben daar donderdag begonnen! Vorige week maandag mijn andere stage afgerond en toen donderdag naar m'n nieuwe stage gegaan en het is zooooooo leuk. met mij gaat het verder wel. Met enorme ups en downs en ik heb er soms moeite mee om m'n leven nog in te delen, vooral omdat het zo wisselend gaat. Paar weken terug ook te horen gekregen dat het enige dat nog mogelijk is 24/7 morfine is maar dat zie ik niet zitten. lekker als een stonede werken. Maar goed, verder gaat het prima!
Oud 04-02-2017, 18:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Foto?

Ik snap dat dat teleurstellend is, maar als jij 'm mooi vind en je je er goed in voelt is het prima toch. Als jij je top voelt in dat mooie jurkje, straal je dat ook uit. En dat vind je vriend vast wel mooi


Ik wil wel nog iets van kleur erbij als in een sjaal ofzo. Het is niet echt een bijzonder jurkje maar hij stond vooral heel mooi vond ik.

En daar heb je helemaal gelijk in
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-02-2017, 18:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Oh wow, wat goed om te horen! hoe lang duurt je opleiding nog?

Ja, ik ben daar donderdag begonnen! Vorige week maandag mijn andere stage afgerond en toen donderdag naar m'n nieuwe stage gegaan en het is zooooooo leuk. met mij gaat het verder wel. Met enorme ups en downs en ik heb er soms moeite mee om m'n leven nog in te delen, vooral omdat het zo wisselend gaat. Paar weken terug ook te horen gekregen dat het enige dat nog mogelijk is 24/7 morfine is maar dat zie ik niet zitten. lekker als een stonede werken. Maar goed, verder gaat het prima!
Leuk dat je begonnen bent en nog steeds zo enthousiast bent

Zijn je oude medicijnen alweer leverbaar?

Op morfine zou ik ook echt geen stage kunnen lopen. Ik had/heb tramadol maar daarmee kan ik ook echt niet werken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-02-2017, 18:24
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Toen ik vorig jaar morfine kreeg was ik eerste periode best wazig, maar het wende wel. Dat duf en wazig zijn ging echt beter.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 04-02-2017, 18:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Maar ook zo goed dat je wel auto kan rijden en kan werken?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-02-2017, 19:08
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Leuk dat je begonnen bent en nog steeds zo enthousiast bent

Zijn je oude medicijnen alweer leverbaar?

Op morfine zou ik ook echt geen stage kunnen lopen. Ik had/heb tramadol maar daarmee kan ik ook echt niet werken.
Ja! ze zijn ook heel lief enzo. De eerste dag had ik als eerste afgesproken met m'n begeleidster en ze mailde van ja als je je niet goed voelt app je maar en kom je niet en toen dacht ik woooow.

Ja die zijn er sinds een paar dagen weer gelukkig! Dus daar ben ik weer mee begonnen.

Citaat:
Toen ik vorig jaar morfine kreeg was ik eerste periode best wazig, maar het wende wel. Dat duf en wazig zijn ging echt beter.
Ja dat kan best, maar het lijkt me niet goed dat je als 21-jarige de rest van je leven aan de morfine zit en dat weiger ik dan ook. Ik snap ook niet hoe een arts zoiets voor kan schrijven. Snap dat ze ook geen mogelijkheden hebben verder, maar aan de ene kant heeft ze het over zo goed als mogelijk meedoen in de samenleving (waar ik het mee eens ben en wat ook echt mijn streven is!) en dan vervolgens wil ze dit. Ja UH....
Oud 04-02-2017, 19:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Maar ook zo goed dat je wel auto kan rijden en kan werken?
Het schijnt in de loop van de tijd minder te worden en als je na twee weken verbetering voelt mag je auto rijden ofzo. Maar nou ja, het lijkt me dus heel erg niet goed en ook niet echt goed voor het werk wat ik doe. Ze zien me al aankomen.
Oud 04-02-2017, 19:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, dat is tof zeg! Goed begin in elk geval gelijk al.

Hopelijk heb je daar snel weer baat bij. Als er iemand goed probeert mee te komen met een chronische ziekte dan ben jij het wel lijkt me.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-02-2017, 19:12
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Oh, dat is tof zeg! Goed begin in elk geval gelijk al.

Hopelijk heb je daar snel weer baat bij. Als er iemand goed probeert mee te komen met een chronische ziekte dan ben jij het wel lijkt me.
Ja zo bijzonder! Daar heb ik me nou druk om lopen maken.

Ja precies, daar was ze ook wel tevreden over hoor! Maar nou ja, het zal wel. heb woensdag een belafspraak met haar geloof ik dus ben benieuwd.
Oud 04-02-2017, 19:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Het schijnt in de loop van de tijd minder te worden en als je na twee weken verbetering voelt mag je auto rijden ofzo. Maar nou ja, het lijkt me dus heel erg niet goed en ook niet echt goed voor het werk wat ik doe. Ze zien me al aankomen.
Oh okee. Ik vind dat altijd best eng, ben dan altijd bang dat als je in een ongeluk terecht komt, je toch aansprakelijk gesteld wordt omdat je medicatie gebruikt met een gele of rode sticker.

Nee, voor het werk wat je gaat doet lijkt het me ook niet handig. Ik durf het met mijn werk ook niet aan. Patiënten kanker aanpraten terwijl ik een wazig brein heb lijkt me geen goed plan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-02-2017, 19:15
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Oh okee. Ik vind dat altijd best eng, ben dan altijd bang dat als je in een ongeluk terecht komt, je toch aansprakelijk gesteld wordt omdat je medicatie gebruikt met een gele of rode sticker.

Nee, voor het werk wat je gaat doet lijkt het me ook niet handig. Ik durf het met mijn werk ook niet aan. Patiënten kanker aanpraten terwijl ik een wazig brein heb lijkt me geen goed plan.

Dat niet alleen, maar dat zijn ook dingen ja. Maar ik snap niet hoe ik de rest van m'n leven aan die zooi kan zitten. Ik ben er al eens verslaafd aan geweest en dat was niet heel erg grappig.
Oud 04-02-2017, 19:31
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Ja! ze zijn ook heel lief enzo. De eerste dag had ik als eerste afgesproken met m'n begeleidster en ze mailde van ja als je je niet goed voelt app je maar en kom je niet en toen dacht ik woooow.

Ja die zijn er sinds een paar dagen weer gelukkig! Dus daar ben ik weer mee begonnen.



Ja dat kan best, maar het lijkt me niet goed dat je als 21-jarige de rest van je leven aan de morfine zit en dat weiger ik dan ook. Ik snap ook niet hoe een arts zoiets voor kan schrijven. Snap dat ze ook geen mogelijkheden hebben verder, maar aan de ene kant heeft ze het over zo goed als mogelijk meedoen in de samenleving (waar ik het mee eens ben en wat ook echt mijn streven is!) en dan vervolgens wil ze dit. Ja UH....
Ik heb ook morfine en ik functioneer er nu prima mee. In het begin was het dramatisch en mocht/durfde ik niet te rijden maar nu wel weer ik gebruik nu wel veel minder dan in het begin. Fijn dat het een beetje helpt!
Oud 04-02-2017, 23:37
Verwijderd
Slapen in ons nieuwe bed
Oud 05-02-2017, 00:15
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Oh wow, wat goed om te horen! hoe lang duurt je opleiding nog?

Ja, ik ben daar donderdag begonnen! Vorige week maandag mijn andere stage afgerond en toen donderdag naar m'n nieuwe stage gegaan en het is zooooooo leuk. met mij gaat het verder wel. Met enorme ups en downs en ik heb er soms moeite mee om m'n leven nog in te delen, vooral omdat het zo wisselend gaat. Paar weken terug ook te horen gekregen dat het enige dat nog mogelijk is 24/7 morfine is maar dat zie ik niet zitten. lekker als een stonede werken. Maar goed, verder gaat het prima!
awh super dat de stage zo bevalt! En ik vind t knap hoe optimistisch je blijft met zo weinig mogelijkheden qua behandeling. Continu pijn lijkt me zo intens naar.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-02-2017, 00:21
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb ook morfine en ik functioneer er nu prima mee. In het begin was het dramatisch en mocht/durfde ik niet te rijden maar nu wel weer ik gebruik nu wel veel minder dan in het begin. Fijn dat het een beetje helpt!
Waar heb je morfine voor als ik dat vragen mag?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-02-2017, 08:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou dat ging weer lekker. Heel de nacht migraine waar ik kotsmisselijk van was. De constant bonkende kachel-leidingen vd bovenbuurvrouw helpen niet mee.
Zet gewoon je fucking kachel uit, trut.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-02-2017, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Danku, madame. Komt wel goed hoor. #bikkel
Veel beterschap kusjes!

Citaat:
Jeutje. Onze vroegste dienst begint om 7.15 en die hoef ik nooit want dan sta je alleen en ik ben niet bevoegd tot alles. Dus ik begin om 8.30 op z'n vroegst, maar meestal draai ik laat en begin ik om 14.45.

Moet je ook nog ver reizen?
Nee, het ligt naast mijn oude middelbare school en dat was 7 minuten fietsen.

Maar normaal beginnen we ook om 7. Dit was een uitzondering, omdat er veel zieken waren.

Ik heb komende week 2 van de 3 dagen avonddiensten. Heerlijk!
Oud 05-02-2017, 09:35
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Waar heb je morfine voor als ik dat vragen mag?
Voor chronische pijn. :c
Oud 05-02-2017, 09:47
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
awh super dat de stage zo bevalt! En ik vind t knap hoe optimistisch je blijft met zo weinig mogelijkheden qua behandeling. Continu pijn lijkt me zo intens naar.
Fijne mensen om me heen scheelt veel. en pijn went op den duur, hoe gek het ook klinkt misschien!
Oud 05-02-2017, 09:48
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Nou dat ging weer lekker. Heel de nacht migraine waar ik kotsmisselijk van was. De constant bonkende kachel-leidingen vd bovenbuurvrouw helpen niet mee.
Zet gewoon je fucking kachel uit, trut.
Het gaat niet lekker hé. sterkte! Doe rustig aan.
Oud 05-02-2017, 09:57
Verwijderd
Ik heb een beetje met je te doen HO zal ik je morgen een fruitschaal en zelfgemaakte kippensoep brengen?
Oud 05-02-2017, 10:05
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
beterschap HO!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-02-2017, 10:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Het gaat niet lekker hé. sterkte! Doe rustig aan.
Nee, m'n lichaam is echt een conjo af en toe. Gelukkig heb ik de hele week vrij. Maar het is lang zo erg niet als bij jou, dus ik moet niet zeiken.

Citaat:
beterschap HO!
Dank je, wijffie. (k)

Citaat:
Ik heb een beetje met je te doen HO zal ik je morgen een fruitschaal en zelfgemaakte kippensoep brengen?

Aww, dat hoeft niet hoor, maar keilief.
Ik voel me nu al wat beter, hopelijk blijft dat zo. Dan kan ik zo nog richting Utrecht.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-02-2017, 10:30
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Nee, m'n lichaam is echt een conjo af en toe. Gelukkig heb ik de hele week vrij. Maar het is lang zo erg niet als bij jou, dus ik moet niet zeiken.

Dank je, wijffie. (k)

Aww, dat hoeft niet hoor, maar keilief.
Ik voel me nu al wat beter, hopelijk blijft dat zo. Dan kan ik zo nog richting Utrecht.
Dat mijn lichaam mongool doet betekent niet dat anderen niet mogen zeuren als er iets is/ze ziek zijn. fijn dat je je weer wat beter voelt! Veel plezier als je gaat, ook voor alle anderen die vandaag naar de meet gaan!
Oud 05-02-2017, 11:46
Verwijderd
Ik heb nu lekker genoeg tijd om eindelijk op mijn gemak te freubelenn aan mijn carnavalsoutfit. Podverdorie wat een zeeën van tijd.
Oud 05-02-2017, 11:58
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik heb nu lekker genoeg tijd om eindelijk op mijn gemak te freubelenn aan mijn carnavalsoutfit. Podverdorie wat een zeeën van tijd.
Maar toch niet naar de meet komen, hm?
Oud 05-02-2017, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Maar toch niet naar de meet komen, hm?
Nee want ik moet van half drie tot tien werken

En ik bedoelde eigenlijk veel meer nu als in nu ik klaar ben met mijn opleidin gen mijn werk zich beperkt tot mijn werk en ik niet nog allemaal belachelijke dingen moet doen voor mijn studie.
Oud 05-02-2017, 12:02
Verwijderd
En over mijn werk - omg wat zijn mensen toch mooi Elke keer als ik begin op een nieuwe groep verwonder ik me over de variatie in mensen en hoe elk menselijk lichaam weer anders is en gewoon functioneert met de meest bizarre vergroeiingen en afwijkingen en weet ik wat niet allemaal. Zo gaaf.
Oud 05-02-2017, 12:02
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Nee want ik moet van half drie tot tien werken

En ik bedoelde eigenlijk veel meer nu als in nu ik klaar ben met mijn opleidin gen mijn werk zich beperkt tot mijn werk en ik niet nog allemaal belachelijke dingen moet doen voor mijn studie.
Ooooh, ik dacht "je hebt een vrije dag" ofzo
Oud 05-02-2017, 12:08
Verwijderd
Ik heb alle verslagen ingeleverd, dus nu lekker een vrije middag
Oud 05-02-2017, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Ooooh, ik dacht "je hebt een vrije dag" ofzo
Nee, daar hoopte ik op want dan was ik gekomen!
Oud 05-02-2017, 12:42
Verwijderd
Volgend weekend een nachtje Antwerpen en naar de expositie van mijn zusje. Zo benieuwd, heb al heel lang niks meer van haar gezien en ik heb er zo veel zin in
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.