Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2018, 14:46
Verwijderd
Dit weekend is de opening van de nieuwe Scientology Kerk.

Ik stel voor dat wij hier heen gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2018, 14:51
Verwijderd
Ik wil graag mee. Waar kan ik me aanmelden?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2018, 14:57
Verwijderd
Bij mij <3
Met citaat reageren
Oud 18-08-2018, 15:18
Verwijderd
Bij deze meld ik me aan! Moet ik nog wat meenemen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2018, 15:44
Verwijderd
Ja, fakkels, stenen, en twee houten planken, de ene langer dan de ander en lucifers.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2018, 15:57
Verwijderd
Het gaat mij helaas niet lukken erbij te zijn. Is het goed dat ik de roestige spijkers per post verzend?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2018, 18:11
Verwijderd
Goed! hebben we wel nodig namelijk
Met citaat reageren
Oud 18-08-2018, 18:12
Verwijderd
En een riek?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2018, 21:45
Verwijderd
Gewoon de hele mikmak
Met citaat reageren
Oud 20-08-2018, 14:29
Verwijderd


Zie vanaf 00:20 -- die krankzinnigheid in z'n ogen. Normaal gesproken gebruik ik het woord 'krankzinnig' als gekscherende overdrijving, maar dit is eigenlijk een van de weinige keren dat het van écht van toepassing is.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2018, 14:50
Verwijderd
Gisteren had RTLZ die docu's met Leah dinges van The King of Queens. Het is echt een ontzettend enge sekte.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2018, 15:13
Verwijderd
Yeah, daar heb ik afleveringen van meegekregen, net als andere documentaires over Scientology; Going Clear en die docu van Louis Theroux. Normaliter lach ik om dit soort (ongevaarlijke) gekkies maar dit is wel een beetje beyond dat; ik kom wel eens langs dat pand van ze op de Wibautstraat te Amsterdam en altijd bekruipt me dan een naar gevoel.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2018, 20:58
Verwijderd
Ja dat heb ik ook. Ik vind die hele area rondom ook niet zo chill.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2018, 21:16
Verwijderd
Waar ze eerst zaten, aan de nieuwe zijds, daar verderop zit dus een spotgoedkoop Italiaans restaurant, en als je daar je vinger opsteekt naar de bijna 60 jaar oude ober, dan zwaait hij terug. Maar dat is dus niet omdat hij oprecht denkt dat je groet, niet omdat je hem wenkt. De tweede keer valt het kwartje pas.

Ik ben dus heel trouw iedere keer dat ik meer dan 4 avonden in Amsterdam was daar een keer gaan eten over een periode van 5 jaar en al die tijd heeft hij daar gewerkt. Geen idee of het nog bestaat. Zo even Google Streetviewen.

Tot zover een dom verhaal in de reeks avonturen van deadlock.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2018, 14:53
Verwijderd
Ik adviseer jullie toch om Kijken in de Ziel te kijken, religieuze leiders. Het is een heerlijk bevestiging van waarom je atheïst bent, ik distantieer me echt van welk geloof dan ook.

Wordt ook de vraag gesteld of de wereld beter is als het een en dezelfde geloof is, en ze zeggen allemaal ja, of het is dan te saai. Nou, wat mij betreft is de wereld een stuk chiller als iedereen atheïst is.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2018, 14:55
Verwijderd
Hoewel ik die Joodse dame die geïnterviewd wordt echt wel heel sterk vind.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2018, 15:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik adviseer jullie toch om Kijken in de Ziel te kijken, religieuze leiders. Het is een heerlijk bevestiging van waarom je atheïst bent, ik distantieer me echt van welk geloof dan ook.
Mjah, ik heb mezelf voorgenomen om geen "cringe TV" meer te kijken; de kans dat dit soort figuren mijn mening zullen veranderen is namelijk nihil

Citaat:
Hoewel ik die Joodse dame die geïnterviewd wordt echt wel heel sterk vind.
Heb je een tl;dr? Of is het meer algemene wijsheid die niet direct iets met geloofsovertuiging heeft te maken?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-08-2018, 15:48
Verwijderd
Oh maar mijn mening staat al zo sterk, dat echt niemand mij nog kan overtuigen van het geloof of me gelovig kan maken.
Maar de wijze waarop geïnterviewd wordt vind ik mooi, ik wil mezelf dat ook aanleren. Coen blijft heel rustig namelijk.

En die Joodse rabbijn is liberaal en ik vind haar best progressief/normaal over haar opvattingen over homoseksualiteit, werken op zondag, euthanasie etc. En je ziet ook wel dat zij er moeite mee heeft dat niet iedereen dat zo doet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-08-2018, 15:51
Verwijderd
Maar ik voel me niet zo lekker om alles uit te leggen want ik heb twee clusters moeten overleven binnen een paar dagen tijd.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2018, 11:34
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ja, fakkels, stenen, en twee houten planken, de ene langer dan de ander en lucifers.
En voor de minder erge gevallen pek en veren.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55.