Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2003, 20:07
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
28 september is er dus een benefietfestival voor Irak in Nijmegen.
Zal plaats vinden vanaf ongeveer 15:00 tot 23:00
spelende bands
After Forever
Orphanage
Sengir
Detonation
Shadowlord
Pharmacon

Alle opbrengsten van dit festival komen ten goede aan de slachtoffers van de oorlog in Irak. Kaarten kosten 12.50 en zijn te reserveren door 12,50 op 447318632 over te maken, ten name van AMJ Casier, Multatuliplaats 24A Nijmegen, ovv Benefiet Irak.
Deze zijn tot 15 minuten van te voren af te halen. Resterende kaarten worden aan de deur verkocht

Een nevendoel van dit festival is om de metalscene positief in het nieuws te zetten, aldus de organisatie.
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2003, 20:26
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 20:40
ch ii l
Avatar van ch ii l
ch ii l is offline
kut, ik dacht dat het festival ook echt Irak heette... dat zou koel geweest zijn, want dan ging Pharmacon da hele Irak 'es effe flink platbrullen!

DOORSJONNEEEEEENNNNNNN
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 20:45
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
benefiet dingen zijn altijd gaaf, nijmegen is perfect alleen de bands
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:37
STP
Avatar van STP
STP is offline
'alleen de bands' ?

Jij komt gewoon ook om naar 'onze Willie' te kijken

ik voel me verplicht
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:38
Verwijderd
Altijd dat verdomde pharmacon.



Maar idd, beetje jammer van de bands..Pharmacon wil ik natuurlijk wel eens zien maar verder...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 22:25
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Urgh wat een kutbands
ja behalve Pharmacon natuurlijk (a)

k voel me verplicht maar .. braak.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 22:34
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Echt wel vette bands dus niet zeuren
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:10
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
The whoring of bands is evil


__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:57
Metallinos
Metallinos is offline
Van de site van Doornroosje:
Spelen voor Irak: Orphanage + Detonation + Sengir + Shadowlord + 2 surprise acts

Niet echt zulke surprise acts meer
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:59
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Detonation en Shadowlord zijn vet, maar die kunnen uiteraard niet op tegen Pharmacon

misschien...
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 01:43
Verwijderd
Citaat:
Alle opbrengsten van dit festival komen ten goede aan de slachtoffers van de oorlog in Irak.
Jaja, zeker de belastingbetaler in de VS die 100% meer kwijt is aan de oorlog dan verwacht
Nee, ik ga niet opdraaien voor de wandaden van de VS, laat hen het zelf maar dokken, zij moesten zonodig aanvallen en hebben zelf geld genoeg om de slachtoffers te maken, dan hebben ze ook geld genoeg deze slachtoffers te helpen.
Van zulke benefietfestivals moet ik niets hebben.

Citaat:
Een nevendoel van dit festival is om de metalscene positief in het nieuws te zetten, aldus de organisatie.
De metalscene zet zich met zulke acties in mijn ogen niet positief in het nieuws, misschien moet ik toch maar wat naar andere muziek gaan luisteren
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 09:19
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
eeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh


ja k ben er wel als ik dan kan, en als ik geld heb (...)
want Pharmacon wie wil dat nou missen

humhum mn zusje wil vast ook mee voor AF. jeej.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:28
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Ik ben de organisator (een van de twee) van dit gebeuren. Hieronder kun je zien waar het geld naartoe gaat! Komt allen!!!
Twee nevendoelen van het festival zijn om de jeugd en de metal scene ook weer eens positief in het nieuws te laten komen.
12,50 is niet veel geld, kunnen jullie Wilbert eens 'in het echt' zien en nog een stel andere bands die vaak shows headlinen. Een redelijk uniek gebeuren, denk ik zo.

Dit doet Stichting Vluchteling voor Irak


Het zal je maar gebeuren…
Oorlog in je stad. Je schrikt wakker van een explosie. Je kinderen zijn in paniek. Samen ren je de straat op. Jullie slaan op de vlucht. Naar de veilige bergen. Bergen met mijnenvelden.

Met steun van Stichting Vluchteling zorgt de Britse Mines Advisory group (MAG) ervoor dat het voor de vluchtelingen duidelijk is welke wegen in het noorden van Irak mijnvrij zijn. De afgelopen drie maanden is MAG onafgebroken bezig geweest om 'mijnvrije vluchtroutes' te markeren. MAG heeft ook 250.000 pamfletten verspreid met waarschuwingen over het gevaar van mijnen. Tijdens de eerste Golfoorlog vluchtten veel Koerden de bergen in, die toen nog vol mijnen lagen. Dat kostte toen tientallen mensenlevens. Met het tijdig informeren van mensen, voorkomt MAG nu dat er weer zulke drama's kunnen gebeuren.

De Mines Advisory Group (MAG) is al sinds 1992 bezig met het ontmijnen van landbouwgebieden in het noorden van Irak. In die tijd hebben de teams van MAG meer dan 45.000 mijnen onschadelijk gemaakt. Duizenden Koerden konden daardoor weer veilig naar huis terugkeren. Vooral het gebied aan de grens met Iran is een groot mijnenveld. Saddam Hussein liet die mijnen leggen gedurende de oorlog met Iran (1980-1988). Van de 760 dorpen die nu nog met het mijnengevaar kampen, liggen er 350 aan de grens met Iran.
In het noorden van Irak steunt Stichting Vluchteling een geïntegreerd anti-mijnenprogramma:

het verwijderen van mijnen op het platteland, zodat grond weer beschikbaar is voor de landbouw, er weer huizen gebouwd kunnen worden en basisvoorzieningen weer bereikbaar worden.
voorlichting en bewustwording over mijnen. Deze is hoofdzakelijk afgestemd op de meest kwetsbare groepen zoals kinderen in het basisonderwijs.
een programma van Handicap International voor de rehabilitatie van lichamelijk gehandicapten, veelal mijnenslachtoffers, en steun aan lokale organisaties van gehandicapten.
Bescherming van vluchtelingen
Stichting Vluchteling financiert mobiele teams van Human Rights Watch die erop toezien dat vluchtelingen een veilig heenkomen kunnen zoeken als dat nodig is. De teams werken zowel in Irak als aan de grenzen van het land. Ook zullen de teams de terugkeer van vluchtelingen en ontheemden in Irak op de voet volgen.

Algemeen:
Oppervlakte: 441.839 km² (13 x Nederland)
Aantal inwoners: 25 miljoen
Hoofdstad: Bagdad
Levensverwachting: 63,9jaar

Geschiedenis Koerdische vraagstuk:
De Koerdische bevolking in het noorden en het oosten van Irak heeft zwaar geleden onder jarenlange politieke onderdrukking, oorlogsgeweld en economische sancties door het dictatoriale regime van Saddam Hussein in Bagdad. De in 1974 mislukte Koerdische opstand en een nieuwe onderdrukkingscampagne in de tweede helft van de tachtiger jaren heeft verstrekkende gevolgen gehad: Meer dan 4.000 dorpen werden verwoest en de bevolking gedwongen grond en huizen achter te laten en zich te hervestigen in grote steden of zgn. 'collective villages' op het platteland.

Duidelijker in onze herinnering staat de onderdrukking van de opstand van Koerden in het noorden en van Shi'itische moslims in het zuiden van Irak in het voorjaar van 1991. Deze opstand, die direct na de nederlaag van het Iraakse leger in Koeweit tegen de geallieerde strijdkrachten in de Golfoorlog uitbrak, werd eveneens na korte tijd bloedig onderdrukt en leidde tot een enorme vluchtelingencrisis.

Ruim 500.000 Koerden kwamen terecht in de bergen bij de Turkse grens en ongeveer 1 miljoen Koerden zijn naar Iran gevlucht. De kort hierop volgende massale hulpoperatie heeft ertoe bijgedragen dat een deel van de Koerdische vluchtelingen en ontheemden naar hun oorspronkelijke woongebieden is teruggekeerd. Internationale hulpverlening is van levensbelang voor de Koerdische bevolking, omdat voedsel en essentiële goederen door de internationale sancties tegen het regime van Saddam Hussein maar mondjesmaat het noorden van Irak bereiken. Daar komt bij dat de landbouw voor de vluchtelingen bijna onmogelijk is in verband met de enorme hoeveelheid mijnen die in dit gebied nog in de grond zitten. Deze dateren nog uit de oorlog tussen Iran en Irak.

De hulpverlening heeft de afgelopen zes jaren in het teken gestaan van de rehabilitatie en de hervestiging van gevluchte Koerden wier dorpen in de zeventiger en tachtiger jaren met de grond gelijk waren gemaakt.

De veiligheidssituatie in het noorden is danig verslechterd door hevig opgelaaide gevechten tussen de Koerdische partijen KDP -geleid door Barzani- en PUK -onder leiding van Talabani- in augustus en september 1996. Het in oktober 1996 overeengekomen bestand is wankel gebleken, hetgeen wordt bevestigd door de laatste schermutselingen van november 1997.
In 1998 werd een wapenstilstand bereikt. Onderdeel van de wapenstilstand was de hervatting van het gezamenlijke bestuur en een eerlijke verdeling van de rijkdommen, zoals de douanegelden die bij de grensplaats Ibrahim-Ghalil geïnd worden. Nadat bleek dat men niet tot een gezamenlijk bestuur kon komen, werd het Koerdische gebied opgedeeld in twee stukken. De KDP kreeg 60 %, de PUK 40%. Elk had een eigen bestuur en een eigen vlag. Sindsdien verloopt de samenwerking tussen de partijen beter. Onder druk van de Verenigde Staten is in de aanloop naar de oorlog in Irak, najaar 2002, weer een gezamenlijk parlement ingesteld dat in Arbil zetelt.
De economie van Iraaks-Koerdistan blijft kwetsbaar en is mede afhankelijk van de buurlanden die de grenzen herhaaldelijk sluiten waardoor de handel stil komt te liggen. De ontwikkeling van de Koerdische regio in Irak ondervindt ook ernstige hinder van het gebrek erkenning door de internationale gemeenschap.
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?

Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 11:54.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:29
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
denk je dat iemand dat gaat lezen?


edit: ik wel, zometeen.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:33
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Overigens kun je kaarten reserveren door geld over te maken, zoals Wilbert reedsch aangaf.
Dit kan tot twee weken voor aanvang, dus het geld moet overgemaakt zijn VOOOOOOOOOOR 13 september.
Dit ivm mijn administratie.

Als er kaarten over zijn worden die aan de kassa verkocht!
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?

Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 11:52.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:01
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
birthmark schreef op 06-08-2003 @ 12:58:

de bands boeien me eigenlijk niet... wel slechte bands opzich...
Hahahahaha
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:48
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
geen leuke bands
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-08-2003, 15:01
Verwijderd
Niemand vind dit goed?
After Forever blijft IMHO een erg strakke en vette band!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:23
funest
Avatar van funest
funest is offline
te duur
te ver
niet bijster boeiende bands....
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:28
Verwijderd
Om voor PhaRMaCoN zo angstvallig dichtbij de Rijn af te reizen gaat me te ver.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:39
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
birthmark schreef op 06-08-2003 @ 12:58:
de bands boeien me eigenlijk niet... wel slechte bands opzich...
maar jah.... wilbert hé..
Ze hadden beter the Leftovers en Playroll kunnen boeken he ?
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:19
Fjall
Avatar van Fjall
Fjall is offline
Citaat:
Roxy schreef op 05-08-2003 @ 21:45:
benefiet dingen zijn altijd gaaf, nijmegen is perfect alleen de bands
same here. leuk initiatief, lekker dichtbij, alleen de bands zijn ruk.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 02:03
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
De bands zijn op twee (misschien drie voor de leken) na allemaal grote namen. Een van die twee is Pharmacon.
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?

Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 10:39.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 02:20
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2003, 10:39
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 06-08-2003 @ 02:43:
Jaja, zeker de belastingbetaler in de VS die 100% meer kwijt is aan de oorlog dan verwacht
Nee, ik ga niet opdraaien voor de wandaden van de VS, laat hen het zelf maar dokken, zij moesten zonodig aanvallen en hebben zelf geld genoeg om de slachtoffers te maken, dan hebben ze ook geld genoeg deze slachtoffers te helpen.
Van zulke benefietfestivals moet ik niets hebben.



De metalscene zet zich met zulke acties in mijn ogen niet positief in het nieuws, misschien moet ik toch maar wat naar andere muziek gaan luisteren
Hoe kun je je wel positief in het nieuws zetten dan?
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:40
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
STP schreef op 06-08-2003 @ 18:39:
Ze hadden beter the Leftovers en Playroll kunnen boeken he ?
Want daar komen mensne op af? Moewhahaha
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:14
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
birthmark schreef op 07-08-2003 @ 12:06:
hahah
kerel..... je moest eens weten....
Ten eerste is het geen metal, en ten tweede: ik werk in de muziekindustrie, I know things!
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:21
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
birthmark schreef op 07-08-2003 @ 13:17:
dan weet je ook dat playroll de drentse (pop?)ronde heeft gewonnen?
Het is een metal benefiet. METAL. Daarnaast zijn After Forever, Orphanage en Detonation internationaal gewaardeerde en tourende artiesten. Heeft Sengir een uitstekende bespreking gehad in o.a. Lords of Metal als in de Aardschok, en zijn zij aan de weg aan het timmeren in Frankrijk, Belgie en Nederland. Shadowlord is bijna een verplichting, aangezien ze uit Nijmegen komen, en Pharmacon, tja, die vind ik gewoon goed, al moeten ze eindelijk eens een fatsoenlijke geproduceerde demo uitbrengen
(GO JACOB!)

Op Pharmacon na hebben al deze bands trouwens ook al eens minstens een CD uitgebracht.

PS @ Playroll mensjes: Als jullie een bespreking willen, kun je je Single opsturen naar www.lordsofmetal.nl. Die doen hier en daar ook wat punkerig spul. Desnoods stuur je hem naar mij, zorg ik dat hij er terecht komt.
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?

Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 12:39.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Hoe kun je je wel positief in het nieuws zetten dan?
Waarom zou je je positief in het nieuws zetten? Mensen die van Metal houden weten dat de scene goed is, en mensen die niet van metal houden boeit het niet. Zij zullen net zo tegen de metal scene aankijken als de metalscene tegen de trance scene.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:47
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-08-2003 @ 13:44:
Waarom zou je je positief in het nieuws zetten? Mensen die van Metal houden weten dat de scene goed is, en mensen die niet van metal houden boeit het niet. Zij zullen net zo tegen de metal scene aankijken als de metalscene tegen de trance scene.
Ehm, je begrijpt het niet helemaal. Het gaat niet om metalscene versus trance scene of dat soort onzin.
Het gaat er om dat er in de pers de laatste tijd alleen maar vooroordeel bevestigende berichten zijn geweest betreffende de metal scene: Die zou agressief, satanistisch een dergelijke zijn. Door zo'n actie laat je dus meteen zien dat dat onzin is.

En sorry hoor, maar is er een probleem tussen de metalscene en de trance scene? Dara weet ik niets van.
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 13:57
Verwijderd
Citaat:
En sorry hoor, maar is er een probleem tussen de metalscene en de trance scene? Dara weet ik niets van.
Er is ook geen probleem tussen deze scenes, wat ik bedoelde te zeggen is dat elke scene altijd vooroordelen heeft tegenover een andere. In elke scene heb je foute mensen. Ik denk niet dat een concert er veel aan gaat veranderen aan het beeld dat mensen van de verschillende scenes en subculturen.

Behalve dat de bands na het concert niet meer metal genoeg zijn
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:56
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
up!
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 16:28
Mindfields
Mindfields is offline
Right, en die arme Amerikaanse soldaten dan?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 19:37
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Parallel schreef op 13-08-2003 @ 17:28:
Right, en die arme Amerikaanse soldaten dan?
DIE STOPPEN WE IN DE KOELKAST

ik kom definitief niet. boejuu
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 09:45
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
Sooz schreef op 13-08-2003 @ 20:37:


ik kom definitief niet. boejuu
idd.

Het gaat niet om soldaten.
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?

Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 13:12.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-08-2003, 10:31
Verwijderd
Detonation is een vette band.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 10:58
Verwijderd
Citaat:
MetalTeacher schreef op 14-08-2003 @ 10:45:
idd.

Het gaat niet om soldaten.
www.goarmy.com
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:28
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
De voorverkoop loopt. Als het niet uitverkocht raakt (waar we niet op rekenen) zijn de resterende kaarten aan de deur te koop!
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:34
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
MetalTeacher schreef op 23-08-2003 @ 19:28:
De voorverkoop loopt. Als het niet uitverkocht raakt (waar we niet op rekenen) zijn de resterende kaarten aan de deur te koop!
nee maar!
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 07:10
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
birthmark schreef op 24-08-2003 @ 03:25:
heb je niet meer info?
Wat had je willen weten dan?
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 08:43
michieltje
Avatar van michieltje
michieltje is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 05-08-2003 @ 21:07:
28 september is er dus een benefietfestival voor Irak in Nijmegen.
Zal plaats vinden vanaf ongeveer 15:00 tot 23:00
spelende bands
After Forever
Orphanage
Sengir
Detonation
Shadowlord
Pharmacon

Alle opbrengsten van dit festival komen ten goede aan de slachtoffers van de oorlog in Irak. Kaarten kosten 12.50 en zijn te reserveren door 12,50 op 447318632 over te maken, ten name van AMJ Casier, Multatuliplaats 24A Nijmegen, ovv Benefiet Irak.
Deze zijn tot 15 minuten van te voren af te halen. Resterende kaarten worden aan de deur verkocht

Een nevendoel van dit festival is om de metalscene positief in het nieuws te zetten, aldus de organisatie.
ga lekker roch niet al woon ik in de buurt
__________________
als rozijnen liggen te wellen terwijl het recept krenten vermeldt , hebben de rozijnen dan zinloos gewelt?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 09:21
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
De kaartverkoop loopt behoorlijk door. We verwachten nog meer mensen dan in JC Hiernaast toen Pharmacon en Intestterror er speelden. We verkopen een veelvoud aan kaartjes per dag.

De loterij wordt ook zeer interessant, met een hoofdprijs om u tegen te zeggen: een prijzenpakket met artikelen van alle deelnemende bands. Loten: 0,50 euro, je mag er zoveel kopen als je wilt. Opbrengst gaat ook naar het goede doel.

Neem je vrienden mee, reserveren kan nog steeds.
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 11:50
Verwijderd
Citaat:
De loterij wordt ook zeer interessant, met een hoofdprijs om u tegen te zeggen: een prijzenpakket met artikelen van alle deelnemende bands. Loten: 0,50 euro, je mag er zoveel kopen als je wilt. Opbrengst gaat ook naar het goede doel.
Een loterij is niet metal genoeg
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 18:42
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
birthmark schreef op 27-08-2003 @ 12:50:
haha, dat moet je achteraf gewoon als een gezellige zuipavond met 2 bands zien....


Citaat:
Gauloises schreef op 27-08-2003:
Een loterij is niet metal genoeg

jij bent niet metal genoeg
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 09:06
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 27-08-2003 @ 12:50:
Een loterij is niet metal genoeg
zucht.

Gelukkig hebben we in jou dokter ubermetal om ons haarfijn uit te leggen wat wel en niet metal is.
De loterij is bedoeld om geld op te halen. De bands stellen spullen beschikbaar, en dat is hartstikke tof van ze. Het doel van de avond is zoveel mogelijk geld ophalen voor Stichting Vluchteling. Daarom ook t-shirts, collectebussen en de loterij.

Er is nu ook een vreettent geregeld, dus komt allen.

@Birthmark: Ja, was jammer, maar goed, wel een leuke show.
@Wilbert: Kaartjes al verkocht? (t-shirts dus gedrukt?) Je maakt toch wel genoeg reclame he
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 14:07
Verwijderd
Citaat:
jij bent niet metal genoeg
Dat wist ik al langer

Citaat:
Gelukkig hebben we in jou dokter ubermetal om ons haarfijn uit te leggen wat wel en niet metal is.


Sorry, ik kan het niet laten om metal mensen lastig te vallen, ookal waardeer ik metal zeer
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 22:48
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
MetalTeacher schreef op 28-08-2003 @ 10:06:

@Wilbert: Kaartjes al verkocht? (t-shirts dus gedrukt?) Je maakt toch wel genoeg reclame he
We zijn druk bezig

En komt allemaal goed
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 06:46
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Joepie.
Op Lowlands leden van Detonation en AF gezien, veel mensen gesproken die'het' al wisten etc. Het gaat een geweldige dag worden. Juist extra leuk dat de metal nu eens iets benefiet-achtigs doet, en niet de punk, zoals 'normaal'.
__________________
Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 10:59
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
MetalTeacher schreef op 27-08-2003 @ 10:21:
De kaartverkoop loopt behoorlijk door. We verwachten nog meer mensen dan in JC Hiernaast toen Pharmacon en Intestterror er speelden. We verkopen een veelvoud aan kaartjes per dag.


dat is ook niet zo moeilijk lijkt mij....
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.