Oud 01-07-2007, 10:44
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb dus wiskunde herkanst van een 6 naar een 7, waardoor m'n gemiddelde hoger is geworden (7,3 -> 7,4), maar moet ik nu ook opnieuw de cijferlijst naar de IBG sturen? Ik kom niet in een hogere lotingsklasse en deed de herkansing slechts voor m'n eigen gevoel.

Of moet ik het maar gewoon leuk opsturen (moeten ze de up-to-date lijst hebben)? Of juist niet, omdat er dan kans is op fouten?
Advertentie
Oud 01-07-2007, 12:20
marieke1232
marieke1232 is offline
Hoi duivelaartje:

goed dat je wiskunde nog voor jezelf hebt verhoogd!
Je hoeft niet een nieuwe versie van je cijferlijst op te sturen want je komt niet in een een hogere lotingsklasse dus daar heeft de ibg verder niks aan.

Heel veel succes met loten!
Oud 01-07-2007, 21:15
Lethe
Lethe is offline
Ik ben echt bang dat mijn inschrijfbrief niet aan is gekomen of zo, of heel veel vertraging heeft opgelopen en dus te laat is. Het gebeurt zelden, maar als het nú gebeurt kost het me mijn inloting
__________________
Nice
Oud 01-07-2007, 21:44
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
heb je geen bericht gekregen van de ib groep? dat kreeg ik een paar dagen later, over welke lotingsklasse ik ingedeeld was enzo. Maar voor de zekerheid heb ik ook na de diploma uitreiking nog een kopie van diploma + definitieve cijferlijst opgestuurd. Ook al is er niets veranderd. Gewoon zekerheid nu kan ik met een gerust hart op vakantie
Oud 01-07-2007, 22:19
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Barones schreef op 01-07-2007 @ 22:44 :
heb je geen bericht gekregen van de ib groep? dat kreeg ik een paar dagen later, over welke lotingsklasse ik ingedeeld was enzo. Maar voor de zekerheid heb ik ook na de diploma uitreiking nog een kopie van diploma + definitieve cijferlijst opgestuurd. Ook al is er niets veranderd. Gewoon zekerheid nu kan ik met een gerust hart op vakantie
Jawel, ik weet in welke klasse ik zit. Moeten ze ook een kopie van het diploma hebben?
Oud 02-07-2007, 00:06
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
ja hoe moet je dat eigenlijk allemaal regelen? Krijg je een brief van de IB-groep waarin staat dat je een kopie van je diploma moet sturen of moet je alles zelf opsturen naar hun? Ik weet echt niet hoe alles geregeld moet worden
Oud 02-07-2007, 08:43
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
nou onze decaan op school zei dat je dat op moest sturen. Ik wist het ook nie zeker maar ik had toch twee retourenveloppen gekregen van de ib, dus ik heb na mijn diploma uitreiking gewoon het diploma opgestuurd.
Oud 02-07-2007, 10:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Barones schreef op 02-07-2007 @ 09:43 :
nou onze decaan op school zei dat je dat op moest sturen. Ik wist het ook nie zeker maar ik had toch twee retourenveloppen gekregen van de ib, dus ik heb na mijn diploma uitreiking gewoon het diploma opgestuurd.
In het foldertje van de IBG kan ik niets vinden over diploma, ze praten alleen over gewaarmerkte cijferlijsten. Nou heb ik de enveloppe al dichtgeplakt zonder kopie van m'n diploma erin.

Zal wel goed zijn dan.
Oud 02-07-2007, 11:58
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 02-07-2007 @ 11:48 :
In het foldertje van de IBG kan ik niets vinden over diploma, ze praten alleen over gewaarmerkte cijferlijsten. Nou heb ik de enveloppe al dichtgeplakt zonder kopie van m'n diploma erin.

Zal wel goed zijn dan.
ow.. welke folder is dat?? Ik heb volgens mij niets van de IB-groep ontvangen Of geldt dit alleen voor mensen die een lotingstudie gaan doen?

Laatst gewijzigd op 02-07-2007 om 12:04.
Oud 02-07-2007, 12:04
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
.
Oud 02-07-2007, 15:38
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
AnTiLiCiOuS schreef op 02-07-2007 @ 12:58 :
ow.. welke folder is dat?? Ik heb volgens mij niets van de IB-groep ontvangen Of geldt dit alleen voor mensen die een lotingstudie gaan doen?
Ja, die is alleen voor mensen die een studie met loting hebben gekozen.
Oud 02-07-2007, 17:25
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
ow gelukkig.. schrok me al rot
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2007 Lotingvraagje
Verwijderd
47 02-07-2007 20:01
Algemene schoolzaken gewaarmerkt kopie van diploma en cijferlijst
Verwijderd
42 16-07-2004 09:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.