Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2013, 12:14
Verwijderd
Hallo Scholiertjes,

Ik heb een heel leuk meisje ontmoet en we gingen samen wat drinken en we hebben een uur gepraat ofzo. We vonden het allebei heel gezellig en dat heeft ze ook steeds gezegd tegen mij. Ik vind haar eigenlijk wel leuk en zij mij ook wel. Alleen ik ga deze week weer met haar afspreken, maar wat moeten we nu doen? Ik denk steeds dat het raar is om een film te kijken bij mij thuis op bed. Misschien iets te snel? of niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2013, 12:20
Verwijderd
Hoe oud zijn jullie?

Uurtje praten en wat drinken is nog niet zoveel. Film kijken kan, op bed is dan wel meteen wat awkward. Maar ook dat ligt aan jullie leeftijd. Wat dacht je van samen eten? Evt samen koken, als je op jezelf woont dan. Ben je 16-, dan is het misschien leuk samen te gaan zwemmen. Als het lekker herfstweer is, gaan wandelen en eendjes voeren? Samen weer opwarmen met chocomel? Spelletje spelen?


Film maakt weinig interactie en op bed is wat ongemakkelijk. Denk je aan makkelijk gaan zoenen dan gebeurt dat ook heus wel als je wat actievers gaat doen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 13:37
Verwijderd
Zij is 16 en ik ben 17. We zouden inderdaad iets van een spel kunnen spelen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 09:35
Verwijderd
Maar mijn ouders doen altijd zo raar als een een meisje mee naar huis neem, dan gaan ze me helemaal ondervragen enzo en daar houd ik niet zo van. Iemand nog andere ideeën?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 09:37
Verwijderd
Ik zei ook niet dat je dr mee naar huis moet nemen, ik zei expliciet alleen als je je eigen huis hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 15:44
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Afspreken in de stad.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 13:05
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Je kan prima gewoon thuis op bed een film kijken. Kijk alleen dan niet een serieuze diepgaande film waar je bij moet opletten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 16:00
Verwijderd
We gaan waarschijnlijk een filmpje kijken op bed. Ik heb dit als eens eerder gedaan met een meisje maar ik vind het altijd zo ongemakkelijk al ga ik op bed zitten en zij komt half naast me zitten, en dan gaan we een beetje kijken. What to do?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 16:51
Verwijderd
Vingeren.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 16:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
We gaan waarschijnlijk een filmpje kijken op bed. Ik heb dit als eens eerder gedaan met een meisje maar ik vind het altijd zo ongemakkelijk al ga ik op bed zitten en zij komt half naast me zitten, en dan gaan we een beetje kijken. What to do?
Relaxed, jullie zitten op bed een film te kijken, dan kan ook gewoon daarbij blijven. Als je verder geen grote moves maakt dan kom je niet veel verder dan eventueel tegen haar aan zitten en samen door de film heen praten. Het type film dat je gaat kijken bepaald natuurlijk ook flink de sfeer (en kan er voor zorgen dat het behoorlijk awkward wordt).
Willen jullie wel meer, ook prima.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-11-2013, 20:17
Verwijderd
Het was super leuk en we hebben gezoend . We hebben daarna nog wat op bed gelegen met elkaar en gepraat. Volgende keer misschien iets verder dan zoenen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2013, 15:41
marjanneke777
marjanneke777 is offline
Citaat:
Hallo Scholiertjes,

Ik heb een heel leuk meisje ontmoet en we gingen samen wat drinken en we hebben een uur gepraat ofzo. We vonden het allebei heel gezellig en dat heeft ze ook steeds gezegd tegen mij. Ik vind haar eigenlijk wel leuk en zij mij ook wel. Alleen ik ga deze week weer met haar afspreken, maar wat moeten we nu doen? Ik denk steeds dat het raar is om een film te kijken bij mij thuis op bed. Lijkt misschien iets te veel op een sexdate? Misschien iets te snel? of niet.


Kijk, dat is nou een date met leuke afloop..,. en is het nog steed aan?

Laatst gewijzigd op 06-01-2014 om 09:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hij wil niets serieus
Coos1415
13 17-12-2014 14:43
Liefde & Relatie Is dit normaal of niet?
DarkMoontje
56 10-11-2013 16:44
Wegwijzen & Voorstellen Tweede date,
ykciN
1 12-07-2011 21:48
Liefde & Relatie ketting graveerd eerste date.
deadlytown
30 26-11-2010 18:12
Verhalen & Gedichten verhaaltje:liefde op het tweede gezicht!? ( let op perspectiefwisseling!)
Ronella
2 08-05-2004 15:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.