Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2013, 07:36
Verwijderd
Hee allemaal,

Ik was voor de zomervakantie best wel close met een jongen. Iedereen dacht dat we elkaar leuk vonden en binnenkort verkering zouden hebben. Maar ik wist zelf niet of ik hem wel of niet leuk vond. Ik vond het superaardig, praatte elke dag met hem (in het echt of tot midden in de nacht op whapp) en toen hij een weekend op kamp ging had hij helemaal een afscheidsspeech gemaakt :")

Maar in de zomervakantie zagen we elkaar niet. We wonen namelijk niet super dicht bij elkaar (30km), maar ik zit in zijn woonplaats bij hem op school. Maar in die vakantie werd het contact minder. Aan het eind van de vakantie had ik het gevoel dat ik wist of ik hem echt leuk vond of niet. Namelijk ik vond hem heel aardig, maar niet als vriendje ofzo. Maar op de eenofandere manier had ik toen ook ff genoeg van het kleffe-maar-om-elkaar-heen-draaiende-gedrag (als je begrijpt wat ik bedoel) dus ik hield wat meer afstand, we praatten wel met eljaar enz, maar het contact bleef minder. Nu voel ik me soms lullig ondat ik hetgevoel hb dat ik ineens wat afstandelijker deed (zonder reden voor hem) en ik vind het ook jammer dat we niet zo vaak meer met elkaar praten. Als ik terugkijk, denk ik dat hij mij (toen) wel leuk vond omdat hij qua gedrag en prateb heel anders deed tegen mij dan tegen anderen.

Ik weet niet zo goed wat ik er nu mee aan moet. Moet ik het met hem er nog een keer over hebben, want dat hebben we niet gedaan en ik heb nu soms zo'n 'awkward'gevoel, maar hoe moet ik daar over beginnen? Of moet ik het gewoon zo laten, of anders? Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen en me wat tips kunnen geven. X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2013, 08:27
feniks
feniks is offline
Ik zou het lekker laten gaan. Waarschijnlijk heeft hij op vakantie een leuke meid ontmoet waar hij minder lang omheen hoefde te draaien.

hij blij, jij blij
Met citaat reageren
Oud 26-12-2013, 16:03
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik zou het lekker laten gaan. Waarschijnlijk heeft hij op vakantie een leuke meid ontmoet waar hij minder lang omheen hoefde te draaien.

hij blij, jij blij
Nu trek je wel een hele snelle conclusie uit het feit dat ze hem minder vaak sprak.

Als ik jou was zou ik het toch laten gaan en gewoon proberen verder te gaan alsof er niets aan de hand is. Maar laat ook duidelijk jouw gevoelens van jou kant richting hem blijken, zodat hij geen valse verwachting hoeft te hebben. Is een stuk makkelijker voor jullie allebei.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 08:09
HistoryMan
Avatar van HistoryMan
HistoryMan is offline
neenee hij vindt je vast nog steeds aardig,
Ik ben namelijk ook bff met een meisje (ben zelf jongen) en opeens was er minder contact en dat was omdat ik dacht dat ze me niet meer aardig vond dus dat zou wellicht hier ook kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 13:12
Chawson
Avatar van Chawson
Chawson is offline
Friendzoned.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet echt niet meer wat te doen :(
Verwijderd
7 09-05-2009 11:39
Liefde & Relatie Hij houdt maar niet op...
Alyssia
6 06-04-2009 21:36
Psychologie niet meer kunnen slapen
ilse
16 19-10-2006 16:17
Liefde & Relatie Je niet meer druk maken
Fjäril
41 07-12-2004 16:48
Psychologie ik zie het ook niet meer zitten:S
PhoenixX
17 16-06-2004 09:18
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer!
juliettebinoche
13 03-02-2002 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.