Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2007, 11:19
DJ Vileroy
DJ Vileroy is offline
Hallo allemaal ik zal mezelf even voorstellen..
Ik ben DJ Vileroy ik ben zelf semiprof artiest die zich bezig houd met produceren,mixen,livesets en zo nu en dan een vette party.

Mijn style is eigenlijk een beetje alles behalve hardcore (bagger) of sommige vormen van detroit rave (nog ergere bagger)

Ik heb laatst een compleet nieuwe domeinnaam
( Mijn Community ) opgestart om amateur artiesten een kans te geven (die ik ook heb gekregen) om een eigen label te beginnen en bekendheid te vergaren,
Of voor een beetje webspace zonder gezeur.
We zijn net startende dus verwacht nog niet te veel he?

Maar om jullie een voorproefje te geven welke muziek ik maak klik op een van de onderstaande links , eens zien wat jullie hiervan vinden:


Nummer 1

Nummer 2

Nummer 3

De links zijn afkomstig van mijn artiesten pagina : Artist page



Ik zou het erg tof vinden om te weten wat jullie ervan vinden.
__________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 13:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2007, 13:39
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
klinkt wel profi, ik hou alleen niet van dat soort dance. Geef mij maar Chris Liebing en Speedy J die samen een bak techno maken.
__________________
Richtiger Manner
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 13:45
DJ Vileroy
DJ Vileroy is offline
o je houd van techno? ik kan je wel een link geven want zelf maak ik ook techno misschien vindt je het wel leuk afijn hier is de link:

Online Stream
(wel met winamp spelen want windows media player werkt niet altijd)
De nummers zijn random
__________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 13:54.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 14:24
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
nee ik bedoel harde rauwe knettertechno. niet van die melodieuze meuk, daar krijg ik jeuk van.
__________________
Richtiger Manner
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 14:37
DJ Vileroy
DJ Vileroy is offline
o oke hahahaha nee dat soort muziek maak ik niet hahahaa
__________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 15:49
Verwijderd
hahaha!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 22:58
Lenny K
Avatar van Lenny K
Lenny K is offline
alles behalve detroit rave?

nou ja zeg... ik draai alle styles behalve groninger post-grunge electro-synthpop
__________________
Freedom is indivisible. As soon as one starts to restrict it, one enters upon a decline on which it is difficult to stop.

Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 23:00.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 11:38
DJ Vileroy
DJ Vileroy is offline
hahah nee ik draai gewoon diverse stylen waar ik mij thuis voel maar zoals dat echte hardsyle of gabber cq knetter rommel is niet aan mij besteed ik vindt het heerlijk om muziek te maken maar het moet wel muziek zijn en geen aan elkaar geknoopte bass machine met een paar gilletjes en krijsjes in hahaha
__________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 16:28
Lenny K
Avatar van Lenny K
Lenny K is offline
maar bedoel je dan alle wat toegankelijkere electronische stijlen (club, groove, house, minimal, techhouse etc zoals dat tegenwoordig genoemd wordt) of kan men jou ook inhuren voor een middelbare schoolfeest of een skihut-feest?
__________________
Freedom is indivisible. As soon as one starts to restrict it, one enters upon a decline on which it is difficult to stop.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 16:50
DJ Vileroy
DJ Vileroy is offline
Naast de gangbare stylen die ik mix gebeurd het ook wel eens dat ik dus de ruigere versies speel maar dan wel op verzoek want zelf heb ik een hekel aan dat soort muziek, maar ik ben inderdaad beschikbaar voor feesten en partijen daarnaast heb ik ook een uitgebreide contacten kring van DJ´s die serieus goed zijn en die dus aangesloten zijn bij Rotterdam SoundSystems ( mijn productie maatschapij)

En ik doe dus naast de gangbare feesten ook diverse grotere feesten zoals: de level Arnhem, HMH Rotterdam, Alcazar Puttershoek, Galaxy Amsterdam en heb ik in het programma van verschillende "bekendere" dj gestaan denk hierbij aan luna sammy monica kruz pavo en DJ Delirious.

Zo hoe bedoel je reclame?
hahaha niet zo bedoeld hoor.

Maar om terug te komen ja ik doe feesten partijen en ook schoolfeesten (die zijn vaak nog het leukst)

Maar mocht je meer info willen kijk dan ff in mijn profiel voor mijn website moet er wel bij zeggen dat na een hack aanval alles kwijt ben geraakt op het net dus moet alles weer opbouwen dus kijk regelmatig wanneer ik het zooitje update.
Ik zal ook een berg nummers van mij online zetten zodat je een beetje een idee krijgt van welke muziek ik daadwerkelijk maak.


Pffff wat een verhaal ik en kleine antwoorden

Maar hoezo waarom vraag je dat?
__________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 10:44
Lenny K
Avatar van Lenny K
Lenny K is offline
puur interesse, ben zelf ook beginnend dj, liefst zou ik alleen maar kwaliteit draaien... maar in de praktijk komt het erop neer dat ik 90% van de gevallen voor vanallesennogwat (commercieel) word gevraagd...(niet dat ik zo vaak gevraagd word)

thuis luister ik zelf geen top 40 (wel om bij te houden wat ik moet draaien natuurlijk) maar als je een plaatje opzet en iedereen gaat los, dan heb je toch opeens meer met zo'n nummer. dj zijn is sletten.
__________________
Freedom is indivisible. As soon as one starts to restrict it, one enters upon a decline on which it is difficult to stop.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek boy george michael jackson brown - zuigenaanjelolly (dj set electro, fidget house)
substantial
5 23-12-2008 14:58
Muziek IDM&ELECTRO THREAD #>
Hi, I'm Nora
500 21-02-2006 23:09
Lifestyle identiteit
Back Door Man
55 07-11-2005 16:41
Muziek ouwe muziek
Bernero
101 08-11-2004 19:18
Muziek dansavond
J Garde
8 26-02-2004 13:51
De Kantine wat is dit voor apperatuur
petit
12 12-06-2003 21:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.