Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2007, 15:50
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Ik zit met een dilemma en heb behoefte aan een verfrissende kijk

Sinds een paar jaar dans ik bij een dansschool en een paar maanden terug raakte ik aan de praat met een jongen/man van een andere 'klas'. Hij bleek veel leuker dan ik dacht en we hadden echt een ontzettende klik. Tijdens een feestje hebben we de hele avond en nacht staan praten en aan het eind werd het zelfs best klef hoewel er niet echt iets gebeurd is. Gelukkig maar, want hij heeft een vriendin en een kind.

De maanden daarna had ik steeds meer contact met hem en het was echt heel gezellig. Er was ook een soort spanning tussen ons maar ik wilde er niets mee doen vanwege zijn gezin. En hij ook niet trouwens. Uiteindelijk hebben we -hoe verrassend- bij een andere feest toch gezoend. De dag erna was ik helemaal in de war: ik voelde me schuldig maar opeens ook verliefd. Sindsdien is die verliefdheid alleen maar erger geworden

Ik heb hem sinds die kus niet meer gezien maar inmiddels hebben we wel best intensief contact, vooral per mail en sms. Eerst was het vrij oppervlakkig, maar gisteren kwam hij opeens met allemaal halve liefdesverklaringen aanzetten. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Hij probeert het te onderdrukken maar hij verlangt wel naar me. En hij wilde weten wat ik ervan dacht. Ik heb gezegd dat ik het niet weet. Maar ik weet natuurlijk wel dat ik verliefd op hem ben. En ik weet dat ik denk dat we een heel goede relatie zouden kunnen hebben, als.. dan.. niet..

Ik heb gezegd dat we het daar beter live over kunnen hebben. Wonderbaarlijk genoeg stemde hij hier in mee. Op zich was ik daar best verbaasd over, want ik betwijfel of dat zo'n platonische meeting gaat worden. Dat zal hij ook wel weten.

Ik vraag me ook af hoe het zit met zijn relatie.. ze hebben pas twee jaar, maar wel al een kind dus.. Persoonlijk vind ik dat best kort om dan al vreemd te gaan, vooral als je zo principieel tegen vreemdgaan bent als hij (al klinkt dat nu voor jullie ws n btje hypocriet). Kan me voorstellen dat een kind een reden is om bij elkaar te blijven, maar aan de andere kant vind ik dat dit niet de enige reden moet zijn. Gelukkig is die beslissing toch niet aan mij.

Wat ik me nu dus afvraag.. hij wil het erover hebben.. moet ik dan maar eerlijk zeggen dat ik verliefd op hem ben? Is dat wat hij wil horen? Ik vraag me af waarom hij wil afspreken ik weet dat jullie ook niet alle antwoorden hebben, maar miss betere dan ik omdat ik er middenin zit..
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2007, 16:09
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Afblijven, niet afspreken, contact vebreken. Nu ben je verliefd maar zit je nog niet heel erg in een vage situatie van "hebben we nou wel of niet iets" en is het relatief eenvoudig om er mee te stoppen. Je weet dat hij een vrouw en kind heeft, wegwezen dus. Ook al belooft hij je nog zulke mooie dingen, ben je nog zo verliefd op hem en zegt hij nog zo verliefd op jou te zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:14
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Bloem schreef op 24-02-2007 @ 17:09 :
Afblijven, niet afspreken, contact vebreken. Nu ben je verliefd maar zit je nog niet heel erg in een vage situatie van "hebben we nou wel of niet iets" en is het relatief eenvoudig om er mee te stoppen. Je weet dat hij een vrouw en kind heeft, wegwezen dus. Ook al belooft hij je nog zulke mooie dingen, ben je nog zo verliefd op hem en zegt hij nog zo verliefd op jou te zijn.
Ben ik het mee eens. Van getrouwde mannen blijf je af.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:21
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Mahonie schreef op 24-02-2007 @ 17:14 :
Ben ik het mee eens. Van getrouwde mannen blijf je af.
hij is niet getrouwd

maar dat terzijde.. wat ik er misschien even bij moet zeggen.. ik wil hem sowieso zien en niet om hem dan tot allerlei daden te verleiden want ik heb geen zin om als zijn minnares door het leven te gaan! Als hij het serieus meent mag hij eerst zijn verantwoordelijkheid nemen en ik heb geen zin om daar een rol in te spelen. Maar ik wil hem wel zien omdat het nu een beetje raar is tussen ons, een soort spanning ofzo. Ik wil dat het in ieder geval weer wordt zoals het was. Gewoon gezellig.
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:37
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sangria schreef op 24-02-2007 @ 17:21 :
ik heb geen zin om als zijn minnares door het leven te gaan! Als hij het serieus meent mag hij eerst zijn verantwoordelijkheid nemen en ik heb geen zin om daar een rol in te spelen. Maar ik wil hem wel zien omdat het nu een beetje raar is tussen ons, een soort spanning ofzo. Ik wil dat het in ieder geval weer wordt zoals het was. Gewoon gezellig.
Nou .. dat kan je dan toch gewoon tegen hem zeggen en kijken wat hij ervan vind?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Sangria schreef op 24-02-2007 @ 17:21 :
hij is niet getrouwd *knip*
Ook van ongetrouwde mannen met een kind en een vriendin blijf je af. Vind ik dan.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:39
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 24-02-2007 @ 17:37 :
Ook van ongetrouwde mannen met een kind en een vriendin blijf je af. Vind ik dan.
nu doe je net of het mijn schuld is dat ik met hem gezoend heb? maar volgens mij was hij er ook bij..
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:49
Estar
Estar is offline
Citaat:
Sangria schreef op 24-02-2007 @ 17:39 :
nu doe je net of het mijn schuld is dat ik met hem gezoend heb? maar volgens mij was hij er ook bij..
Maar jij ook.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:58
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Jij gaat heel veel stukmaken als je hiermee doorgaat. Zeg dat maar tegen hem en doe alles wat je kan om hem ervan te overtuigen niet voor jou te kiezen.
Pas als dat niet werkt heb je mijn zegen.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 17:01
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Waar twee zoenen, hebben twee schuld. Tenminste, in deze situatie geldt dat wel. En als ik jou was zou ik het contact verbreken.
Alleen al vanwege het feit dat het me niet fijn lijkt om het op je geweten te hebben dat je hem bij z'n vrouw en kind vandaan haalt. Kijk, als hij dat geheel uit zichzelf doet en daarna naar jou komt, oké.
Daarbij is de kans groot dat je de tweede vrouw blijft en dat je uiteindelijk met lege handen staat omdat hij z'n vriendin niet verlaat.

Gewoon laten schieten, dus. Lijkt mij het verstandigst en het veiligst.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 17:04
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Foute situatie, ik weet niet of dit een geweldig begin is voor iets moois. De gedachte dat dit ook bij jou zou kunnen gebeuren als je met hem hebt is niet opbeurend en stimulerend.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 17:08
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Oke.. ik begrijp jullie standpunt en ik zou ws ook zo reageren. Maar ik vraag me af wat hij met die meeting wil bereiken?

Citaat:
I C U schreef op 24-02-2007 @ 18:01 :
Gewoon laten schieten, dus. Lijkt mij het verstandigst en het veiligst.
Ja mij eigk ook. En ik heb ook absoluut geen zin om tweede viool te spelen. En ik wil zo'n breuk niet op mijn geweten hebben. Hij moet bij haar weggaan als hij vindt dat zijn relatie niet goed zit, niet omdat hij mij leuk vindt of iets dergelijks.

Ik denk dat ik dat gewoon tegen hem ga zeggen als ik hem zie.
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 17:11
poirot
Avatar van poirot
poirot is offline
Ook op bezette mannen kun je verliefd worden hoor. Zo n duivelsdaad is het niet.

Wat je nu verder moet doen weet ik niet maar ik zou me niet schuldig ofzo voelen. De verantwoordelijkheid voor die relatie ligt bij hem.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 17:16
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
poirot schreef op 24-02-2007 @ 18:11 :
Ook op bezette mannen kun je verliefd worden hoor. Zo n duivelsdaad is het niet.

Wat je nu verder moet doen weet ik niet maar ik zou me niet schuldig ofzo voelen. De verantwoordelijkheid voor die relatie ligt bij hem.
fijn dat ik toch nog ergens een zielsverwant vind

maar ik voel me toch schuldig..
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 18:14
Verwijderd
Nou ja, kijk, natuurlijk kun je er weinig aan doen als je verliefd wordt (hoewel meestal wel íets), maar je kunt best op je tellen letten. Ik ben het er mee eens dat de verantwoordelijkheid voor de relatie bij hem ligt, maar wil je werkelijk iemand zijn die zoiets doet? En erger nog, wil je iets met een gast hebben die na twee jaar en met een kind al niet van anderen af kan blijven? Want om er nou vanuit te gaan dat een relatie met jou wél goed zou gaan... en bovendien, dan zit je ook opeens met een klein kind opgescheept. Mja. Ik zou de afspraak wel door laten gaan, denk ik, maar verder de boot afhouden.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 18:15
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Het is ook helemaal niet erg dat je verliefd op hem bent geworden, ik voorspel alleen een enorme puinhoop als je met hem blijft zoenen (/neuken, op den duur gaat dat er vast van komen als jullie flirterig met elkaar om blijven gaan). Sowieso gaan de meeste mannen het uiteindelijk toch niet uitmaken met hun huidige partner maar word jij ondertussen wel steeds verliefder op hem, maar stél dat hij het wel uit zou maken en met jou verder zou gaan heb je nog een rottige start, sleept hij een enorm verleden met zich mee en is je beginnende relatie niet leuk en relaxed maar meteen enorm beladen. Juist omdat je er nu nog niet zover in zit zou ik ermee kappen, nu lijkt me dat nog relatief eenvoudig.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 19:39
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Bloem schreef op 24-02-2007 @ 19:15 :
Juist omdat je er nu nog niet zover in zit zou ik ermee kappen, nu lijkt me dat nog relatief eenvoudig.
Ja, dit. Ik heb in een min of meer vergelijkbare situatie gezeten en echt, het is gemakkelijker om er gewoon niet mee te beginnen dan om achteraf ermee te moeten stoppen.
Succes nog, en ik hoop dat jullie wel gewoon vrienden kunnen blijven.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 23:24
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Sangria schreef op 24-02-2007 @ 18:16 :
fijn dat ik toch nog ergens een zielsverwant vind

maar ik voel me toch schuldig..
en dat is heel logisch dat jij je schuldig voelt
ik wil je geen schuldgevoel aan praten maar

dit schuldgevoel wordt erger als je verder met hem gaat/sex hebt,
als hij op een verder moment dan nu beslist om niet verder met jou te gaan maar met zijn vriendin breekt hij serieus je hart!

als hij besluit verder te gaan met jou, maar zijn vreindin en KIND achter te laten.. dan voel je je de rest van je leven schuldig
ik beloof je daar wordt je echt niet gelukkig van

het is heel kut en hard, maar je kunt hem het beste nu vertellen dat je dit niet wilt! (want dat wil je niet, ookal heb je het gevoel dat je het wel wilt.. wat jij wilt is deze jongen zonder kind en zonder vriendin.. maar bij deze jongen zit een kind en een vriendin.. daar moet je niets aan willen veranderen)..

het wordt heel kut om nu te moeten breken met hem, maar ik denk dat het alleen maar kutter wordt als je het niet doet!

Maar goed wie ben ik,

heeel veeeel succes
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-02-2007, 00:46
Smokin'
Smokin' is offline
Deze gast heeft vriendin en kind thuis zitten alleen wordt half verliefd op een ander en meisje helemaal verliefd op hem. Niet bepaald een toonbeeld van integriteit, maar gedane zaken nemen geen keer. Ik denk dat je zijn minnares zal zijn want (en dat bedoel ik niet denigrerend) je moet van goede huize komen wil je een man losweken van zijn vriendin en zijn kind. Het is op dit moment waarschijnlijk niet echt te bepalen of hij zijn vriendin en kind zal achter laten om met jou verder te gaan, maar ik zou er niet op rekenen. Dit zijn per definitie situatie waarin bepaalde partijen gaan verliezen. Dat kind kan opgroeien zonder vader, jij moet de man afstoten op wie je verliefd bent, zijn vriendin in tranen. Allemaal narigheid. Denk goed na en maak er dan een einde aan, het is de juiste keuze.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 02:18
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 25-02-2007 @ 01:46 :
Deze gast heeft vriendin en kind thuis zitten alleen wordt half verliefd op een ander en meisje helemaal verliefd op hem. Niet bepaald een toonbeeld van integriteit, maar gedane zaken nemen geen keer. Ik denk dat je zijn minnares zal zijn want (en dat bedoel ik niet denigrerend) je moet van goede huize komen wil je een man losweken van zijn vriendin en zijn kind. Het is op dit moment waarschijnlijk niet echt te bepalen of hij zijn vriendin en kind zal achter laten om met jou verder te gaan, maar ik zou er niet op rekenen. Dit zijn per definitie situatie waarin bepaalde partijen gaan verliezen. Dat kind kan opgroeien zonder vader, jij moet de man afstoten op wie je verliefd bent, zijn vriendin in tranen. Allemaal narigheid. Denk goed na en maak er dan een einde aan, het is de juiste keuze.
Hear, hear!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 11:26
Jones
Citaat:
Sangria schreef op 24-02-2007 @ 17:21 :
Gewoon gezellig.
Dat wordt het dus nooit meer. Wen daar maar aan en doe verder gewoon wat Bloem zegt.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 11:30
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik weet gewoon nu al dat jij uiteindelijk de meeste last van dit hele gebeuren gaat krijgen. Hij kan straks lekker terug naar zijn vriendin, die al helemaal ingeburgerd en vast zit in zijn omgeving. Dit komt omdat die vriendin een vader wilt voor haar kind en van hem houd als het goed is dus die zal het heus wel kunnen accepteren als die vent tegen haar zegt dat het een ongelukje was en het nooit meer zal gebeuren. Bla bla na zoveel tijd is een verliefdheid heel normaal, zeker op zo'n naief jong meisje. Afijn, jij bent uiteindelijk alleen en je kan verder niks doen omdat je het recht niet heb om hem op te eisen.

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 11:32.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 12:41
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Lotte schreef op 25-02-2007 @ 12:30 :
Ik weet gewoon nu al dat jij uiteindelijk de meeste last van dit hele gebeuren gaat krijgen.
Of nog erger: het kind...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 12:52
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bloem schreef op 24-02-2007 @ 19:15 :
Sowieso gaan de meeste mannen het uiteindelijk toch niet uitmaken met hun huidige partner maar word jij ondertussen wel steeds verliefder op hem, maar stél dat hij het wel uit zou maken en met jou verder zou gaan heb je nog een rottige start, sleept hij een enorm verleden met zich mee en is je beginnende relatie niet leuk en relaxed maar meteen enorm beladen. Juist omdat je er nu nog niet zover in zit zou ik ermee kappen, nu lijkt me dat nog relatief eenvoudig.
Dit verwoordt precies wat ik ook wil zeggen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 14:03
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 25-02-2007 @ 13:41 :
Of nog erger: het kind...
Misschien wel ja maar ik geloof over het algemeen wel dat mensen flexibel zijn en veel dingen kunnen doorstaan. Wanneer een vader vreemdgaat is dat heel erg maar het hoeft niet perse te betekenen dat het betreffende kind de vernieling in gaat. Zeker als het kind nog niet in staat is gevoelsmatig betrokken te zijn is de kans op een trauma klein volgens mij. Maar toch moet er ook zeker aan het kind gedacht worden, en de vrouw die de vader van haar kind dit allemaal ziet doen. Hoe dan ook, ik ging ervan uit dat de vader het gezin niet verliet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2007, 14:19
poirot
Avatar van poirot
poirot is offline
Hij heeft dus een vriendin en een kind en dat allemaal in 2 jr. Waarschijnlijk blijft hij dus alleen maar om dat kind bij dat andere meisje. Nu vindt hij iemand anders leuk, nou shit happens. Klinkt als een slechte film maar ik zou t niet raar vinden als er iets zou kunnen ONTSTAAN tussen topicstarter en die knul.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 14:51
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
poirot schreef op 25-02-2007 @ 15:19 :
Hij heeft dus een vriendin en een kind en dat allemaal in 2 jr. Waarschijnlijk blijft hij dus alleen maar om dat kind bij dat andere meisje. Nu vindt hij iemand anders leuk, nou shit happens. Klinkt als een slechte film maar ik zou t niet raar vinden als er iets zou kunnen ONTSTAAN tussen topicstarter en die knul.
Niemand ontkent ook dat er iets zou kunnen ontstaan. Het is heel goed mogelijk voor bezette mensen om gevoelens te hebben voor anderen.
Wat wel kan is voor jezelf bepalen of je daar actief aan wil meewerken of niet. En als de ts besluit niet meer met die jongen om te gaan, dan verdwijnen die gevoelens vanzelf weer, en dan weet je dat het uiteindelijk de minste relaties ontwricht. En waarom die jongen bij zijn vriendin blijft is hier totaal niet aan de orde, het gaat om wat de ts kan doen.
En ik ben het met bovenstaande mensen eens; afblijven.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 18:33
Verwijderd
En dan krijg je uiteindelijk wat en zul je altijd 'dat meisje zijn die hem weghaalde bij zijn vriendin en kind'
Klinkt lullig en zelfs al kiest hij er zelf voor, veel mensen zullen je wel zo zien. En je gaat je afvragen of hij je wel trouw is. Was hij zijn vorige vriendin namelijk ook niet...

Mensen die een relatie hebben blijf je vanaf, en al helemaal als ze een kind hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 19:00
poirot
Avatar van poirot
poirot is offline
Citaat:
Nala schreef op 25-02-2007 @ 19:33 :
En dan krijg je uiteindelijk wat en zul je altijd 'dat meisje zijn die hem weghaalde bij zijn vriendin en kind'
Klinkt lullig en zelfs al kiest hij er zelf voor, veel mensen zullen je wel zo zien. En je gaat je afvragen of hij je wel trouw is. Was hij zijn vorige vriendin namelijk ook niet...

Mensen die een relatie hebben blijf je vanaf, en al helemaal als ze een kind hebben.
Boohoo, als je elkaar leuk vindt ga je je daar toch niet druk om maken? Wie weet ben jij juist de ware voor hem en houden zn vriendin en kind je alleen maar op. Als iemand per ongeluk zwanger raakt wil dat nog niet zeggen dat je voor altijd bij haar moet blijven. Soms kom je nou eenmaal leukere mensen tegen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 19:20
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
poirot schreef op 25-02-2007 @ 20:00 :
Als iemand per ongeluk zwanger raakt wil dat nog niet zeggen dat je voor altijd bij haar moet blijven.
Even vraagje aan de ts; was dat kind eigenlijk gewenst & gepland? Want iedereen gaat er nu maar heel makkelijk vanuit dat hij alleen bij haar blijft omdat ze "per ongeluk" een kind hebben gekregen, maar het kan best een liefdesbaby zijn, en dan ligt het nogal anders lijkt me
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 19:59
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
dat zou niet uit moeten maken ! het gaat er om hoe graag ze zelf een gezinnetje willen vormen, want dat is het! 2 mensen met een kind zijne en gezinnetje

dan maakt het niet uit hoe graag ze 2 jaar geleden samen willen zijn maar nu..
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 21:30
smvs
smvs is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 25-02-2007 @ 01:46 :
Deze gast heeft vriendin en kind thuis zitten alleen wordt half verliefd op een ander en meisje helemaal verliefd op hem. Niet bepaald een toonbeeld van integriteit, maar gedane zaken nemen geen keer. Ik denk dat je zijn minnares zal zijn want (en dat bedoel ik niet denigrerend) je moet van goede huize komen wil je een man losweken van zijn vriendin en zijn kind. Het is op dit moment waarschijnlijk niet echt te bepalen of hij zijn vriendin en kind zal achter laten om met jou verder te gaan, maar ik zou er niet op rekenen. Dit zijn per definitie situatie waarin bepaalde partijen gaan verliezen. Dat kind kan opgroeien zonder vader, jij moet de man afstoten op wie je verliefd bent, zijn vriendin in tranen. Allemaal narigheid. Denk goed na en maak er dan een einde aan, het is de juiste keuze.
Gast, doe jij alles op verstand?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 22:12
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
smvs schreef op 25-02-2007 @ 22:30 :
Gast, doe jij alles op verstand?
dit soort dingen kun je beter wel op verstand doen, seriously enig idee wat je iemand anders tot aanmoedigd?!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 22:20
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Sherco schreef op 25-02-2007 @ 20:20 :
Even vraagje aan de ts; was dat kind eigenlijk gewenst & gepland? Want iedereen gaat er nu maar heel makkelijk vanuit dat hij alleen bij haar blijft omdat ze "per ongeluk" een kind hebben gekregen, maar het kan best een liefdesbaby zijn, en dan ligt het nogal anders lijkt me
nee idd niet gepland.. niet dat het uitmaakt want het kind is er nu eenmaal.
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 23:36
smvs
smvs is offline
Citaat:
kunst schreef op 25-02-2007 @ 23:12 :
dit soort dingen kun je beter wel op verstand doen, seriously enig idee wat je iemand anders tot aanmoedigd?!
Die ander heeft zijn eigen verantwoordelijkheid en wil. Als je naast je eigen verantwoordelijkheid ook nog eens rekening moet gaan houden met die van anderen dan wordt het wel heel complex allemaal. Wou je het nog vergezochter hebben anders? Straks moet ze nog rekening gaan houden met de gevoelens van zijn huidige vriendin die ze niet eens kent. Flikker toch op zeg, je mag ook weleens aan jezelf denken hoor. kapot maken die handel.

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 23:40.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 00:02
Verwijderd
Citaat:
poirot schreef op 25-02-2007 @ 20:00 :
Boohoo, als je elkaar leuk vindt ga je je daar toch niet druk om maken?
Nee, maar met alle redenen die al genoemd waren en die erbij: Ik wel.
Maar goed, ik heb altijd geleerd dat wat van een ander is, ik met mijn handjes vanaf moet blijven
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-02-2007, 00:30
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Op langere termijn gezien zou ik me er niet aan wagen. De kans dat zijn relatie eraan kapot zal gaan lijkt me trouwens veel groter dan dat jullie beiden een leuke toekomst in het visier hebben. Speel gerust open kaart, maar het sop is de kool niet waard. Op lange termijn hebben jullie allebei weinig te winnen. Het zou een ander verhaal zijn wanneer jullie over pakweg een jaar nog dezelfde gevoelens voor elkaar hebben, en hij zijn relatie ondertussen al afgebroken heeft.

Op korte termijn vind ik dan weer dat jij gerust je ogen mag sluiten voor zijn situatie. Als jullie allebei gewoon zin hebben in een paar hete nachten is het niet aan jou om je dat genot te ontzeggen. M.a.w. dan is het aan hem op te bepalen of hij op dit moment vreemd wil gaan.

Verder zou ik niet weten wat hij wil horen. De waarheid? Seks? Die kerel zal op dit moment waarschijnlijk met heel wat meer gewetensbezwaren zitten dan jij, gok ik.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 07:54
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
smvs schreef op 26-02-2007 @ 00:36 :
Die ander heeft zijn eigen verantwoordelijkheid en wil. Als je naast je eigen verantwoordelijkheid ook nog eens rekening moet gaan houden met die van anderen dan wordt het wel heel complex allemaal. Wou je het nog vergezochter hebben anders? Straks moet ze nog rekening gaan houden met de gevoelens van zijn huidige vriendin die ze niet eens kent. Flikker toch op zeg, je mag ook weleens aan jezelf denken hoor. kapot maken die handel.
ben jij echt zo egoistisch en onrealistisch..

het feit dat zijn ondanks het gesprek wat ze met de kerol krijgt nog twijfelt betekent dat ze een normaal mens met geweten en gevoelens is!

hoe groot schat je de kans dat ze een goede serieuze relatie met die gast krijgt en hoe groot de kans is dat de korte relatie die ze mss krijgen kutter wordt dan geen relatie omdat ze alleen maar kut wordt aangekeken.

sowieso alleen voor de sex en dan weer dumpen lijkt me raar, want ze schrijft dat ze em heel leuk vind.. dan is het makkelijker nu afstand te nemen dan na een paar 'hete nachten'

dat slaat nergens op..
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 09:54
elledc
elledc is offline
Jij hebt er geen schuld aan maar ik zou me wel verveeld voelen in zo'n situatie.
Die man heeft wel het lef eigenlijk... Al heeft hij een kind met die vrouw, blijkt dat hij niet meer houdt van haar, dan is het aan hem om het eerst uit te maken met haar alvorens met een ander aan te pappen.
Ik zou zelfs niets willen beginnen met een man die niet eerlijk is of liegt. Ik zou hem eens goed voor schut zetten
Als filosofie studente zou je beter moeten weten
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Sangria schreef op 24-02-2007 @ 17:21 :
Maar ik wil hem wel zien omdat het nu een beetje raar is tussen ons, een soort spanning ofzo. Ik wil dat het in ieder geval weer wordt zoals het was. Gewoon gezellig.
Die spanning los je niet op door hem te zien...ik denk dat het er eerder erger door zal worden. En worden zoals het was, zal ook niet gebeuren, denk ik.

Omdat ik denk dat de reden waarom jij zegt hem te willen zien niet haalbaar is, denk ik dat je beter niet met hem kunt afspreken.

Citaat:
smvs schreef op 26-02-2007 @ 00:36 :
dan wordt het wel heel complex allemaal
Het leven is ook niet eenvoudig. Ik vind het niet meer dan normaal dat je zo nu en dan ook een beetje rekening houdt met je medemens.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 15:45
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
smvs schreef op 25-02-2007 @ 22:30 :
Gast, doe jij alles op verstand?
Hij is tenminste nuchter..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 18:30
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Nja tis zijn vrouw en kind, niet die van jou. Erg netjes is het niet, maar als hij vreemd wilt gaan, is dat niet jouw schuld. Ik neem aan dat je hem niet express gaat verleiden met als doel hem af te pakken.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 18:55
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Wat een principes en verhalen zeg.
Misschien is zijn relatie wel zo slecht, dat weten julle toch niet. Onder welke omstandigheden is dat kind geboren? Wat jij doet moet je zelf weten maar als je nu al weet dat hij zijn gezin achterlaat zou ik me wel bedenken wat JIJ wilt. Een langdurige relatie met hem? Denk niet dat die erin zit, als hij geen goede reden heeft om voor jou te kiezen.

En het is ook nog maar de vraag OF hij dat doet/wilt doen. Ik denk dat er 3 opties zijn;

1) Hij kiest voor jou en laat alles achter
2) Hij zegt voor jou te kiezen en je bent een tussendoortje
3) Hij kiest voor jou en komt later tot de conclusie dat hij ook niet met jou iets voor langere tijd wilt
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 19:14
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 26-02-2007 @ 19:55 :
En het is ook nog maar de vraag OF hij dat doet/wilt doen. Ik denk dat er 3 opties zijn;

1) Hij kiest voor jou en laat alles achter
2) Hij zegt voor jou te kiezen en je bent een tussendoortje
3) Hij kiest voor jou en komt later tot de conclusie dat hij ook niet met jou iets voor langere tijd wilt
zo ver denk ik nog niet eens vooruit.. ik zit me meer af te vragen waarom hij wil afspreken en wat hij er nou van verwacht (en natuurlijk wat ik moet loslaten). Maargoed, dat weet natuurlijk alleen hij zelf. Miss is dit ook wel een loos topic, sorry
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 19:18
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
ik ben wel onwijs benieuwd naar wat hij te zeggen heeft

wat was jij van plan te vertellen ongeveer..? dat je een gesprek vraagt?!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 20:36
Kayleigh
Kayleigh is offline
Nou, ik vind dat de meeste hier wel heel erg doen alsof het de schuld van de TS is.. Goed het is niet echt netjes van haar (noch van hem) maar er staat toch dat ze het beiden hebben geprobeerd tegen te houden vanwege zijn situatie?

Citaat:
Sangria schreef op 24-02-2007 @ 16:50 :
Er was ook een soort spanning tussen ons maar ik wilde er niets mee doen vanwege zijn gezin. En hij ook niet trouwens.
Het was blijkbaar niet vreemdgaan om het vreemdgaan of om de lust maar omdat ze elkaar echt leuk vinden. Dat kan toch gebeuren? Jullie doen net of ieder mens perfect is.. Of dat iedere relatie perfect is..

Citaat:
Sangria schreef op 24-02-2007 @ 16:50 :
En ik weet dat ik denk dat we een heel goede relatie zouden kunnen hebben, als.. dan.. niet..
Dit getuigt ook best wel van realiteitsbesef

Citaat:
Sangria schreef op 24-02-2007 @ 16:50 :
Wat ik me nu dus afvraag.. hij wil het erover hebben.. moet ik dan maar eerlijk zeggen dat ik verliefd op hem ben? Is dat wat hij wil horen? Ik vraag me af waarom hij wil afspreken ik weet dat jullie ook niet alle antwoorden hebben, maar miss betere dan ik omdat ik er middenin zit..
Ik zou het gewoon zeggen.. als hij die dingen niet wil horen, moet hij er niet naar vragen. En als ie er naar vraagt, kan hij het ook te horen krijgen. Wat je zelf al zegt: hij moet de beslissing maken en wat je zelf eveneens zei: je wil geen tweede viool spelen. Dat is een goede insteek. Als zijn relatie niet in elkaar steekt zoals het zou moeten, dan is het ook voor hem fijn om daar achter te komen.

Zolang je maar niet gaat stoken of ze uit elkaar gaan drijven..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 21:16
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Min of meer denk ik wel dat dat wel je vraag zou beantwoorden, in de zin van;

1) Hij wilt afspreken omdat hij het voor nu leuk vindt en het hem niet interesseert wat er met zn gezin gebeurt/komen gaat
2) Uitgekeken is op zn vrouw en wat anders zoekt en dit in jou ziet
3) Te vroeg begonnen is aan een gezinsleven en twijfelt over of dit wel is wat hij wilt

Of een combi van meerdere van deze zaken..
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 21:18
smvs
smvs is offline
Citaat:
kunst schreef op 26-02-2007 @ 08:54 :
ben jij echt zo egoistisch en onrealistisch..
Egoïstisch: ja, soms wel.

Onrealistisch: meestal niet.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 22:07
binoche
binoche is offline
Doe waar je DENKT gelukkig van te worden! Loopt het anders af, hetzij zo en ga verder. Je geluk maak je zelf en jij hebt niks te maken met die vriendin en dat kind. Ik heb zelf al een hele tijd een vriend en meisjes/vrouwen mogen van mijn part hem proberen te krijgen als ze willen. Als hij daadwerkelijk interesse heeft en gelukkiger denkt te zijn met iemand anders is het zo en valt er niets aan te doen. De schuld ligt bij niemand.
Je mag je niet laten leiden door sociaal wenselijk gedrag of ervaringen van iemand anders in gelijkaardige situaties. Bij jou kan het, in tegenstelling tot alle anderen, toch anders lopen.

Wie geeft iemand de raad een relatie te beginnen met de grootste bedrieger van het land.. niemand. Toch heb ik er vijf jaar een gelukkige en goede relatie mee gehad.

Ik ben natuurlijk niet de meest nuchtere persoon, maar dat hoeft ook niet vind ik.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 22:19
binoche
binoche is offline
Citaat:
Lotte schreef op 25-02-2007 @ 15:03 :
Misschien wel ja maar ik geloof over het algemeen wel dat mensen flexibel zijn en veel dingen kunnen doorstaan. Wanneer een vader vreemdgaat is dat heel erg maar het hoeft niet perse te betekenen dat het betreffende kind de vernieling in gaat. Zeker als het kind nog niet in staat is gevoelsmatig betrokken te zijn is de kans op een trauma klein volgens mij. Maar toch moet er ook zeker aan het kind gedacht worden, en de vrouw die de vader van haar kind dit allemaal ziet doen. Hoe dan ook, ik ging ervan uit dat de vader het gezin niet verliet.
Blabla,zo'n redeneringen kan ik ook maken.:

Vraag eens aan het kind over tien jaar wat hij/zij het liefst gewild had als zijn ouders ongelukkig zijn samen en voortdurend ruzie maken, maar toch maar samen blijven voor het "geluk" van hun kind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.