Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2007, 15:37
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Hoe is dat een troost?
Voor haar is het de eerste keer.

Vandaag een eigen verklaring opgehaald, en morgen na de rijles naar een (andere) dokter (16 uur) voor een aantekening ivm mijn ADHD klachten. Intussen heb ik nog eens met het CBR gebeld over hoe zo'n keuring in zijn werk gaat, blijkt dat toen ze mijn gegevens nog eens erbij haalde dat ik de afgelopen jaren maar liefst 8 examen aanvragen op mijn naam heb staan. Kan het eigenlijk niet geloven dat ik al 8 keer gezakt ben. Er is mij verteld dat ik alleen nog maar op BNOR kan gaan, eigenlijk verheug ik mij op het BNOR examen.

8 keer gezakt, dacht zelf dat ik er 5 had gehad!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2007, 15:41
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
En toch vind ik het zó vreselijk raar dat, sorry Cornel, iemand die blijkbaar zó slecht kan autorijden dan maar een 'speciaal examen' mag gaan doen waardoor er wel kans is om te slagen.
Net zoals dat ik het raar vind dat sommige mensen niet eens een (drukke) snelweg zijn opgeweest voordat ze hun papiertje hadden. Het gaat er toch om dat je geen gevaar in het verkeer bent? En naar mijn mening ben je dat wel degelijk als er speciale maatregelen moeten worden genomen voor iemand omdat hij het anders nooit kan halen.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 15:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Voor haar is het de eerste keer.
Maar als zij zakt is het toch geen troost dat iemand anders ook gezakt is? Het blijft toch even kut voor haar? En het lijkt me al helemaal geen troost om dan te horen dat jij 7x later nog steeds dat papiertje niet hebt. Lekker hoopgevend
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 16:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Maar als zij zakt is het toch geen troost dat iemand anders ook gezakt is? Het blijft toch even kut voor haar? En het lijkt me al helemaal geen troost om dan te horen dat jij 7x later nog steeds dat papiertje niet hebt. Lekker hoopgevend
Dat wilde ik ook al typen, maar ik had me ingehouden
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 16:23
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
In september 2007 slaagde maar 47,46 % van alle leerlingen voor het eerste CBR praktijk examen.

Bij de herexamens lag dat percentage op 47,06 %

(bron Reflector oktober 2007)

Sarah zit nu dan bij de gezakte groep, een bewijs dat veel leerlingen toch te snel op examen (willen) gaan!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Sarah zit nu dan bij de gezakte groep, een bewijs dat veel leerlingen toch te snel op examen (willen) gaan!
Waarom is dat nou weer een bewijs dat leerlingen te snel opgaan? Als ze zelf al zegt dat ze slechter heeft gereden dan de 30 lessen hiervoor door zenuwen zal het eerder aan de zenuwen liggen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 18:11
Verwijderd
Citaat:
wow hoe komt dat? dat lijkt me wel echt balen.. ben ook zo blij dat mijn ouders daar gelukkig niet moeilijk over doen.
Citaat:
Jeetje, daar zou ik toch wel wat achteraan gaan dan.
Vraag eens aan je ouders of je niet met hen naar het industrieterrein mag rijden en daar dan even flink rondrijden.
Of elke avond een stukje rijden over wegen in je buurt die niet al te druk zijn.
Misschien verkrijg je daarmee het vertrouwen van je ouders; als ze zien dat je toch echt wel kan rijden.
Daar gaat het niet om hoor, maar mijn vader woont in het buitenland en mijn moeder ook zo'n 50 km van mij vandaan, ik heb dus gewoon geen auto tot mijn beschikking
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 18:36
Verwijderd
Ik weet niet of kalmerend spul helpt, dat vermindert vooral lichamelijke klachten van zenuwachtigheid en die had ik niet, of het maakt je héél iets suf maar dat was ik nu ook al want ik had slecht geslapen . Mijn zus zei dat zij ook belachelijk reed tijdens haar eerste rijexamen, maar dat ze naast 'leren rijden' ook nog moest 'leren rijexamen doen' en het daarna niet meer voorkwam, dus ik hoop maar gewoon dat het bij mij ook zo werkt

En Cornel bedoelde het goed

Laatst gewijzigd op 18-10-2007 om 07:22.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 18:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
In september 2007 slaagde maar 47,46 % van alle leerlingen voor het eerste CBR praktijk examen.

Bij de herexamens lag dat percentage op 47,06 %

(bron Reflector oktober 2007)

Sarah zit nu dan bij de gezakte groep, een bewijs dat veel leerlingen toch te snel op examen (willen) gaan!
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. De eerste keer was ik gezakt op iets lulligs. De tweede keer reed ik, vond ikzelf, een stuk slechter, en toen was ik wel geslaagd. Ik ben echt niet te snel op gegaan voor mn eerste examen. Tussen mn eerste en mn tweede examen had ik een maand niet gereden, daarna maar vijf rijlessen gehad, en toen weer afgereden.

Het feit dat 50% de eerste keer zakt kan zóveel andere redenen hebben dan alleen maar te vroeg opgaan.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 16:33
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ben net terug van de keuring en de arts vind mij toch geschikt om auto te mogen rijden, alle testen (ogen, bloeddruk, en urine waren goed) Hij heeft even mij dossier doorgelezen en als aantekening geschreven dat ik vanwege psychische klachten volledig arbeids ongeschikt ben, hopelijk wordt dat door het CBR niet opgevat als 100 procent ongeschikt om auto te mogen rijden.

Edit/aanvulling:

Dit heeft de arts precies aangekruist.

vraag A) Heeft de aanvrager zich gelegitimeerd?...JA

Vraag B) Zijn er bij de anamnese en uw algemeen lichamelijk onderzoek van de aanvrager verschijnselen gevonden of vermoedens gerezen, die zouden wijzen op ongeschiktneid tot het besturen van motorvoertuigen? ....NEE

Vraag C) Hoe is de algemene fysieke toestand?...GOED

Vraag D) Beschikt de aanvrager volgens uw oordeel over voldoende gebruik van zijn wervelkolom en zijn vier ledematen voor het besturen van motorvoertuigen?....JA

Vraag E) Bestaat er een beperking van het gezichtsveld?...NEE

Vraag F) Wat is de uitkomst van het urine of bloed onderzoek?...Negatief

Omdat de aantekening van de notitie in tegenspraak is met het antwoord bij vraag A weet ik niet waarom de arts de tekst van mijn GAK/UWV dossier in de notitie vermeld heeht, mij arbeids ongeschiktheid heeft toch niks met rijschiktheid te maken!?

Waar let de CBR arts op, bij de kruisjes van vragen A t/m F of de notitie?

Laatst gewijzigd op 18-10-2007 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 16:37
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Vandaag ging goed
Hij vond nog dat ik zo ruw was met de koppeling, maar dat ding is ook zo zwaar, en de 2e keer keizer karelplein vergat ik mn spiegel een beetje en was er zo'n opgefokt ventje wat ik niet had gezien

maandag weer op...
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al ruim een jaar mn rijbewijs en ik heb in totaal 5 keer gereden sindsdien
Is dat zo gek? Ik heb nu vijf maanden mijn rijbewijs en rij ook maar een keer per maand ofzo. Niet omdat ik niet meer mag rijden van mn ouders maar omdat ik geen idee heb waar ik naar toe moet rijden, ik doe alles met OV of de fiets.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 15:26
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Vandaag wel een heel nette rijles gereden, haast examennivo op wat schoonheidsfoutjes na op twee rotondes. tevens liet de mijn instrukteur het keuringsrapport zien en hij ziet aan de antwoorden die de arts aankruiste totaal geen belemering dat ik aan een examen zou kunnen beginnen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 12:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Is dat zo gek? Ik heb nu vijf maanden mijn rijbewijs en rij ook maar een keer per maand ofzo. Niet omdat ik niet meer mag rijden van mn ouders maar omdat ik geen idee heb waar ik naar toe moet rijden, ik doe alles met OV of de fiets.
Ik snap de situatie wel, maar het lijkt me best kwalijk om zo weinig te rijden als je nog maar net je rijbewijs hebt. Zo snel als dat je het leerde, zo snel kan je het ook weer afleren. En dan voornamelijk dingen die je zelf niet door hebt (spiegels / dode hoek kijken als automatisme verliezen, vooruitkijken afleren, etc.).
Het lijkt me gewoon wijs om heel veel rij-ervaring op te doen aan het begin. Wat ik deed was gewoon om de avond een stukje te gaan rijden. Al was het maar een rondje in het dorp of even langs een vriendin/familielid die een dorp verder woont. En als mijn ouders ergens heen moesten vroegen ze ook vaak of ik wilde rijden.
Kijk, als je geen auto hebt kan dat natuurlijk niet, maar als je nog wel thuis woont en de auto mag lenen, dan zou ik echt proberen geregeld de auto te gebruiken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 21:03
foreverfan
foreverfan is offline
Als ik niet weten waar ik naar toe zou moeten rijden zou ik doorgaan met rijles dat is in ieder geval goedkoper dan een auto kopen.
Ik denk toch dta ik door ga met rijles als ik mijn rijexamen heb gehaald (niet dat ik snel examen mag doen), maar als ik nog even zou moeten wachten tot mijn auto geleverd zou worden dan zou ik wel doorgana met les om het niet te verleren. Ik heb tijdens de les wel eens gehoord dat een (oud)leerling iedere maand een les neemt zodat ze scherp blijft in het verkeer
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 15:31
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb vandaag voor de 2e keer een kwartiertje op en neer gereden naar mijn wedstrijd in de auto van mijn vader met hem naast mij. Ik merk inderdaad nu al dat ik niet al te best meer kijk, omdat het er sowieso al niet zo ingesleten zat. Het moet een automatisme worden. Maar dat kan niet als je maar 1x per 2 weken een half uurtje rijdt..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 15:48
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik heb vandaag voor de 2e keer een kwartiertje op en neer gereden naar mijn wedstrijd in de auto van mijn vader met hem naast mij. Ik merk inderdaad nu al dat ik niet al te best meer kijk, omdat het er sowieso al niet zo ingesleten zat. Het moet een automatisme worden. Maar dat kan niet als je maar 1x per 2 weken een half uurtje rijdt..
Valt inderdaad niet mee als beginner om te rijden zonder een instrukteur naast je, bij het lessen wordt je ''gestuurd'' waardoor je eigenlijk alleen de aanwijzingen hoef op te volgen. Nu je alleen rijdt moet je zowel kijken, handelen en beslissingen nemen, en je bent niet meer als lesauto herkenbaar!

Op het verkeersforum lopen ook diverse topics waarin beginnende bestuurders problemen hebben met rijden en kijken, niet dat dit gaat omslaan in verkeersangst om te rijden!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 16:41
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ben niet bang in het verkeer. Ik vind het ook helemaal niet erg om zonder instructrice te rijden. (Ok, mn vader zat wel naast me. Maar hij zei alleen kleine dingetjes, zoals rustig aan bij drempels, en in je baan blijven, ook al is er niemand op de weg.) Alleen moet je gewoon ervaring op doen en regelmatig rijden. En dat doe ik nu niet.

Gewoon de auto leren kennen. Hoe scherp kan ie insturen, hoe moet ik precies parkeren, bij welke snelheid is welke versnelling het handigst, lukt optrekken in zn 2 nog wel redelijk of niet, hoe soepel is de versnellingspook, hoe werken alle knopjes etc.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Valt inderdaad niet mee als beginner om te rijden zonder een instrukteur naast je, bij het lessen wordt je ''gestuurd'' waardoor je eigenlijk alleen de aanwijzingen hoef op te volgen. Nu je alleen rijdt moet je zowel kijken, handelen en beslissingen nemen, en je bent niet meer als lesauto herkenbaar!
Dat moet ik allemaal tijdens de lessen ook?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 17:49
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Dat moet ik allemaal tijdens de lessen ook?
Dan zit er wel een instrukteur naast jou.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 18:08
Suey
Suey is offline
^Ja maar op een gegeven moment moet je toch ook alles zelf doen.

En Topdrop, wel jammer dat je niet vaker mag rijden. Op de eerste dag dat ik mijn rijbewijs had mocht ik al gewoon alleen de auto mee, dan hoefde mijn moeder me niet meer te brengen. Heb het nu een paar maanden en rijden en parkeren enzo gaat nu echt goed.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Dan zit er wel een instrukteur naast jou.
Ja, en? . Die zegt gewoon 'rij maar naar daar en daar' en zegt vervolgens niets meer.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 19:12
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ja, en? . Die zegt gewoon 'rij maar naar daar en daar' en zegt vervolgens niets meer.
Dat zegt een Tom tom ook, maar er is toch een groot verschil.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Dat zegt een Tom tom ook, maar er is toch een groot verschil.
Vond ik persoonlijk wel meevallen. Een TomTom vind ik zelfs makkelijker rijden. Wat zou volgens jou het grote verschil dan zijn?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 19:38
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Vond ik persoonlijk wel meevallen. Een TomTom vind ik zelfs makkelijker rijden. Wat zou volgens jou het grote verschil dan zijn?
Wat denk je zelf als je rijlessen neemt!?

Instrukteur of een Tom tom.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Wat denk je zelf als je rijlessen neemt!?

Instrukteur of een Tom tom.
Aan het begin is het een groot verschil ja, maar daar hebben we het hier niet over. Op een gegeven moment is dat verschil er niet meer, als dat wel zo zou zijn zou je wat mij betreft niet af mogen rijden.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 23:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ja, en? . Die zegt gewoon 'rij maar naar daar en daar' en zegt vervolgens niets meer.
Maar dat is dus niet bij elke instructeur zo.
Mijn instructeur zei tot op de laatste les nog overal 'hier naar links' en 'hier naar rechts'. Voor mij was het best lastig om in het begin zelf mijn weg te bepalen. Ik was gewend om de verkeersborden die de weg wijzen, over te slaan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 08:56
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
JAAAAAAA
omg, ik mag de weg onveilig maken, alleen!

Em het ging helemaal niet zo goed, en het was heel vroeg. Maargoed, kijken was nu wel goed. Ik kon alleen niet parkeren en kwam al bij de eerste bocht verkeerd uit, en mn been trilde als ik iets fout deed
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is dus niet bij elke instructeur zo.
Mijn instructeur zei tot op de laatste les nog overal 'hier naar links' en 'hier naar rechts'. Voor mij was het best lastig om in het begin zelf mijn weg te bepalen. Ik was gewend om de verkeersborden die de weg wijzen, over te slaan.
Slechte zaak dan. En wanneer het dus wel gedaan wordt (wat zeker in 2008 zo is) is er geen verschil tussen een instructeur en een TomTom.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 12:47
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
JAAAAAAA
omg, ik mag de weg onveilig maken, alleen!

Em het ging helemaal niet zo goed, en het was heel vroeg. Maargoed, kijken was nu wel goed. Ik kon alleen niet parkeren en kwam al bij de eerste bocht verkeerd uit, en mn been trilde als ik iets fout deed
Deed je dit allemaal fout tijdens een rijles of op het examen? Bij het eerste is dat niet zo'n probleem, echter wel bij het tweede.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:59
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
Citaat:
Deed je dit allemaal fout tijdens een rijles of op het examen? Bij het eerste is dat niet zo'n probleem, echter wel bij het tweede.
ze is toch geslaagd begrijp ik eruit?

bij het examen mag je ook foutjes maken,
zolang je maar goed kijkt en het veilig corrigeert
en geen andere mensen in gevaar brengt

perfect rijden doet niemand en dus kun je ook slagen met een paar schoonheidsfoutjes
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 16:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bovendien, hoe erg is het nou om niet in 1x te kunnen parkeren?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 16:12
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
Citaat:
Bovendien, hoe erg is het nou om niet in 1x te kunnen parkeren?
dat vinden ze ook niet erg,
zolang je maar goed kijkt
en het andere verkeer niet in gevaar brengt

ik werd er toen ook zenuwachtig van,
iemand die constant op je let en meekijkt,
dus gewoon goed blijven kijken en mislukt het parkeren is er geen man overboord en kun je gewoon slagen

parkeren leer je wel als je eenmaal je rijbewijs hebt en lekker kunt oefenen ermee
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 16:18
Verwijderd
Citaat:

parkeren leer je wel als je eenmaal je rijbewijs hebt en lekker kunt oefenen ermee
Bovendien kan je dan fijn de ruime en makkelijke plekken uitkiezen .
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 19:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maar dat is dus niet bij elke instructeur zo.
Mijn instructeur zei tot op de laatste les nog overal 'hier naar links' en 'hier naar rechts'. Voor mij was het best lastig om in het begin zelf mijn weg te bepalen. Ik was gewend om de verkeersborden die de weg wijzen, over te slaan.
Dat is dan de schuld van jouw rij instructeur. Mijn instructrice zei op een gegeven moment 'we houden richting rotterdam aan', en verder niks. Nou, mooi dat je dan alle borden in de gaten gaat houden. En dan heb je ook niemand meer nodig die naast je zit, want verder zei ze niks meer.

Citaat:
JAAAAAAA
omg, ik mag de weg onveilig maken, alleen!

Em het ging helemaal niet zo goed, en het was heel vroeg. Maargoed, kijken was nu wel goed. Ik kon alleen niet parkeren en kwam al bij de eerste bocht verkeerd uit, en mn been trilde als ik iets fout deed
Ik had ook wat lompe foutjes, maar GEFELICITEEEERD!!!!

Citaat:
Bovendien kan je dan fijn de ruime en makkelijke plekken uitkiezen .
Ja precies, als ik nu moet parkeren, dan liever 100 meter extra lopen en makkelijk parkeren, dan 'm in een klein dingetje proppen Maar ik moet nog een keer heftig gaan oefenen met de grote bak van mn vader
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 20:50
Ivo
Ivo is offline
Pff, ik mag moet binnenkort ook weer achter het stuur van een lesauto kruipen. Ik moet voor m'n nieuwe baan namelijk m'n BE halen.
Zal weer wennen zijn, iemand naast me die echt op alles wat ik doe gaat letten. Maar in principe is het alleen maar 1x een intake les en daarna een dagcursus met meteen examen. Gelukkig geen theorie!

In de toekomst misschien ook nog C rijbewijs halen. Dat is tegenwoordig bijna een MBO-opleiding. Ik laat m'n baas daar nog wel even op wachten.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 20:51
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
Bovendien kan je dan fijn de ruime en makkelijke plekken uitkiezen .
Tot je in de stad komt...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 21:05
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Deed je dit allemaal fout tijdens een rijles of op het examen? Bij het eerste is dat niet zo'n probleem, echter wel bij het tweede.
Als je haar bericht goed leest zie je dat ze geslaagd is, dus je vraag is ten eerste overbodig en ten tweede zal haar instructeur beter weten dan jij of ze goed genoeg gereden heeft.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 21:26
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Als je haar bericht goed leest zie je dat ze geslaagd is, dus je vraag is ten eerste overbodig en ten tweede zal haar instructeur beter weten dan jij of ze goed genoeg gereden heeft.
Sorry had het niet goed gelezen, bij mij duurt het nog wel even. Kan voorlopig even niet lessen en zeker geen examen meer doen omdat ik nu in de medische mallemolen van het CBR terecht ben gekomen, zolang ik hier geen uitslag over heb kan ik niet verder. Stel dat ik alsnog rijongeschikt verklaard zou worden dan zijn alle rijlesssen en examens voor niks geweest!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Tot je in de stad komt...
Ook in de stad kan je de makkelijkste plek uitkiezen .
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ook in de stad kan je de makkelijkste plek uitkiezen .
Klopt maar de meeste parkeerruimte in de stad is niet echt bepaald ruim te noemen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 23:09
Verwijderd
@ Cornel: ik vind het wel opvallend dat je alles op jezelf betrekt ... het wordt een beetje vervelend.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 00:51
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
@ Cornel: ik vind het wel opvallend dat je alles op jezelf betrekt ... het wordt een beetje vervelend.
Sorry, slechte eigenschap van mij jij bent niet de enigste die mij vervelend vind!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 18:50
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
Citaat:
Sorry, slechte eigenschap van mij jij bent niet de enigste die mij vervelend vind!
gewoon blij zijn voor haar dat ze geslaagd is misschien?

je moet gewoon geluk hebben bij je examen en los kleine schoonheidsfoutjes netjes op, dan kun je zeker weten slagen

en ook jij zult het uiteindelijk wel halen en ook jij zult foutjes maken
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 19:35
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Het gaat er ook niet om of je foutjes maakt of niet, maar hoe je ze oplost. Ja, ok, major mistakes zijn fataal voor je slagen, maar foutloos kun je nooit rijden. Maar als je die foutjes ook niet goed op weet te lossen, zul je daar ook op zakken.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 20:02
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Heeft iemand hier ervaring met een rijtest omtrent de beoordeling of je rijgeschikt gevonden wordt?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 11:35
monique20
monique20 is offline
Citaat:
JAAAAAAA
omg, ik mag de weg onveilig maken, alleen!

Em het ging helemaal niet zo goed, en het was heel vroeg. Maargoed, kijken was nu wel goed. Ik kon alleen niet parkeren en kwam al bij de eerste bocht verkeerd uit, en mn been trilde als ik iets fout deed
Gefeliciteerd Weetje al wanneer je hem mag ophalen?
Ik maakte op mijn examen ook een fout ik reed half over een doorgetrokken streep maar hij gaf gelijk aan dit geen reden te vinden om mijn hierop te laten zakken hij zei ook ik heb niet hoeven ingrijpen je hebt het netjes opgelost in het verkeer maar ook mondeling en hij vond dit goed. ze zeggen ook duidelijk voor je examen hebt dat je best foutjes mag maken maar dat het er inderdaad om gaat hoe je ze op lost.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 12:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Heeft iemand hier ervaring met een rijtest omtrent de beoordeling of je rijgeschikt gevonden wordt?
Ik vind het rijexamen best wel een rijtest omtrent de beoordeling of je rijgeschikt gevonden wordt

Citaat:
Gefeliciteerd Weetje al wanneer je hem mag ophalen?
Ik maakte op mijn examen ook een fout ik reed half over een doorgetrokken streep maar hij gaf gelijk aan dit geen reden te vinden om mijn hierop te laten zakken hij zei ook ik heb niet hoeven ingrijpen je hebt het netjes opgelost in het verkeer maar ook mondeling en hij vond dit goed. ze zeggen ook duidelijk voor je examen hebt dat je best foutjes mag maken maar dat het er inderdaad om gaat hoe je ze op lost.
Ik maakte heel veel foutjes op m'n rijexamen. Maar omdat ik constant goed bleef kijken en omdat het nooit fouten waren die gevaar opleverden voor mij of voor een ander, was ik alsnog geslaagd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 18:32
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Dank jullie wel!

En idd, foutjes maken mag. en ik heb genoeg kansen gehad om het te corrigeren door nog meer vage bochten waar er ineens meer rijstroken komen enzo

En ik weet nog niet wanneer ik hem mag ophalen, want ik moet hem eerst aanvragen. Maar dinsdag was het gemeentehuis (stadswinkel ) al dicht, en vandaag had ik eh, geen 37 euro meer :')
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 14:38
monique20
monique20 is offline
Citaat:
Dank jullie wel!

En idd, foutjes maken mag. en ik heb genoeg kansen gehad om het te corrigeren door nog meer vage bochten waar er ineens meer rijstroken komen enzo

En ik weet nog niet wanneer ik hem mag ophalen, want ik moet hem eerst aanvragen. Maar dinsdag was het gemeentehuis (stadswinkel ) al dicht, en vandaag had ik eh, geen 37 euro meer :')
Jah precies ze kijken naar het gehele examen en niet alleen naar 1 foutje tenzij het een zware fout is,maare dat is wel jammer dat je hem nog niet hebt aangevraagd , Ik had het ook 2 dagen later gedaan dus maar goed hij ligt voor je klaar zodra je hem aangevraagd hebt dus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.