Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2002, 19:30
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
hoi peepz...
wokee, 'k heb dus 2 vraagjes, voor mij nogal belangrijk, dus pls, zeg es wat jullie er van denken.

1. ik ben dus bi, daar ben ik best wel heel erg zeker van nu... dit kan natuurlijk nog veranderen, aangezien ik nog in mijn puberteit zit en misschien beetje uitprobeer, maar goed. mijn vraag is nu hoe ik het mijn ouders en zussen moet vertellen. mijn oudste zus zal het wel begrijpen, want haar beste vriendin is bi, maar volgens mij aanvaard mijn jongere zus het niet. ik heb zo heel voorzichtig eens gevraagd, wat ze zou doen moest ik met een meisje thuiskomen, en euh, ze reageerde nogal negatief, dus ja...
en vertel ik het beter eerst aan vriendinnen of eerst aan mijn ouders??

2. mijn tweede vraagje gaat over mijn vriendje... het is nu dus al ene maand aan tussen ons, maar 'k voel mij nogal onzeker. zijn beste vriend zei laatst tegen mij dat hij het voor de fun deed, dus... ik heb het erover gehad met mijn vriendje en hij zij dat dit niet klopte, maar toch heb ik soms het gevoel dat hij doet alsof. zelf weet ik ook niet precies wat ik voor hem voel, maar dat komt denk ik vooral omdat ik ook zoveel met mijn gevoelens bezig ben. hij weet dat ik erg onzeker ben en dat ik ook wel eens wat voor meisjes heb gevoeld (en dus nog steeds kan voelen). als ik bij hem thuis ben en zijn mammie is er dan doet hij net alsof ik niet belangrijk ben voor hem (zijn mammie weet wel niks over ons). wat moet ik nu doen?! meent hij het nu met me of niet? en moet ik het uitmaken als ik niet zeker ben over mijn gevoelens??
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 19:35
WhatEverYouWant
WhatEverYouWant is offline
1. Ik zou het niet vertellen aan je ouders. Ik bedoel, misschien hou je wel heel lang met dit vriendje en hoeven ze helemaal niet te weten dat je ook op vrouwen valt. Dat hoeven ze eigenlijk pas te weten als je vaste verkering met een meisje hebt, dus nu is dat nog helemaal niet nodig denk ik. En je zegt het zelf: misschien veranderd het nog. Ik zou geen problemen gaan veroorzaken als het niet hoeft.

2. Zolang je vriendje bij jou blijft zal ik 'm maar gewoon blijven vertrouwen. Niet te onzeker zijn joh, je ziet wel hoe het verder gaat. En het is best logisch dat hij zich zo gedraagd als zijn moeder nog van niks weet. Misschien toch 'ns slim om haar te gaan inlichten??

xxx Me
__________________
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil willen...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 19:40
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
Citaat:
WhatEverYouWant schreef:
En het is best logisch dat hij zich zo gedraagd als zijn moeder nog van niks weet. Misschien toch 'ns slim om haar te gaan inlichten??

euhm, ik zou wel graag willen dat ze het weet, dan kunnen we gewoon doen, maar het probleem is dat zij me liever niet in de beurt heeft.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 20:31
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
framboosje schreef:


euhm, ik zou wel graag willen dat ze het weet, dan kunnen we gewoon doen, maar het probleem is dat zij me liever niet in de beurt heeft.
waarom heeft ze je liever niet in de buurt dan?
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 21:37
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
Citaat:
Starrie schreef:

waarom heeft ze je liever niet in de buurt dan?
wel, volgens haar heb ik een slecht invloed op hem. volgens haar is het bv mij schuld dat hij een keer drugs probeerde, terwijl ik geprobeerd had dat te vermijden. ik doe echt mijn best om hem op het rechte pad te helpen (al zit ik zelf niet helemaal op het rechte pad) en euh ze vind ook dat ik teveel bij mijn vriendje ben (mijn vriendje mag van haar bv nooit naar mij komen) en da's echt kut!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 21:41
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
framboosje schreef:


wel, volgens haar heb ik een slecht invloed op hem. volgens haar is het bv mij schuld dat hij een keer drugs probeerde, terwijl ik geprobeerd had dat te vermijden. ik doe echt mijn best om hem op het rechte pad te helpen (al zit ik zelf niet helemaal op het rechte pad) en euh ze vind ook dat ik teveel bij mijn vriendje ben (mijn vriendje mag van haar bv nooit naar mij komen) en da's echt kut!
oh das echt heel vervelend, als de ouders je niet mogen! Nou misschien krijg je haar nog overtuigt. Ik hoop het voor je. Verder kan ik je ook geen advies ofzo geven... kzou niet weten wat?

succes en sterkte ermee dan maar
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 21:42
lamer82
lamer82 is offline
Als je keihard rond gaat roepen dat je bi bentm.. dan heb je de jongens voor het uitkiezen serieus.
en er si totaal niets mis mett bi sexualiteit. je wil niet weten hoeveel jongens spontaan gaan kwijlen bijd e gedachte dat hun vriendin een vriendin zou mee nemen
__________________
www.leipheidfm.nl luister nou maar een seen keer
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 23:06
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
lamer82 schreef:
Als je keihard rond gaat roepen dat je bi bentm.. dan heb je de jongens voor het uitkiezen serieus.
en er si totaal niets mis mett bi sexualiteit. je wil niet weten hoeveel jongens spontaan gaan kwijlen bijd e gedachte dat hun vriendin een vriendin zou mee nemen
ik heb het voor de gein eens aan mijn vriend gevraagt, en hij zou het absoluut niet willen! Hij zou het ook helemaal niet leuk vinden als ik bi was. een reactie die ik niet van hem had verwacht.....
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 06:28
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
'k krijg zo indruk dat er iets mis is met dat vriendje... Of hij heeft rare vrienden die om een of andere vage reden jullie proberen uit elkaar te halen, of hij zegt ertegen dat hij 't niet meent met je en liegt in je gezicht;
hij doet er niets aan dat z'n moeder denkt dat jij een slechte invloed op hem bent (moest ik met iemand gaan, verdedig ik haar en neem ik schuld op mij bij twijfelachtige zaken - weet niet wat hij juist doet)
En in het geval je met de moeder wil overeenkomen : ga eens praten met haar zonder je vriend erbij. Ik den kdat ze dat wel zou appreciëren (dan hoort ze alles eens van jouw kant), en kun je mss eens uitleggen waarom ze fout denkt.
Hope this helped a bit...

--

vergeten op 1e vraag te reageren... M'n ex was ook bi, maar ze had geen moeite 't bij haar te vertellen, en ze heeft het haar ex (meisje dus) d'r moeder het laten weten door tesamen binnen te komen met ballon met "het is een meisje" erop in de hand
Ieder heeft z'n eigen ouders en eigen manieren... Ik denk dat je best eerst uitzoekt of je wel degelijk bi bent, anders is het mss niet de moeite het te zeggen, en indien je het bent kan je er best eens met een vrouwelijke partner over praten...

Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 06:31.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Wraaklust
Verwijderd
0 14-11-2004 17:06
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Verhalen & Gedichten Dagboek Janne
Margriet
2 06-07-2003 19:33
ARTistiek deel 4&5 van vervolg verhaal!
fruitmand
3 31-12-2001 17:42
Verhalen & Gedichten QuaTro by Q-Wi-Q
Q-Wi-Q
3 06-08-2001 22:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.