Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2013, 11:13
Verwijderd
Het 40 punten dieet is te weinig. Het is maar 1000 kcal per dag. Een gemiddelde man verbruikt er 2500 per dag, een gemiddelde vrouw 2000. Om op een gezonde manier af te vallen moet je 70-80% daarvan eten. Dat is dus niet 40-50%.
Dat puntentelsysteem kun je op zich prima gebruiken, maar streef dan naar ongeveer 60 punten per dag als je een vrouw bent, en 75 punten als je een man bent. Tenzij je zin hebt om spierweefsel te verliezen, je tijdens het dieet zo slap als een vaatdoek te voelen en direct na het dieet meteen weer aan te komen wat je verloren had.

Mocht je trouwens onder de 16 zijn (ik meende van niet, maar weet het niet zeker), dan kun je beter gewoon wat gaan sporten en normaal blijven eten, of als je echt overgewicht hebt naar een dietist gaan.

En aangenomen dat je op een dag 3 maaltijden eet en 2 kleine tussendoortjes, zou je dan ongeveer 30% van dat aantal punten kunnen gebruiken voor je avondeten.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 14:47
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Ik weet wel dat het dieet te weinig is, maar ik ben gewoon een beetje wanhopig. Ik denk dat ik een soort houvast nodig heb omdat ik altijd zomaar wat doe als ik minder probeer te eten. Maar dat kan natuurlijk ook met 60 punten.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 20:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit past beter op Lichaam en Gezondheid, in het voeding- en gezondheidstopic. Ik verplaats het naar L&G, dan kunnen de FB's daar het in het juiste topic zetten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 17:17
Verwijderd
40 kilo Toen ik 16 was, was ik ook 1m70 en woog ik 48 en ik was al graatmager, maar ik mocht absoluut niets eten als ik dat wou blijven houden.

Hebben ze je op school nog niet aangesproken? Heeft je huisarts nog niets gezegd? Het kan toch niet dat niemand ziet dat je zo mager bent en dat iedereen dat normaal vindt? Klopt je lengte wel? Of je weegschaal?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 17:28
Verwijderd
Je vriendinnen hebben het misschien over slank, maar je leraren zien niets? Moeten jullie niet naar medische onderzoeken? Kom jij niet bij een huisarts waar je wel eens gewogen wordt?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 17:31
Verwijderd
In ieder geval, als ik jou was, zou ik hiermee toch maar eens naar de dokter gaan. Ik vind het in ieder geval niet normaal dat je met vermeld eet- en beweegpatroon maar 40 kilo zou wegen met jouw lengte. Ik vind het alleen heel erg raar dat nog niemand dat zou hebben opgemerkt.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 18:01
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Afgezien van lang en dun, hoe zit je verder in je pubertijdsontwikkeling? Worden je heupen al wat breder dan je taille? menstrueer je? Want als je daar gewoon laat mee bent is het niet zo gek dat de kilo's ook op zich laten wachten.

Oh en 1 broodje als ontbijt en 1 broodje als lunch is wel erg weinig voor een meisje van jouw leeftijd. Je mag gerust 5-7 boterhammen op een dag eten.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 18:11
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik ben 16, 1.70 en 54 kilo.. enik ben ook niet zo dik ofzo o.o
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 12:27
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Hey mensen, ik heb een vraagje of nja eigenlijk een probleempje. Ik ben 16 jaar, ongeveer 1.70 en ik weeg maar 40 kilo.. Ik snap niet hoe het kan, ik eet gewoon normaal, 's ochtends een broodje en fruit, 's middags ook een broodje, als ik uit school kom eet ik koek of chips of wat voor lekkers we ook in huis hebben, 's avonds gewoon normaal bord vol en daarna meestal voor de tv nog ijs of chips of zoiets. En ik drink veel frisdrank, en in deze tijd chocolademelk. Ik sport ook niet, dus ik snap echt niet hoe ik maar 40 kilo kan wegen. Ik wil graag wat dikker worden, hoe raar het ook klinkt. Heeft iemand tips, of heeft iemand dit ook/hoe zwaar zijn jullie?
Is dat echt alles wat je op een dag eet? 2 broodjes, een stuk fruit, iets lekkers en avondeten en dan nog iets toe? Dan vind ik het helemaal niet gek dat je zo dun bent. Mijn nichtje van 2,5 jaar eet nog meer dan jij op een dag! Ik zou dus beginnen met goed en genoeg eten.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 18:02
ADO070
Avatar van ADO070
ADO070 is offline
Wat is nou echt lekker broodbeleg als je wilt afvallen?
Ik heb al halvajam geprobeerd, het smaakt nagenoeg hetzelfde.
Alleen ik weet niet of het gezonder is. En kaas en ham en bijna alle andere vleeswaren zijn erg vet en dus ongezond.
En kipsalde enzo zijn erg vet, het leek gezond maar op de verpakking staat dat meer dan 40% vet is.
__________________
FUCK YEAH
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Wat is nou echt lekker broodbeleg
misschien deze site wat voor jou?
http://www.gezondenzo.net/broodbeleg...voor-op-brood/
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 18:23
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
En wat niet op de bovenstaande link staat vermeld: sandwich spread (?).
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 18:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wat is nou echt lekker broodbeleg als je wilt afvallen?
Ik heb al halvajam geprobeerd, het smaakt nagenoeg hetzelfde.
Alleen ik weet niet of het gezonder is. En kaas en ham en bijna alle andere vleeswaren zijn erg vet en dus ongezond.
En kipsalde enzo zijn erg vet, het leek gezond maar op de verpakking staat dat meer dan 40% vet is.
Filet American is mager, kipfilet ook, net als 20 of 30+ kaas of smeerkaas.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 21:24
Verwijderd
Kip en kalkoen, maar geen salades uit de winkel, zelf maken kan wel. Filet americain uit de winkel zou best wel eens onverwacht veel suikers en vetten kunnen bevatten, controleer dat voor je het koopt, of maak het zelf. Rosbief en ik geloof gerookt paardenvlees ook. Gerookte zalm of zelfgemaakte zalm- of tonijnsalade. Een ei.

Let op: zelf maken houdt niet in dat je zelf aan de slag kunt met vette mayo, dan heeft het geen nut.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 18:19
ADO070
Avatar van ADO070
ADO070 is offline
Ik ga dan maar voor de magere vleessoorten en misschien wat 20+ kaas.

Ik heb nog een vraag: na het avondeten, heb ik gelijk weer ''trek'' in eten.
Ik probeer 5 a 7 kilo af te vallen vanaf nu tot ergens in maart.
Maar als ik na het avondeten wéér ga eten, gaat er niks af.
Ik probeer nu vooral fruit en komkommer te eten, maar die bevatten ook calorieën.
__________________
FUCK YEAH
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 18:32
Verwijderd
In principe bevat alles calorieën, behalve water. Maar de calorieën in komkommer en sla enzo zijn verwaarloosbaar. Fruit bevat wel suikers (fructose) en is dan weer minder handig, maar ook niet om je heel erg druk over te maken. Wel is een banaan bijvoorbeeld energierijker dan watermeloen.

Je stelt zoveel vragen over diëten en afvallen, is het geen idee om eens met je huisarts of een diëtiste te praten. Die kunnen een voedingsschema geven en ook een lijst met dingen die je wel of niet moet eten.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 18:01
ralph94
ralph94 is offline
Hee,

hoe kan ik gezond gewicht aankomen?

Ik weeg nu 66 kg en ik ben 1 meter 85 ongeveer lang.. Ik vind mezelf nogal te dun en kan wel wat meer kracht en power gebruiken.. Overigens ben ik ook een slechte eter en wil ik daar van af.. tips?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 18:06
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Zolang je niet goed eet, kom je niet aan. Wat maakt jou zo'n slechte eter?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 19:36
ralph94
ralph94 is offline
Weet ik niet, mijn vader lust nog minder dan ik misschien dat dat iets ermee te maken heeft. Maar ik zou juist zo graag alles kunnen eten wat ik wil.. maar ik vind gewoon niks lekker eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Weet ik niet, mijn vader lust nog minder dan ik misschien dat dat iets ermee te maken heeft. Maar ik zou juist zo graag alles kunnen eten wat ik wil.. maar ik vind gewoon niks lekker eigenlijk.
Een combinatie van veel sporten en een smaak krijgen doet wonderen. Als je echt geen honger hebt, zelfs na een dag weinig eten, dan moet jij je lichaam forceren in een staat waarin je 'craved' naar glucose. Glucose is zeg maar de energy waar je lichaam mee draait. Glucose zit in koolhydraten.

Probeer aan wat gewichten te komen en doe elke dag wat curls e.d. Push ups helpen ook. Verspreid je maaltijden over een aantal uur. Dus bijvoorbeeld

08:00: 2 boterhammen en een glas melk
10:30: 2 boterhammen, een appel en wat te drinken
13:00: banaan o.i.d.
15:00: 2 boterhammen en wat te drinken
18:00: avondmaal
20:00: Yoghurt ofzo.

Probeer het. Ook interessant misschien: eet niet teveel verkeerd. Je stofwisseling is op dit moment zo snel dat wat je eet niet echt in vet verandert wordt. Als je ouder wordt zal je stofwisseling langzamer worden.

Dat je 66kg weegt en 1.85m bent is opzich niet 'zo' erg. Je bent nog jong, maar denk aan de toekomst. Stel dat je heel je leven zoveel weegt. De cellen in je lichaam hebben energy nodig en als ze dat niet krijgen in de vorm van voedsel nemen ze lichaamsweefsel. Niet gezond dus.

Lange preek, maar je snapt het hoop ik. Als je vragen hebt, pm staat altijd open. Of via dit topic uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:34
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
@ hierboven: die 6 boterhammen zijn zelfs nog wat aan de magere kant voor een jongen van een jaar of 17. Zelfs meisjes van die leeftijd mogen al 5-7 boterhammen per dag.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 21:56
Verwijderd
Citaat:
@ hierboven: die 6 boterhammen zijn zelfs nog wat aan de magere kant voor een jongen van een jaar of 17. Zelfs meisjes van die leeftijd mogen al 5-7 boterhammen per dag.
Dat is zo. Eerlijk gezegd wist ik niet wat hij weinig/veel vindt, dus zette ik even snel wat inelkaar om mee te beginnen. Het zou in totaal circa 2000-2500 kcal moeten zijn afhankelijk van zijn avondmaal, maar kijkend naar zijn gewicht zou die 3000 kcal moeten eten tot hij minstens 70kg weegt.

Edit:

Met 1 boterham bedoel ik trouwens 2 sneetjes brood met beleg. Dus van alleen het brood krijgt hij meer dan 1000 kcal binnen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ik weeg nu 66 kg en ik ben 1 meter 85 ongeveer lang..
Dat valt nog wel mee toch?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 23:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Er is inderdaad weinig mis met dat gewicht, maar hij wil graag wat meer (spier)massa opbouwen en wat breder worden.

Niet iedereen ziet er graag uit als een magere spriet en het is ook prettiger om wat kracht te kunnen zetten. Om dat te bereiken zul je toch wat moeten eten (naast het trainen), anders lukt dat niet. En van meer (en gezond) eten word je ook niet zomaar dik.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 22:15
Verwijderd
wil je nu dat ik me aangesproken voel ofzo?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 08:47
Verwijderd
Citaat:
wil je nu dat ik me aangesproken voel ofzo?
Hij reageert op wat jij zegt, dus je wordt ook aangesproken. Of bedoel je of je je beledigd moet voelen? Dat lijkt mij niet.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 09:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat Sarah zegt dus.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Wat is nou echt lekker broodbeleg als je wilt afvallen?
Ik heb al halvajam geprobeerd, het smaakt nagenoeg hetzelfde.
Alleen ik weet niet of het gezonder is. En kaas en ham en bijna alle andere vleeswaren zijn erg vet en dus ongezond.
En kipsalde enzo zijn erg vet, het leek gezond maar op de verpakking staat dat meer dan 40% vet is.
rookvlees, gerookte ham, kipfilet, 30+ kaas. Vruchtenhagel en appelstroop zit veel suiker in, maar ook alleen maar suiker (geen vet of zo) dus kun je ook wel eten, zeker als je er veel bij beweegt, dan heb je gewoon koolhydraten nodig.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Wat Sarah zegt dus.
Als je het zo graag wilt weten: ik heb spieren zat want ik sport veel, ik kan best krachtzetten, en ik hoef zeker geen magere spriet te zijn maar ik wil graag een normaal lichaam en dat lukt nu redelijk, paar kilo en ik ben er.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 17:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb het ook niet over jou?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het ook niet over jou?
jij zegt zelf dat ik me moet aangesproken voelen ?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 19:10
Verwijderd
Ik weeg iets van 54 kilo, en volgens bmi is het goed , terwijl ik helemaal niet zo slank of wat dan ook ben, weet iemand hoe dat kan ??
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 19:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat komt doordat de magere meisjes op tv en in de bladen helemaal geen gezond bmi hebben maar ondergewicht. Dan denk je dat dát de standaard is, terwijl een beetje vet gewoon heel normaal is.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Dat komt doordat de magere meisjes op tv en in de bladen helemaal geen gezond bmi hebben maar ondergewicht. Dan denk je dat dát de standaard is, terwijl een beetje vet gewoon heel normaal is.
Ariana Grande is 1,55 en weeg 42 , ik wil ook lichaam hebben voo bikini maar geen flauw idee hoe je zoiets aanpakt

Laatst gewijzigd op 04-02-2013 om 19:34.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 21:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ariana Grande is 1,55 en weeg 42 , ik wil ook lichaam hebben voo bikini maar geen flauw idee hoe je zoiets aanpakt
Ariana Grande is (half) italiaanse, die zijn sowieso superfijn en smal gebouwd. En als je een bikinilijf wilt, moet je gaan trainen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Ariana Grande is (half) italiaanse, die zijn sowieso superfijn en smal gebouwd. En als je een bikinilijf wilt, moet je gaan trainen.
Ik ben Jaloers op iedereen die er zo uit ziet wauw en jaloers op iedereen die alles kan eten zonder aan tekomen ;o
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ariana Grande is 1,55 en weeg 42 , ik wil ook lichaam hebben voo bikini maar geen flauw idee hoe je zoiets aanpakt
Hoe groot ben je zelf?

En waarom zou jij geen lijf voor een bikini hebben?

En over alles eten zonder aan te komen, er zijn er niet veel die dat kunnen, dat is een illusie. Misschien zie jij ze alles eten, maar je weet niet wat ze achter je rug doen. Ik denk ook niet dat iemand mager/slank/gewoon kan blijven met een dieet van zoveel hamburgers, red bull, roomijs en chocolade als je maar wil zonder een uitzonderlijk snelwerkende schildklier of een lintworm ofzo te hebben. Beide ook niet bepaald gezond.
Ook bij operatieve middelen is dat niet waar. Mensen met een maagverkleining en darmverkortingen kunnen ook niet alles naar binnen schuiven wat ze maar willen. Als je de hoeveelheden niet onder controle houdt, zal je maag opnieuw uitzetten en uiteindelijk zul je in dezelfde situatie als voor de operatie terecht komen. Als je enkel vetten en suikers naar binnen werkt, zal je geen kilo afvallen. Daar weet ik genoeg over intussen ^^
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 00:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
jij zegt zelf dat ik me moet aangesproken voelen ?
Ja, aangesproken in de zin van dat ik reageer op je vraag... Dat betekent niet dat ik het ook over jou heb.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, aangesproken in de zin van dat ik reageer op je vraag... Dat betekent niet dat ik het ook over jou heb.
okee gelukkig
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 11:29
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
gezond dieet om af te vallen gecombineerd met sporten

beste lezers, ik jog ong 2/3 keer per week een halfuurtje/3kwartier, intensief dus zonders pauzes, ik wil graag ietsje slanker worden, wil gewoon slank zijn, ben gestopt met junkfood/snoep, dus heeft iemand nog tips / goede producten / voedselcombinaties / welk eten is goed en wat is slecht / goede tips / ervaringen ?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
gezond dieet om af te vallen gecombineerd met sporten

beste lezers, ik jog ong 2/3 keer per week een halfuurtje/3kwartier, intensief dus zonders pauzes, ik wil graag ietsje slanker worden, wil gewoon slank zijn, ben gestopt met junkfood/snoep, dus heeft iemand nog tips / goede producten / voedselcombinaties / welk eten is goed en wat is slecht / goede tips / ervaringen ?
De meest simpele regel die je kunt volgen is koolhydratenarm en proteïnenrijk (of eiwitrijk). Vergt wel bewust zijn over wat je koopt en eet, kijken naar de voedingswaarde voor je het in je karretje gooit.
Slecht eten... nou ja, junkfood en dingen met toegevoegde suikers en slechte vetten. Voorbeeldje: als je denkt dat je met een voorverpakte maaltijdsalade of een vleessalade op brood gezond bezig bent, dan zou dat dik tegen kunnen vallen. Bijna alle geprepareerde voedingswaren bevatten een hoeveelheid suiker en zout en andere dingen waar je niet goed van wordt. Als je gezond wil eten, dan is het verstandig geen bewerkt voedsel te kopen of zo min mogelijk. Verse groenten (of diepvriesgroenten, ik denk niet dat daar veel mee gebeurt, in tegenstelling tot blik, maar ik kan me vergissen) en vlees en dat zelf verwerken.
Diëten heeft overigens alleen maar nut om tijdelijk gewicht te verliezen. Als je niet van plan bent je levenswijze en voedingspatroon permanent aan te passen, reken er dan niet op dat je dat gewicht onder controle kunt blijven houden.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 22:19
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi! Ik wil heel graag wat gaan afvallen. Ik heb best wel erg overgewicht. Voorheen had ik altijd een gezond gewicht maar door medicijnen ben ik in korte tijd heel veel aangekomen. De afgelopen 2 jaar is mijn gewicht stabiel, maar veel te hoog. Ik ben in de afgelopen maanden wel een klein beetje afgevallen, maar volgens mij had dit ook met ziek zijn te maken. Over 8 maanden ben ik eindelijk van die medicijnen af. Hoewel ik van een aantal mensen gehoord heb dat het dan snel kan gaan, durf ik daar niet echt op te hopen. Ik wil mijn eetpatroon beetje bij beetje aanpassen en blijvend afvallen. Wat is in dat opzicht dan een goede afvalsnelheid? En wat zijn kleine simpele dingen waar ik mee kan beginnen?

Qua drinken krijg ik niet veel calorieën binnen. Ik drink vooral cola light en koffie met een zoetje en water. Af en toe wat limonade, dat zou ik al kunnen schrappen. Vooral koekjes en chocola vind ik lastig te laten liggen. Om het echt te schrappen lijkt me geen goed plan, dat houd ik simpelweg niet lang vol. Maar wat is een normale hoeveelheid? Ik koop op zich niet vaak koek en chocola en dergelijke, maar als ik het koop is het ook zo op.
Qua beweging doe ik nu ook niet veel. Ik ga wel overal op de fiets naartoe, maar ik hoef nooit echt ver te fietsen. Daarnaast vind ik het lastig in te schatten hoeveel ik aan kan, daarom zou ik ook wel wat tips kunnen gebruiken hoe ik simpel wat extra beweging kan krijgen (bijvoorbeeld van die dingetjes als de trap nemen ipv de lift).

Ik ben dus vooral op zoek naar die kleine dingetjes die ik kan aanpassen om op den duur wat af te vallen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 08:05
Verwijderd
Ik zou beginnen dan met een eetdagboek, een weekje opschrijven wat je wanneer eet. Dan heb je zelf overzicht wanneer je moeilijke momenten zijn en kom je er ook achter waar een teveel aan calorieën zit. Misschien zie je dan zelf al waar je iets kunt schrappen of aanpassen, of je kunt het aan ons vragen of aan een diëtiste/huisarts voorleggen. Je wil geen crashdieet doen (heel goed ), maar om je patroon aan te passen, lijkt het mij handig om eerst kijk te hebben op je patroon van nu.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 11:03
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat is wel een goed idee ja Thanks!
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 11:45
Verwijderd
Een vriendin van me had het op Facebook over deze website: http://www.fatsecret.nl/
Daar zou je online je dagboek kunnen bijhouden en calorieën kunnen tellen. Ik weet niet of het iets is, maar het is momenteel nog gratis, dus misschien interessant om eens te bekijken.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 15:23
foreveryoung16
foreveryoung16 is offline
Hee,

Ik ben een meisje van 17 jaar en ik denk dat ik nu 56-57 kilo weeg en ik ben 1.64 cm en ben ook niet echt dik maar mijn benen zijn de laatste tijd best dikker geworden omdat ik best veel gegeten heb..
Zou iemand tips hebben of een voorbeeldschema hebben voor eten?
Ook heb ik een grote behoefte aan eten altijd, hoe zou ik dit kunnen verminderen?

X
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 10:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Je bent nog aan het groeien en je gewicht is prima, dus diëten is niet nodig. Je kunt wel gewoon op je voeding letten door gezond te eten en als je trek hebt een appel of granenbicuit te eten, in plaats van een mars of iets anders ongezonds.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 23:50
Ezzie1000
Ezzie1000 is offline
Hee

Ik vind mezelf te dik maar mijn BMI zegt dat ik een goed gewicht heb en niet hoef af te vallen.
Wat moet ik doen?
Ik denk dat jongens eerder of slanke meisjes vallen en niet op mij!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 00:54
aniN
Avatar van aniN
aniN is offline
kijk in de spiegel,

ben jij tevreden met wat je ziet, zonder dat de mening van een ander deze beinvloed. dan is het goed
ben jij tevreden met wat je ziet, maar de mening van iemand anders brengt je aan het twijfelen, dan is het fout
ben jij niet tevreden met wat je ziet, zonder dat de mening van een ander deze beinvloed. dan kun je af gaan vallen
ben jij niet tevreden met wat je ziet, en komt dit door de mening van iemand anders, dan moet je niet af gaan vallen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2013, 10:14
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
De beste jongens voor jou zullen sowieso niet alleen op slankheid vallen. Aangezien je BMI dus goed is, heb je geloof ik ook geen overgewicht. Ik denk dat het niet nodig is om af te vallen, maar aniN heeft gelijk. Ben jij tevreden met je lichaam, of zou je alleen afvallen omdat je denkt dat jongens alleen op slanke meiden vallen?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.