Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2013, 15:30
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Hai, hier is het verhaal. Er is een meid waar ik wel interesse in heb en ik zou haar heel graag beter leren kennen. Helaas kent ze mij niet en we hebben ook nog nooit met elkaar gesproken. Het liefste wil ik haar in het echt aanspreken, maar daar heb ik vanaf dat ik haar zag geen kans voor gehad en ik betwijfel of die kans nog komt. Ik heb van een vriendin van mij haar naam gekregen, nu vraag ik mij af of het verstandig is haar op Facebook toe te voegen en als ze het verzoek accepteerd, uitleggen hoe ik haar naam weet en mij voorstellen of is dat nog steeds gewoon heel creepy en awkward?
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2013, 15:35
Verwijderd
Waar ken je haar van? Als je bijvoorbeeld op dezelfde school zit en (veel) gemeenschappelijke facebookvrienden hebt, is het niet zo heel creepy om haar toe te voegen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 15:56
Verwijderd
Je kan haar ook een berichtje sturen zonder eerst dat vriendschapsverzoek te sturen, dan komt dat bericht in de map 'overige berichten', maar het kan zijn dat ze dat niet ziet, en dat jij dan vervolgens denkt dat ze je afwijst. Maar dat is het risico. Niet schieten en dan missen en dat soort dingen he.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 15:57
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Waar ken je haar van? Als je bijvoorbeeld op dezelfde school zit en (veel) gemeenschappelijke facebookvrienden hebt, is het niet zo heel creepy om haar toe te voegen.
Ik zit op een school vlakbij haar school maar ik doe voor mijn school ook dingen op haar school maar daarbij kan ik mijn post niet verlaten. We hebben geen gemeenschappelijke vrienden. Zijn ongeveer dezelfde leeftijd wel.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 16:03
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Je kan haar ook een berichtje sturen zonder eerst dat vriendschapsverzoek te sturen, dan komt dat bericht in de map 'overige berichten', maar het kan zijn dat ze dat niet ziet, en dat jij dan vervolgens denkt dat ze je afwijst. Maar dat is het risico. Niet schieten en dan missen en dat soort dingen he.

Oh dat wist ik niet eens maar dan zal bij haar waarschijnlijk dezelfde vraag opkomen als bij een vriendschapsverzoek.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Oh dat wist ik niet eens maar dan zal bij haar waarschijnlijk dezelfde vraag opkomen als bij een vriendschapsverzoek.
Dat klopt! Maar dan kan je het op het moment dat die vraag bij haar opkomt er meteen een antwoord op geven.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ik zit op een school vlakbij haar school maar ik doe voor mijn school ook dingen op haar school maar daarbij kan ik mijn post niet verlaten. We hebben geen gemeenschappelijke vrienden. Zijn ongeveer dezelfde leeftijd wel.
Hmm, hoe minder je gemeenschappelijk hebt, hoe moeilijker natuurlijk.
Je kan altijd beginnen met: "Hey, zit jij niet op ...?" En dan vertellen dat ze je was opgevallen enzo.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 16:13
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Dat klopt! Maar dan kan je het op het moment dat die vraag bij haar opkomt er meteen een antwoord op geven.
Dat is waar, maar ik heb zelf nog nooit gehoord van dat berichtenplekje voor niet-vrienden, dus kan zijn dat zei dat ook niet weet. Is het denk ik beter om mezelf na het accepteren voor te stellen etc?

En de hamvraag: Is dit net zo weird voor de ander als normaal of maakt dit het opeens goed?
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 16:13
Gonny97
Gonny97 is offline
Je kunt het altijd proberen toch
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 16:14
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Hmm, hoe minder je gemeenschappelijk hebt, hoe moeilijker natuurlijk.
Je kan altijd beginnen met: "Hey, zit jij niet op ...?" En dan vertellen dat ze je was opgevallen enzo.

Ja zo iets had ik al in mijn hoofd ja + wie ik ben en hoe ik haar gevonden heb. De intro heb ik al helemaal hoor, grootste vraag is of dit ook net zo awkward/creepy/raar is ?
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 16:15
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Je kunt het altijd proberen toch
Dat altijd, maar het kan altijd backfiren. Vraag me dus af of dit handig is of dat ik neter kan wachten tot een kans in het echt zich voordoet, wat waarschijnlijk erg zeldzaam is in deze situatie.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Ja zo iets had ik al in mijn hoofd ja + wie ik ben en hoe ik haar gevonden heb. De intro heb ik al helemaal hoor, grootste vraag is of dit ook net zo awkward/creepy/raar is ?
Valt best mee, alleen zou ik misschien niet vermelden hoe je aan haar naam bent gekomen. Dit kan immers vrij 'stalkerig' overkomen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 16:19
Verwijderd
Vanzelfsprekend is dat niet creepy en akward, zolang je maar snel en duidelijk je intenties uitlegt. Verder kan je haar ook gewoon een berichtje sturen zonder dat je eerst een vriendschapsverzoek stuurt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 16:36
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Valt best mee, alleen zou ik misschien niet vermelden hoe je aan haar naam bent gekomen. Dit kan immers vrij 'stalkerig' overkomen.

Serieus? Ik dacht als ik uitleg dat ik nooit een kans had haar aan te spreken en daardoor vroeg wie ze was, dat juist niet stalky zou zijn toch? Want dat gaat ze dan sws vragen haha
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 16:37
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Vanzelfsprekend is dat niet creepy en akward, zolang je maar snel en duidelijk je intenties uitlegt. Verder kan je haar ook gewoon een berichtje sturen zonder dat je eerst een vriendschapsverzoek stuurt.
Maar dan is de kans groot dat ze dat niet leest
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Maar dan is de kans groot dat ze dat niet leest
...waarom?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 17:26
Verwijderd
Citaat:
...waarom?
Berichten van mensen waar je niet mee bevriend bent, komen in een map Overige ipv in je inbox. Niemand die dat ding bekijkt
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 17:30
Verwijderd
Citaat:
...waarom?
Omdat je geen melding van overigen krijgt. Komt niet in je normale postvak.


Ik zou het niet doen. Weigert ze het verzoek (wat ik en velen zouden doen), dan ben je definitief die rare jongen die ook al een verzoek uit het niks stuurde. Geen herkansing.

Ik zou IRL in contact proberen te komen. Komt er niet een of ander feestje waar je haar ziet, bij die vriendin? Of een keer in de supermarkt, ofzo? En anders: big deal, vooralsnog vind je dr alleen maar lekker, en daar zijn er wel meer van.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-11-2013, 17:45
Verwijderd
Oh, vreemd. Ik had vorige week nog een bitch gepmd die niet in mijn friends stond en kreeg daar binnen 20 minuten een reactie van.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 18:46
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Omdat je geen melding van overigen krijgt. Komt niet in je normale postvak.


Ik zou het niet doen. Weigert ze het verzoek (wat ik en velen zouden doen), dan ben je definitief die rare jongen die ook al een verzoek uit het niks stuurde. Geen herkansing.

Ik zou IRL in contact proberen te komen. Komt er niet een of ander feestje waar je haar ziet, bij die vriendin? Of een keer in de supermarkt, ofzo? En anders: big deal, vooralsnog vind je dr alleen maar lekker, en daar zijn er wel meer van.

Nope en nope, waarschijnlijk weinig kansen op contact haha
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 18:46
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Oh, vreemd. Ik had vorige week nog een bitch gepmd die niet in mijn friends stond en kreeg daar binnen 20 minuten een reactie van.
Moeten ze maar net hun berichtjes checken he
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Nope en nope, waarschijnlijk weinig kansen op contact haha
Als je haar verder toch nooit ziet of spreekt kan je het net zo goed doen toch.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 18:57
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Als je haar verder toch nooit ziet of spreekt kan je het net zo goed doen toch.
True, maar het is een weg om in het echt ook contact te krijgen. Wil dan niet bekend staan als creeper, vandaar dit topic.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 19:00
Verwijderd
Oh het gaat je niet om haar afwijzing per se, maar het algemene beeld van jou? Bekend staan als creeper? Nou lieverd, geen hond die het boeit of jij een vriendschapsverzoek stuurt aan een random chick.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Als je haar verder toch nooit ziet of spreekt kan je het net zo goed doen toch.
Citaat:
Oh het gaat je niet om haar afwijzing per se, maar het algemene beeld van jou? Bekend staan als creeper? Nou lieverd, geen hond die het boeit of jij een vriendschapsverzoek stuurt aan een random chick.
Deze twee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2013, 20:43
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Duzzz... Adden of niet?
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 24-11-2013, 19:07
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Citaat:
Duzzz... Adden of niet?
Gewoon doen, nee heb je ja kun je krijgen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.