Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2013, 19:40
Smith90
Smith90 is offline
Hallo,

Zie het niet meteen als een persoonlijke oproep, maar ik vraag me of de meisjes hier op oudere jongens vallen rond de 22, 23 jaar?
En hoe oud zijn jullie dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2013, 20:02
Verwijderd
Verschilt per meisje.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2013, 21:14
Smith90
Smith90 is offline
Daarom. Ben gewoon benieuwd naar algemene reacties
Met citaat reageren
Oud 27-11-2013, 05:41
Verwijderd
Oudere jongens van rond de 22?

Maar eh. Ik ben nu te oud om je vraag te beantwoorden. Maar als tiener viel ik ook gewoon op jongens van ongeveer mijn eigen leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2013, 09:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Oudere jongens van rond de 22?
Dat ja

Maar eh ik vond altijd meer dan 2 of maximaal 3 jaar (als hij heel leuk zou zijn) ouder te oud
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-11-2013, 21:28
Verwijderd
Ja, altijd ouder. Ik heb 3 loverscharrels en deze zijn allemaal rond de 50. Ik ben zelf 28.

Het grootste leeftijdsverschil ooit was 37 jaar.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 08:45
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
En het eerste wat ik dan denk is: hoe is de band met je vader... raar?
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 13:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
En het eerste wat ik dan denk is: hoe is de band met je vader... raar?
Jij komt nooit op saai?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 13:50
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Op dit moment ben ik helemaal hoteldebotel op een man van 23, maar hij is dus jonger dan ik ben.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 14:59
Verwijderd
Elke partner verschilt in zijn eigen.. uitvoering van zijn leeftijd. Ik lijk automatisch te gaan voor wat ouder, van een halfjaar tot nu zeven. Bij een relatie met 4,5 jaar verschil heb ik me altijd ouder gevoeld. Bij die van een half jaar niet. Toen ik weer een jaar vrijgezel was na een lange relatie terwijl ik zelf eerste helft twintig was, had ik wel plots het besef dat ik voortaan best bij dertigers terecht zou kunnen komen. Dat bleek later ook te kloppen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 17:33
Verwijderd
Citaat:
En het eerste wat ik dan denk is: hoe is de band met je vader... raar?
Niet zo best.
Wat is het verband?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Niet zo best.
Wat is het verband?
Weet je dat niet, hoe dat gemiddeld werkt? of mis ik de insteek van de vraag.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 19:11
Verwijderd
Niet echt nee.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 20:53
Verwijderd
Bij een normale psychische ontwikkeling heb je ouders/voorbeelden nodig. Bla bla discussie, maar een vaderfiguur lijkt belangrijk. Mis je dat, warme/normale band met een man van ongeveer een generatie ouder (=heb je daddy issues), dan krijg je een klap mee in je onbewuste streven/verlangens/doelen. Zelfde figuren opzoeken, goedkeuring willen, hopen dat je je beter voelt als die persoon je wil (of als je niet kut door het leven gaat gewoon een kick krijgen van zo'n figuur maar niet helemaal linken waarom hij nou toch eigenlijk boeiend is).
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 22:08
Verwijderd
Als tiener misschien wel, maar niet erg veel ouder 14-18, 16-20 zoiets. Nu niet meer, ik val (meestal) op jonger. Is daar ook een uitleg voor op psychische ontwikkeling?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 22:09
Verwijderd
En dat ik ben blijven steken, geloof ik graag
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 07:17
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Jij komt nooit op saai?
erm... niet dat ik weet...
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 07:19
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Niet zo best.
Wat is het verband?
Als je een goede band met je vader zou hebben, zou je mannen van je eigen leeftijd zoeken. Misschien ben je nu meer op zoek naar een vader-figuur. Als jij 27 bent en je vriendje 50, dan had hij je vader kunnen zijn.
Die mannen zitten meestal in een andere levensfase dan jij, met andere interesses. Trouwen, kinderen, de wereld ontdekken, die fases zijn voor jou nieuw en hebben zij al gehad. Vandaar dat ik het mij afvraag.
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-11-2013, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Als je een goede band met je vader zou hebben, zou je mannen van je eigen leeftijd zoeken.
Dit is gewoon te kort door de bocht. Die voorkeur kan er ook prima zijn zonder issues.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 08:53
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Dit is gewoon te kort door de bocht. Die voorkeur kan er ook prima zijn zonder issues.
Kan wel zijn, maar zij vraagt me mijn mening.


Edit: Eigenlijk bedoel ik hetzelfde als jij al eerder in een reactie zei (die ik nog niet gezien had) maar volgens mij komt het op hetzelfde neer...
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 09:36
Verwijderd
Ik had op m'n 17e al een kind. Mijn mannen van 50 waren laat vader, mijn kind is ouder dan die van hen. Eentje heeft helemaal geen kinderen, ook nooit getrouwd geweest en woont al 30 jaar in dezelfde tweekamerwoning.
Niet voor iedereen geldt in het leven dat zij een volgorde hebben van hoe bepaalde levensgebeurtenissen verlopen. Ik ben net bijvoorbeeld begonnen met mijn eerste studie en ik ben 28 jaar. En ik heb dus al een leven van 10 jaar werk achter de rug. Het enige wat nu conform mijn leeftijd is, is dat ik een huis heb gekocht. Maar dat heb ik ook weer heel a-typisch met mijn beste vriendin gekocht en niet met een kerel.
Ik vind het inderdaad nogal kort door de bocht. Ik zoek geen vader, ik zoek mannen met levenservaring. Ik heb ook mannen van m'n eigen leeftijd gehad en jonger, maar die vind ik minder interessant.
Maar goed, er zal dus wel een psychologische verklaring zijn voor mijn paps die grotendeels afwezig was/is in mijn leven...maar jouw reactie komt heel erg over alsof ik me in een zorgwekkende en schokkende situatie heb gestort. En is het relevant verder eigenlijk, om zulke verklaringen te zoeken? Ik vind zelf van niet. Ik ben supergelukkig en mijn leven is fantastisch.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 09:39
Verwijderd
oh ja, ik heb met alledrie die mannen ook nog eens een superscheve BDSM verhouding om de verwarring compleet te maken!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 10:01
Verwijderd
Pip <3


Over het algemeen val ik wel op oudere jongens. Toen ik puber was, varieerde dat van 22 tot 27. Ik ga al zo lang ik me kan herinneren liever om met mensen die ongeveer twee/drie jaar ouder (of meer, uiteraard) zijn. Nu begint dat een beetje recht te trekken, maar dat had ik als klein kind al. Ik ben nu 24 en ben bijna vier en een half jaar samen met iemand van 35. De band met mijn vader is overigens heel erg goed en dat is ook nooit anders geweest.

Een kennis van 27 heeft recent een tweede kindje gekregen met haar man van 51. Zij heeft geen daddy-issues en ze zijn perfect bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 10:41
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Ik had op m'n 17e al een kind. Mijn mannen van 50 waren laat vader, mijn kind is ouder dan die van hen. Eentje heeft helemaal geen kinderen, ook nooit getrouwd geweest en woont al 30 jaar in dezelfde tweekamerwoning.
Niet voor iedereen geldt in het leven dat zij een volgorde hebben van hoe bepaalde levensgebeurtenissen verlopen. Ik ben net bijvoorbeeld begonnen met mijn eerste studie en ik ben 28 jaar. En ik heb dus al een leven van 10 jaar werk achter de rug. Het enige wat nu conform mijn leeftijd is, is dat ik een huis heb gekocht. Maar dat heb ik ook weer heel a-typisch met mijn beste vriendin gekocht en niet met een kerel.
Ik vind het inderdaad nogal kort door de bocht. Ik zoek geen vader, ik zoek mannen met levenservaring. Ik heb ook mannen van m'n eigen leeftijd gehad en jonger, maar die vind ik minder interessant.
Maar goed, er zal dus wel een psychologische verklaring zijn voor mijn paps die grotendeels afwezig was/is in mijn leven...maar jouw reactie komt heel erg over alsof ik me in een zorgwekkende en schokkende situatie heb gestort. En is het relevant verder eigenlijk, om zulke verklaringen te zoeken? Ik vind zelf van niet. Ik ben supergelukkig en mijn leven is fantastisch.
Gefeliciteerd!

Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je je aangevallen voelt, door iemand die zijn mening geeft.
Zorgwekkend en schokkend? Nee hoor. Wat iemand doet moet hij zelf weten... leven en laten leven. Maar men vraagt een mening en die geef ik.
Is het relevant of ik gelijk heb? Zo denk ik niet, moet ik je eerlijk zeggen. Ik hoef ook geen gelijk te hebben. Er bestaan meisjes die het doen, om wat ik beschreven heb, maar er zijn natuurlijk ook andere verhalen!
Ben ik nieuwsgierig waarom iemand met oudere mannen is? Dat wel! En ik ben dan ook blij met je uitleg!

Citaat:
oh ja, ik heb met alledrie die mannen ook nog eens een superscheve BDSM verhouding om de verwarring compleet te maken!
Nogmaals, leef jezelf uit. Ik kijk nergens meer van op.
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2013, 11:00
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik krijg van de reactie van Pip niet echt de indruk dat zij zich aangevallen voelt.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2013, 07:25
Verwijderd
Citaat:
Kan wel zijn, maar zij vraagt me mijn mening.


Edit: Eigenlijk bedoel ik hetzelfde als jij al eerder in een reactie zei (die ik nog niet gezien had) maar volgens mij komt het op hetzelfde neer...
Volgens mij zit er een groot verschil tussen

Op zich kun je élk trekje van een mens analyseren: genetica of ontwikkeling. Als je dat doet, sluit je het bestaan van persoonlijkheid/karakter uit. Dat is nergens voor nodig. Misschien lag het aan haar vader, maar ik stel dat niet als gegeven, jij wel. Ik weet dat het mechanisme bestaat, leg het uit, maar ga haar niet vertellen dat dat voor haar geldt.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2013, 13:11
Verwijderd
hm, normaal val ik op jongens van 18, maar er is 1 uitzondering en die is 24
Met citaat reageren
Oud 01-12-2013, 12:09
Heer Wil
Heer Wil is offline
Het schijnt dat veel meisjes op jongens vallen omdat meiden zich volgens psychologen iets sneller ontwikkelen in de pubertijd. Een meisje van 16 zou gemiddeld dus net zo ver zijn als een jongen van 17-19 afhankelijk van de persoon. Daarnaast vallen sommigen inderdaad gewoon op jongens met meer levenservaring dan zij zelf hebben, of dat nou ligt aan het missen van een vader of dat het gewoon een smaakskwestie is verschilt denk ik ook per persoon.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2013, 12:48
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Volgens mij zit er een groot verschil tussen

Op zich kun je élk trekje van een mens analyseren: genetica of ontwikkeling. Als je dat doet, sluit je het bestaan van persoonlijkheid/karakter uit. Dat is nergens voor nodig. Misschien lag het aan haar vader, maar ik stel dat niet als gegeven, jij wel. Ik weet dat het mechanisme bestaat, leg het uit, maar ga haar niet vertellen dat dat voor haar geldt.
Genoteerd. Bedankt voor de tips, ik zal er voortaan op letten.
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2013, 15:47
jasmijn18
jasmijn18 is offline
Ja want ze zijn dan meer volwassen!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2013, 09:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
mannen worden alleen maar ouder, niet volwassener :')
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-12-2013, 10:14
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
mannen worden alleen maar ouder, niet volwassener :')
Tsja, geen speld tussen te krijgen, misschien is dat juist hun charme
Ik kan ter verdediging alleen nog opmerken dat dat dus voor mannen geldt, jongens hebben nog de kans te ontwikkelen, totdat ze man worden dus...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2013, 11:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik vind het ook niet perse negatief
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-12-2013, 11:45
Verwijderd
Vrouwen worden helaas überhaupt nooit volwassen. Die krijgen alleen werp-drang op een bepaalde leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 11:21
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Ik ben 18 en ik heb me afwisselend aangetrokken gevoeld tot oudere en jongere mannen.
Drie jaar geleden of zo zou ik sneller verliefd worden op iemand rond mijn eigen leeftijd, maar nu is dat wel veranderd.
Het klinkt misschien kinderachtig, maar ik ben namelijk hopeloos verliefd op een dertigjarige man.

Helaas bemoeilijkt de stomme wet onze mogelijke relatie.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Helaas bemoeilijkt de stomme wet onze mogelijke relatie.
Hoezo? Al was hij 90.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-12-2013, 12:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik ben 18

maar ik ben namelijk hopeloos verliefd op een dertigjarige man.

Helaas bemoeilijkt de stomme wet onze mogelijke relatie.
eh wat?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 13:17
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Citaat:
Hoezo? Al was hij 90.

Citaat:
eh wat?

Hij is mijn leraar.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 13:39
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hij is mijn leraar.
dat is dan niet handig nee. maar qua leeftijd mag het.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 16:50
Verwijderd
Citaat:
dat is dan niet handig nee. maar qua leeftijd mag het.
en sowieso is het niet van de wet dat het niet mag, meer van zijn werkgever.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2013, 14:29
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
ik val wel op oudere jongens, maar ik ben zelf 15. dus ik val meer op jongens van 16/17/18, niet 22
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie meisje van 16 en jongen van 27 kan dat?
koeienfreak
221 26-07-2017 21:41
Liefde & Relatie Is dit normaal?
Visjeblieb
51 20-06-2007 14:39
Liefde & Relatie GROOT leeftijdsverschil
gekkie32
83 11-06-2007 22:40
Liefde & Relatie leeftijdsverschil
nees
47 03-11-2002 13:26
Liefde & Relatie Jongens vallen vaak op meisjes die lijken op hun moeder? En omgekeerd: meisjes->vader
John Sickbock
48 01-04-2002 20:05
Lichaam & Gezondheid waar vallen jongens op?
LOVEBABE
4 08-10-2001 17:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.