Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2013, 22:02
yeahbuddy181
yeahbuddy181 is offline
Eind augustus had ik een vriendin, de relatie verliep steeds moeizamer. Ik ging steeds meer met een ander meisje praten die bij me in de klas zat. Ik kende dat meisje ook pas sinds dit jaar. Ze maakte meteen al een goede indruk op mij vanwege heel haar uitstraling. Vanaf het eerste moment had ik met haar meer een klik dan met mijn vriendin. Het is een week of 6 geleden uitgegaan met mijn vriendin.

Nu begon ik de laatste maand weer steeds vaker met dat meisje uit mijn klas te praten (we praatte eerst vanaf moment dat ik haar nr had af en toe). Met steeds vaker moet je denken aan 2 keer per week appen ofzo en dagelijks op school. Afgelopen week hadden we bijna elke dag wel geappt. En zij begon telkens de gesprekken.

Ik vind haar wel leuk. Ik vind niet zo maar iemand echt leuk, dus als ik iemand leuk vind dan ga ik er ook echt wel voor. Nu had ik bij een vriendin van mij gisteren een feestje. Wat later op de avond zat ik alleen met dat meisje op de bank samen te praten. Ik dacht van fack it ik doe het maar op het moment dat ik haar wilde zoenen vraagt ze wat doe je? Ik antwoorde wat denk je dat ik wou doen? Waarop zij zei van sorry maar ik kan het niet maken tegenover iemand.

Na deze afwijzing nog heel eventjes alsof er niks gebeurd is verder gepraat met haar en daarna ben ik maar weggelopen. Ik ben er vrij cool onder gebleven voelde mezelf niet heel erg akward. Terwijl ik normaal gezien zelden word afgewezen want heb meestal snel in de gaten of iemand me leuk vind. Dat dacht ik aan hoe zij altijd tegen me doet irl en op app ook. Nu vraag ik me af of ik wel of geen kans meer maak. Het klote is dat ze zei van sorry kan het niet maken tegenover iemand anders, als het een smoesje was om me niet te kwetsen heeft ze veel onduidelijkheid geschept, zoniet heb ik het idee dat ik kans maak. Maarja duidelijkheid scheppen, daar zijn vrouwen o zo goed in

Wat zeggen jullie ervan? Kans of geen kans?

alvast thanks,

Oja maybe nuttige backgroundintel: ik ben 17 en zij is net 16. Voor de rest is zij zo'n rustig type die wel veel lacht. Volgens mij heeft ze nog nooit een vriendje gehad. Ik ben een type die met iedereen contact zoekt en de lachers op de hand heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2013, 22:32
Verwijderd
dat kunnen 2 dingen zijn:
of ze vind een andere jongen leuk
of ze heeft een vriendin die gek is op jou, waardoor zij het niet eerlijk vind tegenover haar vriendin om dan met jou te zoenen? Ik kan niet bepalen of je kans bij der maakt, kan zoals altijd 2 kanten uitgaan, maar misschien kun je dat op een goed moment aan haar zelf vragen?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2013, 13:00
Verwijderd
Wij weten niet wat zij bedoelde. Vraag het aan haar. Zij weet wel wat zij bedoelde. Hier lopen raden naar of je nog kans maakt heeft geen enkele zin. Ze weet nu toch al dat je haar leuk vindt. Dus er om heen draaien is niet nodig. Vraag het niet op een feestje, maar op een moment met wat meer privacy. Dan hoeft ze niet bang te zijn dat mensen mee luisteren die het niets aan gaat. Je kunt bijvoorbeeld zeggen: "he, toen je zei dat je het niet kon maken om me te kussen, wat bedoelde je daar toen mee?". En dan geeft zij antwoord. Op basis daarvan kun jij bedenken of je nog kans maakt.

Ik heb geprobeerd een beetje duidelijk te zijn, met korte zinnen en niet te moeilijke woorden. Ik ben namelijk wel een vrouw. Ik hoop dat je het zo een beetje begrijpt.

Laatst gewijzigd op 25-12-2013 om 13:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Datingshit en Geneuzel #3
Verwijderd
486 15-05-2017 12:31
Verhalen & Gedichten Het verhaal van de hulpsinterklaas en de witte Tim
Verwijderd
4 22-12-2006 23:10
Psychologie Hoe kan dit nou??!
McModder
8 08-05-2005 19:18
Liefde & Relatie Is het liefde of was het een flirt voor hem?
lieve
11 24-11-2003 16:51
Verhalen & Gedichten Kies een boek voor de nieuwe bespreking!
Ieke
21 09-05-2003 10:02
Psychologie Afspreken met vriend(en)/vriendin(nen), wie belt wie?
Slaughterer
23 30-07-2002 23:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.