Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2015, 21:25
heelo
heelo is offline
Hallo allemaal.
ik wou jullie eerst even mijn verhaal vertellen en daarnaa wat dingen vragen.*

Ik begin presies helemaal vanaf het begin.*
Ik ontmoette een heel leuk meisje, ze is echt werkelijk fantastisch. We hadden het leuk samen en begonnen van elkaar te houden, ook al waren we nog maar 15. Het voelde niet zoals eerder(oftewel hoe mensen kinder liefde, bijvoorbeeld als 12 jarige. Ik begon echt van te haar te houden, om haar te geven en grotendeels respect voor haar te krijgen. Ondanks onze weg van 4 maand voor dat we een relatie kregen was het toch uitgekomen en we waren samen. Mijn verleden is niet het beste ookwel gezegd, in het kort soms een beetje alcohol en welles gerookt en heel zelden een jointje. Maar sinds dat ik van haar begon te houden, wat nu al 8 maand geleden al weer is ben ik daar allemaal mee gestopt. Ze liet me zien dat ik ermee moest stoppen en het niet goed voor me was, maar haar ouders waren hier natuurlijk ook achtergekomen. Ik heb ze uitgelegd dat ik niet meer zo was en dat ik echt van hun dochter hou en ze alles voor me is. Naar een lange tijd begon het al, ze kreeg de hele tijd straf omdat haar ouders vonden dat ze nietzovaak bij me mocht zijn. Maar we sloegen ons hierdoor heen, en na veel gepraat en dat we echt van elkaar houden besloten we om een stapje verder tegaan. We hadden seks en we wouden het alle 2, en het ging perfect hoe je er eigenlijk van droomt dat het zou gebeuren. Maar we sproken hier ook over via de mobiel, ze had een 2e mobiel. Haar eerste mobiel was ingenomen, omdat ik haar ophaalde van huis voor naar school tebrengen, ik vond dat nergens opslaan dus regelde ik dat ze op een andere mobiel kon. Hier hadden we het op over van alles, seks, haar ouders, tuissituatie, normale gesprekstof, school, vrienden/vriendinnen etc. etc. Ze wou bij haar echte vader wonen maar dat mocht niet van haar stief vader en haar echte moeder. Deze ouders behandelde haar al als assepoester in het groot gezegd, die kinderen van de stiefvader mochten alles en zij bijna niks. Die stiefvader maakte haar zwart, schold haar uit, verbiedde veel dingen, roddelde en praate kwaad over mij. Daarbij kwam haar moeder nietmeer voor haar op, omdat ze bang was voor haar man te verliezen... Maar op die mobiel stond dus dat we seks gehad hadden(meerdere keren) en we der gewoon ook over praate, maar ook dat er 1 naaktfoto van mij instond. Ze kwamen hier natuurlijk achter en lazen het gehele gesprek... Nu mag ik haar niet meer zien, ze verbieden dat we contact hebben. Ze waren woedend op haar en ze mag helemaal niks meer, we snappen niet wat we fout hebben gedaan. We zijn wel jong 15, ik bijna 16, maar we houden van elkaar en vonden dat wer klaar voor zijn. We zijn hier alle 2 kapot van, we willen bijelkaar zijn en elkaar niet kwijtraken, want we houden heel veel van elkaar. Ze moest een soa test doen, een zwangerschap test doen, naar een psychiater gaan, naar jeugdzorg, ze mag niet meer met mij of haar vriendinnen afspreken en ze mag niet eens het huis uit. Vervolgens komt ze de 1e week niet naar school, en stuurde die ouders me een bericht via haar mobiel dat zij niet met mij verder konden gaan en dat er teveel dingen gebeurt zijn. Ik denk pardon, alleen omdat we seks gehad hebben, maar toen kwamen de woorden tegen me. Ze vonden me een junky,lieger, bedrieger,straatjong, loverboy type, mishandelaar, alcolist, smoker,dom, vechtersbaas en niet wijs genoeg in mijn hooft. Ze zijden tegen haar dat ik het alleen maar deet met haar om de seks, ik was woedend ik kwam niet meer bij. Dat moment waarbij je woedend en verdrietig tegelijk bent, ik voelde me dood van binnen en nu nog.*

Ik snap niet waarom die ouders dit vinden, ik heb nooit wat verkeerd gedaan.*
Ik was altijd netjes gekleed; Ik was altijd heel erg beleeft; kon goed met mijn vriendins haar half broertje,zusje opschieten; Ik kon fatsoenlijk opschieten met haar ouders; Ik heb haar nog nooit verkeerd aangeraakt; Ik heb haar nog nooit pijngedaan, verdrietig gemaakt, gedwongen, uitgescholden, of in de steek gelaten. Ik was er altijd voor haar, we deden alles samen en wanneer we konden waren we bijelkaar. We houden echt zielsveel van elkaar en het liefst waren we altijd bijelkaar. Maar die ouders verzinnen van alles, ze zeggen dingen over mij die niet eens waar zijn en ze liegen alles bijelkaar. Ik stond elke dag 1 uur eerder op, voor haar van huis optehalen ongeveer 8 kilometer verderop en moest daarna nog naar men eigen school en ik bracht haar ook naar huis zelfs. Vervolgens kom ik daar ook in de avonden en middagen natuurlijk, gewoon wanneer we konden. Ze had cadeautjes van mij gekregen ring, oorbellen beeldje etc etc. Vervolgens zeggen ze ja je hebt die cadeautjes allemaal gekregen zodat jullie seks bleven hebben, maar dat is de groottste leugen die iemand kan verzinnen. Ik nam het voor haar mee omdat ik aan haar dacht en het mooi voor haar vond. Vervolgens denken ze hoe ik aan al dat geld kom en drugs verkoop ofzo, of iets iligaals doe. Daarna zijn dus alle cadeautjes ingenomen door haar ouders onder het woord van dat het van de jeugdzorg moest... *Waar ik natuurlijk erg geprikkeld van werd, en ze me van alles uitgaanmaken.

Ze dreigen zelfs als ik in haar buurt kom dat ik 1 straatverbod van 6 kilometer krijg, en ze hebben mezelf proberen aantegeven. Daarbij zeggen ze ook dat ik niet eens naar men oude school mag komen, zelfs niet voor mijn kameraden tebezoeken of mijn oude leraren. Ze maken me dus van alles uit wat niet waar is, en wat een beetje afhing van mijn verleden. Maar waarmee ik dus stopte toen ik haar ontmoette (roken, soms wat alcohol, en heel zelden een joint). Maar alleen om ik dus seks met haar heb gehad mag ik niks meer met haar temaken hebben van haar ouders, iedereen vind het bespottelijk hoe die mensen reageren. Iedereen vond ons perfect samen en we sloten goed op elkaar aan. Ik was in het groot gezegd gewoon een liefe, nette, aardige jongen die niks fout dee. Ik probeerde haar de hele wereld tegeven, ik dee echt alles voor der wat ik kon. Ik ben natuurlijk ook niet van plan voor haar optegeven, want dat kan ik niet, echt niet. Ik heb geprobeerd met die ouders terpraten en mijn ouders ook, maar ze willen dat niet, ze willen gewoon niet na ons luisteren.*
Ze zien me net als een echte straatjongen, maar dat ben ik niet, ze zeggen dit om ze van me af willen om we seks hebben gehad. We zijn kapot hierdoor en ze mag echt niksmeer, ze wil bij me zijn en ik bij haar maar hoe.*

Hebben jullie misschien advies, of goeie raad, tips, weetjes hierover, hulp, het zelfde beleeft, of als jullie hier wat over af weten jullie het alsjeblieft met me kunnen delen.*

Ik heb heel vaak sorry gezegd, laten zien dat het me spijt en geprobeerd met ze tepraten, maar dit helpt niet.

Ik wil aan die ouders bewijzen dat ik echt een goeie jongen ben, maar hoe, hoe moet ik laten zien dat ik zulke dingen niet doe wat ze van me denken.*
Ik heb echt hulp nodig, want zonder haar trek ik het gewoon niet meer en zij ook niet.*
Ik wou zelfs zoon brief naar zoon tv programma sturen waarin ze gaan praten of sorry zeggen tegenmensen, maar ik kan gewoon er niks over vinden.*
Ik zou alles gewoon doen voor het optelossen en dat ik haar zou mogen zien, ik kan gewoon niet leven zonder haar.*
Of als jullie speciale hulp sites voor zulke dingen misschien kennen, of instanties die werk van zoiets onnozels maken en het proberen te helpen oplossen.*

Ik ben zat van die leugens en neppe woorden van hun, ik wil ze laten zien hoe ik echt ben maar ze willen dat niet. Ze hebben gewoon het recht niet voor iemand bij hun geliefde weg tehalen en vervolgens teverbieden nietmeer elkaar temogen zien, door een simpel dingetje. Iedereen heeft gewoon het recht voor bij diegene tezijn waar die zich tuis voelt en veilig, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen*


Dank u voor het lezen van mijn verhaal en zodanig alvast u reactie.

Als ik hierin iets verkeerds heb geschreven, zouden de mods dat kunnen veranderen en niet het hele verhaal willen deleten of sluiten.
Ik ben nieuw en weet de meeste regels nog niet, ik heb alwel de regels doorgelezen.

mvg. annoniem

Of hoe zou ik die ouders moeten overtuigen dat ze echt zien dat ik geen foute jongen ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2015, 08:18
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Haar ouders hebben liever dat haar dochter stiekem met je omgaat zodat ze niet hoeven toe te geven dat ze het goedkeuren dat jullie seks hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 08:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik kan me een stukje angst vanuit die ouders ook wel voorstellen. Je haalt haar elke dag op, brengt haar thuis en bent ongeveer altijd met haar. Hoe goed bedoeld ook, dat kan wat creepy overkomen. Jij kunt zo namelijk heel goed een bepaalde druk op hun dochter uitoefenen, als haar andere sociale netwerk vervangen wordt door contact met jou en jij haar overspoeld met cadeautjes en haar gaan en staan volledig onder controle zou kunnen hebben door het ophalen en thuisbrengen. Als moeder zou ik misschien ook wel bang zijn dat jij een loverboy was, of op een andere manier foute bedoelingen had.

Het bewijs dat jullie seksueel actief waren was voor hen waarschijnlijk de druppel.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 08:50
heelo
heelo is offline
Elin dat slaat eigenlijk bijna nergens op.

Het kwam niet creepy over, dis is juist een teken van liefde..

Der was helemaal geen druk, we wouden het alle 2 we, we houden van elkaar en zouden allebij al onze vrienen voor elkaar opgeven...

Ik haar overspoele en controle over hebben, je zegt het tegenovergestelde dubbel en dwars. Ik heb helemaal geen controle over haar,alles wat we hebbem gedaan woude we alle 2 zoals ik al zij. En wowow wacht even cadeautjes nou jaa, gewoon omdat het misschien kan uit liefde.

Je begrijpt het hele verhaal verkeerd zoals ik zeg, ik heb en der is niks foutgedaan.

Alleen omdat die ouders der achterzijn gekomen dat we seks hebben gehad is dit zo, en daarom maken ze me van alles uit en haten ze me. Der was geen enkele kans dat ik iets anders had kunne zijn dan een jonge die van haar houd ....
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 09:00
heelo
heelo is offline
Maar daarbij hebbben die ouders het recht ook niet, ik ben alleen maar goed voor der en dat weten ze. Het is puur dat ze ons tejong vinden maar dat is nietzo... liefde gaat niet om leeftijd,maar hoeveel je van elkaar houd en bij seks hoord geen enkele leeftijd... liefde maakt in jaren geen verschil maar het gaat om het gevoel dat begrijpen oudere nietmeer, omdat ze nu alles mogen en niet onderdrukt worde zoals wij
.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 09:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Elin dat slaat eigenlijk bijna nergens op.

Het kwam niet creepy over, dis is juist een teken van liefde..

Der was helemaal geen druk, we wouden het alle 2 we, we houden van elkaar en zouden allebij al onze vrienen voor elkaar opgeven...

Ik haar overspoele en controle over hebben, je zegt het tegenovergestelde dubbel en dwars. Ik heb helemaal geen controle over haar,alles wat we hebbem gedaan woude we alle 2 zoals ik al zij. En wowow wacht even cadeautjes nou jaa, gewoon omdat het misschien kan uit liefde.

Je begrijpt het hele verhaal verkeerd zoals ik zeg, ik heb en der is niks foutgedaan.

Alleen omdat die ouders der achterzijn gekomen dat we seks hebben gehad is dit zo, en daarom maken ze me van alles uit en haten ze me. Der was geen enkele kans dat ik iets anders had kunne zijn dan een jonge die van haar houd ....
Ik zeg niet dat jij verkeerde bedoelingen had of dat je dingen deed waar je vriendin niet achter stond. Zeker niet. Ik denk dat jij alles met de beste bedoelingen hebt gedaan.

Maar de ouders zien de cadeautjes, het ophalen en thuisbrengen (wat zij als sociale controle kunnen zien). Die weten niet wat er tussen jou en je vriendin besproken is, en welke gevoelens er van beide kanten zijn. Kijk maar eens een film over een loverboy, hoe vaak zie je daarin niet dit soort sociale controle, het geven van cadeautjes, etc. Niet heel gek dus dat de ouders de link leggen tussen jouw gedrag en dat van een loverboy.


Misschien zijn ze ook wel enorm geschokt dat "hun kleine meisje" seks heeft gehad. Ze willen niet accepteren dat hun dochter dat uit vrije wil gedaan heeft, dus, redeneren ze, moet jij wel slechte invloed op haar hebben. Vandaar de woede richting jou. Ze willen hun dochter tegen jou "beschermen".
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 11:31
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Zoek een manier dat ze bij haar vader kan wonen want haar moeder en stiefvader sporen niet.
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 12:15
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Is het een idee dat jouw ouders haar ouders ontmoeten, zodat ze zien waar je vandaan komt, uit wat voor nest?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 12:27
heelo
heelo is offline
Citaat:
Ik zeg niet dat jij verkeerde bedoelingen had of dat je dingen deed waar je vriendin niet achter stond. Zeker niet. Ik denk dat jij alles met de beste bedoelingen hebt gedaan.

Maar de ouders zien de cadeautjes, het ophalen en thuisbrengen (wat zij als sociale controle kunnen zien). Die weten niet wat er tussen jou en je vriendin besproken is, en welke gevoelens er van beide kanten zijn. Kijk maar eens een film over een loverboy, hoe vaak zie je daarin niet dit soort sociale controle, het geven van cadeautjes, etc. Niet heel gek dus dat de ouders de link leggen tussen jouw gedrag en dat van een loverboy.


Misschien zijn ze ook wel enorm geschokt dat "hun kleine meisje" seks heeft gehad. Ze willen niet accepteren dat hun dochter dat uit vrije wil gedaan heeft, dus, redeneren ze, moet jij wel slechte invloed op haar hebben. Vandaar de woede richting jou. Ze willen hun dochter tegen jou "beschermen".
Dat is nou het antwoord en de waarheid waar ik nou naar zocht.

Maar ze weten dat dat ik geen loverboy ben, in die hele 8 maand heb ik dat wel bewezen. Maar ze denken wel dat ik nog rook en drink en drugs gebruikt. Maar daar ben ik sinds 8 maand dus al mee gestopt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 12:33
heelo
heelo is offline
Citaat:
Zoek een manier dat ze bij haar vader kan wonen want haar moeder en stiefvader sporen niet.
Dat is al wat zij en ik wouden en mee bezig zijn. Maar het principe is moeilijker dan je denkt.


Ze weten waar ik wegkom en woon. Bij een net huis en ouders met 2 goede bedrijven weg en met een goeie opvoeding alleen die seks vinden ze een probleem.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 13:32
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ze weten waar ik wegkom en woon. Bij een net huis en ouders met 2 goede bedrijven weg en met een goeie opvoeding alleen die seks vinden ze een probleem.
Ook voordat jullie seks hebben gehad maakten haar (stief)ouders al veel problemen. Ze kreeg zelfs veel straf en haar (stief)ouders hadden haar (eerste) mobiel al afgepakt voordat jullie seks hadden. Dat schrijf je zelf, dus ik denk niet dat de seks het enige probleem is. Natuurlijk bevalt die seks hen niet en grijpen ze het aan om je verder mee "aan te pakken" (is er "ideaal" voor natuurlijk), maar er liggen nog meer problemen onder.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 13:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Je schrijft verder dat je vriendin naar een psychiater en Jeugdzorg gaat: in principe zouden die haar kunnen helpen bij dit oplossen. Wat dat betreft moet er ook iets uit haarzelf komen. Hoe denkt zij er zelf over? Wat heeft ze zelf al gedaan/geprobeerd?

Het is misschien echt wel een goede tip dat de ouders van jullie beiden toch eens met elkaar afspreken (meerdere keren indien nodig) om dit helemaal door te spreken. Dat ze weten wie je ouders zijn, is wellicht niet genoeg. Je ouders kunnen haar (stief)ouders er misschien echt van overtuigen dat je een fatsoenlijke jongen bent die ook geen drank/tabak/joints (meer) gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 18:18
heelo
heelo is offline
Citaat:
Ook voordat jullie seks hebben gehad maakten haar (stief)ouders al veel problemen. Ze kreeg zelfs veel straf en haar (stief)ouders hadden haar (eerste) mobiel al afgepakt voordat jullie seks hadden. Dat schrijf je zelf, dus ik denk niet dat de seks het enige probleem is. Natuurlijk bevalt die seks hen niet en grijpen ze het aan om je verder mee "aan te pakken" (is er "ideaal" voor natuurlijk), maar er liggen nog meer problemen onder.
Dat ze hiervoor problemen had werd niet veroorzaakt om mij ,maar doordat die stief vader haar verwaarloost en geestelijk mishandeld en die moeder hem erin steunt om ze bang is hem kwijt teraken. Ze vertoonde helemaal geen slecht gedrag maar die stiefvader deed dat en maakte haar gek. Daarbij is haar mobiel ingenomen om ik haar de 1e schooldag van huis ophaalde maar het regende en ik er wel stond, dus helemaal om niks. Der waren dus eigenlijk geen problemen met mij, alleen dat haar ouders haar dus geestelijk mishandele en verwaarlozen
Waardoor ze ander gedrag is gaan vertonen, maar dat doen ze al zowat 6 jaar.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 18:28
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wil je dan voortaan iets nauwkeuriger je verhaal vertellen, want jij zei eerder dit over de periode VOOR de seks:

Citaat:
Naar een lange tijd begon het al, ze kreeg de hele tijd straf omdat haar ouders vonden dat ze nietzovaak bij me mocht zijn. [...] Haar eerste mobiel was ingenomen, omdat ik haar ophaalde van huis voor naar school tebrengen [...] praate kwaad over mij. Daarbij kwam haar moeder nietmeer voor haar op, omdat ze bang was voor haar man te verliezen...
Hieruit bleek dat het juist wel ook om jou ging...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 18:30
heelo
heelo is offline
Citaat:
Je schrijft verder dat je vriendin naar een psychiater en Jeugdzorg gaat: in principe zouden die haar kunnen helpen bij dit oplossen. Wat dat betreft moet er ook iets uit haarzelf komen. Hoe denkt zij er zelf over? Wat heeft ze zelf al gedaan/geprobeerd?

Het is misschien echt wel een goede tip dat de ouders van jullie beiden toch eens met elkaar afspreken (meerdere keren indien nodig) om dit helemaal door te spreken. Dat ze weten wie je ouders zijn, is wellicht niet genoeg. Je ouders kunnen haar (stief)ouders er misschien echt van overtuigen dat je een fatsoenlijke jongen bent die ook geen drank/tabak/joints (meer) gebruikt.
Dat van die psychiater is inderdaad goed, zodien kan ze hoe haar ouders haar behandelen vertellen en haar problemen tuis oplossen en het hele verhaal te vertelle. Maar hierbij is jeugdzorg helemaal niet nodig, ze maken het alleen maar erger.

Ze wil dit zelf ook helemaal niet, ze wil bij mij zijn en de rest boeit haar nietzoveel en dat wil ik ook. Ze wil ook daar weg en bij haar echte vader wonen maar ze is gewoon bang dat dat het alleen maar erger maakt.
dat probeer ik ook te verrichte maar dat willen haar ouders niet, ze zijden letterlijk ik wil en ga een kind van 15 geen gelijk geven ook al is het wel en zou die gelijk hebben, ik laat me niet de les lezen door een kleinkind. Maar dat is ook wat ik probeer dat die ouders met ons allen onder tavel wille.

Momenteel moet ik gewoon romeo en jullia spelen, maar dat wil ik niet. Ik wil het oplossen. Weten jullie hoe het is als je aan een meisje de wereld geeft, en vervolgends alles je zo afgenomen word om niks.

Kijk ik ben niet de liefste, maar wel voor haar ik dee en zou alles voor haar doen. Ik kaan haar niet eens dwingen, fout behandelen, uitschelden, verkeerd aanraken of zulke dingen want ik hou teveel van haar. Ik vraag soms zelfs als ze wil dat ik haar zoen of andere dingen, om ik zeker wil dat zij het ook wil en bij sexuele dingen zelfs wel 4x ook zeker wil weten als zij het ook wil. Ik hou zoveel van haar en leeftijd heeft er niks mee temaken.

In die 3a4 maand dat ik een relatie met haar heb, hebben ze mij altijd normaal behandeld en als familie zowat gezien zelfs... ze mochten mij juist haar hele familie, maar sinds die seks mogen ze me dus allemaal ineen keer nietmeer en zoeken ze allemaal excussen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 18:37
heelo
heelo is offline
Citaat:
Wil je dan voortaan iets nauwkeuriger je verhaal vertellen, want jij zei eerder dit over de periode VOOR de seks:



Hieruit bleek dat het juist wel ook om jou ging...
Hieruit blijkt dat het helemaal niet om mij ging dat moet je maar even in je oren knopen. Ze vonden dat ze alleen tevaak bij me was, daarom moest ze wat minder met me afspreken want in hun ogen is 1x inde week veel maar dat heeft niks met het nietmeer zien temaken..

Daarbij door mij is haar mobiel niet ingenomen, omdat ik haar ophaalde van huis de 1e schooldag in de regen wat ze niet vonden kunnen omdat het regende.

Die scheiding kwam niet door mij maar door haar, en ik haar steunde en haar troostte betrokken ze mij er deels bij en kreeg ik ook de schuld. Ik versprak me in die tekst, het was opk avond en ik was boos..

Daarbij moet je het hele bericht niet lezen maar zien door mijn ogen,probeer dat anders zou je het niet kunne inschatten.

Alles wat er gebeurt is was door haar vroegere tuisituatie bijna allemaal, en ik probeerde haar darin te steunen en te troosten en haar tehelpen. Wat is daar mis mee
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 20:26
bartus
bartus is offline
Zoals je hier vertelt vind ik toch dat er iets raars is. Haar ouders vertrouwen jou gewoon niet en daar kan ik deels iets van snappen.

- Je zat aan de drugs. Misschien doe je het niet meer, maar je zat er toch aan.
- Je besteed echt veel te veel aandacht, tijd en geld aan haar. Haal haar niet elke dag op, geef haar niet vaak (dure) cadeaus, geef haar al helemaal geen nieuwe mobiel als die van haarzelf is afgepakt..

Als je weet dat die ouders niet blij met je zijn, heb dan gewoon geen seks met je vriendin. Want zonder kan je toch wel als je echt van haar houdt, toch ?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 22:14
heelo
heelo is offline
nou bartus dan snap jer niks van.

- ten eerste haar ouders vertrouwde me tot dat ik seks met haar had en ze erachter kwamen...

1. ik kan je hierbij zeggen dat er met een jointje wiet dus helemaal niks mis mee is, das gewoon dood normaal. ik doe het inderdaad niet meer voor haar en ik begon ermee toen ik alles even niet meer trekkte en het helpte. wiet is echt niet zo erg als mensen denken, bijna iedereen heeft het wel is een keertje in zen leven gedaan.
2 ik besteed helemaal niet teveel aandacht aan haar, als je van iemand houd wil je bijdiegene zijn als je echt verlieft bent snap je dat dan wel.
3 tijd heb ik zat en geld is niet eens een probleem, dat ik haar in totaal 3 tot 8 maand wat cadeautjes geef gewoon omdat het kan daar is niks mis mee, alleen maar een teken van liefde juist.
4 ik haal haar op als ik kan en daar is niks mis mee als je voor degene van wie je houd 1 uur eerder opstaat...
5 1 cadeautje wellis is niks mis mee, sowieso als je elkaar een tijdje niet gezien hebt, en zo duur waren ze niet.
6 ik heb nooit een nieuwe mobiel gekocht ik zij dat ik haar geholpen en gezorgd had dat ze op een andere dus haar ouwe telefoon weer kon.

en dan tot slot wat jij zegt is helemaal niks fouts aan, dit is geen kinderliefde zoals ik je al zij. we houden echt van elkaar en willen gewoon altijd bij elkaar zijn, en der komt op een duur een tijd dat je tegen je vrienden moet zeggen ik ben verlieft en ik moet gaan. voor de een komt dat eerder dan de ander, leeftijd maakt daar niks bij uit. het gaat erom zoals ik al zij dat ik puur door dat seks haar niet mag zien, daarvoor was er niks gebeurt of mis, zoals ik zij het was net familie. ze vonden seks gewoon niet door de maand kunnen, maar dat slaat ook nergens op liefde maakt geen verschil met leeftijden, en als je dat niet snapt heb je nog nooit liefde gevoeld.

daarbij willen ze gewoon een kind van 15 geen gelijk geven, zijden ze ook.

maar het gaat niet om die... cadeautjes of drugs maar het geheel en princiepe zoals ik al zij, dat ze tuis geen goeie situtatie heeft, en dat het gewoon niet normaal is,

het is gewoon lief als je een maand bij elkaar bent of van vakantie bent wat voor elkaar meeneemt, of elkaar al 1 jaar kent, of 3 maand hebt. tijd maakt natuurlijk niet uit maar het princiepe, we willen gewoon alleen elkaar en onze vrienden maakt ons gewoon niet zo veel meer uit. zo hoort het ook, dat je altijd bij die persoon wilt zijn en als je ooit verlieft bent geweest zou je dat wel begrijpen, lees alsjeblieft het hele verhaal is kijk het door mijn ogen en doe alsof je het zelf beleeft. dat alleen door seks alles wat je dierbaar is ontnomen word om niks.

seks boeit me al helemaal niet, maar ik kan niet terug in de tijd voor het ongedaan temaken....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-09-2015, 22:19
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Als je alles zo goed weet en denkt dat je alles goed doet, hoef je hier niet om advies te vragen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 23:35
heelo
heelo is offline
Ik weet en doe alles ook goed, der is niks mis met mij of hoe ik het doe.

Ik vroeg alleen jullie mening en als jullie tips hadden voor die ouders te overtuigen of oplossingen die der zouden zijn.

Ik word momenteel gewoon afgekafferd dat die ouders gelijk hebben, maar dan heb je het niet begrepen... ik zeg nu nog 1 x alles komt doordat ik alleen seks met haar heb gehad, daarvoor was alles normaal en okee toen die ouders het nog niet wisten.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 06:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Probeer eens niet zo agressief te reageren de hele tijd... Mensen hebben de moeite genomen jouw hele verhaal te lezen en geven vervolgens hun mening over wat gebeurd is. Niemand heeft perfect inzicht in de situatie (waarschijnlijk zelfs jij niet, want anders hoefde je ook geen advies te vragen), maar iedereen probeert je wel te helpen. Door alleen te roepen dat jij niks fout hebt gedaan (wat in jouw ogen ook zo is) ga je uiteindelijk niks oplossen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 07:14
feniks
feniks is offline
Citaat:
Ik weet en doe alles ook goed, der is niks mis met mij of hoe ik het doe.
Als jij alles goed doet, er niks mis met jou is, en hoe jij het doet,

1) waarom heb je dan problemen met haar ouders? Zelden is het in dit soort gevallen een eenzijdig verhaal.
2) waarom vraag je hier dan om hulp in diverse grammaticaal rammelende posts, die ook nog eens inderdaad wat agressie en arrogantie uitstralen. Wellicht is dat je probleem wel.

Maar goed, aangezien jij alles goed doet, kan dit topic wel op slot.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 07:54
heelo
heelo is offline
Citaat:
Als jij alles goed doet, er niks mis met jou is, en hoe jij het doet,

1) waarom heb je dan problemen met haar ouders? Zelden is het in dit soort gevallen een eenzijdig verhaal.
2) waarom vraag je hier dan om hulp in diverse grammaticaal rammelende posts, die ook nog eens inderdaad wat agressie en arrogantie uitstralen. Wellicht is dat je probleem wel.

Maar goed, aangezien jij alles goed doet, kan dit topic wel op slot.
De post komen omdat zo rammelig omdat ik op men mobiel reageer.

1 het enigste punt waarom ik een probleem heb met die ouders is door seks, daarvoor was er niks mis. Daarbij is hun kan niet eens een kant, want die hebben ze ook niet,ik heb daar vaak genoeg om gevraagd.

2 daarbij komt de arrogantie van de reacties die ik erop krijg, dat mensen steeds op punten wijzen van die ouders. Hoe klein ze ook zijn en niks inhouden. Haar ouders zoeken alleen dingen die ze in hun standpunten kunne gebruiken, voornamelijk van meer dan een half jaar terug. Ik mag haar niet meer zien om we seks gehaden en thatss all, daarnaast wou ik ook vragen dus als er wat aan haar tuisituatie is te doen. Ik probeerde echt niet aggtesief te zijn,maar ik vroeg om hulp. Niet iemand die me op de vingers tikt en kleine dingentjes eruit haalt. Ik ben inderdaad ook niet de liefste, maar ik ben geen straatjong, drugsdealer loverboy wat ze lachend in haar ogen zeggen. Ik ben een jongen die haar liefde geeft en daar is toch niks mis mee. soms waren er gewoon wat probleempjes om ze als een kind van 8 word behandeld, want haar zusje van 9 mag nog meer.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 08:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt beter in gesprek gaan of zoeken naar een oplossing als je het standpunt van de tegenpartij ook begrijpt. Daarom proberen mensen je te helpen om inzicht te krijgen in de mogelijke gedachten van de ouders. Met jouw houding (jij bent perfect, haar ouders sporen niet) ga je niet tot een oplossing komen.

Ik ben ook wel benieuwd wat jouw vriendin tegen haar ouders heeft gezegd over de seks.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 08:09
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Mensen hier proberen je juist in overweging te geven dat het misschien niet goed is voor haar (en jou) dat jullie altijd/zo vaak bij elkaar waren. Of in ieder geval dat haar ouders dat zo voelen. Dan kan je wel alleen maar roepen dat je dat onzin vindt en dat haar ouders ongelijk hebben, maar zoals Elin3 zegt: hoe draagt dat bij aan een oplossing?

En nogmaals: er waren al problemen voordat jullie seks hadden, die moeten ook opgelost worden. Ik vermoed dat haar ouders best eens minder problemen ermee zouden kunnen hebben dat hun dochter seks heeft met iemand die ze zelf een heel geschikte jongeman vinden. En dat vonden ze je echt voor de seks al niet.

Laatst gewijzigd op 21-09-2015 om 08:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2015, 10:47
heelo
heelo is offline
Citaat:
Je kunt beter in gesprek gaan of zoeken naar een oplossing als je het standpunt van de tegenpartij ook begrijpt. Daarom proberen mensen je te helpen om inzicht te krijgen in de mogelijke gedachten van de ouders. Met jouw houding (jij bent perfect, haar ouders sporen niet) ga je niet tot een oplossing komen.

Ik ben ook wel benieuwd wat jouw vriendin tegen haar ouders heeft gezegd over de seks.
ik begrijp het standpunt van de tegenstander, dat is dat ze alles willen beëindigen omdat ze ons te jong vinden en weten dat het weer zou gebeuren. Haar ouders waren al anti seks, ik heb vaak genoeg van ze pas naar je 18de.

ik ben niet perfect en dat weet ik, maar ik ben totaal niet slecht. zij vond mij perfect voor haar en andersom ook, ik was een harstikke goed vriendje eerlijk gezegd. '

Der zijn wel wat problemen geweest, maar dit speelde bijna allemaal af voordat ik bij haar was. maar haar ouders zijn inderdaad niet het beste voor haar, ze wil zelf ook bij haar echte vader wonen door haar tuissituatie.

mijn vriendin is er kapot van, ze snapt niet wat we foutgedaan hebben, alleen maar om seks komt dit allemaal en verder ook helemaal niks en dat heeft ze me ook gezegd. ze trekt het daar ook zowat niet, en het liefst loopt ze weg zegt ze ook.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 10:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben ook wel benieuwd wat jouw vriendin tegen haar ouders heeft gezegd over de seks.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 11:07
heelo
heelo is offline
Citaat:
Mensen hier proberen je juist in overweging te geven dat het misschien niet goed is voor haar (en jou) dat jullie altijd/zo vaak bij elkaar waren. Of in ieder geval dat haar ouders dat zo voelen. Dan kan je wel alleen maar roepen dat je dat onzin vindt en dat haar ouders ongelijk hebben, maar zoals Elin3 zegt: hoe draagt dat bij aan een oplossing?

En nogmaals: er waren al problemen voordat jullie seks hadden, die moeten ook opgelost worden. Ik vermoed dat haar ouders best eens minder problemen ermee zouden kunnen hebben dat hun dochter seks heeft met iemand die ze zelf een heel geschikte jongeman vinden. En dat vonden ze je echt voor de seks al niet.
dat weet ik, maar waarom is het niet goed? en daarbij is 1x per week eerder gezegd nietveel, en dat ik in de vakanties gewoon vaak bij haar ben. die ouders vonden dat, om ze bang waren dat we dan uiteindelijk sneller seks met elkaar zouden hebben. ik weet natuurlijk ook dat die woorden niks helpen, maar het is wel zo voornamelijk.

nogmaals zeg ik je ook(niet op een kwade manier) dat er bijna daarvoor niks was, alleen problemen die ze tuis had voor ze mij goed kende, en die zijn ook opgelost met gepraat. Maar die thuissituatie is al veel langer zo, en die willen we ook oplossen maar dat lukt niet, zoals ik al zij wil ze bij haar vader wonen, maar ze weet niet hoe. Nou eigenlijk niet, want ze vonden mij een geschikte jongeman zoals ik al zij.

1. altijd netjes gekleed, heel beleeft, geen kwaad in de zin, altijd behulpzaam en zorgzaam, ik kon met haar ouders opschieten en zusjes en broertje, goed met haar familie omgaan, ik rookte en dronk niet of gebruikte drugs, ik heb haar nog nooit pijn gedaan of uitgescholden, ik was lief, en deed alles voor haar. Der was ook niks mis met me en dat vonden zij ook, dat hebben die ouders zelfs vaak genoeg gezegd. Ze wisten wel dat ik vroeger wel is geblowd had, maar daar heb ik spijt van en dat was door een bepaalde situatie niks anders. Ik had me vaak genoeg bewezen en deed alles met haar. We wouden ook gewoon zovaak samen zijn, net als volwassenen. Maar dus dat jullie het weten die ouders vonden me een prima jongeman totdat ik seks met haar had en toen vonden ze me in een keer niks. het gaat puur om de seks, en dan gaan ze grapjes maken tegen haar zovan je vriendje is een loverboy en hij deet het alleen maar om de seks. Ik werd toen ik dat hoorde er helemaal gek van.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 11:14
heelo
heelo is offline

Wat ze gezegd heeft is dat ze het zelf wil en wou en ze vond dat ze er aan toe was. maar ook dat ze er geen spijt van heeft en van me houd en het samen willen en der niks fout is gegaan in de tijd dat we seks hebben gehad, ook dat we niks tegen ons wil hadden gedaan en we het gewoon samen perfect vonden zoals het hoort tezijn. maar vervolgens heeft ze geen recht van spreken zeggen die ouders en boeit het niet wat ze vind. Ze snapt ook niet waar het in vreedesnaam over gaat want het slaat nergens op, en dat ze daarom mij een loverboy vinden omdat ik seks met haar heb gehad en dat zeggen ze voor de grap dan he tegen haar voor haar verdrietig temaken. Zulke dingen zeggen ze alleen maar, ook dat het me dus alleen maar om de seks zou gaan maar dat sloeg nergens op. ik hou gewoon van haar en die seks hoeft van mij niet eens.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 19:04
bartus
bartus is offline
Heelo al je reacties zijn wat in strijd met elkaar. In reactie 1 zeg je ding A en in reactie 2 ding B.

Of ze jou nog zal zien zal bij haar weg moeten komen. Zij zal dit moeten regelen. En tja... als ze dat niet doet dan is er helaas niks meer op te doen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 19:05
bartus
bartus is offline
Als er niks mis is met een joint waarom ben je er dan toch mee gestopt ?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 20:56
heelo
heelo is offline
Citaat:
Als er niks mis is met een joint waarom ben je er dan toch mee gestopt ?
Met een jointje is ook niks mis, roken en alcohol zorgt nog voor meer doden. Zij wou dat ik stopte, 8 maand ongeveer geleden dus dee ik het voor haar.

Mijn reacties zijn ook niet instrijt met elkaar, ze vullen bij en sommige dingen zijn tesnel geschreven of staan niet goed in verband door alle losse vragen. Het zijn ook punten waarbij ik verduideling opgeef, je moet het ook niet als apart zien maar als een geheel.

Ik heb alles prima verteld daarbij nog, alles moet alleen even netjes geschreven en in form worden gezet. Een verhaal moet ook altijd 2x geschreven altijd worden, dan is alles pas duidelijk...

Het zal inderdaad ook van haar moeten komen en dat wil ze ook, maar wat moet ze dan doen tegen haar ouders, daar kan ze toch niet tegen op. Die ouders moeten gewoon fatsoenlijk onder tavel kunnen praten en het probleem oplossen, kom op het is maar seks. Met daarbij ook nog dat ze pas zijden ze mag pas op haar 21e ontmaagt worden.

Daarbij mis nog een aavulling, het ging niet omdat verleden maar alleen maar om het princiepe seks. Maar dan hebben die ouders ook nog haar mobiels gelezen waarin stond dat we ook plannen hadden voor later. Dat we op onze 17e woude opkamers gaan en naart hbo samen gaan, en dat we later in een ander land woude wonen. Maar ook dat ze bij haar echte vader wou wonen en ik aangeboden had voor samen met haar vader erover tepraten.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 00:50
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Als het alleen om de seks ging waarom maak je er dan een heel boek van. En niet alleen dat stuk dat je haar niet mag zien. Dat had heel wat verwarring voorkomen.

Maar OT
Kijk het vanuit hun standpunt. Waarschijnlijk lukt dat niet omdat je zo verliefd bent op haar maar ik snap best dat ze bezorgt zijn. Hun zien alleen dat jij haar in de ochtend ophaald en eind van de middag terug brengt, cadeautjes geeft en vaak bij elkaar zijn. Meer zien hun niet. Dat kan verkeerd overkomen in hun ogen. En je zegt dat jou vrienden en haar vrienden er niet meer toe doen. Dat lijkt me ook best eng als ouder. Als mijn kind alleen omgaat met zijn/haar vriend(in) en al zijn/haar vrienden opgeven voor diegene. En voor de rest de ouders hebben het gezag over haar en er valt dus weinig tegen te doen. als hun het zo willen dan gebeurt het dus ook zo.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 13:10
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Die ouders klinken dom maar daar ga je de komende 3 jaar weinig aan kunnen doen.

Jijzelf klinkt alsof je weinig fout hebt gedaan maar wel snel doorschiet in jezelf hevig verdedigen. Daardoor kom je juist over alsof je iets te verbergen hebt, wellicht ook naar die ouders toe.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2015, 21:32
Verwijderd
Wacht 3 jaar tot jullie 18 zijn.
Oh, en neem in de tussentijd een cursus Nederlands.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 14:06
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Dat je op je mobiel typt maakt niks uit dat je thuissituatie als tuissituatie schrijft of dat je arrogante en agressieve reacties geeft. Als je hulp vraagt moet je het wel aannemen en niet alles afwijzen!
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik mag hem niet zien.
Justagirl_95
44 19-02-2012 07:59
Liefde & Relatie ik weet het even niet meer :'(
xxD
8 09-04-2011 11:36
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Liefde & Relatie ik weet het echt niet meer, het wordt zo vaag
nirvana
5 09-06-2004 18:07
Psychologie kweet het even niet meer:( (lang verhaal)
Oktober
7 05-11-2003 00:34
Liefde & Relatie Weglopen naar je lief...
Soullar
42 15-03-2002 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.