Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2012, 10:27
Verwijderd


Omdat Tesla.
Advertentie
Oud 23-08-2012, 10:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Mn one-dollar grapje was overigens een verwijzing naar een nummer van Living Colour, maar ik parafararasaeerde het n beetje fout.

Citaat:
I see the starving Africans on TV
I feel it has nothing to do with me
I sent my twenty dollars to Liveaid
I've aided my guilty conscience to go away
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-08-2012, 10:38
Verwijderd


Ook een aardig nummer met dezelfde strekking
Oud 23-08-2012, 10:56
Verwijderd
Ach, ik vind zulk soort dingen altijd een beetje als vegans die zitten te zeuren op vegetariërs, en vegetariërs die zitten te zeuren op vleeseters, en vleeseters die zitten te zeuren op mensen die bont dragen. Als je niks wil doen, prima hoor, doen we 't toch lekker zonder jou. En als je weinig wil doen, ook goed, je doet tenminste wat. En als iedereen die z'n geweten afkoopt die twee euro per maand zou uitgeven bij de McDonalds zouden heel wat goede doelen opeens in de problemen komen. Alsof het de AIDS-weesjes wat kan schelen uit welke overwegingen hun HIV-remmers uiteindelijk betaald zijn. Pls.

Maar goed, het is niet alsof jullie een politiek statement deden verder Leuke deuntjes zijn leuke deuntjes.
Oud 23-08-2012, 11:01
Verwijderd
Oh joh, je tilt er ook veel te zwaar aan
Oud 23-08-2012, 11:02
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Het is gewoon een vet nummer! En verder geef ik niet bijster veel om arme negertjes maar wel om Tesla, dus Tesla-museum krijgt mijn voorkeur als het gaat om geld deponeren

/slecht mens.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-08-2012, 11:02
Verwijderd
Nouja, als je ergens een principe hebt, krijg je best vaak gezeik van mensen dat ze je principe niet consequent genoeg vinden, meestal trouwens niet van mensen met strengere principes maar vooral van mensen met een minder strenge principes. En dat is best irritant.
Oud 23-08-2012, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Oh joh, je tilt er ook veel te zwaar aan
Ik pleit gewoon voor meer onverschilligheid. Daarnaast:

Citaat:
Maar goed, het is niet alsof jullie een politiek statement deden verder Leuke deuntjes zijn leuke deuntjes.
Oud 23-08-2012, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Nouja, als je ergens een principe hebt, krijg je best vaak gezeik van mensen dat ze je principe niet consequent genoeg vinden, meestal trouwens niet van mensen met strengere principes maar vooral van mensen met een minder strenge principes. En dat is best irritant.
Ja, ik wilde er nog 'vleeseters die zeuren tegen vegetariërs die leer dragen' bij zetten, maar het was al zo lang.

Altijd maar dat consequent moeten zijn of meer moeten doen dan de anderen. Nergens goed voor.

Citaat:
Het is gewoon een vet nummer! En verder geef ik niet bijster veel om arme negertjes maar wel om Tesla, dus Tesla-museum krijgt mijn voorkeur als het gaat om geld deponeren

/slecht mens.
Ja, en volgens mijn pleidooi mag dat dus Zelfs zonder de 'slecht mens'-disclaimer.
Oud 23-08-2012, 11:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nouja, als je ergens een principe hebt, krijg je best vaak gezeik van mensen dat ze je principe niet consequent genoeg vinden, meestal trouwens niet van mensen met strengere principes maar vooral van mensen met een minder strenge principes. En dat is best irritant.
Citaat:
Ja, ik wilde er nog 'vleeseters die zeuren tegen vegetariërs die leer dragen' bij zetten, maar het was al zo lang.

Altijd maar dat consequent moeten zijn of meer moeten doen dan de anderen. Nergens goed voor.
Herkenbaar ja!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-08-2012, 11:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik voel me raar vandaag, beetje misselijk bij vlagen. Misschien maar eens een keer op tijd naar bed ofzo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-08-2012, 11:21
Verwijderd
Ik ben zeer gepassioneerd over onverschilligheid.
Oud 23-08-2012, 11:22
Verwijderd
Ehr, oh ja Lezen blijft soms lastig voor mij
Oud 23-08-2012, 11:23
Verwijderd
Hmm, zijn er meer mensen met dubieuze ervaringen wat betreft de Skype-plugin voor browsers? Ik begin dat ding nu al spuugzat te worden.
Oud 23-08-2012, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Ehr, oh ja Lezen blijft soms lastig voor mij
Geen probleem! 't Is de leeftijd, he.
Oud 23-08-2012, 11:27
Verwijderd
Nu zal ik die slechte grap weer goedmaken met iets leuks.

Dit is hoe Tesla's laboratorium er nu uitziet:



Zo mooi.

Spoiler
Oud 23-08-2012, 11:37
Verwijderd
Ik hoop wel dat het Teslamuseum een wetenschapsmuseum wordt ("kijk, dit gave apparaat hebben we aan Tesla te danken, probeer maar eens uit") en niet een historisch musuem ("Hier is een foto van Tesla met iemand die je niet kent, in de periode dat hij een gave ontdekking deed, waar we verder niet op ingaan").
Oud 23-08-2012, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me raar vandaag, beetje misselijk bij vlagen. Misschien maar eens een keer op tijd naar bed ofzo
Zwanger!
Ads door Google
Oud 23-08-2012, 11:46
Verwijderd
Omnomnom, walnoot/Griekse honing-yoghurt.

edit: Gothver, de katten denken er ook zo over. Ik word aangerand
Oud 23-08-2012, 11:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik hoop wel dat het Teslamuseum een wetenschapsmuseum wordt ("kijk, dit gave apparaat hebben we aan Tesla te danken, probeer maar eens uit") en niet een historisch musuem ("Hier is een foto van Tesla met iemand die je niet kent, in de periode dat hij een gave ontdekking deed, waar we verder niet op ingaan").
Gewoon een complete uitwerking van dit.
http://theoatmeal.com/comics/tesla
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-08-2012, 12:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zwanger!
Van de Heilige Geest dan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-08-2012, 12:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Tesla is OK, olé olé!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-08-2012, 12:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zag trouwens net op facebook dat ik op de foto sta met Jan Douwe Kroeske op lowlands. huhuhuh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-08-2012, 12:19
Verwijderd
Oud 23-08-2012, 12:44
Verwijderd
Citaat:
my friend in high school made one of those obnoxious voicemails that would start "hello?................GOTCHA! I'm not here, this is my voicemail"
we're talking online and he told me how funny it was, and that I should call to listen to it. it rings, and i hear "hello?", so i said "noooo you weren't supposed to pick up i wanted to hear your vo-" "GOTCHA!"
Citaat:
Back in grade 7 I cheated on my test by copying from the girl in front of me, unfortunately I also wrote her name on my test.
Citaat:
I usually ride public transit to and from the city I work. The ride takes the better part of an hour, sometimes longer as its a combination of subway and bus rides. One day I drove in, parked my car, did some interviews or whatever (I'm a journalist) and took public transit home. It wasn't until I got home and saw the empty driveway did I realize what I had done.
Citaat:
I got off the bus yesterday at three stops before my college. Why? The girl next to me told her kids to get up, and kept saying "come on, come on!" while I was texting. So, my brain thought she was talking to me. I think I followed the poor girl for half a block before I realised I was in the middle of fucking downtown, staring at my phone as I trudged unwittingly after a complete stranger.
Citaat:
I tried forging my dads signature on a test I needed to hand in. When asked to hand it in I replied, "I haven't finished signing the test yet."
Citaat:
I was 17 and went to the bar with my fake id... I accidentally handed the bouncer my real drivers license
Citaat:
announced that I thought it would be great if there was a sort of public transport just like trains, long and with lots of seats, but that drives around on roads, stopping at pre-determined points to pick people up and take them to their destination.
Citaat:
I drove through a McDonald's drive-through, got handed my order then went and parked in the car park, got out of my car and went into the restaurant and queued up for my food. It wasn't until I got to the counter when I realized, what the fuck am I doing.
Citaat:
I decided to draw a duck. Not a fancy looking duck, just a quick 30 second drawing of a duck. I showed it to my dad and he had a confused look on his face. "Something's not right. Why does this duck have 4 feet?"
Citaat:
I was putting on toe socks, and I somehow jammed two toes in the same toe-hole in one of my feet. As I was pulling the rest of my toes into their respective toe-holes, I realized at the end of my foot I had a leftover place for an extra toe. I started to panic and almost cried because I genuinely thought I only had four toes and had somehow miscounted my toes all my life.
Advertentie
Oud 23-08-2012, 12:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Die over die eend
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-08-2012, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Back in grade 7 I cheated on my test by copying from the girl in front of me, unfortunately I also wrote her name on my test.
Dit heb ik ook gehad Het meisje waar ik naast zat heette ook Sanne, en ik schreef haar achternaam ipv die van mij. Ik kreeg een 1, de docent heeft 'm verder niet nagekeken "als zelfs de naam is afgekeken verdien je geen ander cijfer dan een 1" Behalve dat ik niet echt had afgekeken, nog steeds een raadsel waarom ik haar naam opgeschreven heb.

Uice naamzoek, ik ben niet de enige debiel
Oud 23-08-2012, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Dit heb ik ook gehad Het meisje waar ik naast zat heette ook Sanne, en ik schreef haar achternaam ipv die van mij. Ik kreeg een 1, de docent heeft 'm verder niet nagekeken "als zelfs de naam is afgekeken verdien je geen ander cijfer dan een 1" Behalve dat ik niet echt had afgekeken, nog steeds een raadsel waarom ik haar naam opgeschreven heb.

Uice naamzoek, ik ben niet de enige debiel
Oud 23-08-2012, 13:07
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik vind het zo fijn dat de oorspronkelijke officiële website van Space Jam nog steeds bestaat:

http://www2.warnerbros.com/spacejam/movie/jam.htm

De film heeft ook een nieuwe website, maar deze oude houden ze gewoon. Hij is natuurlijk wel vrij bekend, maar ik ontdek er nog vaak dingen op die ik nog niet kende. Zoals deze tekst:

Citaat:
...Thanks to the miracle of computers, live action and animation appear together on the big screen like never before. Here's a preview on your screen...

Click on any of the photos to get a full-size, full-color, internet-quality still.
Wat voor kwaliteit zijn die foto's op het internet? Internetkwaliteit.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 23-08-2012, 13:07
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dit heb ik ook gehad Het meisje waar ik naast zat heette ook Sanne, en ik schreef haar achternaam ipv die van mij. Ik kreeg een 1, de docent heeft 'm verder niet nagekeken "als zelfs de naam is afgekeken verdien je geen ander cijfer dan een 1" Behalve dat ik niet echt had afgekeken, nog steeds een raadsel waarom ik haar naam opgeschreven heb.

Uice naamzoek, ik ben niet de enige debiel
Ik moest ook meteen aan jouw verhaal denken toen ik dat las.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 23-08-2012, 13:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is gewoon een vet nummer! En verder geef ik niet bijster veel om arme negertjes maar wel om Tesla, dus Tesla-museum krijgt mijn voorkeur als het gaat om geld deponeren

/slecht mens.
Sinds maakt het steunen van wetenschappelijke promotie je een slecht mens? Misschien raken er door het Tesla museum wel heel veel mensen geïnteresseerd in de wetenschap, en wie weet voor wat voor doorbraken die allemaal gaan zorgen! Daarnaast verdient Edison inderdaad een schop in zijn dode reet, want anders hadden we nu niet die stomme stopcontacten maar fijne teslaspoelen in de muur gehad
__________________
you're not my demographic
Oud 23-08-2012, 13:11
Verwijderd
Internetkwaliteit
Oud 23-08-2012, 13:18
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
De officiële website van Bryan Cranston was ook leuk, maar bestaat helaas niet meer. Alleen nog deze plaatjes:









Wat een lieverd.

Voor de mensen die hem niet kennen: het is vooral leuk als je hem kent in deze rol:

__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 23-08-2012, 13:18
Verwijderd
Hihi, je hebt er img-tags omheen gezet.
Oud 23-08-2012, 13:19
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
http://www.nu.nl/nieuws/2890728/thie...rsopstand.html


Wait, what? Wat staat hier.. ik snap het artikel niet
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-08-2012, 13:22
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hihi, je hebt er img-tags omheen gezet.
Hihi.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Ads door Google
Oud 23-08-2012, 13:28
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
http://www.nu.nl/nieuws/2890728/thie...rsopstand.html


Wait, what? Wat staat hier.. ik snap het artikel niet
Ze verwacht dat de kiezers in opstand zullen komen door op haar partij te stemmen. Maar het is een vaag artikel
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 23-08-2012, 13:28
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
quotes
Oh, mijn paddo-verhaal kan hier ZO bij/=.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 23-08-2012, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Oh, mijn paddo-verhaal kan hier ZO bij/=.
Vertel.
Oud 23-08-2012, 13:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
haha ja, vertel, die is leuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-08-2012, 13:44
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb m vorig jaar nog verteld, zie ik!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 23-08-2012, 13:52
Verwijderd
Vertel dan

OT: ik wil een rode panda, amg <3











Oud 23-08-2012, 13:53
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, een inieminie-babyspinnetjes zat een web te maken tussen mijn bureaulamp en een stapeltje papieren op de tv. Dus ik bewoog die lamp een beetje, zei 'niet zo goed doordacht he, spinnetje? Kijk nou eens goed wat er gebeurt als ik de lamp beweeg...'. Hoppa, web kapot, en het spinnetje zit nu al 3 minuten stil in complete shock.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 23-08-2012, 13:54
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ben wel benieuwd naar die strip over crowdfunding, para. Ik krijg zo vaak naar mijn hoofd gesmeten dat crowdfunding toch niets oplevert... eindelijk een heel goed voorbeeld van cf die wel werkt.

Toevoeging: ik wil ook een rode panda
__________________
Yeezy taught me
Oud 23-08-2012, 13:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
De officiële website van Bryan Cranston was ook leuk, maar bestaat helaas niet meer. Alleen nog deze plaatjes:

[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


Wat een lieverd.

Voor de mensen die hem niet kennen: het is vooral leuk als je hem kent in deze rol:

[filmpje]
ik vind het altijd verwarrend als ik m zie tijdens press-junkets enzo en hij heeft gewoon weer haar op zijn hoofd.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-08-2012, 13:56
Verwijderd
Noedel: "Ik heb een leuk verhaal over een spannend onderwerp."
Iedereen: "Vertel!"
Noedel: "Ik heb het al een keer eerder verteld."
Iedereen: "Vertel dan!"
Noedel: "Nee. Hier is een ander verhaal, over hoe ik een keer een spin aan het schrikken heb gemaakt."
Oud 23-08-2012, 13:57
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Paddoverhaal:

Het was een warme lentemiddag, 2001.

We sproken af om een middag en avondje uit te trekken voor de paddotrip. Mexicaanse paddo's hadden we. Op de fiets gingen we naar het strand. Daar gingen we in ene kringetje zitten, paddo's in het midden met een grote klodder ketchup om in te dippen voor als het echt niet te vreten zou zijn. En idd, ketchup bleek onmisbaar. Niet dat het daar beter van werd. Wat kokhalsneigingen later zaten we dus, paddo's achter de kiezen. Dus wij zitten, een beetje naar elkaar kijkend of we al iets merkten. Niks. Op een gegeven moment kwamen er mensen langslopen, dus wij voelden ons al gauw een beetje bekeken en ongemakkelijk. Dus besloten we naar het bos te fietsen. Op weg naar het bos, zo'n half uur later, begon ik langzaam wat te merken. Mijn zintuigen werden scherper en allerlei kleine geluidjes (zoals het geratel van de wielen) vielen mij op. Ook voelde mijn stuur raar aan.
Affijn, wij zitten op een grasveldje in het bos, en toen gebeurde er van alles. Eén van mijn vrienden sloeg groen uit en veranderde in een boself, met lang haar en kraaltjes in zijn haar.
De omgeving veranderde in een soort Rivendell, met in de bomen allemaal vage structuren en elfjes. Ook leek het alsof alle bomen zo \o/ naar me zwaaiden. Het gras golfde op en neer, heel kleurrijk en voelde rubberachtig aan. Ik leek erin weg te zakken. De lucht werd kaleidoscopisch, echt supergaaf.
We keken elkaar aan en kregen een enorme lachkick. We stonden op en gingen een beetje rondlopen en gooien met boomtakjes, wat op een of andere manier hilarisch was. We zaten best afgelegen, maar voor toevallig passerende voetgangers moet het maar een vreemd gezicht zijn geweest
Een van ons vroeg hoe laat het was. Ik keek op mijn horloge en kon er geen wijs uit worden. De wijzers bewogen de hele tijd en ik wist niet meer hoe getallen werkten. Wel had ik allerlei geniale dingen bedacht over hoe we andere planeten konden bevolken. Ik kreeg er iig hele rare gedachtenkronkels van. Soms opgewekte gedachten, soms deprimerende gedachten.
Maar nu komt het leuke: Op een bepaald moment leek het donker te worden. Waarschijnlijk was het gewoon een wolk die voor de zon trok, maar ik kreeg plots de indruk dat het heel laat op de avond was. In werkelijkheid was het nog maar half zes ofzo, maar ik zei toen iets van: "nou jongens, het wordt al laat, ik ga maar eens", dus ik pakte mijn fiets en laat iedereen stomverbaasd achter. Ik fietste weg, en het was een route die ik vaker had gefietst, dus op mijn dooie gemakje fietste ik naar huis. De weg leek nog te golven, dus ik vond het allemaal fantastisch en dacht er niet verder bij na. Zoals bijvoorbeeld het feit dat ik nog middenin mijn trip zat en mijn ouders helemaal van niets wisten.
Dus ik kwam aan bij mijn huis, verbaasde me over hoe vervallen en vergrijsd alles oogde, alsof het zo'n verlaten landhuis betreft, en binnen zag ik iets wat lijkt op een feestje. Ik deed mijn fiets op slot, en deed nietsvermoedend de deur open. De buurman was er, stond op het punt om weg te gaan. Mijn moeder keek me verbaasd aan en zei 'ik dacht dat je bij die en die thuis was en zou blijven eten?' en ik mompelde iets van 'ehh. burgerking, heb al gegeten' en liep doodleuk naar boven toe. Ik ging op mijn bed zitten ("wat ziet alles er grijs uit, hoe lang is dit onbewoond geweest?") en begon me toen pas af te vragen wat ik hier eigenlijk deed. Mijn moeder klopte een paar keer op de deur, ik negeerde het ("dit is toch maar een droom"), en ze kwam toen binnen. Ik negeerde haar volledig, denkende dat ik wel wakker kon worden uit de droom , maar ze ging dus niet weg. Ik staarde haar dus met grote paddo-pupillen aan, blijkbaar compleet verbaasd en van de wereld. Mijn moeder vroeg de hele tijd bezorgd wat er gebeurd was en toen ben ik maar even gaan liggen.

Uurtje later was het uitgewerkt en toen ging ik naar beneden. Mijn ouders zaten tv te kijken en ik legde uit wat ik gedaan had, en toen reageerden ze heel relaxed. "Ja, je pupillen waren enorm groot toen je binnenkwam, dus we vermoedden al zo iets, haha! Nouja, wij zijn ook jong geweest hoor. Was het verder wel leuk?"
Mijn vrienden hadden nog gebeld of ik thuis was gekomen, want die begonnen zich na een kwartiertje al zorgen te maken, dus die had ik ook nog wel even wat uit te leggen
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 23-08-2012, 13:57
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Noedel: "Ik heb een leuk verhaal over een spannend onderwerp."
Iedereen: "Vertel!"
Noedel: "Ik heb het al een keer eerder verteld."
Iedereen: "Vertel dan!"
Noedel: "Nee. Hier is een ander verhaal, over hoe ik een keer een spin aan het schrikken heb gemaakt."
Sorry, de spin trok net even mijn aandacht.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 23-08-2012, 14:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
http://www.red.com/learn/red-101/high-frame-rate-video
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-08-2012, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Noedel: "Ik heb een leuk verhaal over een spannend onderwerp."
Iedereen: "Vertel!"
Noedel: "Ik heb het al een keer eerder verteld."
Iedereen: "Vertel dan!"
Noedel: "Nee. Hier is een ander verhaal, over hoe ik een keer een spin aan het schrikken heb gemaakt."
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.