Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als je langs de weena doorloopt kun je daar de brug (viaduct) over, en aan je linkerzijkant zijn 2 grasvelden met daartussen het treinspoor...
||
Citaat:
en het valt moeilijk over het hoofd te zien verder hoor ![]()
|
vind je meer info over deze meeting...
Een initiatief van Secreet... De volgende mensen komen: AlBundy bambykill Bikinie-meisje BillyFish bLaCkAnGeL cmoi dreadje Edwin uit Kaasstad Fleet Admiral Hippielove Internationalist Iotje Jewel Joostje Kruymeldtje Martin Dude Secreet Zaagmanz ^AmArU^ Misschien: *ilon@* AM anonieme_teddybeer autodropje birthmark Celesta computer Cybernetic Dreams de wijze jodokus Doc drama dystopia Eightball GOD flowgirl Footprint freakjuh Genesis Gothic hairsprayqueen jellerd KontraDix Leonoor Marc S masterofpuppetz McLaren mcsun MeNdY Methuselah Monica Morgan C. Hoax Paranoide Pebbles Phreshness ratsja slisje soulless the exploding boy Tweety2k Ufke Unexplained vakje27 Vork waaromniet? [DFU]DutchGirllie ~DaMaZtEr~ ~Dark Voice~ Afgemeld: Anneee Boogie crazyellow DJ FLEM ekki Gonzo L!M Milk Myself!
|
Uit de Meeting Manager
De volgende mensen komen:
Misschien:
||
Citaat:
hoe tiep je die dingetjes naast je "knufje"? die zijn cool
||||||||||
Ik ga eventjes ontzettend vervelend zijn..
1) Heb je een vergunning geregeld? 1a) Zo nee, hoelang denk je daar te kunnen zitten met 40 mensen totdat de politie jullie verwijdert? 2) Je weet dat in het openbaar alcohol nuttigen en (soft)drugs gebruiken niet legaal is? Citaat:
Bovendien ben ik pro oorlog. Oorlog zorgt voor een ontzettende impuls in onze economie; defensie is één van de grootste sectoren. Vele technologiën die in defensie worden gebruikt, worden ook in het dagelijks leven gebruikt. Denk aan vliegtuigen bijvoorbeeld, of rakketten om de ruimte in te gaan. Vergeet niet dat oorlog een keuze is van de mens! Bovendien zorgt oorlog voor consolidatie van volken, hetgeen absoluut te bevorderen is. Angst is onze drijfveer. Zonder angst bestaan wij enkel, in plaats van dat wij leven. Citaat:
Het kan best gezellig en leuk zijn hoor, maar weinig effectief ben ik bang. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lijkt mij een uitstekend plan. Als mensen nou eens accepteren dat het gewoon allemaal rot is, houden ze misschien op met zeuren. Citaat:
Dat hoort namelijk óok bij respect, ideëen van anderen - hoe anders ook - accepteren. Geen persoonlijke aanval, overigens.
||
Citaat:
"hoe anders ook" vind ik dan ook nogal ver gaan, ideeën die tegen allerlei primaire mensenrechten en wat dan ook indruisen vind ik gewoon fout.
||
Citaat:
Ik vind dat we daar gewoon een open discussie over moeten kunnen houden. Stel dat ik er niet voor ben dat ieder mens zomaar een dak boven zijn hoofd heeft, dan mag ik die mening best hebben en met argumenten dat onderbouwen.
||
Citaat:
Sommige ideeën gaan gewoon niet samen, dus heeft het ook geen nut daar een discussie over te gaan houden
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
1) zitten op een voetbalveldje is nog altijd legaal, zolang er geen onnodige rotzooi of lawaai wordt gemaakt...Daarbij zullen er echt geen 40 mensne zijn 2) Waren we dat van plan dan? Heb meerdere malen gezegd dat dat dus neit toegelaten is, en dat er genoeg gelegenheden rondom zitten om dat wel te doen...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|