Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2013, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een sterk vermoeden dat ik weet welke gids Mutant bedoelt en dat hij hier in de boekenkast staat. Maar dat is niet zo bijzonder want alle nerds hebben 'm.
Dat iemand hem heeft vind ik niet zo gek, maar in een 'hmmm stel je hebt viruszombies, wat gebeurt er als het virus het lichaam heeft opgeteerd, waar haalt iets dan nog de energie vandaan om in leven te blijven'-fantasiediscussietje komen met 'dit boek moet je echt kopen om te overleven', was een beetje Bijna een reclamepraatje dat ook nog eens niet van toepassing was
Advertentie
Oud 10-12-2013, 20:21
Verwijderd
Ja, je moet zulke dingen niet te serieus nemen. Hooguit serieus genoeg om te weten hoe je een eekhoorn vilt, mocht daar eens noodzaak toe zijn.
Oud 10-12-2013, 20:34
Verwijderd
Hoofdstuk uit, sauna time!
Oud 10-12-2013, 20:44
Verwijderd
Ik wilde nog even mededelen dat N en ik eindelijk een nogal oude onenigheid uitgepraat hebben en dat ik nu HEEL erg blij en opgelucht ben.
Oud 10-12-2013, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde nog even mededelen dat N en ik eindelijk een nogal oude onenigheid uitgepraat hebben en dat ik nu HEEL erg blij en opgelucht ben.
Ik las je boze posts gisteren! Gelukkig maar.
Oud 10-12-2013, 20:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat kun je dan met die + doen?

Hm ben hier nu 2 jaar weg of 3 of 4?

Maar ik mis jullie allemaal natuurlijk wel, iedere dag! Kakwolf
Vrijwel alles, eigenlijk. Alleen Jon niet beheerder-af maken, helaas

Je bent zelf een kakwolf!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-12-2013, 20:58
Verwijderd
Het forum lamleggen zelfs. Maar de mogelijkheid waarbij je dat in onwetendheid kunt doen heeft Jon daarna er uitgesloopt
Oud 10-12-2013, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Vrijwel alles, eigenlijk. Alleen Jon niet beheerder-af maken, helaas

Je bent zelf een kakwolf!
Huh echt. Kan je het forum groen maken?
Oud 10-12-2013, 21:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het forum lamleggen zelfs. Maar de mogelijkheid waarbij je dat in onwetendheid kunt doen heeft Jon daarna er uitgesloopt
Ja, dat was een goede actie van je
Citaat:
Huh echt. Kan je het forum groen maken?
Nee, daar heb je technische nerdskills voor nodig, want dan moet je de lay out of weet ik veel veranderen. Daar snap ik toch geen kut van
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-12-2013, 21:05
Verwijderd
Of blauw
Oud 10-12-2013, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat was een goede actie van je
Ja en ook nog kankeren over dat het forum er godver weer uit lag

Citaat:
Nee, daar heb je technische nerdskills voor nodig, want dan moet je de lay out of weet ik veel veranderen. Daar snap ik toch geen kut van
Ik denk dat dat een kwestie is van een opmaak/skin ontwerpen en die ergens uploaden en dan in een of ander dropdownmenu uitkiezen. Maar zo simpel is dat niet nee
Oud 10-12-2013, 21:18
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Het forum per ongeluk lamleggen, hoe dat zo?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 10-12-2013, 21:21
Verwijderd
Ik moest iets met een ip en dat lukte me niet via de Banman. Dus ik gebruikte de ip-search in AdminCP en toen deed de server *splut* Eventjes maar, kwartiertje ofzo
Oud 10-12-2013, 21:22
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Overbelasting?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 10-12-2013, 21:23
Verwijderd
Waarschijnlijk... Tijdje later vroeg Jon me dat nooit meer te doen en ik heb hem gevraagd om die functie te slopen, dat leek hem een goed idee
Oud 10-12-2013, 21:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja en ook nog kankeren over dat het forum er godver weer uit lag


Ik denk dat dat een kwestie is van een opmaak/skin ontwerpen en die ergens uploaden en dan in een of ander dropdownmenu uitkiezen. Maar zo simpel is dat niet nee
Echt he

Dat denk ik ook, wat ik zeg: nerdshit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-12-2013, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ik moest iets met een ip en dat lukte me niet via de Banman. Dus ik gebruikte de ip-search in AdminCP en toen deed de server *splut* Eventjes maar, kwartiertje ofzo
Oud 10-12-2013, 22:34
Verwijderd
Ik las de hele tijd eenhoorns villen en ik vond dat jullie het allemaal nogal serieus namen, die eenhoorns.
Oud 10-12-2013, 23:46
Verwijderd
Verder gaat t goed met je, gevilde eenhoorn?
Oud 11-12-2013, 06:47
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Zeker met ouderwetse langzame zombies. Wtf, je laat je toch niet bijten door een langzame zombie.
Ja maar hallo, als er vijfhonderd zijn moet je toch wat.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-12-2013, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Ik las de hele tijd eenhoorns villen en ik vond dat jullie het allemaal nogal serieus namen, die eenhoorns.


En ik las dit: http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand...r-furby-s.aspx

En ik geloooooooof dat dat wel een beetje zegt over hoe die kinderen dan met die Furby omgaan Ik hoop ook dat dat inhoudt dat die ouders snappen dat ze geen echt beestje in huis moeten halen voor kindlief.
Oud 11-12-2013, 07:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Weet je ook hoe je in je eigen huis buiten komt als er brand in de meterkast is?
Joa, het dak is sowieso de meest logische vluchtweg voor mij maar ik kan ook door de dakgoot of door de achterdeur. Heb het dak ook vaak geoefend.
Oud 11-12-2013, 10:04
Verwijderd
Oke, ik moet een nieuwe zorgverzekering, want Zilveren Kruis vergoed geen behandelingen bij het Antoniusziekenhuis meer en dat is 'mijn' ziekenhuis Sukkels
Oud 11-12-2013, 10:05
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Belachelijk dat zorgverzekeraars dat mogen bepalen voor je, werkelijk waar, bloed onder m'n nagels vandaan ergerlijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-12-2013, 10:44
Verwijderd
Als iedereen nou netjes doet wat Sann doet houden ze daar snel genoeg weer mee op!
Oud 11-12-2013, 10:49
Verwijderd
Ja werkelijk, wat een idioten
Oud 11-12-2013, 10:49
Verwijderd
Ik heb ook helemaal geen zin om shit te fixen, maar goed, wel goed dat ik er even voor ga zitten, want ik kom ook nog goedkoper uit dan bij Zilveren Kruis en word dan wel gewoon overal geholpen
Oud 11-12-2013, 10:52
Verwijderd
Ha een gezondprogramma waar ik bonuspunten krijg voor m'n gezonde levensstijl en korting, dat lijkt me wel wat
Oud 11-12-2013, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Belachelijk dat zorgverzekeraars dat mogen bepalen voor je, werkelijk waar, bloed onder m'n nagels vandaan ergerlijk
Dat is een keuze die je zelf neemt. Er is genoeg keus voor verzekeringen waarbij je helemaal vrij bent om een ziekenhuis te kiezen.
Oud 11-12-2013, 11:14
Verwijderd
Oke, ik vind het vet irritant dat bijna alle zorgverzekeringen buitenlanddekking én fysio in één pakket stoppen, ik wil geen fysio, maar wel 100% buitenlanddekking
Oud 11-12-2013, 11:17
Verwijderd
Ik heb ook zilveren kruis vergoeden die wel meer ziekenhuizen niet?
Oud 11-12-2013, 11:17
Verwijderd
In Utrecht meer niet dan wel.
Oud 11-12-2013, 11:18
Verwijderd
Gewoon even op de site van de consumentenbond checken welke verzekering je moet hebben.
Oud 11-12-2013, 11:18
Verwijderd
Maar ff kijken dan. Best raar eigenlijk.
Oud 11-12-2013, 11:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dat is een keuze die je zelf neemt. Er is genoeg keus voor verzekeringen waarbij je helemaal vrij bent om een ziekenhuis te kiezen.
Eh nee, dat heeft niets met mijn keus te maken
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-12-2013, 11:23
Verwijderd
Oh je kunt bij zilveren kruis wel kiezen voor de optie tot meer of alles -tegen meerbetaling natuurlijk, maar als je alles wilt moet je eerst zelf voorschieten geloof ik.
Oud 11-12-2013, 11:27
Verwijderd
Zilverenkruis doet ook alleen medicijnen bij een vaste apotheek (niet de mijne)
Oud 11-12-2013, 11:29
Verwijderd
Consumentenbondvergelijkingsding neemt lang niet alle verzekeringen mee trouwens. Wat een prutsers. Even een goede vergelijkingssite bouwen, brb.
Oud 11-12-2013, 11:31
Verwijderd
Wat kost de pil ook al weer? 21 euro per half jaar ofzo toch?
Oud 11-12-2013, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Eh nee, dat heeft niets met mijn keus te maken
Jawel, je kan kiezen voor een zorgverzekering die wel behandelingen in alle ziekenhuizen vergoedt.
Oud 11-12-2013, 11:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Weet je ook hoe je in je eigen huis buiten komt als er brand in de meterkast is?
Ja, via de achterdeur. Of ik spring een slaapkamerraam uit, dan breek ik hooguit een been, ofzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-12-2013, 11:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Was dat niet Achmea in het algemeen? Dat ze geen extra zorg in wilden kopen ofzo?

Ik zit bij FBTO, dus ik moet dat ook even gaan uitzoeken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-12-2013, 11:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jawel, je kan kiezen voor een zorgverzekering die wel behandelingen in alle ziekenhuizen vergoedt.
Eh dat was mijn klacht niet, mijn klacht is dat zorgverzekeraars zich menen te moeten bemoeien met jouw ziekenhuiskeuze. Dat vind ik echt belachelijk namelijk. Waar bemoeien ze zich mee...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-12-2013, 12:12
Verwijderd
Zo, gefixt
Oud 11-12-2013, 12:19
Verwijderd
Ik vind het niet raar, of iedereen moet stoppen met zeiken over kosten en sterftecijfers. Ik ben voor marktwerking waarom iets met etiketje ziekenhuis wel vergoeden en een andere instelling niet? Zodra mensen 'ziekenhuis' horen is het meteen omg als je er niet met vergoeding behandeld kan worden. Heet het 'kliniek' dan vindt iedereen het best logisch kritisch te zijn.
Oud 11-12-2013, 12:23
Verwijderd
Kritisch zijn vind ik prima, maar aangereden worden en maar in 1 ziekenhuis in heel Utrecht (en ook nog aan de andere kant van de stad) terechtkunnen omdat ze met de rest geen afspraken hebben vind ik belachelijk.
Oud 11-12-2013, 12:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik vind niet dat een verzekeraar mag bepalen waar jij behandeld moet worden, dat is toch te achterlijk voor woorden. Jij als 'klant' en anders de huisarts als verwijzer hebben daar wat over te zeggen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-12-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ik vind niet dat een verzekeraar mag bepalen waar jij behandeld moet worden, dat is toch te achterlijk voor woorden. Jij als 'klant' en anders de huisarts als verwijzer hebben daar wat over te zeggen.
Waarom vond je het niet belachelijk toen het al decennia gold voor andere zorginstellingen?
Oud 11-12-2013, 12:25
Verwijderd
Bovendien denk ik dat het weinig met kritisch zijn te maken heeft, vooral met geld. En ja dan ben je kritisch op geld, als verzekeraar, wh00ptid00.

Maar goed, ik ben helemaal tevreden nu, kan bij elk ziekenhuis en elke huisarts terecht, bij elke apotheek en ik krijg extra korting op leuke shit (of polis) door sporten Verder prima aanvullend verzekerd voor niet te veel geld en korting via m'n werk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.