Oud 13-09-2007, 10:48
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Mannen willen knappe vrouw
AMSTERDAM - Hoewel mannen beweren hun partner mede te selecteren op rijkdom, status, intelligentie, familie, uitstraling en gezondheid, draait het uiteindelijk toch maar om één ding. Mannen willen een knappe vrouw!

Vrouwen zijn daarentegen, wat mannen niet zal verbazen, veel kieskeuriger in de keuze van een partner.

Dat blijkt uit een wetenschappelijk Duits onderzoek, meldt cnn.com.

In het onderzoek werd gevraagd aan welke eisen een toekomstige partner moest voldoen. Vervolgens gingen de deelnemers speeddaten, waarna ze een date moesten kiezen.

Het bleek dat de keuze van de mannen helemaal niet gebaseerd was op de vooraf gestelde eigenschappen, maar met name op het uiterlijk van de vrouwen.

"Mensen zeggen wel dat ze zoeken naar een partner met een bepaalde serie eigenschappen, dit hoeft niet te betekenen dat ze uiteindelijk ook iemand kiezen met die eigenschappen", aldus Peter M. Todd van de Indiana University.
http://www.telegraaf.nl/vrouw/702385...uw.html?p=11,1

Hoe zit het met jou zelfvertrouwen. Ben je erg zeker van je eigen of juist zo onzeker? Een vraag waar niet iedereen eerlijk antwoord op durft te geven: Vind jij je eigen - redelijk - knap? Ben je tevreden met wat je hebt of zou je dingen willen veranderen?

Dat uiterlijk belangrijk is wel algemeen bekend. Maar hoe belangrijk vind jij het?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2007, 10:52
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
de meeste vrouwen gaan ook niet voor de partner met de eigenschappen die ze beweren te zoeken


Uiterlijk is een onderdeel.
Alleen een goed uiterlijk maakt iemand nog geen goeie partner, absoluut niet, misschien voor een one-night-stand oid maar that's it. Voor een goeie relatie moet je elkaar wel beter uit kunnen staan

En ik ben best zeker over mn uiterlijk ik sport weer actief om het enige detail waar ik minder blij mee ben even recht te zetten
geef mn sixpack terug world of warcraft
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 10:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben redelijk tevreden met mezelf. Heb iig een voldoende portie zelfvertrouwen, wat toch wel fijn is .
Hoe zeker ik ben is hel erg afhankelijk van de situatie. In een nieuwe, onvertrouwde omgeving ben ik veel meer onzeker, dan in een vertrouwde omgeving of met bekende mensen.

Ik hoef niet echt iets aan mezelf te veranderen. Ben redelijk tevreden met mezelf en accepteer mezelf zoals ik ben. Als ik er iets aan verander ben ik dat niet meer

Ik vind uiterlijke verzoring stukken belangrijker dan het uiterlijk zelf. Je kan moeilijk veranderen hoe je lichaam is gebouwd, maar je kan je lichaam wel goed verzorgen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 11:06
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Er is een tijd geweest dat ik niet tevreden was over mezelf, maar nu ben ik tevreden. Ik zou ook niets willen veranderen aan mij. Ik ben ook redelijk zeker van mezelf. Ik leg makkelijk contact met mensen en ik draai mijn hand er niet voor om om (onvoorbereide) presentaties voor grote groepen mensen te geven.

In een relatie moet het vooral klikken. Ik zou er niet tegen kunnen als je niet kan praten en lachen met elkaar. Ook moet ik hem/haar vertrouwen en me bij diegene op mijn gemak voelen. Uiterlijk doet er toch wel toe. Het hoeft niet meteen een fotomodel te zijn, maar hij/zij moet er wel leuk uitzien. Ik zou sowieso geen relatie willen hebben met iemand die kleiner is.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 11:06
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind uiterlijk niet zo boeiend, zolang diegene zich maar verzorgt. Je moet toch met iemand samen kunnen leven en een relatie moet inhoud hebben dus het gaat om het innerlijk. Ik word meer aangetrokken door een persoon op zich dan door z'n uiterlijk. Ik weet niet, onbewuste golflengte's ofzo. Dat je gewoon een klik voelt.

Van mijn eigen uiterlijk ben ik vrij onzeker, maar ik ben steeds meer op weg om het te accepteren. Het is eigenlijk met vlagen, af en toe vind ik mezelf ontzettend afzichtelijk en soms valt het nog best mee. Maar ik zou mezelf wel bij lelijk rekenen als ik echt moest kiezen tussen lelijk en knap. Ik ben misschien enigzins middenmoot. Ik heb wel veel dingen die ik zou veranderen op zich. Gewoon mijn lichaam, omdat ik mezelf dikkig vind, mijn gebit, mijn huid en mijn haarstructuur. Maar soms vind ik mezelf ook goed zoals ik ben.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 11:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Wat een achterlijke fout al in de eerste zin van dat butartikel. Onmiddelijk ontslaan die journalist.

OT: ik ben één van de knapste mannen die ik ken. Er zijn geen echte minpunten aan mijn uiterlijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 12:03
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik vind mezelf redelijk knap op een goede dag en ik weet dat ik als ik wil altijd wel iemand zou kunnen regelen als ik uit ga. (maar dat wil ik meestal niet, en ligt misschien meer aan het wanhopige manvolk dan aan mij). Natuurlijk zou ik wel dingen anders willen hebben gehad, maar het hoort bij mij.
Over het algemeen heb ik ook zelfvertrouwen en boeit het meniet zo wat mensen van me denken.
in relaties ben ik echter wel heel onzeker, maar das meer over lief zijn.

Maar als ik moet kiezen tussen of ik the looks or the brains heb, eh, nouja, brains durf ik ook niet echt, maar dan toch dat
__________________
Don't worry, be happy

Laatst gewijzigd op 13-09-2007 om 12:30.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Wat een achterlijke fout al in de eerste zin van dat butartikel. Onmiddelijk ontslaan die journalist.

OT: ik ben één van de knapste mannen die ik ken. Er zijn geen echte minpunten aan mijn uiterlijk.
Het verbaast mij juist enorm dat vrouwen zijn. Maar ach, het is de Telegraaf hè, daar gaat natuurlijk geen zichzelf respecterende journalist werken.

OT: met mijn zelfvertrouwen is niet zo veel mis. Ten opzichte van het gepeupel dat mij omringt ben ik natuurlijk heel wat, maar dat is vooral op intellectueel gebied natuurlijk. Het is ook niet zo zeer dat ik mijzelf zo geweldig vind, maar doordat de meeste mensen zulke randmongolen zijn, voel ik mij enigszins gedwongen mij arrogant op te stellen. Echter, het zal sommige forumers wellicht verbazen dat ik mijzelf niet bijzonder fysiek aantrekkelijk vind; ik denk dat ik gewoon 'gemiddeld' ben in dat opzicht.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 12:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het verbaast mij juist enorm dat vrouwen zijn.
Je zin klopt niet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Je zin klopt niet.
Het artikel:

Citaat:
Vrouwen zijn daarentegen, wat mannen niet zal verbazen[...]
Dit betekent: het zal mannen niet verbazen dat vrouwen zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Hoe zit het met jou zelfvertrouwen. Ben je erg zeker van je eigen of juist zo onzeker? Een vraag waar niet iedereen eerlijk antwoord op durft te geven: Vind jij je eigen - redelijk - knap? Ben je tevreden met wat je hebt of zou je dingen willen veranderen?

Dat uiterlijk belangrijk is wel algemeen bekend. Maar hoe belangrijk vind jij het?
Beetje twijfelachtig artikel. Natuurlijk moet iemands uiterlijk me aanspreken, dat is de eerste voorwaarde voor een liefdesrelatie. Als ik me niet fysiek aangetrokken voel tot iemand, kan hij nog zo grappig en intelligent zijn, maar dan heb ik 'm liever als gewone vriend. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor mannen. Maar alleen uiterlijk als criterium? Niet bij de mensen in mijn omgeving, ook niet de mannen...

En mijn zelfvertrouwen... Hmm, ondertussen vind ik mezelf 'gewoon'. Ik ben bij vlagen heel onzeker over m'n uiterlijk en blij vlagen heel arrogant, vind mezelf soms mooi, soms vreselijk. Op m'n figuur valt weinig kritiek te leveren, dat is gewoon goed. Maar verder... Ik krijg aandacht genoeg, maar ik denk dat de meeste mensen me eerder 'wel leuk' vinden dan echt mooi. Maar dan nog zijn er altijd jongens die me wél mooi vinden, dus ik vind het wel best.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Het artikel:



Dit betekent: het zal mannen niet verbazen dat vrouwen zijn.
, veel kieskeuriger. Het leuke aan het Nederlands - bijzinnen mogen ook tussen dergelijke constructies geplaatst worden.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 17:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Soms vind ik mezelf best leuk en soms vind ik mezelf maar niks. Volgens mij kan ik hier geen eenduidig antwoord op geven. Dan heb ik het over mijn uiterlijk, maar je uiterlijk is niet het enige dat je zelfvertrouwen bepaalt. Zo ben ik vrij zelfverzekerd over mijn intelligentie en weer minder over andere eigenschappen. Uiteindelijk bepaalt alles bij elkaar mijn zelfvertrouwen en volgens mij is het totaalplaatje wel positief.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 17:37
Verwijderd
Citaat:
En mijn zelfvertrouwen... Hmm, ondertussen vind ik mezelf 'gewoon'. Ik ben bij vlagen heel onzeker over m'n uiterlijk en blij vlagen heel arrogant, vind mezelf soms mooi, soms vreselijk. Op m'n figuur valt weinig kritiek te leveren, dat is gewoon goed. Maar verder... Ik krijg aandacht genoeg, maar ik denk dat de meeste mensen me eerder 'wel leuk' vinden dan echt mooi. Maar dan nog zijn er altijd jongens die me wél mooi vinden, dus ik vind het wel best.
Dit
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 18:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind niks mis met mezelf, zou echt niets aan mezelf willen veranderen (behalve die pukkels eens in de maand, maar dat schijnt over ± 3 jaar over te zijn ).
En mijn vriendje vindt me mooi, dus ik hoef me nergens zorgen om te maken!
Okee, ik ben over het algemeen wel ontzettend onzeker, maar dat is eigenlijk nooit om mijn uiterlijk. Meer over mijn prestatievermogen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 18:38
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik voel me altijd heel erg ongemakkelijk bij mensen die waanzinnig knap zijn. In elk geval als ze zichzelf daarvan bewust zijn.
Uiterlijk maakt me verder niet zo veel uit. Uitstraling en persoonlijkheid zijn veel belangrijker. Ik kick wel op mooie ogen, maar dat heeft voor mij veel met de uitstraling te maken.
Ik ben wel redelijk zeker van mezelf. Ik weet hoe ik ben en dat accepteer ik. Dat is waarschijnlijk waarom ik totaal geen behoefte heb om make-up te dragen enzo. Ik weet dat mijn kin en neus redelijk ver uitsteken en mijn ogen redelijk diep liggen, ik heb een erg slechte huid en grote voeten. En dat is gewoon zo, dat moet dan maar. Ik vind mezelf niet lelijk ofzo. Ik zou niets veranderen, want dan ben ik mezelf niet meer.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 20:55
Verwijderd
ik vind mezelf stom en lelijk. gelukkig vind ik dat ook van de meeste andere mensen, dus ik kom er niet zo heel erg slecht vanaf.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 20:56
Verwijderd
Hebben jullie ook dat als je in een wat duurdere kledingwinkel loopt, waar alles heel netjes en chique en opgeruimd is, dat je jezelf een slons voelt, en misplaatst, en weer naar buiten wil?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-09-2007, 20:57
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik voel me in winkels als de Vero Moda al weggekeken.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me in winkels als de Vero Moda al weggekeken.
Ik ook bestwel
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 20:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik niet!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 21:00
Verwijderd
Maar jij bent dan ook een halve gay
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 21:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hoezo?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 21:02
Verwijderd
Haha, ik weet niet, ik wilde iets leuks zeggen.

Ik faalde.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie ook dat als je in een wat duurdere kledingwinkel loopt, waar alles heel netjes en chique en opgeruimd is, dat je jezelf een slons voelt, en misplaatst, en weer naar buiten wil?
Nee. Maar ik kom dan ook sowieso niet in dat soort winkels en mijd winkelen überhaupt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2007, 21:27
Verwijderd
Ik ben lelijk en ik heb geen zelfvertrouwen, maar gelukkig wel zelfkennis, dat is ook wat waard
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me in winkels als de Vero Moda al weggekeken.
Ligt eraan wat ik aan heb
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind niks mis met mezelf, zou echt niets aan mezelf willen veranderen (behalve die pukkels eens in de maand, maar dat schijnt over ± 3 jaar over te zijn ).
Ja haha, dat hoop je
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Soms vind ik mezelf best leuk en soms vind ik mezelf maar niks. Volgens mij kan ik hier geen eenduidig antwoord op geven. Dan heb ik het over mijn uiterlijk, maar je uiterlijk is niet het enige dat je zelfvertrouwen bepaalt. Zo ben ik vrij zelfverzekerd over mijn intelligentie en weer minder over andere eigenschappen. Uiteindelijk bepaalt alles bij elkaar mijn zelfvertrouwen en volgens mij is het totaalplaatje wel positief.
Dit wel ja.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 12:57
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Met m'n uiterlijk ben ik niet zo bezig. Gewoon verzorging is voldoende. Ik voel me er ook niet mooi of lelijk uit zien. Ik beschouw mezelf als gemiddeld. Qua intelligentie beschouw ik mezelf iets boven het gemiddelde, maar ik kan soms dingen doen of zeggen waar ik me ontzettend dom bij voel. Maar dit zorgt er over het algemeen niet voor dat m'n zelfvertrouwen veel daalt.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 13:46
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Mijn zelfvertrouwen is niet zeer groot maar wel groter dan enige tijd geleden. Ik ben er in gegroeid en groei nogsteeds. Maar opzich is het niet heel groot.
Wat ik van m'n uiterlijk vind, ik zie er wel verzorgt uit, vind mezelf zeker niet bij de knaptste horen, maar als ik naar mezelf kijk zou ik toch ook niks willen veranderen. Ik accepteer mezelf en dat is het belangrijkste denk ik.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 14:37
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Met mijn zelfvertrouwen zit het wel goed, paar jaar geleden was dat wel anders maar nu doe ik gewoon dingen die ik zelf wil en stoor me niet zo snel aan andere mensen meer. ik zoek qua kleding nu ook meer extremen op niet als in gothic ofzo maar gewoon leuke funky kleding. en ik heb sinds kort heb ik ook een bril die echt wel opvalt, helemaal geweldig dus x) Op persoonlijk vlak ligt dat nog wel eens anders ik kan bijv. in groepen minder makkelijk praten en lijk dus verlegen maar als ik me eenmaal op mn gemak voel is alles gewoon goed
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben lelijk en ik heb geen zelfvertrouwen, maar gelukkig wel zelfkennis, dat is ook wat waard
Aansteller.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 17:03
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik vind mezelf wel okee.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 20:39
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
ik ben tevreden met mezelf en mn uiterlijk, en ik vind mezelf zeker niet sociaal incompetent.

het is wel eens anders geweest, maar dat was jaren terug.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Aansteller.
Is zo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-09-2007, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Het artikel:

Vrouwen zijn daarentegen, wat mannen niet zal verbazen.

Dit betekent: het zal mannen niet verbazen dat vrouwen zijn.
Daarachter staat nog een komma, dus die zin klopt gewoon.

Citaat:
Haha, ik weet niet, ik wilde iets leuks zeggen.

Ik faalde.
Ik schoot in de lach. ;o


Om maar even offtopic te reageren.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 21:49
Verwijderd
ik ben best onzeker, maar probeer daar de laatste tijd toch iets aan te doen.
ook heb ik dat als ik iemand knap vind hem 'te goed' voor me vind ofzo naja, kan het niet uitleggen.
en verder krijg ik snel een rood hoofd, dus daaraan zie je ookwel dat ik onzeker ben
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 22:08
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Ik heb zo mijn buien.
Ik kan heel zeker van mijzelf zijn.
Maar ook heel onzeker.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 22:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind mezelf absoluut niet knap/mooi, maar ik ben vooral het laatste jaar een stuk zekerder geworden van mezelf. Gewoon omdat het me veel minder boeit dat ik niet standaard mooi en slank ben. Dat ben ik nooit geweest en ik weet dat ik dat nooit ga worden, dus waarom zou ik me er druk over maken. Ik heb goede vrienden, ik kan het met de meeste mensen wel goed vinden en ik vind m'n leven eigenlijk wel erg ok nu.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Dat ben ik nooit geweest en ik weet dat ik dat nooit ga worden
Want afvallen is onmogelijk?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 23:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee tuurlijk is het niet onmogelijk, maar ik was als baby al dik en als ik slank zou willen zijn zou ik moeten leven op crackers en water en dat vertik ik gewoon.
Ik leef nu ook niet ongezond. Ik eet veel salades en drink alleen fruitsapjes en thee. Omdat ik dat lekker vind. En ik zit ook niet de hele dag op m'n luie hol, maar werk 8 uur per dag en ben dan veel aan het lopen of sjouwen.
Natuurlijk zou ik kunnen afvallen, maar dan zou ik er de hele dag mee bezig moeten zijn en daar word ik niet gelukkiger van. En ik hou gewoon van eten. Dat is ook geen schande toch? Ik vind het zo'n bullshit dat iedereen maar slank moet zijn. Ik ben nog nooit slank geweest en het is ook niet m'n doel om het te worden. Ik ben gewoon goed zo. En gezond, ookal denken veel mensen dat dik meteen betekend dat je dichtgeslibt bent.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 14-09-2007 om 23:15.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 23:11
Verwijderd
Zulke dingen hebben ook te maken met lichaamsbouw etc.

Persoonlijk heb ik een enorme hekel aan van die domme dunne dellen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 23:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee tuurlijk is het niet onmogelijk, maar ik was als baby al dik en als ik slank zou willen zijn zou ik moeten leven op crackers met salade en dat vertik ik gewoon.
Ik leef nu ook niet ongezond. Ik eet veel salades en drink alleen fruitsapjes en thee. Omdat ik dat lekker vind. En ik zit ook niet de hele dag op m'n luie hol, maar werk 8 uur per dag en ben dan veel aan het lopen of sjouwen.
Natuurlijk zou ik kunnen afvallen, maar dan zou ik er de hele dag mee bezig moeten zijn en daar word ik niet gelukkiger van. En ik hou gewoon van eten.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Nee tuurlijk is het niet onmogelijk, maar ik was als baby al dik en als ik slank zou willen zijn zou ik moeten leven op crackers en water en dat vertik ik gewoon.
Ik leef nu ook niet ongezond. Ik eet veel salades en drink alleen fruitsapjes en thee. Omdat ik dat lekker vind. En ik zit ook niet de hele dag op m'n luie hol, maar werk 8 uur per dag en ben dan veel aan het lopen of sjouwen.
Natuurlijk zou ik kunnen afvallen, maar dan zou ik er de hele dag mee bezig moeten zijn en daar word ik niet gelukkiger van. En ik hou gewoon van eten. Dat is ook geen schande toch?
Oh nee hoor, moet je lekker zelf weten. Ik krijg alleen een beetje die kriebels van die slachtoffermentaliteit van "ik kan er niks aan doen dat ik dik ben", maar klaarblijkelijk zie jij dat niet zo.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 23:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vroegah stiekem wel, maar nu niet meer. M'n leven is er een stuk leuker op geworden.

PS: Jullie moeten niet allemaal gaan antwoorden als ik aan 't editten ben joh. grrnshit.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 23:20
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ik heb jou meerdere keren gezien.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 23:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat kan ja. Ik ben nogal makkelijk spotbaar als ik aan 't werk ben.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 23:23
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ik moet er niet denken.

Forumers zijn eng.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 23:34
Verwijderd
Na alle onzin die ik hier uitkraam zou ik van schaamte de grond inzinken als iemand mij als forummer zou herkennen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Muziek.
Quiana
499 07-10-2004 12:34
Muziek Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 12
Verwijderd
500 17-05-2004 00:16
Verhalen & Gedichten You've got the power
Ikke Paultje
4 15-05-2004 08:03
De Kantine Wat staat er onder je control+v deel II
Tommie/Aligogo
500 23-04-2004 13:12
Muziek Graaf je Staal luistertopic
Verwijderd
500 16-01-2004 20:18
Muziek The Black Keys
funest
10 19-06-2003 00:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.