Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2009, 08:16
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Jullie kennen het vast nog wel. De ene forumer schetst een situatie, de andere forumer geeft aan hoe hij/zij zou handelen/reageren en schetst een nieuwe situatie.

Wat zou je doen als er 75,- euro op je rekening is bijgeschreven, maar je kent diegene niet die het heeft overgemaakt?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Oud 13-02-2009, 09:01
Slaapkopf
Avatar van Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Gewoon zo laten.

Wat zou je doen als scholieren.com niet bestond?
__________________
bjer
Oud 13-02-2009, 10:01
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Hier nu niet posten.

Wat zou je doen als de mevrouw voor je bij de kassa 10 euro te weinig terug krijgt maar et niet door heeft?
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 13-02-2009, 10:35
Verwijderd
Zeggen: ''Mevrouw, u heeft tien euro te weinig teruggekregen.''

Wat zou je doen als iemand je uitgenodigd had voor een ''erotic pary'' op 14 februari en je niet weet of het een grote grap is of enigszins serieus bedoeld, omdat je de gastheren pas net kent?
Oud 13-02-2009, 10:38
Verwijderd
Niet gaan omdat ik al andere dingen te doen had. Als ik niks te doen had, had ik iemand meegenomen denk ik om te kijken wat het is En dan kun je nog altijd weggaan.


Wat zou je doen als je op dit moment al je geld kwijtbent?
Oud 13-02-2009, 10:48
Verwijderd
Mijn ouders bellen zodat ze geld overmaken.

Wat zou je doen als iemand honderd euro van je wil lenen?
Oud 13-02-2009, 10:51
Verwijderd
Waarschijnlijk weigeren. Ligt eraan wie het is en waarvoor en wanneer ik het terugkrijg.



Wat zou je doen als iemand op straat zonder wapen zegt dat je je telefoon en portemonnee aan hem moet geven (dreigend)?
Oud 13-02-2009, 10:56
Verwijderd
Ligt aan de situatie. In een drukke winkelstraat gaan schreeuwen, op een boerenlandweggetje waar wij met z'n tweeën zijn zal ik toch maar toegeven hè.

WZDJA je twee kopjes thee hebt gekregen van twee lieve meisjes, en er maar één kunt aannemen?
Oud 13-02-2009, 11:08
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Er geen aannemen.

WZJDA er elke dag op weg naar school/huis naar je getoeterd werd?
Oud 13-02-2009, 11:10
Verwijderd
Terugtoeteren.

WZJDA er iets aan je neus hangt, maar je weet niet wat?
Oud 13-02-2009, 11:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Een spiegel kopen.

WZJDA er ineens kutmuziek in de aula gedraaid werd, en je geen idee hebt waarom?
Oud 13-02-2009, 14:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Naar de congièrge stappen.

WZJDA als je op een dag een oude Beatle tegen het lijf zou lopen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-02-2009, 14:55
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hoi zeggen, (Ringo en Paul zijn de enigen die nog niet dood zijn, toch?) foto maken en vragen hoe dat nou is, om een beatle te zijn.

Wat zou je doen als je een kip in je slaapkamer aantrof?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 13-02-2009, 15:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Een levende neem ik aan? Als het mogelijk is geef ik hem een paar kippenvriendjes ergens waar 'ie een lang en gelukkig leven heeft

WZJDA Je opeens een potloodventer tegenkwam?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-02-2009, 15:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Doorlopen of lachen. Ik vind dat niet bijster boeiend in positief opzicht.

WZJD als je gevraagd wordt voor een volledige naaktshoot in de playboy of iets soortgelijks?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-02-2009, 15:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Diegene die het vraagt keihard uitlachen.

WZJDA je iemand tegenkwm die je niet kende en als twee druppels water op je leek?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-02-2009, 15:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Vragen wat ze met mijn lichaam doet.

WZJDA je huisdier dood ging?
Oud 13-02-2009, 15:43
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Verdrietig zijn.

Wat zou je doen als je moeder normaal om vijf uur thuis is van werk, maar rond zeven uur er nog niet is? Ze neemt haar telefoon niet op en op haar werk zeggen ze, dat ze naar huis is gegaan.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Ads door Google
Oud 13-02-2009, 15:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Me vreselijk ongerust maken. En misschien wel de politie bellen.

WZJDA je te horen krijgt dat je nog maar een paar dagen te leven hebt?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-02-2009, 17:04
Verwijderd
Nog een paar dagen leven en alle dingen doen die ik nog wil doen.

WZJDA je 2 maanden geen internet zou hebben?
Oud 13-02-2009, 17:31
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ergens een leven vandaan halen.

WZJDA je vriend/vriendin besloot een jaar naar de andere kant van de wereld te gaan en jullie konden geen contact meer hebben in die tijd?
Oud 13-02-2009, 18:51
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Dan zou ik 't uitmaken.

WZJDA je huisgenoot 'n slang als huisdier wilde gaan houden?
__________________
En dat meen ik!
Oud 13-02-2009, 19:10
Slaapkopf
Avatar van Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Niks, lijkt me eigenijk best cool.
Als ik er maar niet teveel last van heb.

Wat zou je doen als als je Frans Bauer tegen komt?
__________________
bjer
Oud 13-02-2009, 21:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hem in zijn ballen trappen en zeggen 'kijk eens, je zit in Bananasplit!'.

Als je wakker wordt en je ontdekt dat je in je slaap besneden bent?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-02-2009, 08:18
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Naar het ziekenhuis gaan.

Wat zou je doen als je een telefoontje krijgt dat een goede vriend/vriendin in het ziekenhuis ligt, maar je hebt een belangrijk college?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Oud 16-02-2009, 08:36
Verwijderd
Naar die vriend(in) gaan natuurlijk, hallo.

Wat zou je doen als je morgenochtend wakker zou worden in Japan? Terwijl je gewoon thuis bent gaan slapen. Je zit in een hotelkamer van een derderangs hotel in een stadje nabij Tokyo en verder lijkt niemand zich om jou te bekommeren.
Oud 16-02-2009, 08:42
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
De stad gaan herkennen, stom verbaasd zijn, maar wel de kans pakken om de omgeving te bekijken.

Wat zou je doen als je er achter komt dat een vriendin gister jarig was, maar je bent het vergeten?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 16-02-2009, 13:38
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Dan zou ik me diep schamen, een cadeau kopen en haar mee uiteten nemen. En dan zeggen dat het restaurant gister vol zat ofzo

Wat zou je doen als je vriend(in) iemand anders heeft gekust.
__________________
niet alleen =)
Oud 16-02-2009, 13:39
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Alsnog hartelijk feliciteren. Hangt er wel vanaf welke vriendin het is, maar meestal nemen we verjaardagen niet zo heel serieus.

EDIT: Ik heb geen vriendje maar ik denk dat ik zou willen weten hoe serieus het was, of hij dronken was, met wie het was, enzovoort. Details en dan beslissen hoe ik ermee omga.

Wat zou je doen als je er achterkwam dat je vertederende buurjongetje/neefje/oppaskindje een van je favoriete voorwerpen heeft gesmolten?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 16-02-2009, 14:13
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Zijn moeder of vader daarvoor laten betalen.

WZJDA je oom of tante je probeerde te versieren?
__________________
En dat meen ik!
Oud 16-02-2009, 14:14
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Vragen of incest een normale zaak van de wereld is, en vragen of hij/zij dit ook al bij neefjes/ nichtjes heeft geflikt!

WZJDA je te weinig tijd hebt om antwoord te geven in het WZJDA topic!
__________________
niet alleen =)
Oud 16-02-2009, 16:19
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Niet antwoorden

WZJDA je geen vraag kunt bedenken voor het WZJDAtopic?
Oud 16-02-2009, 16:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Niet reageren.

WZJDA je perongeluk ooit eens en keer een ader zou raken met bijv. groente hakken en je was alleen thuis?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-02-2009, 16:34
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
mn vinger op het gat houden als dat lukt, iets zoeken om er omheen te binden, en dan, eh, mn huisgenoot bellen want hij is al bijna huisarts om te vragen wat ik moet doen.

en als ik besluiteloos zou zijn (wat ik vaker ben in onverwachtse situaties) zou ik naar de buren gaan.


wat zou je doen als je niet wist hoe je verliefd moest worden?
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Oud 16-02-2009, 16:37
Verwijderd
Leven.


Wat zou je doen als je plas blauw was?
Oud 16-02-2009, 16:38
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
heel veel drinken zodat ik snel kan checken of het de volgende keer weer zo zou zijn.

wat zou je doen als dat inderdaad zo bleek te zijn?
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Ads door Google
Oud 16-02-2009, 16:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Keihard lachen en dan naar de dokter gaan.

WZJDA je wakker werd in een wildvreemd huis?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-02-2009, 16:41
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
checken wie er woont en daar mee gaan kletsen

wat zou je doen als bleek dat je opeens in mexico was beland? (terwijl je gewoon met een studie bezig bent en niet extreem veel geld op je spaarrekening hebt enzo)
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Oud 16-02-2009, 16:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
In paniek raken en mamma bellen.

WZJDA je moeder opeens dood was?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-02-2009, 16:59
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
héél hard huilen...en iedereen steunen.

WZJDA je buurman een terrorist blijkt te zijn, maar hij niet weet dat jij dat weet.
__________________
niet alleen =)
Oud 16-02-2009, 17:42
Verwijderd
Niks. Laat hem lekker terrorist zijn, maar dan wel ver bij mij uit de buurt. Maar ja, hoe leg je hem dat uit. Niet dus.

WZJDA er duisentinflatie komt?
Oud 16-02-2009, 17:45
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
In bed blijven wachten tot iemand komt helpen om een drukinstallatie op te zetten.

WZJDA internet het niet meer doet, en je een toets moet maken op dat tijdstip via internet.
__________________
niet alleen =)
Oud 16-02-2009, 17:50
Verwijderd
Bij mijn vriend of iemand anders die toets gaan maken. Als internet overal kapot is, is het vast niet erg dat ik hem niet gemaakt heb, ben dan niet de enige.

Wzjda je iets geschreven hebt voor school en je dat opeens in een tijdschrift of krant of weetikveel (afhankelijk van wat het is) ziet staan met de naam van een ander eronder?
Oud 16-02-2009, 17:53
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Dan zou ik flippen (is dat Nederlands?) en diegene een gaan opzoeken en dwingen tot rectificatie!

Wzjda als je achtervolgd zou worden midden in de nacht, en er is niemand te bekennen?
__________________
niet alleen =)
Oud 16-02-2009, 18:31
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Keihard naar huis rennen, deur op slot doen en in bed kruipen om 'ns goed na te denken.

WZJDA je om de 5 minuten werd gebeld door 'n "onbekend nummer"?
__________________
En dat meen ik!
Oud 16-02-2009, 18:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Opnemen en in de hoorn schreeuwen dat 'ie nu verdomme maar eens op moest houden.

WZJDA datgene jou overkwam? (dat jij de beller was met een nieuw nummer en de opnemer een goeie vriend van je?)
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-02-2009, 21:13
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Heel hard lachen en hem/haar uitnodigen voor een pilsje.

WDJDA je de enige op aarde was?
__________________
niet alleen =)
Oud 16-02-2009, 21:32
Verwijderd
Eerst naar het huis van m'n buurman en al z'n spullen overhoop gooien. Daarna gauw wat survival-websites opslaan/uitprinten, alsook informatie over dieren in deze streken en hoe je je er 't beste tegen kunt verdedigen. (Want internet zal niet lang blijven bestaan, he, zo zonder elektriciteit.) Dan een beetje gaan rondrennen en inbreken in supermarkten en looten en wat al niet meer. Inbreken in 't paleis op de Dam en daar een tijdje wonen, zulk soort dingen. En zoveel mogelijk kort-houdbaar eten opeten, want dat kan al best snel niet meer. Tegelijkertijd een stash vol nuttige dingen bij elkaar zoeken, boeken over survival lezen en eventueel leren autorijden. Benzine kan ik voorlopig jatten bij tankstations, gok ik. Misschien zou ik tussendoor een beetje migreren richting het zuiden, van supermarkt naar supermarkt. Na een tijdje zou ik ergens in Italië gaan wonen en chill dingen gaan verbouwen. Dan annexeer ik een boerderij, oid. Het wordt Italië want het is daar lekker warm, relatief hoog (in tegenstelling tot hier, de dijken gaan vast na een tijdje kapot als niemand ze fixt dus ik kan niet veel langer dan een paar jaar in Nederland blijven), volgens mij heb je er niet zo veel gevaarlijke beesten, er is een klimaat dat geschikt is voor het verbouwen van spul, etc. Chill Ik zou ook cannabiszaadjes meenemen uit Nederland en Italië zit bomvol kloosters met brouwerijen dus ik kan relaxt zelf bier gaan brouwen. Het zou wel een beetje eenzaam zijn, maar goed, prima te doen verder. Ik neem wel gewoon vijftien katten.

Betast jij altijd alle groente en fruit bij de supermarkt en wil je altijd het pak melk met de beste houdbaarheidsdatum, of durf je dat allemaal niet en pak je maar snel het dichtstbijzijnde ding?
Oud 16-02-2009, 21:43
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
prima uitleg trouwens!

Ik ben van de groep die alles het verst pakt. Dus ik reik helemaal achterin voor het beste pak en knijp overal in.


Geef de routebeschrijving naar je school (enkel: links, rechts, rechtdoor en achteruit gebruiken)
__________________
niet alleen =)
Oud 17-02-2009, 00:32
Verwijderd
achteruitdraaiend rechts, rechts, rechts, rechtdoor, halfrond, rechtdoor, driekwart, rechts, rechts, links, rechts, rechts, links, rechtdoor, links, rechtdoor, rechts, links.

Stel er wordt jou aangeboden om iemand te vermoorden (een totaal onbekende voor jou), je krijgt zijn foto met de lokatie waar hij is en krijgt een pistool (al dan niet een sluipschutterspistool). Je verdient er zeg maar 100.000 euro mee. Het is een afrekening in het criminele cirquit. Wat zou je doen? Zou je het ook doen als er een hoger bedrag werd geboden?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hoe zou je reageren/wat zou je doen als? Nummer 2.
Missy
76 02-06-2009 18:18
De Kantine Hoe zou je reageren? Wat zou je doen?
Missy
97 03-12-2008 20:44
De Kantine Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..?
Missy
360 06-06-2008 01:44
Liefde & Relatie Peettante?
Soezen
27 29-05-2006 09:40
Levensbeschouwing & Filosofie Wat zou je doen als werd bewezen dat alle vormen van geloof onwaar zouden zijn?
Dawntje
120 09-01-2005 14:29
Psychologie wat zet mensen hier toe aan, en hoe zou je reageren?
Fantôme
22 03-08-2003 15:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.