Oud 14-01-2014, 23:45
Kesh_Today
Kesh_Today is offline
Hallo,

Voor een nieuw internationaal project ben ik opzoek naar mensen die auto's echt als een hobby zien en er veel over (willen) weten. Het project in het kort is dat we gaan uitzoeken wat het gemiddeld verschil van de prijs van eenzelfde auto kost in verschillende landen. Hiervoor zoeken ik mensen die een van de volgende of meerdere van de taken hieronder gaan uitvoeren:
- Researchers (zoeken naar betrouwbare prijsopgave van auto's of het zoeken naar specificaties)
- Fotografen (foto's maken van de auto of het verkrijgen van het recht om foto's (gratis) te gebruiken)
- Berekenaars (het omreken van bijvoorbeeld bedragen in $ naar €)

Je kan me dus op veel manieren verder helpen!

Het gaat om het deelnemen aan een project op vrijwillige basis. Dit houdt in dat je ermee kan stoppen wanneer je zelf wilt.

Je hoeft je nergens te melden, het maakt dus niet uit waar je woont als je maar dagelijks gebruik kan maken van een eigen e-mail.

Bij interesse kan je reageren op dit bericht of een privébericht versturen naar mij.

Laatst gewijzigd op 15-01-2014 om 19:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2014, 01:48
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Misschien kan je eerst wat meer over dat project vertellen, voordat je vraagt mensen blindelings hun e-mail te geven
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53.