Oud 11-02-2014, 18:00
JustSaying
JustSaying is offline
ik ben 17 en heb al 43 lessen achter de rug,maaaaaaar ik zuig nog steeds met autorijden.... vooral het kijken doe ik niet goed zegt mijn leeraar iemand nog tips voor mij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2014, 18:08
Verwijderd
Als je dezelfde valkuilen blijft houden kan het zijn dat je instructeur niet bij je past, wisselen kan dan helpen. Daantje heeft daar ervaring mee als ik het me goed herinner, naamzoek.

Laatst gewijzigd op 11-02-2014 om 18:14.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 18:12
Verwijderd
Zegt hij alleen wat je niet goed doet of heeft hij ook tips om het wel goed te doen?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 20:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Als je dezelfde valkuilen blijft houden kan het zijn dat je instructeur niet bij je past, wisselen kan dan helpen. Daantje heeft daar ervaring mee als ik het me goed herinner, naamzoek.
Dat klopt al ben ik pas geswitcht nadat ik heel vaak afgereden had en telkens zakte. Ik zag er heel erg tegenop om van rijschool te switchen want hoe zoek je een rijsschool die dan wel bij je past? Uiteindelijk ben ik bij toeval bij een andere rijschool terecht gekomen en heb ik daar eerst een soort second opinion les genomen om te kijken wat ze daar van mijn rijden vonden, of ze dezelfde punten noemden als mijn eigen instructrice. Dat vond ik wel heel verhelderend dus dat zou ik je zeker aanraden. Wat mij ook erg goed gedaan heeft is om in een andere omgeving te gaan rijden. Ik heb eerst heel lang in Rotterdam rijles gehad maar mij hielp het om in een rustigere omgeving te gaan lessen en daar af te rijden (Rijswijk/Delft). Ik wist dat ik het rijden toch wel kon maar het was bij mij ook puur het examen wat niet lukte. Het hielp mij heel erg om trucjes aan te leren in het rijden omdat ik ook heel erg onzeker was. Ik heb uiteindelijk ook een RIS (rijden in stappen) boek te leen gehad van mijn instructeur, daar stonden ook nog wel nuttige tips in en ik denk achteraf dat mijn tweede instructeur ook gewoon beter bij me paste dan mijn eerste instructrice.

Andere rijschool zou ik je dus zeker aanraden maar voor je definitief overstapt zou ik je aanraden een second opinion te nemen bij een andere rijschool, eventueel in een andere omgeving/andere examenlocatie als dat voor jou een optie is. Bespreek ook met je instructeur dat je het gevoel hebt dat je niet vooruit komt en dat je overweegt om een second opinion te nemen, wellicht kan het bij een andere instructeur van dezelfde rijschool. Laat je ook niet opjagen door het aantal lessen dat je gehad hebt. In de Randstad is het gemiddelde 42 lessen wat dus ook betekent dat de helft minder en de helft meer lessen nodig heeft. Sommige mensen leren het nou eenmaal niet zo snel. Dan is het jammer dat het allemaal zoveel geld kost maar uiteindelijk lukt het meestal wel en dat is het belangrijkste. Succes!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Pijpen onder druk.
Alpaca
137 17-01-2020 18:07
Verkeer & Vervoer [nieuw] Rijles en rijbewijs topic #12
)Vampje(
500 27-11-2007 01:10
Films, TV & Radio het grote DVD/VIDEO verhuur topic
Buzzzfuzzz.vs
3 18-11-2003 12:33
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.