Oud 09-03-2019, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel weer klaar met dat werken op zaterdag.
Hoe gaat 't met m'n geld?
Advertentie
Oud 09-03-2019, 12:09
Verwijderd
Erg goed, rendement vorig jaar was ruk maar dit jaar eerste twee maanden alweer boven de 5%. Benieuwd of we dat vol kunnen houden
Oud 09-03-2019, 12:17
Verwijderd
Had dat niet ook te maken met administratieve ingrepen en weer veranderende rekenregels? Staat me vaag iets van bij.

5% zou mooi zijn, als dat eens 2 jaar volgehouden wordt, dan ga ik er ooit misschien netto iets op vooruit, want van de 6% salarisverhoging die ik gehad heb is zo'n 140% naar m'n premie gegaan en ik hou netto nog steeds minder over dan 5 jaar geleden
Oud 09-03-2019, 12:18
Verwijderd
En graag blijven inzetten op wapens, fossiele brandstoffen, delving van zeldzame aardmetalen enzo.
Oud 09-03-2019, 17:44
Verwijderd
Collega's die denken dat we allemaal geïnteresseerd zijn in hun nieuwe kruipende soa en foto's hiervan in de groepsapp gooien.
Oud 09-03-2019, 17:45
Verwijderd
Snap eens door
Oud 09-03-2019, 17:52
Verwijderd
Haha nee, heb hem meteen van mijn telefoon gegooid
Oud 09-03-2019, 22:37
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Autobudget viel eigenlijk erg tegen, 550 was gezegd en ik dacht: ow, exclusief btw en verzekeringen valt dat mooi mee.

Is't incl btw en verzekeringen.


Gelukkig krijg ik korting op leasingprijs van de wagen die ik wil als ik een milieuvriendelijke kies en valt er net één wagen die me aanstaat onder die voorwaarden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 09-03-2019, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Haha nee, heb hem meteen van mijn telefoon gegooid
Snap ik best. Ik moet nog naar snap kijken, ook al een week niet gedaan
Oud 09-03-2019, 22:57
Verwijderd
Geeft niks!
Oud 10-03-2019, 22:49
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Als iemand nog een waarnemend huisarts weet voor 17 juni - 8 oktober 2/3 dagen in de week hoor ik het graag. Het is echt dramatisch moeilijk om iemand te vinden die meer wil doen dan ‘enkele losse dagen’.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 10-03-2019, 23:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-03-2019, 07:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Als iemand nog een waarnemend huisarts weet voor 17 juni - 8 oktober 2/3 dagen in de week hoor ik het graag. Het is echt dramatisch moeilijk om iemand te vinden die meer wil doen dan ‘enkele losse dagen’.
Partner van een vriend is waarnemend huisarts. Denk dat het voor hem te ver weg is maar ik zal eens vragen of hij iemand weet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-03-2019, 20:44
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Dat is het ook als mijn baas op kantoor is. Hij heeft van elke notificatie of bericht op zijn telefoon, zijn laptop én zijn PC (en ja, die gebruikt hij gelijktijdig) het geluid aanstaan. De hele dag door bliepjes, tingeltjes en ringeltjes.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 11-03-2019, 22:06
Verwijderd
Ik heb dus per 25 maart een baan en omg het is nu dus al zo enorm veel beter dan waar ik vandaan kom.
Oud 11-03-2019, 22:07
Verwijderd
Jaaaaaa, eindelijk weer Caro-verhalen
Oud 11-03-2019, 22:08
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
War fijn
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 11-03-2019, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaaa, eindelijk weer Caro-verhalen
Omg ik heb eem eigen categorie
Citaat:
War fijn
Jaaaaaa
Oud 11-03-2019, 22:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gefeliciteerd!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-03-2019, 22:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat fijn!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-03-2019, 22:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb dus per 25 maart een baan en omg het is nu dus al zo enorm veel beter dan waar ik vandaan kom.
Gefeliciteerd!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-03-2019, 23:18
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Gefeliciteerd Caro!
Oud 12-03-2019, 08:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dat is het ook als mijn baas op kantoor is. Hij heeft van elke notificatie of bericht op zijn telefoon, zijn laptop én zijn PC (en ja, die gebruikt hij gelijktijdig) het geluid aanstaan. De hele dag door bliepjes, tingeltjes en ringeltjes.
Ik heb ook 2 van die mensen op mijn afdeling zitten ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-03-2019, 08:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik heb dus per 25 maart een baan en omg het is nu dus al zo enorm veel beter dan waar ik vandaan kom.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-03-2019, 10:53
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Enilorac, welk werk ga je doen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 12-03-2019, 14:44
Verwijderd
Dank allemaal!

Ik ben verpleegkundige en ga werken op een groep meervoudig beperkten. Op welke groep is nog de vraag, want er kwamen in eerste instantie twee groepen ter sprake. Ik zou beter in het team passen van groep x, omdat ze daar een verpleegkundige nodig hebben én iemand die van aanpakken weet en niet op haar mondje gevallen is. Team is nog in ontwikkeling en ik zou daar goed in passen. Daar een avond mee gelopen en een goede indruk gekregen, dus ja gezegd - al zijn het cliënten van hoger niveau dan ik gewend ben en wat ik écht heel erg leuk vindt. Maar er liggen uitdagingen op een ander vlak en dat is toch ook tof. Prima, zo gezegd zo gedaan. Word ik gisteren gebeld door de teamleider (hoera, een zorginstelling met een daadwerkelijke teamleider ) - ze had begrepen dat de cliëntgroep van groep Y beter bij mij zou passen, want laag niveau, complex gedrag etc. Of dat klopte. Op groep y begint namelijk ook een pb'er die weinig tot geen ervaring heeft en misschien wel zou willen ruilen. En ze willen graag mensen op lange termijn gelukkig maken en in het team houden, dus misschien is een ruil een optie. Maar dan moest ze wel weten of ik dat zie zitten.
Ik sloeg stijl achterover. Ik ben dus twee jaar lang enorm aan het vechten geweest met onze achterlijke coach die continu schermde met "ik ben geen teamleider," maar ook werkelijk niets deed, ook niet als er concrete vragen werden gesteld - en nu heb ik dus gewoon een teamleider die betrokken is en vragen stelt en zoekt naar wat het beste past. Man man man, ik ben zo benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Als het werkelijk zo goed is als het lijkt, dan ga ik daar NOOIT meer weg.

En ja, ik weet dat het nooit zo goed is als het lijkt, maar och. Laat me maar gewoon even een dansje doen en gelukkig zijn.
Oud 12-03-2019, 14:47
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
dat is te mooi om waar te zijn, gauw wegrennen, it's a trap


nee fijn hoor
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 12-03-2019, 14:48
Verwijderd
Lees die laatste zin HPPA. BEN JE DOM OF ZO.
Oud 12-03-2019, 14:49
Verwijderd
je zou goed passen tussen mijn cliënten. Ben je continent? Welke maat incomateriaal heb je nodig? Kun je zelfstandig lopen? Wat vind je leuk om als dagbesteding te doen? Ben je snel overprikkeld? Kan ik vast het een en ander regelen.
Oud 12-03-2019, 14:49
Verwijderd
grapjekusje.
Oud 12-03-2019, 14:52
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
je zou goed passen tussen mijn cliënten. Ben je continent? Welke maat incomateriaal heb je nodig? Kun je zelfstandig lopen? Wat vind je leuk om als dagbesteding te doen? Ben je snel overprikkeld? Kan ik vast het een en ander regelen.
continent
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 12-03-2019, 14:53
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Lees die laatste zin HPPA. BEN JE DOM OF ZO.
zouden jouw cliënten zichzelf als dom omschrijven?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 12-03-2019, 14:59
Verwijderd
Mijn cliënten kunnen zichzelf niet omschrijven.
Oud 12-03-2019, 15:02
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Klinkt goed zeg! Wat fijn
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 12-03-2019, 15:45
Verwijderd
Mag je je ook inschrijven voor de dagbesteding zonder incontinentieluier? Lijkt me best leuk, schilderen of kleien of wandelen of zo


Maar serieus: hartstikke fijn! Natuurlijk zijn er shitty dagen maar als jij er energie van krijgt is dat al het halve werk
Oud 12-03-2019, 16:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Klinkt goed, Caro Mijn zus is een tijdje geleden ook ergens anders gaan werken (ze is verzorgende ig op een pgafdeling in een verzorgingshuis). Van een instelling waar niets ooit goed geregeld was en ze regelmatig als enige gediplomeerde op een afdeling met 15 bewoners stond voor de adl naar een huis waar ze de tijd heeft om samen met de andere verzorgenden een boterham met de bewoners mee kunnen eten tijdens het ontbijt. Echt zo'n groot verschil in manier van werken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-03-2019, 16:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nice, Caro! Zo fijn dat er eindelijk iemand is die kijkt naar wat er het beste is voor de werknemers. <3

ot: I'm heb het nogal gehad met m'n werk. Het werk zelf kan ik opzich met 2 vingers in m'n neus, maar ik wil graag meer werken dan m'n 10 lullige contract-uren. Heb het al vaker aangekaart dat ik meer wil werken, maar natuurlijk nemen ze liever een jong studentje aan voor 30+ uur in de week, want dat is lekker goedkoop. Ik kan zo m'n huur niet betalen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-03-2019, 16:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wat kut HO! Is er geen optie om er iets bij te gaan doen of om bij een andere concern te gaan werken? Bij de Jumbo hadden we bijv. altijd ruimschoots 30-ers voor overdag. Gewoon van 7/8-16, om daarna plaats te maken voor alles wat cheap is. Misschien zou zoiets een optie zijn?
Oud 12-03-2019, 17:35
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ooh fijn caroooo!
Soms zijn dingen te mooi on waar te zijn, dat dacht ik bij mijn nieuwe baan ook maar ondanks dat er uiteraard ook issues en dingen zijn ben ik vooralsnog niet van plan dit bedrijf in Mn tijd in Denemarken ooit te verlaten een fijne teamleider/manager helpt zo eindeloos veel daarin.


Ik loop er momenteel overigens wel echt een beetje tegenaan dat we met zn 16-en een kantoor delen wat echt maximaal voor 10 mensen geschikt is. Wat een kakafonie van veel te veel geluid in verschillende talen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-03-2019, 17:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wat kut HO! Is er geen optie om er iets bij te gaan doen of om bij een andere concern te gaan werken? Bij de Jumbo hadden we bijv. altijd ruimschoots 30-ers voor overdag. Gewoon van 7/8-16, om daarna plaats te maken voor alles wat cheap is. Misschien zou zoiets een optie zijn?
Ik ben ook opzoek naar iets voor erbij, maar tot nu toe vind ik alleen maar dingen voor weinig uren en/of voor jonkies.
Een 30+er zonder diploma's zijn is niet chill.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-03-2019, 17:58
Verwijderd
HO, die vriendin van me die ook bij SB werkte achter security op Schiphol jaaaaren geleden, die is na Starbucks van horeca naar horecabaan gegaan en het beviel allemaal wel maar ze wilde er niet oud mee worden, zelfde als jij wel hersens maar geen opleiding afgemaakt. En die is een of ander traject ingegaan om te kijken wat wél bij haar past en werkt nu op de supportafdeling van Netflix, 1e lijns. Goed salaris, goede voorwaarden, chill werk, doorgroeimogelijkheden.

Misschien is zo'n carrièreoriëntatie is voor jou?
Oud 12-03-2019, 18:09
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wat deadlock zegt. En de banenmarkt doet t vrij goed natuurlijk en medewerkers worden schaarser momenteel. Zonder diploma maar een een brein zoals jij kan er echt zoveel meer dan een jaar of wat geleden.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-03-2019, 18:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Watvoor traject is dat dan? Ik heb gewoon het idee dat ze mij nergens zouden aannemen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-03-2019, 18:25
Verwijderd
Ik stuur je een PM!
Oud 14-03-2019, 20:13
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vanmorgen opleiding van AIG kunnen volgen, luisteren naar 'n wereldwijde expert Kidnap&Ransom negotiations and risk & crisis management is echt wel .
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 14-03-2019, 21:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wil zo graag meer werken maar mijn lijf trekt het gewoon nog niet werk nu halve dagen en ben het zat. Op mijn werk kom ik tijd tekort en thuis verveel ik me.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-03-2019, 23:17
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb gister 3 bijbaantjes opgezegd .
Oud 15-03-2019, 08:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb gister 3 bijbaantjes opgezegd .
Ik ben trots op je oprecht, ik denk dat je een goede keuze maakt door meer tijd voor jezelf vrij te maken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-03-2019, 11:53
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb ineens ipv 2 uur te weinig tijd in een werkdag ineens 8 uur te weinig. Pfroei. Dat wil wel zeggen dat de tijd vliegt want tis alweer vrijdag maar pfffrrroeeeeii.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 15-03-2019, 15:18
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Deze week eindgesprek gehad op de vorige afdeling. Ongeveer tien keer te horen gekregen dat als ik een fellowship ambieer ik méér dan welkom ben ik acht de kans best wel klein dat ik dat wil maar toch goed om te horen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.