Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2002, 21:17
leintjuh
leintjuh is offline
Heej

Ik heb een hele boel dingen mee gemakat in dit huis in een korte periode. Ouders gingen scheiden en mijn pa drink toen erg veel. Mijn ma was al het huis uit en hij schreeude als een gek en gooide veel dingen stuk. Hij stond op een avond met een stoelppot tegenover me en wou me slaan ik zei slaan me dan maar was totaal niet bang. Nu is alles voorbij mijn pa is weg en wilt geen contact meer met me zei ie wel heeft me een paar x gebeld en geprobeerd contact te zoeken met me maar dat wou ik niet. Ik heb een andere baan genomen o.a. omdat ik bang was dat ie me daar kwam opzoeken. De eerste avond dat ik bij me andere baan werkte kwma ik hem tegen. het was heel vreemd
maar hij deed wel normaal.
maar goed.. als ik nu alleen thuis ben dan ben ik heel verdrietig en durf niet naar bed terwijl ik wel heeel moe ben. ik heb geen zin om met iemand te gaan kletsen want dat kan ik niet ik heb dit ook niet aan iemand die ik echt ken verteld, omdat ik het gewoon niet uit me mond krijg. hiervoor was et wel wat erger. toen kon ik helemaal niet slapen en alleen maar huilen.
ik heb ook een andere slaap kamer genomen maar dat hielp ook niks. weet iemand wat ik kan doen xxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2002, 21:23
Marc S
Marc S is offline
Mjah, op het moment dat ik mezelf ergens niet op mijn gemak voel, is het ook afgelopen met mijn nachtrust. Als ik met vakantie ga bijvoorbeeld, slaap ik de eerste dagen nauwelijks :/

Ben je bang dat hij misschien elk moment weer voor je staat?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat moet ik doen?
Skilly
9 08-07-2008 13:26
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #42
WolterB
500 05-09-2006 18:16
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Psychologie Lucht je hart topic #9.
Quiana
500 07-08-2004 12:56
Seksualiteit wat meisjes doen als ze alleen thuis zijn...
zon@je
58 01-08-2003 18:45
Liefde & Relatie Wat moet ik hier mee aan..?
Miss*Pain
5 08-01-2003 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.