Oud 17-06-2002, 16:28
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Ja, ik ben weer klassiekers aan het spelen. Maar ik heb twee (2) probleempjes, of eerder --> vraagjes.

Wat doet de Ability "boost"? En werkt ie?
En ik had er nog 1 maar die ben ik vergeten. Kom ik misschien later nog ik terug ;-)

Groetjes en alvast bedankt.

Stinger
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2002, 17:21
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Boost: Als je de ability BOOST een Eidolon leert, dan kan je de kracht vergroten door tijdens een summon SELECT ingedrukt te hoeden, en als een bezetene op square toets te raggen, als dr geen rood kruis door et handje staat.
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:22
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:
Boost: Als je de ability BOOST een Eidolon leert, dan kan je de kracht vergroten door tijdens een summon SELECT ingedrukt te hoeden, en als een bezetene op square toets te raggen, als dr geen rood kruis door et handje staat.
Eidolon??? die dingen heten toch guardian forces
Maargoed wat D@mien zegt is iid juist, maar, als je de boost vaak gebruikt bij een GF dan word de "boost tijd" ( tijd waarin je kan boosten) wel korter; dan verschijnt er vaker een kruis door het handje, het handje verdwijnt sneller, en je GF word minder krachtig. Tip: gebruik de boost alleen als je hem echt nodig hebt, bijvoorbeeld bij bazen. Bij gewone random battles red jehet makkelijk zonder boost. De uitleg is niet helemaal helder maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel. En anders kom je er wel achter als je vaak boost.

Lau
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:28
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Boost is een van de minpuntjes vind ik aan FF8.

Ik haat het als ik 'zo snel mogelijk' op een bepaalde knop moet drukken.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:19
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Euhmm.

Jullie hebben het toch wel over de PC versie?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 22:22
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Euhmm.

Jullie hebben het toch wel over de PC versie?
nee, maar et princiepe blijft etzelfde...waaschijnlijk staat innet boekkiewelke knoppen je moet hebben...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 08:18
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
D@mien schreef:


nee, maar et princiepe blijft etzelfde...waaschijnlijk staat innet boekkiewelke knoppen je moet hebben...
Bij PC is het default 'D' als ik het me goed herinner.

Maar de 'Boost' functionaliteit staat/stond nergens beschreven in het spel, of de handleiding. Ik heb het IDD nooit kunnen vinden, en kwam er achter door op internet te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 09:50
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Marcade schreef:


Bij PC is het default 'D' als ik het me goed herinner.

Maar de 'Boost' functionaliteit staat/stond nergens beschreven in het spel, of de handleiding. Ik heb het IDD nooit kunnen vinden, en kwam er achter door op internet te zoeken.
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 11:45
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Oke bedankt.

Nu die andere vraag: Als je Odin hebt dan gaat deze dus dood bij Seifer.
Hij komt dan terug en dood Seifer blablabla.
Maar als hij dan weer eens een keer komt, Dan doet hij maar 1 damge bij de tegenstanders. Moe ik nou iets doen of moet Odin gewoon inkomen? (Zijn aanval heet dan by the way "Excalipoor")

Alvast bedankt maar weer.

Stinger
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 13:04
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Oke bedankt.

Nu die andere vraag: Als je Odin hebt dan gaat deze dus dood bij Seifer.
Hij komt dan terug en dood Seifer blablabla.
Maar als hij dan weer eens een keer komt, Dan doet hij maar 1 damge bij de tegenstanders. Moe ik nou iets doen of moet Odin gewoon inkomen? (Zijn aanval heet dan by the way "Excalipoor")

Alvast bedankt maar weer.

Stinger
volgens mij verschilt die aanval die Odin doet per keer dat 'ie binnen komt vallen...

naja, je kan nix doen om hem extra te laten komen, denk ik.....

hij doet ook wel es wat andere aanvallen dan die excalipoor, gelukkig
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 20:31
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
hm. ja tuurlijk
maar hij is nou al iets van vijf keer gekomen en elke keer deed hij excalipoor en deed hij maar een (1) damage.
Dan had ik hem toch liever in z'n oude versie
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 21:22
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
hm. ja tuurlijk
maar hij is nou al iets van vijf keer gekomen en elke keer deed hij excalipoor en deed hij maar een (1) damage.
Dan had ik hem toch liever in z'n oude versie
jah, maar die is een beetjhe lastig terug te krijgen, he

bij mij deed 'ie steeds andere aanvallen, vaak een excalibur i.p.v. een excalipoor...

heb ik trouwens nog een vet melige fanfic over gelezen: The 4 Swords of Gilgamesh

het is dat dit forum enkel voor games is, anders had ik hem nu wel effies geplaatst
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 22:00
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Als je Odin hebt dan gaat deze dus dood bij Seifer.
Hij komt dan terug en dood Seifer blablabla.
Maar als hij dan weer eens een keer komt, Dan doet hij maar 1 damge bij de tegenstanders. Moe ik nou iets doen of moet Odin gewoon inkomen? (Zijn aanval heet dan by the way "Excalipoor")
Odin gaat idd dood bij Seifer..hij komt niet meer terug..als je oplet, dan zie je zn Zantetsuken(zwaard) wegvliegen en een hand vangtem op vanuit de wolken. Als je em ziet, dan blijkt dus dat et Odin niet is, maar Gilgamesh. Gilgamesh heeft 4 zwaarden:
Zantetsuken (= vijand dood bij rake klap)
Excalibur (=veel damage)
Excalipur (= 1 damage)
Masamune (veel damage)

zwaar offtopic, ik weetet..maar een beetje inside info is ook wel leuk..
*is trouwes wel geintereseerd in die site van Rufus Lee...*
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 11:41
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
D@mien schreef:


Odin gaat idd dood bij Seifer..hij komt niet meer terug..als je oplet, dan zie je zn Zantetsuken(zwaard) wegvliegen en een hand vangtem op vanuit de wolken. Als je em ziet, dan blijkt dus dat et Odin niet is, maar Gilgamesh. Gilgamesh heeft 4 zwaarden:
Zantetsuken (= vijand dood bij rake klap)
Excalibur (=veel damage)
Excalipur (= 1 damage)
Masamune (veel damage)

zwaar offtopic, ik weetet..maar een beetje inside info is ook wel leuk..
*is trouwes wel geintereseerd in die site van Rufus Lee...*
ik kan anders ook wel alle text uit die fanfic kopiëren en hier dan in een berichtje posten...

jah, dat doe ik wel effies
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 15:56
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
here it is

The 4 Swords of Gilgamesh

Setting: Lunatic Pandora

Squall: Are you still going on with this Knight thing?
Seifer: The Knight has retired. You can call me a new Revolutionary.
Squall, Rinoa, and Quistis fight Seifer. Odin comes in. He goes to attack Seifer, but Seifer sticks out his gunblade and Odin splits in half. His sword disappears into the sky.
Squall: Odin!
Seifer: Come on Squall! Let me add another scar for you!
After intensive battle, a red-robed figure comes in with 6 arms.
Gilgamesh: You gave me the 4th one. Was it you?
Gilgamesh grabs out Excalibur. He's ready to swing until...
Arthur: HALT!
Gilgamesh: Huh?
Arthur: I am Arthur. King of the Britains. I believe that's Excalibur you are holding.
Gilgamesh: Yes.
Arthur: So YOU were the one who stole it!
Gilgamesh: Stole it?
Arthur: You ran off with my sword! I am the only one to hold Excalibur!
Gilgamesh: You must be mistaken. This is my sword.
Arthur: I ORDER YOU TO GIVE BACK EXCALIBUR!
Gilgamesh: No.
Arthur: So be it!
Arthur finds a rock, throws it at Gilgamesh's hand, and Excalibur falls to the ground.
Arthur: Excalibur!
Arthur grabs it.
Gilgamesh: So what if I lost Excalibur. I shall bring out my Massamune...
Sephiroth: HOLD IT! I can't kill any people without that sword. You stole it!
Gilgamesh: What are you talking about?
Sephiroth: I saw you leave Nibelheim with my sword. GIVE IT BACK BEFORE YOU GET CRUSHED BY A BIG ROCK!
Gilgamesh: No.
Sephiroth grabs the Black Materia and summons Meteor on Gilgamesh. Sephiroth grabs his sword.
Gilgamesh: I swear! I didn't steal them!
Sephiroth: You stole our swords because your Excalipoor sucks! It does 1 HP of damage! You just want decent swords! GET YOUR OWN!
Gilgamesh: Bah humbug! I still have Odin's sword! HA HA HA HA HA HA HA!
Odin: I'll take that!
Gilgamesh: Wait! You're DEAD!
Odin: I am not of this world.
Sephiroth: He's from my world!
Odin: The Odin from your world stole MY sword!
Seifer: What the heck are they talking about?
Quistis: Who knows.
Rinoa: You wanna have ice cream?
Squall: YEAH!
Quistis: YEAH!
Seifer: Wait. I still have to put you in Adel!
Suqall: I want sprinkles!
Seifer: OK OK! We'll put Rinoa in Adel, then have ice cream with sprinkles.
Rinoa: OK!
Squall: Fine by me!
Quistis: Oh no, not sprinkles.
Seifer: ALRIGHT! Without sprinkles, let's just take Rinoa!
Rinoa, Quistis, Seifer, and Squall: RIGHT!
Seifer grabs Rinoa and runs to Adel. Squall, Quistis, and Irvine follow.
Sephiroth: DON'T STEAL ANYMORE SWORDS! If you want to steal anyone's, go steal Cloud's!
Cloud: Ultima Weapon from this world stole my Ultima Weapon!
Sephiroth: He did?
Cloud: I bet he stole it and gave it to him!
Arthur: Let's get him!
Arthur, Sephiroth, and Cloud chase Gilgamesh all around the Lunatic Pandora.

Setting: Dairy Queen

Quistis: I SAID NO SPRINKLES!
Seifer: Sorry, Squall threatened to kill me if I didn't get any sprinkles.
Quistis: If I found 1 more sprinkle, I WILL HAVE YOUR HEAD SEIFER ALMASY!
Irvine: Chill out.
Squall: Yum! Sprinkles! AW MAN! Thses are chocolate sprinkles! I wanted RAINBOW sprinkles!
Quistis: Alright! Let's kill em'!
Seifer, Quistis, and Squall run in and kill everyone. Irvine just shakes his head. Selphie runs to Irvine.
Selphie: Hey Irvine.
Irvine: Oh, hi Selphie.
Selphie: Whaccha doin?
Irvine: Nothing much. Seifer, Squall, and Quistis ran into the building to kill everyone.
Sephie: Oh. Let me guess. Quistis got sprinkles, Squall got the wrong type of sprinkles, and Seifer just got threatened and yelled at.
Irvine: Yep.
They hear a scream.
Irvine: A damsel in distress!
Selphie: Irvine! Wait!
Irvine runs to the scream. He stops and sees something ahead of him.
Selphie: That's your damsel?
Selphie begins to giggle as she sees Gilgamesh running from Sephiroth, ready to slice him up.
Gilamesh(Screaming like a little girl): AAAAAAHHHHHHH!! Leave me alone! AAAAAAAHHHHHHHH!!!
Sephiroth: I'm not going to quit until you die! This is what you get for stealing my precious Massamune!
Gilgamesh: AAAAAAAHHHHHHHHH! STOP! AAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!
Selphie is on the ground, laughing her puny little butt off. Irvine glares at her and leaves. Quistis, Seifer, and Squall come back covered in red stuff.
Quistis: Hi Irvine.
Seifer: You missed all the fun! I sliced up the ice cream machine!
Squall: I killed the bananas!
Quistis: Leaving me with the toppings!
Irvine: I thought you went to kill everyone. And is that blood on you?
Quistis: No. Nobody was there. It's run by machines now. The red stuff is that one red topping that hardens. Squall is literally covered in it, right Squall? Squall?
Quistis turns to see Squall encased in the red topping shell thingy hardened.
Seifer: AH HA HA HA HA HA HA! He's like a Christmas ornament!
Irvine: Should we get him out?
Seifer: We'll let Chicken-wuss eat it.
Zell comes running in.
Zell: I HEARD THAT!! Hey. A Squall candy thingy!
Seifer: Do what you want to it. I'm outta here.
Seifer, Irviine, and Quistis leave. Zell eats up everything.
Zell: WHOA! Squall WAS inside it! Sweet! I should try to eat Seifer in a chocolate covering.
Squall: That was disgusting. You bit off a part of my arm!
Zell: I did?
Gilgamesh runs in.
Gilgamesh: HELP ME! THAT MAN IN THE BLACK CAPE IS TRYING TO KILL ME!!!!!!!!
Sephiroth: QAh-HA!
Gilgamesh: AAAAAAAHHHHHHHH!
Gilgamesh runs away, Sephiroth following him.
Squall: What's the point of this?
Zell: Who knows.
Squall: Hmmm...let's go tar-and-feather Seifer.
Zell: OK!
Squall and Zell leave.

TO BE CONTINUED...
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 15:21
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Masamune?

Die zat toch bij Chrono Trigger van de SNES?
Cool!
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 20:22
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Masamune?

Die zat toch bij Chrono Trigger van de SNES?
Cool!
Bij Chrono Trigger, maar voor mij issie nog het meest bekend als het zwaard van Sephiroth, waarmee 'ie zo veel misdaden heeft begaan (Aeris, snif snif )
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 23:06
Verwijderd
Masamune komt in veel FF-delen voor. Net als Excalibur
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-06-2002, 13:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Marcade schreef:


Bij PC is het default 'D' als ik het me goed herinner.

Maar de 'Boost' functionaliteit staat/stond nergens beschreven in het spel, of de handleiding. Ik heb het IDD nooit kunnen vinden, en kwam er achter door op internet te zoeken.
staat gewoon in het menu ergens bij tutorials, durf ik mn noten om te verwedden (tenminste, bij de psx versie)

masamune komt in practisch elke FF voor
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 20:38
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
nu wil ik wel meer fanfics plaatsen, maar als ik mijn Rufus Shinra Shows zou willen plaatsen, da's een beetje te veel werk, dan moeten jullie ook zo veel lezen

mjah, ik laat de Rufus Shinra Shows dan maar zitten
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 15:27
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Ik ben nu dus volgens mij op het einde van het spel, maar ik kan Ultimecia niet verslaan.
Je hebt eerst de 1e Ultimecia --> Verslagen.
Dan die ene GF --> Verslagen.
Dan de junction van die 2 --> Verslagen.
Maar dan komt nog een ultimecia, maar die doet een aanval zodat je nog maar 1 hp heb. Wat doe je ertegen??
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 15:45
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
oh ja,

nog 1 vraag--> Als je eenmaal bij ultimecia's kasteel bent, kan je niet meer terug toch? Of kom je op een andere manier nog ik de World-Map?
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 16:28
Verwijderd
Na de attack van Ultimecia waarbij je nog 1 HP over hebt moet je volgens mij een megalixir gebruiken waardoor iedereen weer volle health krijgt...Of probeer in te schatten wanneer ze die attack gebruikt en ga vast klaar staan met Cure-magic.

En je kan wel terug als je eenmaal in het kasteel zit..Daar waar die portals staan (ben het al bijna vergeten, dus weet niet meer waar precies) kan nog een extra portal verschijnen die je terugbrengt naar de worldmap.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 17:15
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
gebruik bij ultimecia de command 'recover' van Leviathan. geen gezanik met hoeveelheden items ofsow...gewoon een full cure zonder gezeik.
En bij die attack (Hell's Judgement) moet je gewoon ASAP healen...

[EDIT] oja...om dr te verslaan, gebruik dan gewoon Zell z'n Armageddon Fist... met een beetje mazzel is ze dan ik 1 beurt dood[/EDIT]
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006

Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 17:36.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 11:22
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
D@mien schreef:
gebruik bij ultimecia de command 'recover' van Leviathan. geen gezanik met hoeveelheden items ofsow...gewoon een full cure zonder gezeik.
En bij die attack (Hell's Judgement) moet je gewoon ASAP healen...

[EDIT] oja...om dr te verslaan, gebruik dan gewoon Zell z'n Armageddon Fist... met een beetje mazzel is ze dan ik 1 beurt dood[/EDIT]
en anders steeds op Squall een aura casten, en hopen dat die gast een Lionheart doet na z'n Renzokuken
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2002, 16:25
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Ja ja.

Hoe krijg je die Lionheart en die Armegeddon fist ???????

Ik ben trouwens wel weer op de worldmap. Maar kan niet in steden komen ivm krachtvelden die eromheen liggen. Je kan wel naar OCean Lab gaan.
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 00:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
www.gamefaqs.com

daar staan alle gameguides en walktroughs die je nodig hebt, zodat je zelf de meest poepige item kan vinden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 20:14
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Ja ja.

Hoe krijg je die Lionheart en die Armegeddon fist ???????

Ik ben trouwens wel weer op de worldmap. Maar kan niet in steden komen ivm krachtvelden die eromheen liggen. Je kan wel naar OCean Lab gaan.
die Lionheart kon je ook al krijgen voor je in de Lunatic Pandora ging.....

Je moet gewoon Squall's wapen ombouwen tot de Lionheart, en dan krijg je die erbij als Limit Break....

Het is enkel lastig om de Malboro Tentacles te krijgen die je ervoor nodig hebt
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 21:22
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Hm, ja ja.

Maar ik kan nu geen enkele stad meer in omdat er allerlei krachtvelden omheen zitten. En 'call shop' van Tonberry werkt ook niet. HELP!
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 20:44
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
OK, wapens kan ik laten remoddelen met dank aan Doomtrain, maar waar kan je Dragon Fangs van krijgen?
Ik kan wel:
Inferno Fangs, Red Fangs, Dragon Skin en Dragon Fins krijgen. Maar geen Dragon Fang. Als iemand hier een goeie site van weet. Laat ie die dan ff posten.
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 01:38
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Uitleg Armageddon Fist:
Deze move is zonder twijel de sterkste uit het spel, en je kan em al uitvoeren als je voor de eerste keet een limit break heb met Zell.
Et is geen officiele combo ofsow, maar et is veel effectiever dan welke combo dan ook.
En een aantal FF-junkies oid hebben et omgedoopt tot de Armageddon Fist. (wat ik erg toepasselijk vind)

Je limit break van Zell heeft vanaf et begin al de benodigde combo's.
Het is erg simpel uit te voeren.
Zell's Limit Break begint met '¡ú ¡û' dat is gloofik Booya.
Als je die gedaan heb, dan kan je 'O X' doen. Deze Heet Punch Rush.

De kracht in de combo zit em in de snelheid van het intoetsen.
je krijgt gemiddeld zo'n 3-5 seconden voor de gehele Break(uitschieters tot 10 sec.), dus met wat oefening kan dit h¨¦¨¦l snel gaan. Elke 0.2 sec. een combo is makkelijk te halen, waardor et neerkomt op (uitgaande van 5 seconden en 9999 per slag) 9999*5=49995 per seconde, dus 49995*5=249975 damage in 5 seconden! Heb je dus uitschieters tot 10 seconden, dan wordt et leuk: 9999*5=49995 per seconde...49995*10=499950 damage in 1 Limit Break!!
Gooi na de Armageddon Fist dr ff Lionheart overheen (of doe em nog es met Zell) en Ultimecia kan inpakken. (dr max. HP is gloofik 600000...

Zelfs Omega Weapon is met wat mazzel binnen de 3 beurten dood. Je kans is iig vele malen groter om te winnen, zelfs al heb je maar 3 seconden...dan is de damage nogsteeds groter dan welke combo Zell ook kan uitvoeren..
Als Omega in zn eerste beurt al Terra Break cast kan zelfs de Armageddon Fist nix doen, maar das logisch....
(Omega Weapon is zelfs in 1 beurt al te killen...gebruik gewoon Selphie dr ultimate Limit Break genaamd THE END...deze killed ALLE vijanden..dus ook bazen...et duurt alleen wel erg lang voordat je die break krijgt met dr slots...das et nadeel...in die tijd ben je vaak al geslacht..tenzij je holy war gebruikt..)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 14:13
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Ja, heel leuk en aardig, maar dat vroeg ik dus NIET!
Ik vroeg hoe je een die Dragon Fangs komt.
Als iemand hier WEL een goed antwoord op weet.
Post dat hier dan ff.
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Ja, heel leuk en aardig, maar dat vroeg ik dus NIET!
Ik vroeg hoe je een die Dragon Fangs komt.
Als iemand hier WEL een goed antwoord op weet.
Post dat hier dan ff.
Die krijg je door draken te doden ( je kan ze dacht ik gebruiken om wapens te upgraden en om bepaalde GF's compatibilati te uppen. Je moet alleen wel weten waar ze te vinden, wat ik niet uit m'n hoofd weet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 20:00
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Ja ja.

Hoe krijg je die Lionheart en die Armegeddon fist ???????

Ik ben trouwens wel weer op de worldmap. Maar kan niet in steden komen ivm krachtvelden die eromheen liggen. Je kan wel naar OCean Lab gaan.
Jij vroeg dit niet??
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 10:42
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Ow, sorry dan.
Maar de vraag blijft --> Ik moet dus draken doden. DUH! Maar het schijnt een blauwe draak te zijn en die vind ik nergens. Als iemand mij kan zeggen waar die draak zit en misschien welke, dan graag!

BTW --> Sorry Damien.

Stinger

PS, Waar zit die Omega Weapon, Ultima Weapon heb ik al dood, was koekie.
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 08:39
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Niemand?
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-07-2002, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Niemand?
http://www.gamefaqs.com
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:15
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Ja, maar dat had Carn ook al gepost. Weet iemand uit eigen ervaring waar die blue dragons zitten???
Of anders een andere manier om Dragon Fangs te krijgen?
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 08:24
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Weer niemand????
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 12:39
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
misschien moet je ff een bezoekje brengen aan Island closest to Hell of Island Closest to heaven....daar sterftet vd Dragons...(de vijanden daar zijn STERK!)
je kon gloofik ook Dragon Fangs krijgen uit cards...welke je moet hebben weet ik niet...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 13:48
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Oke bedankt, kaarten lukt niet. Maar ik ga op de beide islands kijken.
bedankt
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 16:49
Obli
Avatar van Obli
Obli is offline
Ga naar "island closest to hell" (meest oostelijke eiland) en loop daar een beetje rond tot je een blue dragon tegenkomt.
Junction 100 deaths op je status attack en hij is binnen 1 klap dood (werkt alleen bij de T-Rex, Grendel en Bluedragon op dat eilandje).
Pas wel op dat die beeste lvl 100 zijn dus als je een Malboro of Ochu tegenkomt kan je beter terugtrekken

Items die je kan krijgen van een bluedragon (wees zo slim om NIET "mug" te gebruiken)

Dragon Fang
Fury Fragment
Dragon Skin

Tip: Als je pulse ammo nodig hebt (voor lionheart), ga dan naar Esthar (na Lunatic Pandora) en vind ergens in het midden van de stad een zwart ventje, praat ermee en je wordt aangevallen door een Elnoyle (junction weer 100 death op status attack) n herhaal dit zoveel als je wilt.
Je krijgt zo'n 2 a 3 energy crystals per elnoyle en je kan dit zo veel keer herhalen als je wilt.
__________________
For one moment, I wish you'd hold your stage with no feelings at all. Open minded, I'm sure I used to be so free...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 14:02
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Euh, island closest to hell is geloof ik het meest westelijke eiland. Dus die zit het meest links. Moet ik nou naar links of naar rechts, da's wat makkelijker. Ik ga wel naar rechts. K?
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 14:03
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Je kan trouwens niet meer steden in ivm krachtvelden die eromheen zitten, tijd is compressed namelijk.
__________________
De truc mislukt, gaat jammerljk teloor, de goochelaar pinkt een traan uit zijn oor. (Herman Finkers)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games [Final Fantasy VIII] Zwarte dingetjes in scherm op pc versie
Verwijderd
9 15-05-2007 00:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.