Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2005, 22:25
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
We zijn alweer bijna aan het einde van het jaar, daarom een terugblik hoe jouw 2005 is geweest. Was het een van je mooiste jaren of wil je het zo snel mogelijk vergeten? Wat waren de leuke dingen en minder leuke dingen, de hoogtepunten, de dieptepunten? Op wat voor gebieden (school, werk, liefde, hobb's, familie, vrienden) is het een leuk jaar geweest en op wat voor gebieden minder leuk?

Vertel het hier in het evaluatietopic.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2005, 22:29
Verwijderd
Ronduit beroerd. Maar het waarom ga ik hier niet neerzitten.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 22:39
Verwijderd
Het ging eigenlijk hartstikke goed. Diploma gehaald, colloquium doctum gehaald, nieuwe studie, het huis uit.

Maar nu gaan mijn ouders scheiden, dus ik denk dat 2005 toch niet zo'n tof jaar is.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 22:50
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Het was een leuk jaar, verder geen speciale redenen.
__________________
Ik ben niet ziek maar ik had beter kunnen zijn. (ja mijn avatar is coldplay)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 22:51
Verwijderd
In februari en maart verveelde ik me. Toen ben ik weer toneel gaan spelen&organiseren, dat hielp. Eind mei bleek ik een tentamen niet gehaald te hebben, dat vond ik erg vervelend want ik had verwacht het wel te halen en bovendien was het al de derde keer dat ik dat tentamen maakte. Daarna had ik een paar maanden alles heel rustig en daar werd ik blijer van. In augustus had ik vakantiewerk waardoor ik me vrij matig voelde (werk was leuk, maar ik had het te druk en daardoor geen tijd om voor de herkansing te leren en ik maakte me dus veel zorgen) en ik vond het erg vervelend om daar ontslagen te worden, niet zozeer om het ontslag zelf want toen had ik tenminste weer tijd, maar meer om de manier waarop dat gebeurde. Daarna leerde en haalde ik mijn herkansing, waardoor ik mijn propedeuse ook eindelijk eens had, en daarna ging ik op vakantie met m'n vriend wat geweldig was. Gedurende het nieuwe studiejaar ben ik steeds 'beter in mijn vel' gaan zitten; vorig jaar vroeg ik me nog wel eens af of ik wel op mijn studie thuishoorde, nu niet, en ik doe nu veel met vrienden enzo, en dat is fijn. Gedurende het hele jaar deed ik bovendien minder tv kijken en computeren waardoor ik meer tijd over hield voor echt leuke dingen, en bovendien ben ik gaan hardlopen waardoor ik me fysiek steeds rustiger ging voelen naarmate ik het hardlopen beter volhield.

Conclusie: Op het gebied van hobby's, studie, liefde en vrienden was het een leuk jaar op het gebied van werk niet zo. Op het gebied van familie was het neutraal.

laatste edit: eek, ik dacht 'ach daar ga ik niet inhoudelijk op reageren' en nu ben ik een kwartier met deze post bezig geweest inclusief ruzie met paint.

Laatst gewijzigd op 13-12-2014 om 11:26.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 23:06
Verwijderd
Eigenlijk kijk ik nooit echt terug op een jaar, maar dit jaar is er toch wel erg veel gebeurd

Ik heb mijn diploma gehaald, met een nieuwe opleiding begonnen, drie weken lang twee hele lieve poolse meisjes in huis gehad, veel nieuwe en vooral leuke en speciale mensen leren kennen, een nieuwe kat gekregen, maar er is er ook een dood gegaan, voor het eerst echt 'alleen' op vakantie gegaan en tijdens die vakantie naar Sziet geweest..

Eigenlijk zijn er dit jaar alleen maar leuke dingen in mijn leven gebeurd. Doordat ik zoveel 'nieuwe' dingen heb meegemaakt ben ik serieuzer/volwassener geworden, maar daardoor ben ik denk ik wel meer mezelf

Ik ben erg benieuwd hoe het jaar 2006 zal worden maar ik denk dat er vooral weer veel nieuwe en leuke dingen gebeuren!!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 00:15
11568
11568 is offline
Ja goed, examen gehaald en daarna begonnen aan mijn sabbatical year
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 00:18
Verwijderd
Nogal confronterend, deprimerend, zwaar maar bij vlagen ook wel sprankelend, verrassend en mooi.

Een bewogen jaar, hoewel ik in de zomer 7 weken nauwelijks kon bewegen, niet kon lopen in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 00:19
graag gedaan
Avatar van graag gedaan
graag gedaan is offline
Uitermate goed
__________________
Monica hoe lang ga JIJ die sig nog houden?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 00:23
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Nogal saai. Niet echt iets bijzonders gedaan of meegemaakt ofzo. Studie was ok, wat nieuwe vrienden gemaakt, liefdesleven natuurlijk uitermate kut, familie niet echt geweldig maar considering viel het eigenlijk wel mee.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 00:32
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Verschillend.. Geen vreselijke dieptepunten, wel een hoogtepunt.
School is niet zo geweldig geweest, omdat ik vanaf januari het gevoel al had dat ik kon gaan wennen aan het idee dat ik 't niet ging halen. Dat is ook zo afgelopen, maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik vanaf september tot december in Ghana vrijwilligerswerk heb gedaan. Geweldige tijd gehad, ook door de steun die ik van m'n vriendin, vrienden en ouders kreeg. Inmiddels weet ik al wat ik volgend jaar september wil gaan doen, dus zo slecht is 't nog niet afgelopen denk ik
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 01:10
jet
Avatar van jet
jet is offline
het begon goed.. toen in februari was hte over tussen mij en mijn (nu ex) beste vriendin (goh klinkt drama), kreeg toen wel ene vriendje.. toen ging het heel goed, en in mei werd ik gedumpt en had ik examens, dat was kut. maar ik was geslaagd, en de vakantie naar spanje was super. en de hele zomervakantie was zo ontzettend gaaf. en toen in augustus vertrok ik naar amerika, daar ging het de eerste dagen kut. daarna ging het super, en nu gaat het weer kut
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 10:26
ViperDax
Avatar van ViperDax
ViperDax is offline
het had zo zijn hoogte punten..

Honda dax in beslag genomen

Almighty
__________________
Niet vrijgezel, niet bezet, maar zeker niet beschikbaar!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 10:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wisselend, maar overwegend goed. Ja, 2005 was voor mij best een geslaagd jaar. Ik heb mijn examens gehaald, ben naar Noorwegen op vakantie geweest, ben begonnen met Literatuurwetenschap en heb nieuwe vriendinnen gemaakt. Qua liefde was het vooral heel erg stil, maar dat was juist wel fijn. Rustig.

Ik heb vrij veel geschreven en gedicht en ben daar ook wel tevreden over. Met de A.I. voorrondes won ik bij poëzie en opstel, op de A.I. zelf was ik eerste bij poëzie en tweede bij opstel (dat zegt jullie niets, maar ik vond het geweldig). Ik ben zelfbewuster geworden. Er waren dieptepunten, maar ze duurde nooit zo lang.

Ja, op naar 2006
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 10:46
Elisabeth.
Avatar van Elisabeth.
Elisabeth. is offline
Behoorlijk heftig, veel veranderd. Ben er nog niet helemaal over uit of ik er gelukkig mee ben.
__________________
for where your treasure is your heart will also be.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 11:01
Yolcu
Yolcu is offline
Het was relatief positief. Ik heb de zomer van mn leven gehad omdat ik in mn eentje 3 maanden naar het buitenland ben gegaan en daar ben ik stiekem best trots op. Met de studie gaat alles goed. Op liefdesgebied was het érg stormachtig, 5 maanden een relatie gehad maar helaas is dat nu weer over. Dat maakt niet uit, ik zit beter in m'n vel dan ooit. En ik zie genoeg mogelijkheden voor 2006.. deze keer hopelijk 5 maanden naar het buitenland.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 11:01
Verwijderd
De hoogtepunten waren:
-Uitwisseling via school met Noorwegen. Daar geweest in september zij hier in november. Was een ontzettend leuke tijd!
-Concours met muziekvereniging waarmee we 88 punten haalden en promoveerden naar eredivisie. Super gevoel was dat.
-Vakantie in Kroatië, geweldig mooi land.

nu moet ik naar school post nog wel later wat er nog meer gebeurde.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 12:01
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Het was een heel wisselend jaar. De eerste 2 maanden van het jaar waren ronduit slecht. Ik had nogal moeite met mijn relatie die was verbroken. Daarna kwamen die jongen en ik weer bij elkaar en dacht ik dat ik meer weer heel gelukkig zou gaan voelen. Helaas bleek er niks veranderd en hadden we weer net zoveel ruzie als voordat we uit elkaar gingen. Ik haalde mijn diploma en daarna ging ik met vriendinnen lekker een weekje op vakantie. Gelijk daarna vond ik een kamer en een zomerbaantje. Helaas was een zomerbaantje niet geweldig. Het werk was over het algemeen heel leuk maar de baas was een vreselijke man. Ik ging op vakantie naar Kroatië en ondanks dat het een ontzettend mooi land is viel de vakantie tegen omdat het heel slecht ging tussen mij en mijn toenmalige vriend waarmee ik op vakantie was. Ik ging studeren in Enschede. Heel ver weg van mijn ouders en vrienden. De introductie van mijn opleiding was echt super leuk. Gelijk daarna verbrak ik defenitief mijn relatie en dit keer had ik er minder moeite mee. De laatste 3 maanden zijn behoorlijk rustig geweest en zit ik sinds een hele lange tijd weer echt lekker in mijn vel.
Kortom, het jaar begon eigenlijk slecht maar ondanks alles kijk ik toch heel positief terug op dit jaar.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-12-2005, 12:19
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Het ging wel.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 13:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
2005 was in tegenstelling tot voorgaande jaren goed te doen. Paar flinke tegenslagen gehad, maar we hebben het wel weer overleefd. Dit jaar begonnen met een nieuwe school, veel nieuwe vrienden gemaakt en contacten gelegd.

Mijn broer is in juni naar Thailand verhuist en het doet me goed om te weten dat hij het daar verschrikkelijk naar zijn zin heeft, en vooral dat hij zijn universitaire opleiding in Bangkok helemaal geweldig vind. In tegenstelling tot voorgaande opleidingen die hij nooit wist af te ronden.

Wat betreft de dressuursport zijn we aan het begin van 2005 vooruit gesprongen, ondanks het ongeluk eind 2004. Veel getraind in Antwerpen, veel op pad geweest, en veel wedstrijden met succes gereden. In augustus een korte dip gehad, en ook in november gingen we weer even onderuit. Ik verwacht voor 2006 weer een fris begin.

Rondom mijn familie hebben we heel wat ruzies te verwerken gehad, nu nog steeds met flinke regelmaat. Het contact met mijn jongste broer is sterk verbeterd, terwijl dat met mijn oudste broer werkelijkwaar gedaalt is tot een dieptepunt. Met mijn moeder gaat het de laatste maanden steeds ietsjes beter, maar ik blijf erg voorzichtig met wat ik zeg. Voor familie in 2005: Een mager 6-je.

Iets wat ik in 2005 erg heb ervaren: Op sommige vrienden kan je écht altijd rekenen. Derek, Nick, Michiel en Steef.. <3

In de liefde is het best heel voorspoedig gegaan dit jaar. Inmiddels een jaar gelukkig samen, en het bevalt nog steeds allemaal prima.

Ja, voor mij was 2005 een jaar met ups en downs maar ik denk dat het iedereen een stuk sterker heeft gemaakt. Ik kijk op 2005 vooral met een positieve blik op terug!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 13:12
Verwijderd
Het was een goed jaar.. maar december is kut.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 13:44
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Erg verrassend.
Bepaalde dingen waarvan ik nooit had kunnen dromen zijn gebeurd en andere dingen waarvan ik zeker wist dat het een succes werd gingen compleet fout.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 13:44
Verwijderd
Vrij saai in alle opzichten.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 13:58
Verwijderd
Januari: Ik voelde me diep ongelukkig bij mijn opleiding en besloot echt dat ik wilde gaan stoppen.
Februari: Ik werd wat gelukkiger want ik vond een leuke mogelijkheid voor studie
Maart: Ik ging naar een opendag en ik werd verliefd op taalwetenschap.
April: Ik werd 20, vond het een leuke verjaardag, verder was het een neutrale maand.
Mei: Ik keek enorm uit naar september, nieuwe studie...
Juni: Mijn zus ging trouwen, ik was haar getuige, al met al was het erg leuk.
Juli: Ik ging veel lezen, werd eindelijk lid van de bieb. Ik kwam erachter dat ik ziek ben, Pfeiffer, en bloedarmoede als gevolg van ijzertekort als gevolg van nare menstruaties.
Augustus: Bijna september! Spannend!
September: Nieuwe studie begonnen, ik genoot..
Oktober: Studie nog steeds leuk, wel moeilijk, ik kom mezelf af en toe tegen.
November: Mijn vriend ging die hele maand naar Florida, ik was dus alleen, maar ging goed studeren en haalde alle tentamens. Voordat mijn vriend vertrok, vroeg hij of ik met hem wilde trouwen Mijn gezondheid gaat weer achteruit, ik ben vaak energieloos.
December: Met studie gaat het goed, moet veel doen, maar 't lukt allemaal wel. Trouwen komt eraan, we gaan binnenkort in ondertrouw. Heerlijk. Gezondheid is minder, maar ik kan er mee omgaan nu, ik heb ook het gevoel dat ik aan het aansterken ben. Vrienden weer gezien, dat was echt heerlijk. En TRA ook

Studie-technisch gezien een heel goed jaar.
Liefde ook perfect, kan niet beter.
Gezondheid kan beter, maar ik voel me er niet enorm neerslachtig over.
Vrienden kan veel beter, maar op 4 januari ga ik een vliegende start maken wat dat betreft.
Familie was goed dit jaar, ik voel me helemaal goed bij mijn schoonouders en vermaak me daar ook altijd.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 14:07
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Succesvol. Geslaagd voor m'n gymnasium, 2 maanden in Australië geweest, succesvol aan m'n nieuwe studie begonnen. Geen dieptepunten eigenlijk
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2005, 16:14
Verwijderd
Studie: VWO gehaald, maar ik stop met mn huidige studie omdat ik het niet leuk meer vind.
Vriendin: Had geen beter jaar kunnen zijn
Familie: Beetje kut, vanwege redenen die ik hier niet noem.
Voor de rest: ook goed, dit jaar op kamers gegaan, bevalt zeer goed
Overall: Wel een goed jaar
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:22
Verwijderd
Begin van het jaar uit een dal geklommen van eind 2004, In maart liep mijn relatie stuk na 2 jaar. En eind mei overleed mijn opa na een belachelijk snel ziektebed van 5 weken. Dat was weer een dip. In de zomermaanden een toptijd gehad door op een tournee te gaan en veel muziek te maken. daarna toch nog altijd die dip van die kapotte relatie en van het feit dat ik op 1 tentamen na mn Propedeuse niet haalde. Na de zomermaanden weer met frisse moed aan 2e jaar HBO begonnen, nu mijn Propedeuse wél binnen, hartstikke goed. Erg leuke klas, leuke vakken. Op het gebied van vrije tijd en hobby's gaat het eigenlijk gewoon lekker. Muiziek maken, sporten, af en toe wat leuks doen, etc. Geen vriend in aantocht, dat kan ik (nog?) niet. het vrijwilligerswerk dat ik doe voor school is onwijs geweldig, daar geniet ik vreselijk van. En ik ben net terug van een weekend in Vaals omdat mn ouders 25 jaar getrouwd zijn. Ook een wonder tegenwoordig. En vrijdag vertrek ik op vakantie met Mushu en een andere vriendin. Dus al met al ging dit jaar met een paar dikke ups en downs.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:24
Verwijderd
Mjah. Eerste diekwart jaar was gewoon goed, met goed rapport overgegaan naar 3e klas (gymnasium). Zomervakantie ging wel, mijn werk was niet altijd even fantastisch. Toen ongeveer tot iets na de herfstvakantie goed, leuke nieuwe klas, veel nieuwe vrienden gemaakt. In de tijd begin schooljaar-een paar weken geleden ook een enorm goede nieuwe vriend gemaakt, daar heb ik veel aan.

Maar in diezelfde tijd, dus vanaf iets na de herfstvakantie tot nu, ook een behoorlijk baggere tijd door een goede vriendin die me een paar dagen totaal negeerde en ook twee meisjes die ik leuk vond maar zij mij niet. Paar weken kut door gevoeld en nu nog steeds. Die beste vriend die ik gemaakt heb heeft nu een relatie met één van die twee meiden en daar ben ik lang niet altijd even blij om.

Gelukkig gaat de kerstvakantie er leuk uit zien, beetje logeren etc, oud & nieuw, vast een of ander enorm feest van goede vriendin dus dat wordt wel lachen.

In het geheel goed dus, maar net jammer van die laatste paar weken van het jaar waarin ik me bagger voelde.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Een jaar vol emoties. Na 7,5 jaar (inclusief het laatste half jaar HBO) met mn dansopleiding gestopt Daar nog steeds een beetje depri over en ik word nog steeds zeer emotioneel van goede muziek. Begonnen met een nieuwe opleiding die ik zeker te weten niet af wil maken en mijn biologische vader nu ruim een maand geleden voor het eerst ontmoet.

Tsja, toch wel de 2 belangrijkste gebeurtenissen in mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:36
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
hoogtepunten:

- borstoperatie
- goede schoolresultaten
- leuke stage
- leuke feesten/festivals (lowlands, qlimax etc)
- rust gevonden
- band met vrienden sterker gemaakt
- beugel eruit

dieptepunten:

- contact verloren met goede vriendin
- fitnissabbo (don't ask )

ik zelf vond het zeer snel gaan ten opzichte van andere jaren, heb wel weer zin in een nieuw jaar
__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 17:05
one.
one. is offline
Rustig. Weinig hoogte- of dieptepunten gehad dit jaar.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 17:09
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Het jaar 2005 is nog niet om. Ik kom terug op dit topic op 31 december.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 17:39
-(L)-
Ik ga alle maanden maar even af.. en geef meteen een cijfer:

Jan (cijfer: 5): Dat was een rotmaand voor me. M'n beste vriendin liet me vallen. Of nou ja, ze schoof me aan de kant voor haar vriend. Op school voelde ik me ook niet prettig, tussen mijn klasgenoten.
Feb (cijfer: 3): De slechtste maand van 't jaar. Vooral carnaval was heel erg klote. Ik heb me ontzettend rot gevoeld. Ook op school. Bovendien had ik 3 weken geen contact met m'n beste vriendin.
Maart (cijfer: 7): Na 3 weken geen contact te hebben gehad met m'n beste vriendin, hebben we 't weer bijgelegd. Ik was blij dat ze inzag dat ze fout zat. Verder was maand heel erg bijzonder omdat ik 'n jongen leerde kennen, die inmiddels m'n beste vriend is en waarmee ik ontzettend veel omga!
Apr (cijfer: 6,5): Een maand van veel twijfel. M'n (toen nog niet) beste vriend en ik wisten niet goed wat we met elkaar aanmoesten. De maand erna kwam duidelijkheid.
Mei (cijfer: 7): Van de ene kant was 't moeilijk om besloten te hebben vrienden te blijven, maar achteraf gezien is 't misschien maar goed. Ik heb me heel opgelucht gevoeld in ieder geval. Op 't einde van de maand naar 'n concert geweest, was echt geweldig was!
Juni (cijfer: 8,5): Een maand zonder zorgen. Door mijn goede resultaten op school wist ik zeker dat ik over zou gaan. Een presentatie die ik moest houden was een van mijn hoogtepunten. Ik had 't hoogste cijfer van de klas, terwijl ik me nauwelijks had voorbereid. Ook 't uitgaan in deze maand was geweldig, ik heb me heel erg geamuseerd! Ik denk er nog vaak aan terug.
Juli (cijfer: 8): Ook een hele leuke maand. Op die ene terugslag in het begin na. Het einde van de maand was ook geweldig; op vakantie met m'n beste vriend. Ik heb het echt ontzettend leuk gehad.
Aug (cijfer: 7,5): Net zo leuk als augustus, mede dankzij de andere helft van mijn vakantie. Helaas ging 't niet goed met m'n oma, wat 't maandcijfer omlaag haalt.
Sept (cijfer: 5,5): Ik hoopte een leuke klas te krijgen, wat helaas is tegengevallen. M'n klas werd zelfs nog slechter als 't jaar ervoor Gelukkig wel bij een goede vriendin in de klas. Dieptepunt; m'n oma overleed. Hoogtepunten: Een keer naar een discotheek wat geweldig was, en een geweldig concert.
Okt (cijfer 6,5): Niet echt een bijzondere maand. Wel een maand waarin ik veel heb nagedacht, en me regelmatig slecht heb gevoeld. Gelukkig ook leuke momenten.
Nov (cijfer 6): Ik heb me rot gevoeld. Over heel veel dingen getwijfeld. Een verschrikkelijke tijd. Ook 2 hoogtepunten; weekendje weg en die ene keer naar dat concert, wat 'n beetje anders gelopen is...
Dec: (cijfer: 9,5): De beste maand van 't jaar! M'n feest wordt vast het hoogtepunt van 't jaar. Ik heb verder alles weer op 'n rijtje, en weet waar ik aan toe ben. Ook 'n leuke jongen leren kennen, waarmee het klikt. Leuke afsluiting van 't jaar eigenlijk!

Studie-technisch (cijfer: 9): perfect jaar! Alleen maar hoge cijfers.
Liefde (cijfer: 7): In 't begin van 't jaar heel erg laag. Nu heel erg hoog.. gemiddeld ongeveer een 7 dus.
Gezondheid (cijfer 8): Geen noemenswaardige klachten.
Vrienden (cijfer 7,5): Ik ben erachter gekomen wie m'n echte vrienden zijn. Ook weer 1 nieuwe vriend erbij, wat dit cijfer toch wel omhoog haalt.
Familie (cijfer: 7): Ik heb geen geweldige band met m'n familie, maar over 't algemeen heb ik niet te klagen.

Totaal cijfer 2005: 7,0
Ik heb veel over mezelf geleerd. Het was een nuttig jaar, ondanks de dieptepunten. Over 't algemeen gezien ben ik me dit jaar in ieder geval beter gaan voelen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 17:53
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik vond het wel leuk maar vervelende dingen vergeet ik altijd snel, waardoor ik me niet echt kut kan gaan voelen en dat weet ik nu al helemaal niet meer dus. Wel beter opzich
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 17:56
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ach ja wat leuke dingen wat minder leuke dingen. Boeient.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 19:29
freud
Avatar van freud
freud is offline
januari: examens, dus kut
februari: was wel een leuke maand, terug sociaal leven, veel activiteiten, ik kreeg een vriendje, allemaal super
maart: alles normaal - gelijk met februari
april: was even emotioneel minder stabiel omdat ik een andere jongen (die ik ken sinds m'n zesde) had gezoend terwijl het vriendje in een klooster zat te studeren. En omdat ik mij daar dus weinig of niet schuldig over voelde.
mei: terug beter, ik koos voor de jongen en maakte het uit met m'n toenmalig vriendje, verder supermaand, pas verliefd, je kent het wel
juni: nog steeds extreem verliefd, wel eindexamens, waarvan ik sommige niet eens aflegde omdat ik plots de energie had die al twee jaar ontbrak voor een andere studie te gaan doen, en omdat gewoon niet afleggen de duidelijkste manier was voor mijn ouders die het toch niet zouden snappen
juli: plannen voor een andere studie, energieboost, nog steeds holderdebolder, samen op reis
augustus: kampjes geven, echt een fijne (alleen stom weer) zomer
september: nieuwe studie aangevat, superleuk! past veel beter bij me
oktober: uit met het vriendje - kutter de kut
november: alles ok op school en familiaal gebied, maar de ONS vallen zo vaak voor dat ik er helemaal overstuur van ben
december: Met het ex-vriendje gebeuren verwarrende dingen, we zijn beiden nog verliefd maar het gaat net zo traag als in die kutserie over Dawson.


ups and downs dus


volgend jaar wordt het vast beter
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-12-2005, 19:40
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Een defining moment maakte het tot een topjaar.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 19:42
Maharani
Maharani is offline
Het was leuk.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 19:51
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
januari.. Helemaal happy en verliefd
februari.. Verkering en nog verliefder
maart.. Ik erger me kapot aan hem, en voel me gebruikt en zet er een punt achter.
april.. maand met veel lol met vriendinnen
mei..naar engeland geweest voor een week en een jongen ontmoet
juni.. band met de jongen wordt sterker
juli.. verkering gekregen met die ene jongen en rijbewijs gehaald.
augustus.. waanzinnige vakantie gehad en veel gewerkt
september.. 19 geworden en nog steeds heel gelukkig
oktober.. veel dingen samen doen en nog steeds gelukkig
november.. nog steeds goede relatie met ook veel uitgaan.
december.. iets meer ruzietjes door stommititeiten maar nog steeds gelukkig met elkaar

En de mooiste feestdagen moeten nog komen! Met de leukste feesten!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 19:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het jaar 2005 begon rot voor me: zat midden in mijn tentamens en mijn opa overleed ook nog eens. Verder heb ik het hele jaar door aan school gezeten, in de zomer zelfs ook, ik had namelijk in augusutus 2 herkansingen. Dus heb de hele zomer maar zitten te leren en te werken... niet op vakantie geweest. Alleen een paar dancefeesten, wat dan ook meteen de hoogtepunten waren in de zomer.
Maar goed, van die 2 herkansingen haalde ik er 1tje dus van het hele eerste schooljaar heb ik maar 1 vak niet gehaald. Dus wat school betreft kon het dit jaar slechter, mag niet klagen dus. Verder dit hele najaar weer veel aan school gezeten en nu dus tentamens, druk druk druk dus.
De zomer was dus klote. Zat ook niet lekker in mijn vel. Maar naarmate het schooljaar in september weer begonnen was, ging dat rot-gevoel weg.
Wat betreft de liefde dit jaar leek het ook klote te worden. Begin van het jaar een leuke meid ontmoet, maar niets geworden. Maar ik ben te lang aan haar blijven denken, kreeg haar niet uit mijn kop. Daarna zag ik in de zomer (wanneer anders) ook nog heel veel langlopende relaties uitgaan, waardoor ik niet kon inzien wat het leuke aan de liefde is. Ook dat gevoel is langzaam wegge-ebt. In het najaar kreeg ik weer meer behoefte naar een vriendin, ontmoette ik weer een andere meid waar ik nu iets mee heb.
Familie en vrienden redelijk, kon beter. Eerste maanden waren voor mijn familie zwaar na het overlijden van mijn opa. Een paar vrienden hebben een lastig jaar gekend maar met name de laatste maanden is de vriendengroep weer wat uitgebreid.
Hobby's: ongeveer hetzelfde allemaal gebleven. Wel goed dus...

Dus een redelijk leuk jaar, waarvan de laatste pak 'm beet 4 maanden het leukst waren.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 21:07
Lautitia
Lautitia is offline
2005:
- VWO-diploma gehaald. Wat was ik blij dat mijn leraar Nederlands zo'n fan van mijn schrijfkunsten is .
- Rijlessen. Zoals het bij de meesten gaat: in het begin is het leuk, na een paar keer had ik er echt schoon genoeg van . Ik ben toch blij dat ik heb doorgezet.
- Ingeloot voor geneeskunde aan de UM. Ik heb er om gehuild . Ik had het absoluut niet verwacht.
- Introdagen van de universiteit: een teken aan de wand dat het helemaal niet goed met me ging.
- Tijdelijk stoppen met de repetities als absoluut dieptepunt.
- Verdwijnen van de abnormale vermoeidheid, waardoor ik me steeds beter ging voelen.
- Stoppen met muziekles; enerzijds met nogal wat weemoed, anderzijds toch trots op het niveau dat ik heb bereikt.
- Eén jaar samen met Scordalus, and counting .

Samen met nog allerlei andere dingen die ik hier niet wil noemen was 2005 een nogal bewogen jaar waar ik gelukkig alleen maar positief op terugkijk.

Vooruitzichten 2006 :
- Het roze papiertje..
- Een nieuwe start met de repetities .
- Samenwonen met Scordalus ?
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 21:58
Mara
Mara is offline
Het had de welbekende dalen die ik de laatste jaren heb. Maar het had ook veel hoogtepunten. Als met al een super jaar!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 22:08
Verwijderd
Heftig, veel gebeurd. Van samen met mijn moeder in een flatje wonen, tot mijn vwo diploma halen, een vriend krijgen (en nog steeds hebben) en aan een nieuwe studie beginnen en op mezelf gaan wonen, tot stoppen met mijn studie, bij mijn vader en mijn broer gaan wonen en op bijna alle fronten in mijn leven zoekend zijn.

Op gezondheidsgebied ging het over all redelijk slecht, maar we houden hoop dat dat ook nog eens goed gaat komen.

De enige constante factor, vanaf juni, is mijn vriend. En zelfs die is af en toe enigszins instabiel
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 22:18
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
begon niet zo lekker met een vriend die zelfmoord had gepleegt.
maar verder een prima jaar.
heb een baan gevonden, leuke mensen leren kennen, weinig ziek geweest, heb een heerlijke zomer gehad.
kortom: was een goed jaar
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 22:36
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Beter dan 2004
Maar nog niet super.
2006 wordt mijn jaar
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 22:54
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Verwarrend.

Maar ik ben bezig alles weer netjes op rails te zetten.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 23:01
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Leuk en gezellig jaar!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 23:02
Wickey
Avatar van Wickey
Wickey is offline
Citaat:
Sylph schreef op 18-12-2005 @ 22:29 :
Ronduit beroerd. Maar het waarom ga ik hier niet neerzitten.
__________________
<insert your own russian text here>
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 23:17
Verwijderd
Goed denk ik, of gewoon in balans.
Fijn jaar met vriendje, fijn jaar met vrienden. Ik zie eindelijk mijn vader weer af en toe, wat ik heerlijk vind. Verder heb ik leuk werk gevonden en gaat het me redelijk goed af op school, als ik iets zou doen zou ik het prima doen.
Ik ben tevreden.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 23:50
confused
Avatar van confused
confused is offline
dit jaar heb ik echt verneukt, zwaar klote.
In 2006 haal ik alles weer in, ik zie het als een nieuw begin
__________________
Just because I rock, it doesn't mean I'm made of stone!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Nintendo revolution
Captain N
500 08-12-2006 19:14
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #9
Bloem
500 03-01-2006 15:11
Liefde & Relatie Je eerste relatie
Iduna
90 14-12-2005 18:45
Liefde & Relatie Diefstal door eigen familielid
SoMeBoDy
27 12-09-2005 21:43
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 23:58
De Kantine He jij daar, zal je antwoorden?
perfectme
500 21-02-2005 12:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.