Oud 07-01-2004, 09:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Okay mensen, de andere cadeau-topic begon aardig vol te raken dus vandaar een nieuwe.

De oude is hier te vinden.

Kom maar op met verdere adviezen en tips!
Advertentie
Oud 07-01-2004, 19:15
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Iets naar aanleiding van een gesprek...

Zo denk ik er over om voor een jongen (zomaar!) een boek te kopen, omdat hij vertelde al zeg maar 10 jaar geen echte literatuur meer gelezen te hebben....

Ik had hem ook een bioscoopkaartje cadeau kunnen doen om een keer naar het filmhuis te gaan...daar was hij net een keertje geweest, maar ik nog niet...

Maar ja, we zullen wel zien hoe het allemaal uit gaat pakken
__________________
ja, maar...
Oud 07-01-2004, 20:26
Verwijderd
Oke, dan hier wat ik hoogstwaarschijnlijk ga doen.

Mijn vriend is op een doordeweekse dag jarig en laat uit van school. Dus kan ik pas laat naar hem toe. Dus dit wordt het waarschijnlijk:

Ik laat een bos rozen bezorgen. 15 rode en 1 witte in het midden met de volgende tekst:

Vijftien rode rozen voor alle maanden dat mijn liefde al voor jou brandt. Eén witte roos welke mijn hart symboliseert. Helder en open voor jouw liefde.

En dan kom ik dus op bezoek met 19 (hij wordt 19) ballonnen (het liefst gevult met helium, maar weet niet hoe ik daar aan zou moeten komen). En in 1 van die ballonnen zit een briefje met de tekst:

Ik hoop dat je net zo zult genieten van het zweven als deze ballonnen doen.

Het cadeau is dan een uur duoparagliden..

Wat vinden jullie?



Als we een jaar samen zijn (over anderhalve week) wil ik zelf een kaartje maken met tekst. Ik ben al begonnen, maar er nog niet helemaal uit over wat ik erop zet..
Oud 07-01-2004, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-01-2004 @ 20:26:
Wat vinden jullie?
Supergaaf!!

Ik geef mn vriend vrijdag een fotoalbum, voor ons anderhalf jaar samen. Misschien saai, maar we zijn tuusen kerst en oud en nieuw naar Londen geweest, dus heb mooie collage gemaakt van plaatjes en foto's, die voorin geplakt met lieve woordjes, en nu kan hij zelf de rest (foto's, folders, kaartjes etc) inplakken...
Oud 08-01-2004, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-01-2004 @ 20:26:
Wat vinden jullie?
Ik zou het zwaar overdreven vinden, maar je vriend vind het vast wel leuk
Oud 09-01-2004, 14:04
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-01-2004 @ 20:26:


Wat vinden jullie?

ehmz.. tjah.. misschien voor een verjaardag een beetje overdreven inderdaad.. maar ach, als jij en je vriend het leuk vinden, waarom niet??! Ik geloof dat ik het zelf op zich wel grappig zou vinden als mijn vriend zoiets had geregeld!
__________________
don't cry over anyone... who won't cry over you..
Oud 11-01-2004, 11:32
vaag_san
vaag_san is offline
kvind cadeautjes kopen voor mn vriendje zo moeilijk hij was vrijdag jarig <drama> dus moest ik wel cadeautje kopen.. maar wat moet je kopen als je net een week "iets" hebt? nouja, k wist het ook niet maar k heb knuffeltje gegeven, en zo'n hele grote kaart.. vondie liev ghihi, maar voor vriendinnen cadeautjes kopen is veeel makkelijker,..vind ik..
Oud 11-01-2004, 17:19
Verwijderd
Vriendin was laatst jarig, en heb toen eerst met haar ouders gebeld of ze die dag thuis waren. Heb in de pauze een bos rozen bezorgt [terwijl zij gewoon lessen volgde], en die op haar kamer gezet, inclusief kaartje waar ik haar uitnodig om bij mij te komen eten en film te kijken.

's avonds ben ik naar haar toe gegaan, en heb ik boven op haar kamer een Tiara neergelegt [ik ben de Ridder, dan ben jij mijn prinses, en een prinses heeft een Tiara nodig].

En over een tijdje, haar kluisjes sleutel even "ontvreemden" en hele kluisje vol met rozenblaadjes stoppen
Oud 11-01-2004, 21:26
BaLLooN
Avatar van BaLLooN
BaLLooN is offline
Mijn vriend is binnenkort jarig (hij word 19), ik weet niet goed wat ik hem kado moet doen. Ik zat te denken aan een uurtje bowlen en aansluiten daar of in bijv. een restaurant gaan eten.

Lijkt jullie dit een leuk kado? We zijn trouwens dan ong. 4 maanden samen.
__________________
Those who try to be different, are all the same...!
Oud 12-01-2004, 08:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
BaLLooN schreef op 11-01-2004 @ 21:26:
Mijn vriend is binnenkort jarig (hij word 19), ik weet niet goed wat ik hem kado moet doen. Ik zat te denken aan een uurtje bowlen en aansluiten daar of in bijv. een restaurant gaan eten.

Lijkt jullie dit een leuk kado? We zijn trouwens dan ong. 4 maanden samen.
Mij lijkt het gezellig om dat met m te doen. Er zijn mensen die bowlen wat duf vinden e.d. en ik zou het ook niet iedere week moeten doen. Maar zo ongeveer 1 keer in t jaar waag ik het er weer een keer op en t is altijd wel gezellig.
Oud 12-01-2004, 12:47
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ridder schreef op 11-01-2004 @ 17:19:
Vriendin was laatst jarig, en heb toen eerst met haar ouders gebeld of ze die dag thuis waren. Heb in de pauze een bos rozen bezorgt [terwijl zij gewoon lessen volgde], en die op haar kamer gezet, inclusief kaartje waar ik haar uitnodig om bij mij te komen eten en film te kijken.

's avonds ben ik naar haar toe gegaan, en heb ik boven op haar kamer een Tiara neergelegt [ik ben de Ridder, dan ben jij mijn prinses, en een prinses heeft een Tiara nodig].

En over een tijdje, haar kluisjes sleutel even "ontvreemden" en hele kluisje vol met rozenblaadjes stoppen
Aaahw
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 12-01-2004, 12:53
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik geef mijn vriend voor zijn verjaardag ook o.a. een fotoalbum.

We zijn ook net naar Londen geweest, en we zijn in het begin van onze relatie4 3 dagen naar Denemarken geweest. Verder hebben we nog een paar losse foto's van ons samen.

Ik heb van de hema een kladblokje met roze hartvormige blaadjes en die plak ik dan bij de foto's met een kleine tekst erbij denk ik.

Nouja, ik heb wel allemaal kleine dingetje nu, maar ik wil ook nog een "echt" cadeau erbij doen, maar ik weet nog-steeds niet wat
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 12-01-2004, 13:00
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ridder schreef op 11-01-2004 @ 17:19:
En over een tijdje, haar kluisjes sleutel even "ontvreemden" en hele kluisje vol met rozenblaadjes stoppen
Waarom moeten daar dan die gezichtjes bij? Als je het zelf toch al geen leuk idee vindt, moet je het niet doen, lijkt me... (of begrijp ik het nu verkeerd?)
Oud 12-01-2004, 16:57
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 12-01-2004 @ 13:00:
Waarom moeten daar dan die gezichtjes bij? Als je het zelf toch al geen leuk idee vindt, moet je het niet doen, lijkt me... (of begrijp ik het nu verkeerd?)
k denk dat ze heel onzeker is of t wel n leuk idee is, en dat ze dan van tevoren alvast doet alsof ze t zelf ook stom vindt, voor t geval iemand t ging afkraken
__________________
Tsja
Oud 12-01-2004, 19:00
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-01-2004 @ 16:57:
k denk dat ze heel onzeker is of t wel n leuk idee is, en dat ze dan van tevoren alvast doet alsof ze t zelf ook stom vindt, voor t geval iemand t ging afkraken
tis toch een hij?
__________________
You can't stop growing old...
Oud 13-01-2004, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Mira Dos Santos schreef op 12-01-2004 @ 19:00:
tis toch een hij?
dat dacht ik ook
Oud 13-01-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 12-01-2004 @ 13:00:
Waarom moeten daar dan die gezichtjes bij? Als je het zelf toch al geen leuk idee vindt, moet je het niet doen, lijkt me... (of begrijp ik het nu verkeerd?)
Euh, ik vind het een leuk idee.. , maar ik probeer me haar reactie voor te stellen, jij ropt niets vermoedend je kluisje open.. en dan word je bedolven onder rozenblaadjes... , hoe zou jij reageren ?

Miekmuis: dankjewel
En ja ik ben een hij

Citaat:
Ik heb van de hema een kladblokje met roze hartvormige blaadjes en die plak ik dan bij de foto's met een kleine tekst erbij denk ik.
Van die plak dingentjes? [3M dingen, you know] Want die zoek ik dus nog steeds.. , als dat waar is, dan ga ik gillen...
Oud 13-01-2004, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 13-01-2004 @ 12:56:
Euh, ik vind het een leuk idee.. , maar ik probeer me haar reactie voor te stellen, jij ropt niets vermoedend je kluisje open.. en dan word je bedolven onder rozenblaadjes... , hoe zou jij reageren ?
Dus jij denkt dat ze het eerst vies zou vinden, en er vervolgens sarcastisch over lopen doen ?
Ik zou 't trouwens hartstikke leuk vinden, zo'n klusije vol met rozenblaadjes . Dat er dan wat uit waaien enzo, en dat je 't niet had verwacht, ja, heel leuk
Ads door Google
Oud 13-01-2004, 16:58
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
verassingen zijn altijd leuk, wat het ook is!
Het gaat dan volgens mij nog niet eens zo zeer om het cadeau, maar om de verassing, de manier waarop het ingepakt is, de manier waarop het aangeboden wordt
__________________
ja, maar...
Oud 14-01-2004, 16:25
lil_nasty
Avatar van lil_nasty
lil_nasty is offline
Ik heb een half jaar geleden een jongen leren kennen, en het klikte echt heel goed... We zijn nu 4 maandjes samen... Nu ben ik er pas achter gekomen, dat wij elkaar helemaal niet pas een half jaar kennen... Nou is dat niet echt logisch want hij woont in Amsterdam en ik in Den Helder.
Mijn oude kleuterjuf kwam even op bezoek... Ze had een fotoboek mee met mijn kleuterklas. Staat er zo'n foto op van mij op schoot bij een jongentje uit groep vier (lachen ) Die toevallig heeeel erg op mijn vriend lijkt Dus ik vraag die juf, wie is dat??? Schijnt het dus dat dat mijn vriend is ( ).. Ik mag de foto van haar houden...
Mijn vriend is bijna jarig, zal ik die foto in een fotolijstje cadeau doen of het hem gewoon alvast vertellen....
__________________
~PeAcE~ One Love LiL nAstY
Oud 14-01-2004, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend is bijna jarig, zal ik die foto in een fotolijstje cadeau doen of het hem gewoon alvast vertellen....
Zorg trouwens wel voor een eigen kopietje, en helemaal leuk dat jullie elkaar dus al kenden..
Oud 15-01-2004, 07:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Ridder schreef op 14-01-2004 @ 18:09:
Zorg trouwens wel voor een eigen kopietje, en helemaal leuk dat jullie elkaar dus al kenden..
Inderdaad, wat een leuk verhaal

En ja, ik vind ook dat je op zn verjaardag moet wachten.
Oud 15-01-2004, 13:48
Princesita
Avatar van Princesita
Princesita is offline
'loooo
Mijn vriend zit nu in afrika (komt hij vandaan, en zijn moeder woont daar) en komt over 2,5 week terug (is dan 3 weken weggeweest...). Dan wil ik iets leuks voor m hebben/doen, maar ik weet dus niet wat...
Heb het niet zo op iets met teksten/gedichten/rozen en ik kan ook niet vantevoren in zijn kamer komen, wel in dat huis (woont op kamers, zijn huisgenoot is de vriend van mijn zus). Ik weet ook niet precies wanneer hij thuiskomt. Hij belt wel als ie weer thuis is, en misschien kan ie me vanuit daar nog bellen/emailen. Ik wil sowieso nog een cd voor m maken met de liedjes die hij altijd wil horen als hij bij mij is. Maar heeft iemand nog een ander idee misschien?
Btw...we zijn als hij terugkomt een week later 4 maanden bij elkaar...Hij is 20 en ik ben 17.
Oud 15-01-2004, 16:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen. Vinden jullie dat ik m dan n cadeautje moet geven? En zo ja: wat dan?

ow ja: tis niet dat ik klakkeloos jullie mening overneem, maar k was wel benieuwd of jullie elkaar allemaal cadeautjes geven bij n jaar samen.
__________________
Tsja
Oud 15-01-2004, 17:32
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-01-2004 @ 16:47:
Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen. Vinden jullie dat ik m dan n cadeautje moet geven? En zo ja: wat dan?

ow ja: tis niet dat ik klakkeloos jullie mening overneem, maar k was wel benieuwd of jullie elkaar allemaal cadeautjes geven bij n jaar samen.
Je moet natuurlijk niks... Ik zou het alleen doen als je dat zelf leuk vindt... Ik geef over 3 weken mijn vriend wel een cadeautje, als we 1 jaar bij elkaar zijn.
Ik vind het sowieso leuk om hem af en toe te verrassen met iets leuks kleins, ik vond toevallig een supergeweldig cadeautje en ik vind het toch wel leuk om eventjes stil te staan bij het feit dat we die dag een jaar bij elkaar zijn. Verder wil ik ook absoluut niks speciaals die dag, maar zo vind ik het wel leuk...
Advertentie
Oud 15-01-2004, 17:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-01-2004 @ 16:47:
Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen. Vinden jullie dat ik m dan n cadeautje moet geven? En zo ja: wat dan?

ow ja: tis niet dat ik klakkeloos jullie mening overneem, maar k was wel benieuwd of jullie elkaar allemaal cadeautjes geven bij n jaar samen.
Mijn vriend en ik hebben elkaar niets gegeven. Hij was net jarig geweest (en ik was toen een maand bezig geweest voordat ik een origineel cadeau wist ) en hij heeft op t moment praktisch geen werk (ze kunnen m gewoon niet meer inroosteren) en heeft dus geen geld (behalve zn studiefinanciering, maar daar moet ie ook zn boeken van betalen).
We zijn gezellig met zn tweetjes uit eten geweest en dat was heel leuk We hebben het de hele avond over ons tweetjes gehad, soort van jaarverslag. Hoe we kregen, de leuke en mindere momenten, hoe we door de ander veranderd zijn, wat we in de toekomst willen (met elkaar) en dat soort dingen.
Oud 15-01-2004, 17:45
Verwijderd
wij gaan schaatsen en naar de film
gewoon gezellig..
we hebben afgesproken om niet iets met cadeau's te doen ofzo omdat december al duur genoeg is geweest
Oud 17-01-2004, 14:58
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 15-01-2004 @ 16:47:
Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen. Vinden jullie dat ik m dan n cadeautje moet geven? En zo ja: wat dan?

ow ja: tis niet dat ik klakkeloos jullie mening overneem, maar k was wel benieuwd of jullie elkaar allemaal cadeautjes geven bij n jaar samen.
Alleen een cadeautje geven als je iets liefs weet wat je hem heel graag wil geven, zou ik zeggen... anders dus niet .
Oud 24-01-2004, 15:13
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ridder schreef op 13-01-2004 @ 12:56:
Van die plak dingentjes? [3M dingen, you know] Want die zoek ik dus nog steeds.. , als dat waar is, dan ga ik gillen...

Nee het zijn geen plakdingen, maar met een beejt lijm plakt het wel. Ze zijn wel vrij groot, de hartjes, maar dat is alleen maar geschikter omdat je er dan iets op kunt schrijven.
Ze zijn ongeveer zo groot als van die vierkante kladbriefjes van 3M Alleen hebben ze er dan een hart uitgeknipt zodat het iets kleiner is. Zeg maar
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 24-01-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 24-01-2004 @ 15:13:
Nee het zijn geen plakdingen, maar met een beejt lijm plakt het wel. Ze zijn wel vrij groot, de hartjes, maar dat is alleen maar geschikter omdat je er dan iets op kunt schrijven.
Ze zijn ongeveer zo groot als van die vierkante kladbriefjes van 3M Alleen hebben ze er dan een hart uitgeknipt zodat het iets kleiner is. Zeg maar
RRR, maar dan ga ik liever voor mijn originele plan..

Een blok met 3M papiertjes in het roze, en op de eerste een hartje tekenen, en ze allemaal in die vorm eruit knippen/snijden [maar met zoveel mogelijk plaklaag behouden].

En op ieder papiertje een anders iets schrijven over wat ik zo leuk vind aan haar, anekdotes, complimentjes.. en dan haar deur/spiegel/kamer/wand naast bed mee onder plakken...

Maandag naar de Hema dus
Oud 24-01-2004, 17:57
mamo
mamo is offline
Als je bij de hema bent kan je gelijk zo'n hele grote rode of roze roos meenemen. Ze zijn echt heel mooi en wedden dat je vriendin hem leuk vindt.
Oud 26-01-2004, 14:32
*feel*
Avatar van *feel*
*feel* is offline
Wat geef je iemand (lees: goede vriend/vriendin of familielid) die geslaagd is voor z'n rijbewijs?
Oud 26-01-2004, 14:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
*feel* schreef op 26-01-2004 @ 14:32:
Wat geef je iemand (lees: goede vriend/vriendin of familielid) die geslaagd is voor z'n rijbewijs?
Ik weet het, afgezaagd: een kaartje, een mini-autootje of iets dergelijks. Of iets anders kleins wat je goed bij die persoon vindt passen.
Oud 27-01-2004, 06:05
Rubke18
Rubke18 is offline
Mijn vriendin krijgt met valentijn de witgoude ring waar ze al weken droomachtig naar staat te kijken, maar denkt dat ik die niet kan betalen. Maar eindelijk is het zover : ze krijgt hem
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Oud 27-01-2004, 09:03
Verwijderd
Citaat:
*feel* schreef op 26-01-2004 @ 14:32:
Wat geef je iemand (lees: goede vriend/vriendin of familielid) die geslaagd is voor z'n rijbewijs?
een vrijbewijs hoort erbij...En een lief kaartje, en eventueel een dagje uit, dat hij/zij rijdt en jij betaald..
Oud 27-01-2004, 23:10
sebasamsterdam
sebasamsterdam is offline
ik heb het net al bij een andere post gezegd, maar blijf er wl bij:
elke jongen/man wil toch echt dit T-shirt hebben:

Dus lieverd, als je nu opschiet heb ik hem nog op tijd voor valentijnsdag
meer info trouwens op:
Evilshirts.nl

grtz,
SeBas
Ads door Google
Oud 29-01-2004, 00:14
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Rubke18 schreef op 27-01-2004 @ 06:05:
Mijn vriendin krijgt met valentijn de witgoude ring waar ze al weken droomachtig naar staat te kijken, maar denkt dat ik die niet kan betalen. Maar eindelijk is het zover : ze krijgt hem
Who, lucky girl
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 29-01-2004, 06:05
Rubke18
Rubke18 is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 29-01-2004 @ 00:14:
Who, lucky girl
Nee lucky boy Ik heb gewoon een super vriendin en daar wil ik dan ook heel voorzichtig mee zijn, het is al eens mis gegaan, en dat wil ik nooit meer
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Oud 30-01-2004, 22:22
Verwijderd
ik koop meestal concertkaartjes voor mijn vrienden als ze jarig zijn ofzo, dan ga ik zelf ook met ze mee, altijd leuk
Oud 01-02-2004, 11:30
Fieneke
Avatar van Fieneke
Fieneke is offline
voor mijn vriend had ik een metale sleutelhanger gekocht en bij een juwelier onze namen erin laten graveren.
__________________
And all I know is that it feels like forever,
but no one ever tells you that forever feels like home.
Oud 01-02-2004, 12:51
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
In de zomer was mijn vriend jarig en mijn budget is nou niet dat je zegt van: wooh, dus ik dacht: doe iets leuks, iets persoonlijks. Gewoon een simpel fotolijstje gekocht (iets groter formaat dan normaal) en daarin een foto van ons twee (er zijn niet zoveel foto's van ons samen) en aan de randen nog twee kleine fotootjes. Een (heel lief) kaartje en knuffeltje erbij
Het is goedgekeurd
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Oud 03-02-2004, 10:42
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Rubke18 schreef op 29-01-2004 @ 06:05:
Nee lucky boy Ik heb gewoon een super vriendin en daar wil ik dan ook heel voorzichtig mee zijn, het is al eens mis gegaan, en dat wil ik nooit meer
Uhmuhm, jamaar je moet niet gaan denken dat haar liefde te koop is met dure sieraden. Ik heb van mijn ex ook een keer een vreselijk duur juwelensetje gekregen, maar hij is nu toch echt mijn ex.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 07-02-2004, 16:50
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
*zucht*

Ik ben echt zo ontzettend slecht in cadeau's kopen...het moet meer spontaan gaan bij mij, als ik iets zie en denk: Oh leuk! dan koop ik t..Maar mn vriend is jarig en als het op commando moet dan weet ik t nooit.
Maar heb dus een grote glazen bol met van die elektriciteitdraadjes (lichtgevend) erin gekocht, vind t zelf wel cool. Met n lief kaartje dr bij natuurlijk
Wou nog n taart bakken maar heb zo lang na zitten denken wat voor taart en nou is het te laat.
__________________
bonnie and clyde
Oud 09-02-2004, 20:02
Blackeyed
Blackeyed is offline
M'n vriend is over een klein maandje jarig, hij wordt 20 en ik heb geen enkel idee wat ik moet gaan doen.
Kheb nogal een klein budget...zo'n 30 euro en ik wil hem echt een origineel kado geven...eerst had ik gedacht voor hem een 'verrassingsdoos' te maken met bv chocolade (omdat hij daar echt zot van is) en nog een paar dingetjes en prulletjes van de Expo enzo...
Maar misschien hebben jullie een 'beter' idee ofzo...de dag zelf iets gaan doen is nogal moeilijk omdat hij pas om 6u thuis is en dat het een schooldag is...
__________________
*Forever Black-Eyed*
Oud 10-02-2004, 09:19
Verwijderd
hem zelf chocolade laten maken?

*klik* (naar zelf chocolade maken)

Naja, kijk eens op www.kadopagina.nl daar vind je hele leuke originele cadeau's
Oud 11-02-2004, 14:18
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
*feel* schreef op 26-01-2004 @ 14:32:
Wat geef je iemand (lees: goede vriend/vriendin of familielid) die geslaagd is voor z'n rijbewijs?
Van die foute dobbelstenen voor aan de binnenspiegel

Nee als het een vriendin was, zou ik gewoon een drankje cadeau doen tijdens het uitgaan ofzo, heel simpel
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 11-02-2004, 17:54
Simone_lilo
Avatar van Simone_lilo
Simone_lilo is offline
Toen mijn vriend en ik een jaar verkering hadden, hebben we elkaar een ring gegeven, met elkaars naam erin gegraveerd en de datum waarop we kregen...

Wat ik trouwens voor valentijnsdag moet kopen weet ik nog steeds niet
__________________
Worry looks around, Sorrow looks back, Faith looks up, Keep the faith May all your days Be bright and sunny
Oud 12-02-2004, 16:37
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
hartjesboxershorts
blauwe
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 13-02-2004, 17:10
tiram
Avatar van tiram
tiram is offline
aangezien mn vriend steeds zit te zeiken om een foto van mij (mag ook wel es na bijna 9 maanden..) Geef ik m een wegwerpcamera voor Valentijn... Mag ie ze zelf maken..
Maar ik vind dat er nog ff wat bij moet...

en nee, GEEN fotolijstje!!
__________________
marit. 18 jaren. 1730 mm. blauwe ogen. "rood". nadenkend. betrouwbaar. dromerig. heus lief. soms ook niet. vaak vrolijk. vaak niet. gewoon, 'n mens.
Oud 14-02-2004, 18:02
Verwijderd
Citaat:
=[sPoEkiE]= schreef op 12-02-2004 @ 16:37:
hartjesboxershorts
blauwe
Nooit, tenzij je wil dat het uitgaat
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 15:00
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 19:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 27-02-2009 00:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 16:09
Liefde & Relatie hoeveel geef je uit?
snoopy
54 23-05-2005 20:52
Liefde & Relatie Vandaag 6 maanden
Punkygirl
3 26-05-2003 14:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.