Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2005, 18:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik weet niet of dit misschien eerder in het grote cadeau-topic hoort, maar ik was benieuwd.
Als je vriend(in) jarig is, of met sint/kerst of met zoveel jaar een relatie... Nou ja... gewoon: als je een cadeautje koopt:
hoeveel geef je dan uit?
Misschien ook leuk om even te melden hoe lang jullie al samen zijn en hoe oud je bent.

Ik ben 22, we zijn zo'n 2,5 jaar bij elkaar en ik geef met z'n verjaardag zo'n 60 euro uit, denk ik. Met sinterklaas was het ongeveer 35 euro en toen we 2 jaar samen waren niks
Toen we 1 jaar samen waren heb ik m meegenomen naar artis en uit eten.

Ik was vooral nieuwsgierig omdat ik vind dat ik best veel geld uitgeef, maar het lijkt alsof ander echt veeel meer uitgeven (inclusief mijn eigen vriend )
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2005, 18:57
noa-zut
Avatar van noa-zut
noa-zut is offline
Mijn vriend en ik zijn saai en doen niet aan vejaardagen Meestal gaan we alleen uit eten ofzo

We houden ook nooit de data bij hoelang we hebben eigenlijk dus daar geven we elkaar ook niks.

Uhm rond kerst gaan we meestal een weekje op vakantie en dat betalen we beide

owh en ik ben 20 en hij is 27 en we zijn zo ongeveer rond de 2 jaar ofzo samen (weet het niet )
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 19:05
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik let er niet op, ik koop iets wat hij luek vind en of dat nou 10 euro of 50 euro kost, dat doet er niet toe. het gaat om het cadeau, niet om wat het heeft gekost.

Wij zijn zo'n 20 maanden samen en hij is 24 en ik 21
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 19:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Qimm schreef op 21-05-2005 @ 20:05 :
Ik let er niet op, ik koop iets wat hij luek vind en of dat nou 10 euro of 50 euro kost, dat doet er niet toe. het gaat om het cadeau, niet om wat het heeft gekost.

ja, tuurlijk... zo doe ik t ook. Maar ik hoorde echt heel hoge bedragen om me heen, toen ging ik s opletten (heb toevallig dit weekend cadeautjes voor z'n verjaardag gekocht) en toen wilde ik t van jullie ook weten
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 19:31
Verwijderd
Meestal zo rond de 50/60 euro voor zijn verjaardag, hij ook voor mij. En met zoveel-jaar-samen gaan we soms een dagje naar 't strand om te wandelen en daar uiteten te gaan. Niet echt cadeautjes ofzo. (Misschien dit jaar wel, 5 jaar is wel bijzonder )
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 19:34
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
noa-zut schreef op 21-05-2005 @ 19:57 :
Mijn vriend en ik zijn saai en doen niet aan vejaardagen Meestal gaan we alleen uit eten ofzo

We houden ook nooit de data bij hoelang we hebben eigenlijk dus daar geven we elkaar ook niks.

Uhm rond kerst gaan we meestal een weekje op vakantie en dat betalen we beide

owh en ik ben 20 en hij is 27 en we zijn zo ongeveer rond de 2 jaar ofzo samen (weet het niet )
dat vind ik nou zo stom om niet aan verjaardagen te doen
daar begrijp ik echt nix van
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 19:59
Verwijderd
Ik vind het stom iets aan verjaardagen te doen alleen maar "omdat het moet"...wij hebben er ook wel eens voor gekozen om elkaar geen cadeautje(s) te geven, omdat we dan bv. al net wat leuks samen hadden gedaan of dat dat nog op de planning stond of wat dan ook. Dat is dan een keuze die wij samen maken, lijkt me niets stoms aan.

Zelf heb ik ook vaak het idee dat anderen meer geld aan cadeautjes uitgeven dan ik/wij. Met verjaardagen ligt het er erg aan wat we willen geven...hij heeft mij een keer een weekendje Euro Disney gegeven en een keer een "klok-tafel", ik hem kaartjes voor Saterday Night Fever en een keer een telefoon (dit was voor verjaardagen), verder weet ik het niet meer zo... De duurdere dingen waren voornamelijk duurder, omdat het toch iets voor ons beiden was. Met kerst trekken we lootjes, dus als we niet elkaars lootje trekken kopen we niets met kerst. Voor sinterklaas geldt hetzelfde. Met "zoveel jaar samen" wisselt het ook...meestal doen we dan iets samen (uit eten, naar de bioscoop, dat soort dingen).

We zijn nu...3 jaar en 4,5 maand samen. Ik ben 23, hij 25.

Laatst gewijzigd op 21-05-2005 om 20:41.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 20:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb nu 15 maanden met mijn vriend, hij is 17, ik 19 en voor zijn verjaardag geef ik ongeveer 20 euro uit, soms wat meer, soms wat minder ligt er aan of ik echt een duur kado heb of allemaal kleine dingetjes.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 22:08
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
momenteel geen vriendin, maar ik gaf nooit zoveel geld uit.
Vind ik ook niet echt nodig, het gaat meer om het idee.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 22:09
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Mijn liefde is onbetaalbaar.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 22:20
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Zoveel als nodig is. Ter illustratie: soms krijgt ze (bijna) niets met haar verjaardag, maar de laatste keer heeft ze een nieuwe computer gekregen. Zover kan het uit elkaar liggen.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 22:37
Verwijderd
Nul euro, want ik doe niet aan verjaardagen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 22:41
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 21-05-2005 @ 20:59 :
Ik vind het stom iets aan verjaardagen te doen alleen maar "omdat het moet"...wij hebben er ook wel eens voor gekozen om elkaar geen cadeautje(s) te geven, omdat we dan bv. al net wat leuks samen hadden gedaan of dat dat nog op de planning stond of wat dan ook. Dat is dan een keuze die wij samen maken, lijkt me niets stoms aan.

Zelf heb ik ook vaak het idee dat anderen meer geld aan cadeautjes uitgeven dan ik/wij. Met verjaardagen ligt het er erg aan wat we willen geven...hij heeft mij een keer een weekendje Euro Disney gegeven en een keer een "klok-tafel", ik hem kaartjes voor Saterday Night Fever en een keer een telefoon (dit was voor verjaardagen), verder weet ik het niet meer zo... De duurdere dingen waren voornamelijk duurder, omdat het toch iets voor ons beiden was. Met kerst trekken we lootjes, dus als we niet elkaars lootje trekken kopen we niets met kerst. Voor sinterklaas geldt hetzelfde. Met "zoveel jaar samen" wisselt het ook...meestal doen we dan iets samen (uit eten, naar de bioscoop, dat soort dingen).

We zijn nu...3 jaar en 4,5 maand samen. Ik ben 23, hij 25.
Je verwart "er iets aan doen" met "er iets voor kopen". Ik vind het jammer als mensen er niets aan doen. Ok in dit geval gingen ze nog uit eten, maar er kwam even iets bovendrijven uit mijn kennissenkring dat je mensen niet mag feliciteren op hun eigen verjaardag......ok t is niet altijd even leuk om ouder te worden, maar ik vind dat je ieder moment moet pakken en juist je verjaardag moet delen met mensjes waar je om geeft, en dan juist samen wat doen. Ookal ga je picknicken....
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 21-05-2005 @ 23:41 :
Je verwart "er iets aan doen" met "er iets voor kopen". Ik vind het jammer als mensen er niets aan doen. Ok in dit geval gingen ze nog uit eten, maar er kwam even iets bovendrijven uit mijn kennissenkring dat je mensen niet mag feliciteren op hun eigen verjaardag......ok t is niet altijd even leuk om ouder te worden, maar ik vind dat je ieder moment moet pakken en juist je verjaardag moet delen met mensjes waar je om geeft, en dan juist samen wat doen. Ookal ga je picknicken....
En waarom vind je dat? Wat is er zo feestelijk aan het aantal keren dat de aarde om de zon is gedraaid sinds wat voor gebeurtenis dan ook?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 22:49
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-05-2005 @ 23:42 :
En waarom vind je dat? Wat is er zo feestelijk aan het aantal keren dat de aarde om de zon is gedraaid sinds wat voor gebeurtenis dan ook?
Ik vind de zon die om de maan draait toch een andere gebeurtenis dan een verjaardag. Ik ben opgegroeid dat verjaardagen warme dagen zijn waarop de mensen om je heen laten zien dat ze je waarderen. Iets wat je viert met de mensen om je heen. Een moment waarop waardering vooral wordt uitgesproken door aanwezigheid/kaartje e.d. van mensen
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 21-05-2005 @ 23:49 :
Ik vind de zon die om de maan draait toch een andere gebeurtenis dan een verjaardag. Ik ben opgegroeid dat verjaardagen warme dagen zijn waarop de mensen om je heen laten zien dat ze je waarderen. Iets wat je viert met de mensen om je heen. Een moment waarop waardering vooral wordt uitgesproken door aanwezigheid/kaartje e.d. van mensen
Je bent er mee opgegroeid, dus doe je het.

Het lijkt mij eerder dat je de waardering voor mensen altijd laat blijken en niet louter op verjaardagen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 22:54
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-05-2005 @ 23:53 :
Je bent er mee opgegroeid, dus doe je het.

Het lijkt mij eerder dat je de waardering voor mensen altijd laat blijken en niet louter op verjaardagen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ja, daar heb je gelijk in. En dat is inderdaad ALTIJD het excuus waar mensen mee komen als ze niet aan verjaardagen doen. Maar is dat echt zo?

En ben jij er niet mee opgegroeid om dan niet aan verjaardagen te doen?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 21-05-2005 @ 23:54 :
Ja, daar heb je gelijk in. En dat is inderdaad ALTIJD het excuus waar mensen mee komen als ze niet aan verjaardagen doen. Maar is dat echt zo?

En ben jij er niet mee opgegroeid om dan niet aan verjaardagen te doen?
Nee, tijdens mijn jeugd was het vieren van verjaardagen normaal. Ik ben echter nogal dwars en zet overal vraagtekens bij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-05-2005, 23:15
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik geef uit wat ik nodig heb, de ene keer is dat weinig, de andere keer veel.
Meestal tussen de 40 en 100 euro.
Ik ben 21 en hij 'iets' ouder.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 23:23
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik ben 17 en mijn vriend is 18. voor zijn afgelopen verjaardag kostte zijn kado rond de 50 euro, maar het gaat niet om het bedrag, het was toevallig iets wat mijn vriend dolgraag wilde hebben en was ik al blij dat ik een kado voor hem wist. mijn vriend wil mij dan perse ook zo'n duur kado gegeven. maar het gaat meer om het gebaar. ik heb liever iets wat ik graag wil dan iets wat heel duurs kost en niet echt wil hebben.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 23:24
Verwijderd
Nog nooit meegemaakt, cadeautje moeten kopen voor een vriendje

wat geven jullie eigenlijk uit aan de verjaardag van vrienden?
Eigenlijk doe ik altijd rond de 5 euro pp, endan met een paar mensen wat kopen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 23:57
Verwijderd
Tja ligt beetje aan mijn bui. Voor verjaardag rond de 100 euro. Af en toe een kadotje tussen door maar soms laat ik me gaan. Ben nu in Miami en heb al voor ruim 150 euro aan kado's gekocht
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 00:25
Verwijderd
Gewoon, iets leuks. Kan 5 eu zijn, kan ook 15 eu zijn. Meer overigens niet. Ik verwacht ook niet dat mensen meer dan dat uitgeven voor mij.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 04:23
Rieno
Rieno is offline
hangt heel erg af van of ik al iets leuks weet en hoeveel geld ik te besteden heb....al is dat laatste vaak niet het belangrijkste, omdat als ik echt iets leuks weet wat ik eigenlijk niet kan betalen..ik het toch zou kopen
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 08:53
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Mijn huidige vriendin is nog niet jarig geweest (dat komt 8 Juli), maar ik ben vaak iemand die veel meer zoekt naar iets persoonlijks dan iets dat geld kost. Zo was mijn vorige vriendin op haar verjaardag helemaal verzot op mijn arafat-sjawls, dus toen heb ik haar zo'n ding cadeau gedaan.

Ik ben zelf ook niet van de dure cadeaus (behalve van mijn ouders, maar dat zijn altijd dingen die ik echt nodig heb en mijn verjaardag is meer een excuus van mijn ouders om iets te mogen betalen), dus misschien ligt het daar aan. Sinterklaas en Kerst heb ik nog met geen van mijn vriendinnen geviert.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2005, 08:55
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
max. 10 of 15euro, ik ben niet zo rijk..en hij is nog armer dan ik dus.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 09:02
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Verschillend, hangt er vanaf hoeveel geld ik dan toevallig heb / kan uitgeven. Verder kijk ik naar wat leuk/mooi is, niet meteen naar de prijs. En ik vier liever geen verjaardagen, maar ja, mijn vriend is daar helaas geen voorstander van
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 10:01
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
voor vandaag heb ik hem een concert kaartje gegeven twv 40 euro + etentje
Hij heeft me dan terug een kaartje gekocht voor Werchter.
Ik neem hem mee naar de zee voor een week
Hij neemt mij mee naar Londen voor een weekend.
en dat zijn dan nog maar de "zomaar" cadeau's
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 21-05-2005 @ 23:41 :
Je verwart "er iets aan doen" met "er iets voor kopen".
Dat valt wel mee. Als ik zeg "er niets aan doen", dan bedoel ik ook "er niets aan doen". Ja, gefeliciteerd zeggen, maar dat vind ik niet echt "er iets aan doen".
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 10:33
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Als ik geld heb let ik niet echt op de prijs maar koop ik graag iets wat ie echt leuk vind. Zo niet, dan wordt het een iets goedkoper cadeautje of een iets goedkoper crea idee om te doen.

Maar af en toe verwennen we onszelf ook een beetje. ( naar de efteling geweest, af en toe uiteten, als we en jaar hebben gaan we naar walibi, af en toe een weekendje weg)
We zijn allebei 21.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 11:09
Mariekje*
Mariekje* is offline
Verjaardagen en commerciële feestdagen eindigen meestal in een kleinigheidje, simpelweg omdat ik daar bij vrijwel niemand aan doe. Of hij moet echt precies weten wat hij hebben wil, en dan maakt de prijs me overigens ook vrij weinig uit. En wanneer deze wel uitmaakt, ga ik er wel een creatieve eendags-oplossing voor zoeken. Hetgeen wat ik uitgeef is over het algemeen heel wisselend, soms gewoon helemaal niets simpelweg omdat ik blut ben, dan moet hij dus maar genoegen nemen met mij alleen. En een andere keer (bijv. nu we over 2 weken een halfjaar samenzijn) geef ik zelf rond de 100 euro uit, en daar komt nog een bedrag bij aangeleverd door m'n sponsoren, haha. Afhankelijk van wat we nu daadwerkelijk gaan doen.

Zijn dus bijna een halfjaar samen, ik ben 16, hij 19.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 11:15
Verwijderd
ik bedenk wat ik 'm graag wil geven, en dan geef ik er dus zo veel aan uit als dat kost meestal voor verjaardagen 30-40 euro en voor sinterklaas 5-10 euro.
voor jubilea geef ik geen echte cadeautjes
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 11:26
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Hm, we hebben nog maar 1 keer elkaars verjaardag meegemaakt en toen was het iets van 30,-. Ik vind het overdreven om zoveel geld uit te geven, is toch niet nodig?

Oh, en ik ben 20 en hij 24.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 11:33
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Het gaat niet echt om het geld, maar om hoeveel plezier hij eraan beleefd. Dus als het dan wat duurder is, jammer dan... En ook goedkope dingetjes kunnen leuk zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 12:01
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Nou als ik dat hier allemaal zo zie vind ik het nog best veel geld.
Ik heb sowieso het geld niet eens om een kado van 50 euro te geven, en eerlijk gezegd vind ik dat ook gewoon erg veel (zeker als je 'pas' een half jaar ofzo een relatie hebt).
En dan vooral voor dingen als kerst en sinterklaas..

[edit] En dingen vieren als zoveel maand of zoveel jaar samen zijn vind ik belachelijk, maar dat zal wel aan mij liggen.. ik weet niet eens precies de dag waarop een relatie begint meestal, en ik geef daar verder ook niks om [/edit]
__________________
Keep on rockin'

Laatst gewijzigd op 22-05-2005 om 12:04.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 12:29
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Hm... dan geef ik best wel veel uit.... Niet speciaal voor verjaardagen, dan koop ik meestal gewoon een leuk kado, heb geen bedrag waar ik me dan aan hou ofso. Verder geef ik wel veel geld aan haar uit. Toen we een jaar hadden een paar oorbellen gekocht van 130 euri, etentjes (zijn een keer een dagje naar A'dam geweest, 's avonds bij Fifteen gegeten) en dat soort dingen doen we ook heel vaak of elkaar gewoon verrassen. Meestal kijk ik niet naar de prijs, wil gewoon iets leuks, dat kan 10, maar ook 200 euro kosten, maakt me eigenlijk weinig uit. Als ik het geld beschikbaar heb vind ik het leuk om het aan haar uit te geven, als ik het niet heb, dan doen we dingen die niets of heel weinig kosten. We zijn nu trouwens 19 maanden en een beetje bij elkaar Vind het perfect zo.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-05-2005, 12:29
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Onlangs waren we een half jaar samen en 5 dagen later was het zijn 16e verjaardag. Ik heb mss zoiets van een 10 eu aan hem besteed.. Lijkt niet veel, maar ik had wel tamelijk wat kleine kadotjes voor hem. Ik maak liever iets persoonlijk en hij zei dat hij het heel ontroerend vond.. Dus ben ik ook blij ..
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 12:40
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik heb wel eens een cadeautje van 140 euro voor hem gekocht Maar de helft hebben mijn ouders meebetaald hoor Hadden zij ook meteen wat voor em. Dus dat is 70 euro voor mij.

Voor de rest zijn het meestal gewoon kleine dingetjes die hij leuk of grappig vindt. Of we gaan uit eten ofzo.

Hij heeft voor mijn verjaardag laatst iets van.. ik denk zo'n 60 euro gekocht.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 12:47
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik heb bijna 50 euro uitgegeven nadat we krap een jaar verkering hadden. Toen we een jaar hadden zijn we een weekendje weggeweest en dat hebben we samen betaald. Dat was ook nog wel ieders 100 euro.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 13:17
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Voor zn verjaardag heb ik hem een cadeau van iets meer dan 30 euro gegeven.. Ik kijk niet echt naar het geld, maar ik had gewoon wat gekocht waarvan ik wist dat hij het leuk vindt, dat vind ik belangrijker.
Hij is 19, ik bijna 17 en we zijn bijna 11 maanden samen. Voor mijn verjaardag (toen waren we net 10 dagen samen ) had hij een cadeau van 10-20 euro, waar ik echt heel blij mee was
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 13:51
Crunchie
Avatar van Crunchie
Crunchie is offline
Ik heb het niet zo op verjaardagen/feestdagen, maar mijn vriend vierde alles wel heel groot. Mijn kadoo aan hem was rond de 10 euro en hij gaf mij op mijn verjaardag een kadoo van rond de 150 euro.
Toen we een half jaar samen waren zijn we uit eten gegaan (ieder de helft betalen).
Met valentijn kreeg ik hem zo ver dat we die 'feestdag' lieten varen (!!!).

Het voelt altijd als een 'moet', dat kadootjes geven. Elke keer weken van tevoren je in het zweet werken om te bedenken wat je deze keer nu eens zal gaan kopen... iedereen die alsmaar zegt "verzin maar wat".... niks voor mij

Ik vind het wél leuk om met een groep iets te organiseren voor iemand die een bepaald iets heel graag wilt. Dan zie ik er het nut ook van in.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 14:07
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Ik kijk niet naar de prijs, het gaat om het cadeau. Als het ultieme cadeau voor hem 10 euro kost is het goed, maar ook als het 50 euro kost. Zoals Qimm ook zei.

We geven elkaar cadeau's voor elkaars verjaardag, kerst e.d. uiteraard. Maar ook gewoon Hoeft niet per se een gelegenheid voor te zijn vind ik zelf.

We hebben nu ruim 8 maanden (8 maanden en 13 dagen om precies te zijn zie ik net )
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 14:09
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
ik ben 18 hij 20 en ik doe meestal rond de 30 euro. we zijn trouwens nu 2 jaar samen. Hij doet meestal ook iets van rond de 30 euro denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 23:00
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vrijgezel zijn heeft af en toe ook voordelen voor je budget.

Maar als ik 'n vriendin had: iets dat ik weet dat ze leuk vindt. Boeit me dan geen hol of 't €10 is of €30.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 09:07
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Voor zijn verjaardag ligt het er aan wat ik tegenkom... Als ik een leuk, maar duurder cadeau tegenkom, koop ik het, als ik het geld heb tenminste. Ik denk dat ik dan tot zo'n 70 euro zou gaan. Maar een aantal kleine en/of zelfgemaakte cadeautjes kunnen net zo leuk zijn, vind ik. Verder geef ik hem met sinterklaas meestal een cadeau van rond de 15 euro. Bij 'zoveel maanden samenzijn' doen we soms iets, als we daar zin in hebben. Als dat de bios is, betalen we ieder ons eigen deel; als het een cadeautje is, is dat iets van hooguit een tientje, want het gaat om het gebaar. Verder vind ik het veel leuker om hem spontaan tussendoor te verrassen met een kaartje of iets dergelijks.
Hij is 23, ik 20. We zijn 2 jaar en 3 maanden bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 09:19
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Het gaat meer om wat je geeft natuurlijk, en als ik een keer wat leuks zie en het is betaalbaar dan koop ik het gewoon.
Voor z'n verjaardag koop ik meestal wel een groter cadeau, ongeveer 30 euroooo.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 09:31
Verwijderd
K hou dat niet bij.... Als k iets zie wat bij m past, dan kan t me eik niet zoveel uitmaken hoe duur t is.... Maar als t boven de, laten we zeggen, 30 euro is, vin k t te duur!


Ja, ik zit op t moment krap bij kas
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 11:23
Verwijderd
Ik krijg altijd best wel veel cadeautjes van hem op mijn verjaardag, zoals vorige keer: boek, dvd, cd en dan nog allerlei losse dingetjes, bij elkaar zal dat wel rond de 100 euro liggen. Ik denk dat ik ook zoiets voor hem uitgeef, alhoewel, laatste keer 70 ofzo.
Ja, het is veel maar ik wil ook altijd zoveel voor hem kopen want hij is lief.
ik ben dus 18 (bijna 19), hij is 21 en we zijn 5 jaar bij elkaar nu.

Ohja, en het is niet zo dat ik kleine cadeautjes geven of krijgen niet leuk vind of dat hij dat niet leuk vindt, ik bedenk altijd zoveel dingen om voor hem te kopen dat het toch wat duurder is. Bandshirts, CD's, LP's, dat soort dingen...

Laatst gewijzigd op 23-05-2005 om 11:26.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 13:06
Verwijderd
Verschilt onzettend. De ene keer niets omdat ik dan zelf iets creatiefs in elkaar flans, de andere keer kan dat iets van 150 euro zijn. Het ligt er maar net aan of ik iets zie wat hij heel graag wil hebben, of ik het geld heb en in welke bui ik ben.
Maar over het algemeen geef ik vrij veel aan hem uit, maar goed, doet hij ook bij mij en hebben we nooit echt op gelet
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 13:18
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 23-05-2005 @ 14:06 :

Maar over het algemeen geef ik vrij veel aan hem uit, maar goed, doet hij ook bij mij en hebben we nooit echt op gelet
Nee precies, ik let er zelf nooit zoveel op, als ik gewoon dingen ga kopen die hij leuk vindt. Het ligt er maar net aan hoeveel geld ik heb enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Hoeveel geld geef jij uit aan kleding en zo?
Nancy77
50 24-03-2008 17:15
De Kantine hoeveel rook je op een dag + hoeveel geef je uit per maand
Tabla
103 15-05-2006 09:19
Algemene schoolzaken Hoeveel geef je uit aan boeken?
Kathleen
36 03-10-2005 10:03
Lifestyle Hoeveel geef jij uit aan verzorgingsproducten?
Ellaha
27 11-11-2003 17:38
Lifestyle Waar geven jullie maandelijks je inkomen aan uit? (Enquete)
Feilsiyeve
92 05-04-2003 15:00
De Kantine Hoeveel geef je uit aan je mobiel
WelcomeHome
68 18-01-2003 09:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.