Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2006, 15:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nou we kunnen er weer tegen aan
de oude is hier nog te vinden

leef je uit
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 23-12-2006, 15:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klotezooi
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-12-2006, 15:46
Verwijderd
shit shit shit
Oud 23-12-2006, 16:23
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Paris <3
Donderdagnacht om kwart over 3 vanuit Breukelen naar Parijs vertrokken, wat een nacht. Toen we daar aankwamen eerst met de hele groep naar de Notre Dame geweest en daarna opgesplitst. In de metro kwam een jongen een heel concert/dansact geven op allemaal hiphop muziek, echt prachtig. Eerst met de groep maar eens koffie gedronken en daarna langs het Louvre gewandelt en na een hele tijd waren we dan bij Petit Palais.. Het was echt heel erg mooi, echt mooie dingen waren er. Het vervelende was alleen dat de kunst waar we voor waren gekomen, het Impressionisme en de Art Nouveau, stonden in zalen die gesloten waren. En ook voor de Rembrandt expositie moest je zoveel geld extra betalen, en dat lag niet in ons budget..

Maar ach. Daarna geluncht vlakbij de Champs-Elysee, wat dus uitkwam op of heel duur of een of andere bakker waar alles verbrand was.. Daarna een heel stuk gelopen in de hoop dat we nog naar Palais de Tokyo konden, maar toen we al 3x verdwaalt waren, bleek dat we toch wel erg ver uit de richting zaten.. Dus toen naar de metro gelopen (metrostation dicht, dus nog een eind omgelopen) en naar de notre dame gegaan. Daar hadden we nog maar driekwartier om de stad in te gaan, maar ook dat was heel erg leuk. Mooi truitje nog gekocht ook. Toen naar Le Depart Saint-Michel en daarna gaan eten in groepjes. Het was echt zo gezellig met T. en M. echt heel leuk! Vervolgens zijn we nog over de Champs-Elysee gereden en naar de knipperlichtjes van de Eiffeltoren, echt vet mooi. Kwam vannacht om vier uur thuis, het was echt geweldig, en zo mooi allemaal!

En nu ben ik thuis, twee uur wakker en heb ik echt overal enorme spierpijn. Maar het was zoo mooi. En nu heb ik vakantie, hoef ik niets te doen en ben ik helemaal vrij in alles wat ik wil.. Heerlijk, niets moeten!!! *knuffel aan iedereen*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-12-2006, 17:12
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Het doet me pijn dat hij de enige is die mij niet heeft gefeliciteerd. Iedereen waarvan ik een felicitatie had verwacht, en ook graag wilde, heb ik er één gekregen, behalve van hem. Hallo, wat hebben we voor een relatie?

Ik vind 't stom. </3
Oud 23-12-2006, 17:13
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
jeej de kerst is weer begonnen

en de ruzie dus ook

en nu heb ik huisgenoot van me vader het verpest het word geen leuke kerst
volgens me vader voor ons
ik moet beter opgevoed worden

zo wil k echt niks meer doen k wil gewoon stilte
__________________
.

Laatst gewijzigd op 23-12-2006 om 17:23.
Oud 23-12-2006, 17:40
Verwijderd
Verliefd en fijn. <3
Oud 23-12-2006, 17:48
Verwijderd
wat sidhe zegt
Oud 23-12-2006, 18:03
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Toch wel vreemd hoe het kan gaan. Anneka maakt het uit met Zao, Roosje met Wolter en opeens zijn Sidhe en Wolter en Roosje en Zao gelukkig...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-12-2006, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 23-12-2006 @ 19:03 :
Toch wel vreemd hoe het kan gaan. Anneka maakt het uit met Zao, Roosje met Wolter en opeens zijn Sidhe en Wolter en Roosje en Zao gelukkig...
zao maakte het uit met mij hoor!
en ik heb eindelijk is een keer met een niet forummer
en die andere is idd wel een echt s.com clan
Oud 23-12-2006, 18:26
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-12-2006 @ 19:03 :
Toch wel vreemd hoe het kan gaan. Anneka maakt het uit met Zao, Roosje met Wolter en opeens zijn Sidhe en Wolter en Roosje en Zao gelukkig...
Nouuuuu, ik ga het echt vervelend vinden onderhand. (a)

Enenen ik ging iets zeggen maar ik ben het vergeten. Het zal allemaal wel. En oh (}) voor LvH. (:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-12-2006, 18:44
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben nog steeds niet klaar met opruimen. Wel is (bijna) alles gestoft. Er ligt nog een grote stapel papieren op mijn bed. En dan nog in mijn kast en laatjes.
Maar ik ben bijna klaar geloof ik. Als de stapel van mijn bed weg is stop ik ermee. Ik ga morgen wel verder.
Ik haat opruimen. En ook nog niks aan school gedaan.
*gaat verder opruimen*
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 23-12-2006, 18:57
Verwijderd
Ik moet het echt doen
Oud 23-12-2006, 19:12
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Roosje schreef op 23-12-2006 @ 19:26 :
Nouuuuu, ik ga het echt vervelend vinden onderhand. (a)

Enenen ik ging iets zeggen maar ik ben het vergeten. Het zal allemaal wel. En oh voor LvH. (:
(}) terug!

En haha, ik heb nu euhm, hoe zal ik het zeggen, 150% loon gekregen :liefde:.

En ik ben echt veeel veeel veeel te verliefd dan goed voor me is, en deze keer meen ik het.
Oud 23-12-2006, 19:24
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ik wist het wel. Ik had me nooit zó open moeten stellen... Kan het nou nóóit een keer helemaal goed gaan bij mij...?
Oud 23-12-2006, 20:46
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kwart voor 10.. uitgeput dus ik ga naar bed
lezen ofzo
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-12-2006, 20:57
kroot
kroot is offline
ik ben ook echt moe. En mijn lenzen doen onwijs raar, ik zie bijna niets meer.
Oud 23-12-2006, 21:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
afgevallen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Ads door Google
Oud 23-12-2006, 21:23
Verwijderd
Hoe kan iets zo snel zo goed voelen. Zo vertrouwd.

Maf hoor. Ik dacht dat dit soort dingen mij niet overkwamen.
Oud 23-12-2006, 21:31
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
*inserts mensen in negeerlijst*

Argh. :boos:

Ahwell, I'll survive en mijn mama en ik hebben het uitgepraat en ik heb de iPod van mijn liefje gejat en ik kan naar hem kijken zonder dat hij het merkt.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-12-2006, 22:24
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Damn, wat voel ik me kut nu. Lijk wel zo'n labiel wijf die nergens tegen kan . Achja, vanavond geef ik gewoon eventjes toe aan deze gevoelens, morgen zal het weer anders zijn. Life goes on. Ik denk toch dat zijn antwoord 'nee' zal zijn eigenlijk. Volgens mij ziet hij er gewoon totaal geen toekomst in. Jammer dat ik mezelf juist aan zo iemand helemaal heb laten zien. Me helemaal open heb gesteld, zelfs gevoelens aan het ontwikkelen was. Klote is dat. Nu voel ik me gewoon gekwetst en baal ik enorm van mezelf dat ik meteen zo ver ben gegaan. Maar op dat moment leek het me okay en voelde het goed... Daar baal ik van. Normaal ga ik gewoon altijd op mijn gevoel, mijn intuitie af...misschien voortaan toch meer op mijn verstand af gaan denk ik... En ondertussen vind ik hem ondanks alles nog steeds leuk. Eigenlijk hoop ik gewoon enorm dat hij 'ja' zegt en wel een relatie wil. Maar ik heb absoluut geen zin om nog lang te wachten totdat hij eindelijk eens klaar is met twijfelen...

Here I go again on my own, going down the only road I have ever known...

Laatst gewijzigd op 23-12-2006 om 22:28.
Oud 23-12-2006, 22:27
kroot
kroot is offline
toch nog laat bed in ondanks moeheid. Uitstellen omdat ik bang ben voor de gedachtes die komen gaan. Maar ik zal toch moeten gaan slapen. En mijn huisgenootje heeft gewoon het vraagteken op de eetlijst van het kerstdiner weggetypexed, omdat ze vond dat ik geen geldige reden had, en anders alleen maar op mijn kamer zou zitten. En sinds wanneer maakt Willem zich zorgen over mijn dag- en nachtritme?
Oud 24-12-2006, 08:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag nog hard werken en alle huishoudelijke klusjes doen, en dan vanavond op weg naar de ouders en dan begint de kerst. Ik heb er gemengde gevoelens over, weet nog niet of ik er zin in heb of niet.

En hoe langer ik er over denk, hoe meer ik denk dat ik niet de goede dingen heb geleverd bij het pedagogiekwerkstuk. Maar ja, aan de andere kant... Als het niet goed (genoeg) is, doe ik het toch 'even' opnieuw? Dat hoor ik dan vanzelf... Dat wéét ik wel, maar zo voelt het niet.

En ik twijfel of ik niet toch aan alle 'buren' die ons een kaartje hebben gestuurd, even een kerstkaartje moet schrijven, uit sociaal oogpunt. En dan meteen onze buurman erbij. Mijn moeder heeft wel gelijk dat dat sociaal gezien gewenst is.
Oud 24-12-2006, 09:53
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-12-2006 @ 19:03 :
Toch wel vreemd hoe het kan gaan. Anneka maakt het uit met Zao, Roosje met Wolter en opeens zijn Sidhe en Wolter en Roosje en Zao gelukkig...
__________________
Oud 24-12-2006, 10:32
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik voel me....weetikniet.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Advertentie
Oud 24-12-2006, 11:25
farai
Avatar van farai
farai is offline
ben ik nu de enige die zich door de hele kerstsfeer alleen maar extra eenzaam voelt?

Mja nix aan te doen. De gedachte aan hem maakt me blij.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 24-12-2006, 11:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-12-2006, 11:58
Verwijderd
Moe, moe, moe...maar nu wel een beetje een idee waar het vandaan komt. Nu even snel huiswerk afmaken, want dat had al lang gemoeten (maar ja, hw maken als je slaapt is nu eenmaal lastig), daarna aankleden, tanken en naar m'n werk...
Oud 24-12-2006, 12:32
Verwijderd
auw
oo ik ben zo erg afgevallen, 8 mensen die hebben gezegd dat ik er niet best uitzie, maar ik heb geen tijd en geldo m te eten

deze kerst de basics inhalen: slapen, eten, schoonmaken en sociaal doen zodra de pijn geminderd is dan
Oud 24-12-2006, 12:43
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Vanavond courmetten
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 24-12-2006, 14:22
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Nou leuke kerst. Ik wou dat ik dit alles uit mijn herinneringen kon wissen..hoe leuk sommige herinneringen ook zijn..
Oud 24-12-2006, 14:25
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Het is ook iedere keer hetzelfde. Als ik een hele hele hele lange lucht je hart post maak, vergeet ik het even te control c-en, en vervolgens ben ik uitgelogd

Maar goed. Er stond dus een heel verhaal over dubbele gevoelens, kerst, eten, gourmetten, je heel vol voelen en dan alsnog niet zoveel gegeten hebben, houden van, vriendje, retraite komende dinsdag, een terugblik op mijzelf vorig jaar, etc. etc. Het enige dat ik nu nog even zal reproduceren is mijn kerst/nieuwjaarswens .

Lieve LJH-ers, ik wens ons allemaal hele fijne feestdagen, maar vooral een heel gelukkig 2007. Ik geloof dat wij allemaal de kracht hebben om muren van angst, verdriet, ontkenning en woede te doorbreken om gelukkig en liefdevol door het leven te gaan. No mountain is too high, en geluk ligt maar één stap van ons vandaan.. precies achter die muren van angst! Ik geloof in ons allemaal en ik hoop, vooral voor sommigen van jullie, dat jullie ook wat meer in jezelf durven te gaan geloven .
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 24-12-2006, 14:40
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vreetaanvallen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-12-2006, 14:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb laarsjes maar wat een gedoe zeg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-12-2006, 15:08
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Gisteren een echte op ware grootte coca vrachtwagen gezien!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 24-12-2006, 15:21
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Yana: wat een lief berichtje! Ik hoop dat jij ook een heel gelukkig 2007 krijgt, en er probeert uit te halen wat erin zit!
En aan de rest wens ik precies hetzelfde toe!


OT: Het gaat nog. Ik ben ziek, met de kerstdagen, net als vorig jaar. Snotteren, hoesten, keelpijn, koorts. Maar ik kan mezelf nog staande houden. Vanavond begint het diner, de cadeautjes uitpakken, morgen weer enorm ontbijt, diner, daarna wéér.. Maar ik kan het heus wel. Ik kan het echt. Nog steeds kan ik het opbrengen gezellig te zijn, ik krijg er zelfs bijna zin in. Het enige waar ik steeds meer tegenop begin te zien is oud&nieuw.. De goede voornemens, terugblikken op het afgelopen jaar..

Maar laat ik maar aan het komende jaar denken. Waarin m'n moeder helemaal zal genezen van de kanker, waarin het misschien nog wel wat wordt tussen L. en mij, waarin ik weer heerlijke vakanties tegemoed ga enz enz. Keep your head up..

*knuffels aan iedereen!!*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Ads door Google
Oud 24-12-2006, 15:34
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 24-12-2006 @ 16:08 :
Gisteren een echte op ware grootte coca vrachtwagen gezien!
cool, ik ook
donderdagavond stond ie op het vredenburg in Utrecht
Oud 24-12-2006, 15:47
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
@Thoughtful: nog gefeliciteerd!

Mijn kamer is opgeruimd. Er zijn nog wat dingen die ik moet uitzoeken en weggooien, maar daar heb ik een opbergdoos voor nodig. Als ik die heb ga ik alles echt uitzoeken. Behalve de dozen met schoolspullen, die komen na mijn examen wel.

Nog steeds niet begonnen met schoolwerk. Maar ik heb twee weken vakantie. Twee hele weken. En toch zegt een stemmetje in mij dat ik zoveel moet doen.
Maar eerst kerst.
En ik kan nu toch niets doen, want mijn vader zit op mijn kamer een spelletje te spelen. Ik heb Zelda gekocht, hij speelt het

Iedereen een fijne kerstavond!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 24-12-2006, 16:12
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Haha, 't was op een paar puntjes na toch wel erg gezellig gisteren Toch wel heel hard gelachen, en echt lol gehad. En mijn oude buurjongen gezien voor het eerst in 8 (?) jaar. Leuk gepraat, best grappig.

Zeker voor herhaling vatbaar.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 24-12-2006, 16:59
kroot
kroot is offline
mmm ik voel me kut. Kerstavond.
'Oh, ik vind het zo gezellig dat je morgen mee-eet!'
En ik weet ook niet hoe laat ik morgenochtend dat koor moet begeleiden.
Oud 24-12-2006, 17:34
Verwijderd
Ik voel me rot..
en dan ook nog kerstavond..
normaal gesproken best gezellig maar nu
Oud 24-12-2006, 17:56
Saarah
Saarah is offline
Vrijdag... Echt, vrijdag MOET het gewoon lukken. Normaal gezien zal het wel gaan, maar die fucking onzekerheid blijft er echt altijd.
En als het vrijdag niet gaat, ga ik denk ik instorten ofzo. Dan ga ik het even niet meer aankunnen, dat weet ik nu al.
Maar als het wel doorgaat, god, dan wordt het geweldig.
Oud 24-12-2006, 18:17
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Moe, dat overheerst eigenlijk. Verder ben ik geloof ik niet heel eenzaam of ongelukkig. Ik mis wel de mensen om me heen, maar samen met m'n vader is het wel gezellig.

Morgen lekker combi van verjaardag/kerst. Lekker eten, lekker bij m'n oma in het bos zijn. Hopelijk kan ik lekker in m'n eentje ff met de hond weg, maar ik vrees dat die drukke kids mee willen... We zien wel. Boekje mee. Daar kan ik écht niets anders doen en niets aan school.

Verder doe ik eigenlijk weinig deze week. Vandaag nog ff naar de stad geweest die dicht bleek , maar gelukkig nog wel ergens dat witte ding uit m'n vestje kunnen laten halen, zo'n blond wijf had het erin laten zitten gister ...

Zo heerlijk fout naar All you need is love kerst kijken ...

Verder probeer ik muziek op m'n telefoon te zetten, maar what the fuck, waarom gaat dat zó langzaam? Vreemd hoor. Zoveel geduld heb ik geloof ik niet ...

Verder weinig, ik moet gewoon veel slapen en dan nog een week Egypte . Hopelijk is het toch wat warmer straks...

En nu maar weer wat Ben en Jerry ijs eten, zag dat ik wat was afgevallen, maar dat zal all inclusive in Egypte weer snel goedmaken

En ik moet steeds denken aan m'n ex. Niet dat ik hem terugwil ofzo, maar gewoon. Het is natuurlijk een jaar geleden dat het uitging, gister zelfs over hem gedroomd. En ik zag hem weer op msn, met een leuke foto, niet aangesproken, goed van mezelf, maar weer ff in m'n hoofd. En die jongen van college, hij heeft iets, maar hij heeft het net niet. Hij is te rustig voor me, te ingetogen, denk ik, ken hem natuurlijk nog niet goed. Ach we zien wel. Ik ben op dit moment gewoon niet kritisch, daar zal het wel aan liggen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 24-12-2006 om 18:21.
Oud 24-12-2006, 18:19
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ach ja, soms moet je niet meer bij dingen stil gaan staan en gewoon doordraven op een vlug tempo
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 24-12-2006, 18:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 24-12-2006 @ 19:19 :
Ach ja, soms moet je niet meer bij dingen stil gaan staan en gewoon doordraven op een vlug tempo
gourmetten kan alleen niet op een vlug tempo

huh hoe kan jij op dit tijdstip op internet?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-12-2006, 18:24
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hoi, ik wil je NU bij me hebben.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-12-2006, 19:13
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben ongesteld geworden maar dat mag nog helemaal niet.. Nu heb ik natuurlijk weer buikpijn. Bwah. rotzooi ook.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 24-12-2006, 20:05
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
(en morgen is het goed)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-12-2006, 20:13
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
ik ben echt gebroken nu
ik ben zooooooo enorm gekwetst
en ik voel me zo alleen. wat moet ik nou. kom ik hier wel overheen? het is ook allemaal niks meer waard eigenlijk

Laatst gewijzigd op 24-12-2006 om 20:15.
Oud 24-12-2006, 21:03
Verwijderd
Echt ik ben gewoon zo kapot. Sinds een paar maanden ben ik weer is een keer totaal gebroken. Zit ik te janken en is er gewoon niets dat me kan troosten.
Mn vriend zit 100 km verderop gezellig met zn familie, ik zit tussen een wereld van mn vrienden van mn studie en mn vrienden hier in Houten. Iedereen heeft gewoon even zijn of haar eigen ding, en dan is mijn situatie gewoon kut.
Ach de kerstdagen zijn wel leuk. Maar dat stomme oud en nieuw. Ik mag niet naar Utrecht fietsen midden in de jaarwisseling. Ok, maar in Houten is geen ene kut te doen. De helft van mn vrienden is niet eens thuis. Er is gewoon zo weinig te doen. En ik wil niet met die 2 of 3 mensen thuiszitten, daar is gewoon geen fuck aan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Verhalen & Gedichten Verhaal: Cryonics
Verwijderd
8 14-03-2004 21:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.