Oud 23-05-2011, 20:01
scholier8
scholier8 is offline
Hoihoi,

Ik en m'n vriend hebben het drie weken geleden uitgemaakt, we wilden een beetje afstand van elkaar nemen omdat er irritatiepunten waren, vanuit zijn kant meer dan mijn kant. Toch hebben we elkaar zo nu en dan wel gezien vriendschappelijk, in het weekend twee weken geleden bijvoorbeeld met een feest, even kort met elkaar gesproken, en een keertje op station, en zo nu en dan een mailtje of smsje.

Afgelopen weekend hadden we weer even afgesproken om het er nog even over te hebben, omdat we het allebei de aankomende weekenden nogal druk zouden hebben en het er niet echt van kwam.

Dus we zouden dit weekend gewoon even praten over alles enzo. We zouden eerst op een terrasje wat drinken, maar toen zei ie dat er toch niemand thuis was, en we ook wel op hun dakterras konden zitten.
Dus we hebben daar best wel lang gepraat over de relatie die we hadden, over wat we allebei minder vonden en wat we wel heel erg leuk vonden enzo. Was wel heel gezellig enzo, en konden wel goed praten over dingen,
alleen soms deed hij wel erg makkelijk over de punten waar hij naar moest kijken, terwijl ik daar wel mee zit en ik anders ook nie weet of ik verder wil.

Naja van het één kwam het ander, we hebben toen gezoend en er waren nog wel wat dingetjes gebeurd, en toen zei ie je moet wel echt werken aan je punten, maar hij doet dan net of hij dat niet hoeft te doen. Dus toen heb ik maar gezegd dat we allebei moeten gaan werken aan de punten. Toen hebben we ook samen gekookt daarna en ben ik nog blijven eten. Dus ik had het idee dat het allemaal wel weer goed kwam, ik bedoel als je zoenend en knuffelend op bed ligt, elkaar echt tig kussen geeft en verstrengeld ligt.

Maar na het eten zei hij ineens dat hij toch nog met een jaarclubgenoot (die hij al een tijdje nie gezien had) nog uit wilde, omdat ze elkaar al een tijd nie gezien hadden. (Terwijl hij die middag nog zei, ik bel hem wel even met dat er iets tussen gekomen is) En toen zei ie dat het misschien niet zo slim was wat we gedaan hadden,
dat we dat beter niet hadden kunnen doen, dat zoenen enzo en dat we het maar moesten vergeten. Want hij was bang dat we weer in de oude situatie zouden belanden. En hij vond dat we te weinig tijd hadden om aan de puntjes te werken,
omdat ik natuurlijk stage heb en we elkaar de aankomende tijd( en momenteel 3 maanden weer ff bij m'n ouders woon), als we weer wat met elkaar zouden hebben, toch niet zo vaak zouden zien, dus dat ging volgens hem nie werken.

Ik vroeg hoe hij de afgelopen drie maanden had ervaren en hij zei dat ie me wel gemist had, maar meer op een vriendschappelijke manier. Kijk als dat zo is, dan vind ik het ook nie erg als je zegt dat het over is en als je helemaal geen gevoelens hebt.
Dus ik vroeg 'm toen wat we nu gingen doen de aankomende tijd zo van kijk als jij het nie meer ziet zitten, zeg het dan gewoon, dan weet ik dat. Dan houden we elkaar ook niet aan het lijntje. Maar toen zei hij dat hij het echt niet wist. En toen vroeg ik of hij geen gevoelens meer had en toen zei hij dat dat echt niet zo was en dat die er nog waren..

Maar waarom gaat hij eerder die dag dan zoenen en wil hij meer enzo (ik bedoel ja wat wil je dan echt?!), voel me daar echt wel een beetje stom over, als ik erover nadenk. Als het voor jezelf nog nie duidelijk is, dan hou je toch wat afstand?? Ik wilde het wel proberen, dus daarom zocht ik meer toenadering, maar hij ging er op in... waarom dan ineens eind van de avond weer terugkrabbelen... en als het over is, waarom zegt ie dat dan nie gwoon... moet ik genoegen nemen met ik weet het nie??

Dus we hebben nu afgesproken om elkaar nu een maand nie meer te zien, spreken, mailen en bellen enzo. Maar hij zei als je een keer in de stad
bent, mag je gerust langskomen voor koffie enzo, maarja ik denk juist nie dat dat handig is toch? Ik bedoel dan moet je elkaar ook echt met rust laten, denk ik dan..
Ik zei toen ook zo van dat ik ook nie wilde dat we elkaar aan het lijntje gaan houden enzo. En toen vroeg ik ook, stel ik kom een andere jongen tegen, zou je dan teleurgesteld zijn?
Toen zei ie, als jij je daar beter bij voelt en het gevoel is er, dan moet je dat doen. Kijk het is niezo dat ik daar nu aan denk, heb er ook nog geen behoefte aan, maarja het is allemaal zo, tja.
Maarja soms weet ik niet zo goed of hij het nog wil, want hij is bang dat we weer in het oude vervallen, dat ik weer heel weinig naar z'n ouders ga enzo en hij wilde dat toch wel 2 a 3 keer in de 2 maanden (geen idee of dat beetje normaal is?)

Misschien vind hij het wel handig dat ik momenteel 3 maanden nie in de buurt op stage ben, dan kan ie toch op zoek gaan, zonder dat ie mij veel tegenkomt en als hij niemand vind, denkt ie dat ie bij mij wel weer terug kan komen, omdat hij tegen mij zo zegt van ik weet het nie, ik heb tijd nodig. Ik vraag me echt af of hij het dan nog wil, en echt tijd nodig heeft, of gewoon op zoek is en het nie toegeeft en als hij niemand vind, mij weer terug wil.
Maarja het laatste geval wil ik echt nie, ben geen 2dehands vriendinnetje... vind het echt zo lastig, want soms weet ik zelf ook nie meer of ik nog wel echt verder met hem wil.

Ik vind het echt heel lastig om met deze situatie om te gaan, als iemand steeds zegt ik weet het nie.. ik vroeg hem ook nog neigt het meer naar niet meer of wel, dat wist ie ook nie...

Wat moet ik hier nou mee??
Ik sta echt open voor al jullie adviezen!
Kus!!!

Laatst gewijzigd op 23-05-2011 om 20:06. Reden: iets vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2011, 13:05
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Nou, bedankt voor je kus, al vindt mijn vriendin het niet gepast dat ik dat van een wildvreemde aanneem...

Zoenen, knuffelen en seks zijn aangenaam vertier voor man en vrouw. Dus als die situatie zich voordoet zal hij je zeker niet tegenhouden, tenzij hij echt een afkeer heeft van jou. Die heeft hij fysiek blijkbaar niet en ook mentaal kan hij (nog) met jou door één deur.
Dus, verwacht niet dat hij jou avances afwijst, maar, verwacht ook niet dat ze alle voorgaande problemen oplossen.
Antwoorden als "ik weet het niet" zijn tijdrekkende afleidingsmanoeuvres, maar als hij ook zegt "als je een ander tegenkomt moet je die kans nemen" zegt dat iets dat hij (denkt dat hij) je al heeft losgelaten. Als hij van je houdt zou hij je nooit zo makkelijk "weggeven".
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 13:44
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Lastig allemaal!
Maar wat je zelf al zegt, en wat hierboven ook wordt aangegeven, Hij wil waarschijnlijk niet of niet veel veranderen en er samen met jou voorgaan. Anders kan hij je ook wel 3 maanden wat minder zien en daarna weer vaker. Dan zou hij dat voor je over hebben. Als je echt nog gek bent op iemand, dan ga je ook voor diegene en steun je diegene, en heb je de wil om irritatie puntjes in ieder geval proberen aan te pakken!

Zoals je zelf aangeeft kan hij nu in die drie maanden eventueel zichzelf uitleven en mocht er niks gebeuren jou weer daarna verleiden tot wellicht intieme zaken. En je misschien weer aan het lijntje houden met antwoorden als ik weet het niet etc.

Dus als je het aankan, kies voor jezelf en verlaat deze jongen als hij je geen duidelijkheid kan geven...
Zoals het zo wordt verteld verdien jij iemand die je beter behandeld dan nu het geval is.

Succes in ieder geval!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 22:00
scholier8
scholier8 is offline
Hoihoi,

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik vind het gewoon erg lastig om er een maand niet aan te denken.. vooral met m'n stage voor m'n bachelor opdracht had ik het fijn gevonden om een beetje steun van hem te hebben. Ik mis hem gewoon en ik vind 'm nog steeds leuk. Maar verdien ik iemand beter, omdat hij gewoon zo onduidelijk is?
Misschien moet ik maar gewoon een maand rust houden, en ik vind dat hij maar contact moet zoeken.. ik hou me nu maar even wat stiller...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 16:17
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hoihoi,

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik vind het gewoon erg lastig om er een maand niet aan te denken.. vooral met m'n stage voor m'n bachelor opdracht had ik het fijn gevonden om een beetje steun van hem te hebben. Ik mis hem gewoon en ik vind 'm nog steeds leuk. Maar verdien ik iemand beter, omdat hij gewoon zo onduidelijk is?
Misschien moet ik maar gewoon een maand rust houden, en ik vind dat hij maar contact moet zoeken.. ik hou me nu maar even wat stiller...
Ik denk dat als hij echt van je houdt en om je geeft, je niet in onzekerheid laat zitten.
En dat is ook niet nodig als hij helemaal gek van je is. Dan wil hij alleen maar bij je zijn en met je optrekken. Natuurlijk wil hij wel is met ze vrienden weg, maar moet toch genoeg tijd voor jou over zijn.

Als jij nog van hem houdt dan moet je er proberen uit te komen met hem of de knoop doorhakken en uitmaken, en wachten tot je iemand tegenkomt die wel volledig voor jou wil gaan...

succes!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 22:43
gangbang
gangbang is offline
3 maanden alkaar niet zien? en dan zou je hat nog niet erg vinden om nog een maand rust te houden?!
das lang!
ok terzake nu. probeer het gewoon nog eens. als het lukt is het goed en als het nie lukt jah. spijtig dan mr dan is hij jou nie waard en dan zoek je iemand anders

succes!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 14:12
neardo
neardo is offline
Hij vindt het wel lekker makkelijk om nog steeds het bed te kunnen delen. En misschien bedoelt het niet eens zo kwaad en laat zich gewoon meeslepen door zijn eigen lust en zodra deze is bevredigd kan hij weer helder nadenken en weet hij weer dat ie niet verder met je wil. Hoe dan ook is het geen goede situatie voor jou.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 14:58
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Je doet net alsof hij verwarrend doet. Maar dat doe je zelf. Jij ziet zoenen, knuffelen en van het een het ander laten komen als interesse in jou als vriendin/persoon. Hij ziet het als zoenen, knuffelen en van het een het ander laten komen. Het ging niet specifiek om jou, de activiteit is leuk en als het iemand anders was geweest had hij het net zo goed gedaan.

Als jij vind dat die dingen horen bij een relatie, doe het dan niet als het uit is. Dan is het wel zo duidelijk voor jezelf. En als hij je terug wil zal hij voor je moeten vechten, jou dat duidelijk moeten maken zonder zoenen en knuffelen. Doet hij dat niet dan is het ook duidelijk, toch? Je hebt het dus zelf in de hand, je kunt jezelf voor zijn voeten gooien of je kunt hem laten zien dat je meer waard bent dan dat.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 13:08
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je doet net alsof hij verwarrend doet. Maar dat doe je zelf. Jij ziet zoenen, knuffelen en van het een het ander laten komen als interesse in jou als vriendin/persoon. Hij ziet het als zoenen, knuffelen en van het een het ander laten komen. Het ging niet specifiek om jou, de activiteit is leuk en als het iemand anders was geweest had hij het net zo goed gedaan.

Als jij vind dat die dingen horen bij een relatie, doe het dan niet als het uit is. Dan is het wel zo duidelijk voor jezelf. En als hij je terug wil zal hij voor je moeten vechten, jou dat duidelijk moeten maken zonder zoenen en knuffelen. Doet hij dat niet dan is het ook duidelijk, toch? Je hebt het dus zelf in de hand, je kunt jezelf voor zijn voeten gooien of je kunt hem laten zien dat je meer waard bent dan dat.
oehh mooi gesproken!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie vader van een vriendin... wat nu?
lief mutsje
59 07-09-2004 09:52
Liefde & Relatie hierdoor ben k echt kapot.... weet t niet nu
ludachris
45 07-07-2004 00:40
Liefde & Relatie Verliefdheid is niet altijd leuk
Coral
10 21-01-2004 15:34
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
sokkebokke
8 30-01-2002 19:52
Seksualiteit Wat moet ik doen?
sokkebokke
3 28-01-2002 20:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.