Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2011, 22:32
Informant
Informant is offline
Goedenavond iedereen!

Zoals sommige misschien zullen merken is dit meteen mijn eerste post op dit forum.
Graag zou ik over onderstaande jullie mening/idee willen vragen.

Zelf ben ik een 23 jarige jongeman die ondertussen al een 4 tal jaar samen is mijn vriendin.
Zo hebben we ondertussen ook ons eigen stekje en zijn dus ook dagdagelijks samen thuis.

Nu en dan stel ik mezelf de vraag ivm. de intieme hygiëne van mijn vriendin.
Ook zei is 23, nu hoor ik van vele hier en daar... dat de meeste dames van die leeftijd zichzelf 'onderaan' goed verzorgen. Wat dus wel zeggen goed wassen, en meestal nog dagdagelijks scheren. Is dit nu effectief zo dat op deze leeftijd iedere vrouw zich onderaan scheert of zie ik dit fout? Mijn vriendin doet hier alvast niet aan mee!
Is het verder raar dat ik haar vagina 2 maandelijks scheer, of zijn er nog dames die dit door hun vriend laten doen?

Het dragen van lingerie, meestal draagt ze gewone slips.
Is er een manier waarop ik haar bijvoorbeeld een hipster of string kan laten ontdekken?

Graag hulp!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 22:38
Rationeel
Rationeel is offline
dat ze zich daar moet wassen staat buiten kijf, dat moet jij ook.
verder is ze natuurlijk niet verplicht zich te scheren, maar als jij dat graag wilt kun je het in ieder geval eens opperen. blijkbaar vindt ze het allemaal niet heel boeiend, want jij mag haar ook scheren.

en voor lingerie geldt hetzelfde: zeg haar gewoon eens hoe je er over denkt. zolang jij niets zegt weet zei ook niet of jij iets eventueel een probleem vindt...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 22:41
Informant
Informant is offline
Zoals je zegt hebt ik zelf ook het idee dat ze het allemaal niet echt boeiend vind.
Denk persoonlijk dat als ik haar laat doen er niet echt veel geschoren zou worden.
Is het daarom minder proper?

Bij het dragen van lingerie, is er een enorm groot verschil tussen een slip en een hipster?
Ik neem aan dat je een groot verschil in dragen voelt tijdens het dragen van een gewone slip ten opzichte van een string.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 23:13
Verwijderd
Nu wil ik ten eerste even zeggen dat het wel of niet scheren geen fuck te maken heeft met hygiëne. Als ze zich daar dagelijks wast is er niets aan de hand, ook als ze zich niet scheert. Logischerwijs is iemand die zich wél scheert maar zich niet vaak genoeg wast onhygiënisch bezig. Het wel of niet scheren ligt aan haar (en in mindere mate jouw) voorkeur. Minder proper zou ik het niet noemen. Geen van mijn exen heeft bijvoorbeeld ooit een probleem gemaakt van het feit dat ik mijn schaamhaar trim en niet scheer (want: irritatie enzo), en ik moet ook eerlijk zeggen dat een eventuele afkeer van hun kant niet door mij gewaardeerd zou zijn. Tegenwoordig scheer ik het wel soms, maar ook alleen omdat ik eindelijk een scheerschuim heb gevonden die (op één of andere manier) de irritatie dermate vermindert dat ik er goed mee kan leven.

Als het haar in principe niet boeit of ze wel of niet scheert zou jij er gewoon een keer over kunnen beginnen. Als het haar niet uitmaakt zal ze het vast gaan doen als jij dat fijner vindt. Als ze echter een reden heeft (bijvoorbeeld irritatie en/of pijn) dan vind ik niet dat jij er een probleem van moet maken, want ik kan je wel vertellen dat het echt niet fijn is.

Over de lingerie. Ik heb moeten googelen wat in godsnaam een hipster is en ik heb er nog nooit één gedragen; ik draag uitsluitend strings, behalve als ik lui thuiszit of in bed lig. Wat je kunt doen is gewoon van allerlei verschillende setjes/strings/hipsters/whatever kopen en gezellig met haar gaan proberen. Dan is het iets dat je 'samen' doet, in plaats van dat je haar vertelt dat ze ander ondergoed moet dragen.

Verder lijkt het mij alsof je teveel waarde hecht aan wat andere mensen vinden. Wat kan het jou (en je vriendin) nu schelen wat andere mensen denken over het wel/niet scheren en welk ondergoed anderen fijner/mooier vinden? Zolang jij en je vriendin tevreden zijn is alles goed, toch?

En als laatste wil ik zeggen: Praat er met haar over. Dus niet met een vingertje gaan wijzen of op een beledigende manier, maar dit onderwerp zou toch bespreekbaar moeten zijn, lijkt me.

Laatst gewijzigd op 08-06-2011 om 00:28.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 23:31
Informant
Informant is offline
Citaat:
Nu wil ik ten eerste even zeggen dat het wel of niet scheren geen fuck te maken heeft met hygiëne. Als ze zich daar dagelijks wast is er niets aan de hand, ook als ze zich niet scheert. Logischerwijs is iemand die zich wél scheert maar zich niet vaak genoeg wast onhygiënisch bezig. Het wel of niet scheren ligt aan haar (en in mindere mate jouw) voorkeur. Minder proper zou ik het niet noemen. Geen van mijn exen heeft bijvoorbeeld ooit een probleem gemaakt van het feit dat ik mijn schaamhaar trim en niet scheer (want: irritatie enzo), en ik moet ook eerlijk zeggen dat een eventuele afkeer van hun kant niet door mij gewaardeerd zou zijn. Tegenwoordig scheer ik het wel soms, maar ook alleen omdat ik eindelijk een scheerschuim heb gevonden die (op één of andere manier) de irritatie dermate verminderd dat ik er goed mee kan leven.

Als het haar in principe niet boeit of ze wel of niet scheert zou jij er gewoon een keer over kunnen beginnen. Als het haar niet uitmaakt zal ze het vast gaan doen als jij dat fijner vindt. Als ze echter een reden heeft (bijvoorbeeld irritatie en/of pijn) dan vind ik niet dat jij er een probleem van moet maken, want ik kan je wel vertellen dat het echt niet fijn is.

Over de lingerie. Ik heb moeten googelen wat in godsnaam een hipster is en ik heb er nog nooit één gedragen; ik draag uitsluitend strings, behalve als ik lui thuiszit of in bed lig. Wat je kunt doen is gewoon van allerlei verschillende setjes/strings/hipsters/whatever kopen en gezellig met haar gaan proberen. Dan is het iets dat je 'samen' doet, in plaats van dat je haar vertelt dat ze ander ondergoed moet dragen.

Verder lijkt het mij alsof je teveel waarde hecht aan wat andere mensen vinden. Wat kan het jou (en je vriendin) nu schelen wat andere mensen denken over het wel/niet scheren en welk ondergoed anderen fijner/mooier vinden? Zolang jij en je vriendin tevreden zijn is alles goed, toch?

En als laatste wil ik zeggen: Praat er met haar over. Dus niet met een vingertje gaan wijzen of op een beledigende manier, maar dit onderwerp zou toch bespreekbaar moeten zijn, lijkt me.
Leuke en tegelijk leerrijke reactie.
Moet nu ook wel bekennen, zoals je hierboven zegt 'niemand heeft er ooit iets uit gemaakt dat ik men schaamhaar trimde en niet scheer' bij haar is het identiek.
Zelf zal ze het nooit scheren of trimmen, meestal vraag ze om de 2 weken om het is bij te 'trimmen' dat doe ik dan ook met de trimmer.

Zelf is het niet bepaald zo dat 'dat ik er iets uit maak wat de mensen al dan niet denken'.
Het is tenslotte ons leven en we zouden er inderdaad is over moeten praten.

Zo is er bijvoorbeeld ook nog het punt ivm. witverlies en het wassen van een vieze gedragen slip. Tot voordat wij samen woonden had ik nog nooit een gedragen slip van haar gezien. Eerlijk gezegd ben ik hiervan geschrokken, ook hierbij stel ik me dus vragen of dit al dan niet normaal is.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Leuke en tegelijk leerrijke reactie.
Moet nu ook wel bekennen, zoals je hierboven zegt 'niemand heeft er ooit iets uit gemaakt dat ik men schaamhaar trimde en niet scheer' bij haar is het identiek.
Zelf zal ze het nooit scheren of trimmen, meestal vraag ze om de 2 weken om het is bij te 'trimmen' dat doe ik dan ook met de trimmer.

Zelf is het niet bepaald zo dat 'dat ik er iets uit maak wat de mensen al dan niet denken'.
Het is tenslotte ons leven en we zouden er inderdaad is over moeten praten.
Ja, maar wat ik bedoelde is: Heb jij er last van dat ze het niet scheert? Zou je het graag anders willen, of dat ze het vaker trimt? Heb je het er überhaupt wel eens met haar over gehad? Kijk, als het jou verder ook niets uitmaakt, dan heb je sowieso geen probleem, maar het is helemaal niet vreemd/abnormaal wat zij doet (of niet doet). Iedere vrouw heeft haar eigen voorkeur en het ligt ook nog aan het vriendje.

Een goede vriendin van me vertelde mij ooit dat zij het juist altijd schoor, maar dat haar (toenmalige) vriend dat juist vreselijk vond, onder het mom van "ik wil een vrouw, geen klein meisje." en zij is toen gestopt met scheren om het voortaan te trimmen. Het maakte haar dus in principe niet uit en heeft toen gekozen voor hetgeen haar vriend het fijnst vond.

Alles is bespreekbaar - of zou dat moeten zijn.

Citaat:
Zo is er bijvoorbeeld ook nog het punt ivm. witverlies en het wassen van een vieze gedragen slip. Tot voordat wij samen woonden had ik nog nooit een gedragen slip van haar gezien. Eerlijk gezegd ben ik hiervan geschrokken, ook hierbij stel ik me dus vragen of dit al dan niet normaal is.
In alle vagina's zit slijmvlies en dat scheidt nu eenmaal vocht en slijm af, maar dat is volkomen natuurlijk. De hoeveelheid verschilt per vrouw, maar het is normaal zolang het doorzichtig-wit is.
Dit heeft verder ook niets met hygiëne te maken; de vagina heeft een eigen zuurgehalte en reinigt zichzelf. Sterker nog: zeep, spoelingen, etc. kunnen de vagina juist schaden.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 00:10
Informant
Informant is offline
Citaat:
"ik wil een vrouw, geen klein meisje."
Daar heb je misschien wel een punt. Persoonlijk leek het me altijd een leuk idee dat men vriendin eens alles zou afscheren. Nu naar mate de leeftijd gezien, zoals we het nu trimmen is het misschien wel ok.
In tegendeel, misschien eens voorstellen om het wat langer te laten worden.

Wat het is zoals je vriendin zegt, zo helemaal kaal is het inderdaad net een puber meisje.

Citaat:
In alle vagina's zit slijmvlies en dat scheidt nu eenmaal vocht en slijm af, maar dat is volkomen natuurlijk. De hoeveelheid verschilt per vrouw, maar het is normaal zolang het doorzichtig-wit is.
Dit heeft verder ook niets met hygiëne te maken; de vagina heeft een eigen zuurgehalte en reinigt zichzelf. Sterker nog: zeep, spoelingen, etc. kunnen de vagina juist schaden
Zolang het doorzichtig-wit is hoor ik je zeggen, doorzichtig-wit noem ik dat niet meteen.
Eerder geelachtig en nu en dan echt van die slijmpjes erin.
Is een inlegkruisje hier de oplossing?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Daar heb je misschien wel een punt. Persoonlijk leek het me altijd een leuk idee dat men vriendin eens alles zou afscheren. Nu naar mate de leeftijd gezien, zoals we het nu trimmen is het misschien wel ok.
In tegendeel, misschien eens voorstellen om het wat langer te laten worden.

Wat het is zoals je vriendin zegt, zo helemaal kaal is het inderdaad net een puber meisje.
Uhm, nee. Pubermeisjes hebben schaamhaar. 7-jarige meisjes, daarentegen, niet.

Citaat:
Zolang het doorzichtig-wit is hoor ik je zeggen, doorzichtig-wit noem ik dat niet meteen.
Eerder geelachtig en nu en dan echt van die slijmpjes erin.
Is een inlegkruisje hier de oplossing?
Het is wit/doorzichtig en vloeibaar. Zodra het opdroogt verandert het een beetje van kleur (gelig). En ja, er zit slijm in, dat wordt afgescheiden door het slijmvlies van de vagina wand. Volkomen normaal.

Inlegkruisjes zijn een slecht idee, want dan sluit je je vagina als het ware af, waardoor je eerder infecties krijgt. Daarbij gaat het dan ook sneller en sterker ruiken, want rond de vagina zitten veel zweetklieren.

Er is niets tegen te doen en dat hoeft ook niet. Trust me, het is echt normaal.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 00:19
Informant
Informant is offline
Citaat:
Uhm, nee. Pubermeisjes hebben schaamhaar. 7-jarige meisjes, daarentegen, niet.
Oké maar goed, heb jij enig idee hoeveel hoeveel % van de vrouwen of in u vriendenkring dat jij weet alles afscheert?

Citaat:
Inlegkruisjes zijn een slecht idee...
Dus het is volledig normaal dat ik in de wasmand zo van die slipjes vind.
Gewoon wassen en inorde dan neem ik?

Wat raad jij trouwens aan voor het slapen?
Momenteel draagt ze meestal een volledige pyjama, geen bh maar wel een slip.
Is dit gezond en normaal?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Oké maar goed, heb jij enig idee hoeveel hoeveel % van de vrouwen of in u vriendenkring dat jij weet alles afscheert?
Ik heb echt geen flauw idee. Het is niet echt super belangrijk of interessant en we hebben er niet dagelijks gesprekken over, of zo.

Maar ik vraag me alweer af waarom je dit zo graag wilt weten.. Wil je de norm weten zodat je weet of je je moet 'aanpassen'?


Citaat:
Dus het is volledig normaal dat ik in de wasmand zo van die slipjes vind.
Gewoon wassen en inorde dan neem ik?
Uhm, ja. Wat moet je er anders mee doen? Verbranden?

Citaat:
Wat raad jij trouwens aan voor het slapen?
Momenteel draagt ze meestal een volledige pyjama, geen bh maar wel een slip.
Is dit gezond en normaal?
Waarom zou het niet gezond zijn? En ik weet (alweer) niet wat je bedoelt met 'normaal'.. Niet iedereen slaapt in hetzelfde, maar who cares?

Sorry, maar ik krijg echt het idee dat je geobsedeerd bent met wat 'normaal' is.. En ik snap niet waarom. Als er nu bijvoorbeeld 10 meiden zouden zijn die zeggen dat ze alleen in een T-shirt slapen, zou je dan meteen denken dat een pyjama niet normaal is?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 00:30
Informant
Informant is offline
Citaat:
Sorry, maar ik krijg echt het idee dat je geobsedeerd bent met wat 'normaal' is.. En ik snap niet waarom. Als er nu bijvoorbeeld 10 meiden zouden zijn die zeggen dat ze alleen in een T-shirt slapen, zou je dan meteen denken dat een pyjama niet normaal is?
Neen, neen totaal niet. Maar had eens gelezen dat een vrouw 's nachts zonder bh moet slapen aangezien dit beter zou zijn voor de borsten. Vandaar stelde ik mezelf de vraag of dat ook zo is met de vagina.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 07:39
Verwijderd
Het is prima zoals ze nu slaapt en overdags doet. En als jij het waardeert dat ze zich wél scheert dan moet je dat gewoon aan haar voorleggen. Als jij dat fijn/leuker vindt dan doet het er niet echt toe hoe wij er over denken en of wij dat ook doen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Oké maar goed, heb jij enig idee hoeveel hoeveel % van de vrouwen of in u vriendenkring dat jij weet alles afscheert?
Volgens mij is er onder mijn vriendinnen (toch een stuk of 15 in totaal, bijna een fatsoenlijke poule ) niemand die álles afscheert. Het wordt wel in meer tot mindere mate bijgehouden, van helemaal niet tot brazilian wax (eh dat is die met het streepje toch ). Ze zijn allemaal tussen de 23 en 27 trouwens.

Verder vind ik ook dat je een vreemde obsessie hebt met normaal vs. ongezond. Ik zou er maar op vertrouwen dat je vriendin weet hoe ze zichzelf moet verzorgen (daar is ook alle blijk van), en als zij ergens onzeker over is, kan ze het zelf vragen.

Wat betreft zonder bh slapen: Als je ligt, kan de bh je borsten een beetje afknellen. Dat is niet gevaarlijk ofzo, maar het stimuleert de doorbloeding ook niet bepaald. Dus het is fijner en ietsje beter om zonder bh te slapen. Voor je vagina geldt dat niet, want een slipje knelt niks af. Maar als je het spannend vindt om bloot te slapen, dan kun je dat toch gewoon voorstellen Hetzelfde geldt voor 'mooi' ondergoed. Blijkbaar vindt je vriendin dat niet belangrijk of zonde om haar geld aan uit te geven. Dan zou ik zeggen, koop jij toch eens een mooi setje voor haar? Als kadootje? En dan zou ik eerder een hipster doen dan een string, want er zijn veel vrouwen die strings niet lekker vinden zitten, terwijl hipsters over het algemeen comfortabel zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 09:29
Verwijderd
Citaat:
En dan zou ik eerder een hipster doen dan een string, want er zijn veel vrouwen die strings niet lekker vinden zitten, terwijl hipsters over het algemeen comfortabel zijn.
Is dat echt zo? Ik heb nog nooit een hipster aangehad, haha. Ik vind een string juist zo fijn omdat ik niet voel dat ik 'em aan heb, dus het voelt alsof ik geen onderbroek draag, zegmaar. Kan me niet voorstellen dat je dat bij hipsters ook hebt.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 10:35
Verwijderd
Ben ik de enige die het raar vindt dat TS dit niet gewoon met z'n vriendin bespreekt? Ik bedoel, als je relatie zo goed is dat je gaat samenwonen, moettie toch ook goed genoeg zijn om dit soort zaken te bespreken? Ik heb in ieder geval een relatie waarin dit gewoon besproken wordt.
Om maar even antwoord te geven op je vragen:
- Het is ieder voor zich waar ze het beste in slaapt. Ik draag in de winter een pyjama, in de zomer alleen een hipster (@syori: Ik vind een string alleen fijn onder een jurkje, dan weet ik zeker dat er niks te zien is als ik buk. Die dingen komen bij mij vaak boven mijn broek uit en omdat ik in de zorg werk en dus veel fysiek met mensen bezig ben, vind ik dat geen fijn idee. Een hipster vind ik fijner dan een slip )

- Afscheiding (het wittige in haar ondergoed) is niet meer dan normaal. Iedere vrouw heeft dat. Volgens mij heeft het ook de functie dat het je vagina enigszins 'schoon' houdt (al weet ik daar het fijne niet van). Ik heb een tijd gehad dat ik daar dagelijks inlegkruisjes voor gebruikte, maar op een gegeven moment werd de afscheiding alleen maar meer. Sinds ik gestopt ben met inlegkruisjes, is dat weer een stuk minder geworden. Daarnaast ruik je het met inlegkruisjes veel beter. Net voor/na de menstruatie kan de afscheiding verschillen, bij de een wordt het minder, bij de ander meer en bij een derde verandert de kleur een heel klein beetje naar het gelige toe (het is dus niet zo dat haar onderbroek in een keer vol zit met paarse afscheiding).

- Scheren is voor iedereen anders. Het kan prima zijn dat ze het fijn vindt als jij het scheert, want dan heeft ze er zelf niet zoveel werk aan (want het is echt een pokkewerk als je alles helemaal netjes en kloppend en goed en mooi zelf weg wil scheren). Zelf scheer ik het ook wel eens. Dat is dan een keer in de maand, anderhalve maand. Niet te vaak, dat irriteert ontzettend. Tussendoor laat ik het groeien en 'tot rust komen', maar houdt ik de bikinilijn wel enigszins bij.

- Lingerie is ook heel persoonlijk. Om maar even een heel stom voorbeeld te geven: Mijn vriendje vindt knalrode bh's en van die babydolls leuk. Ik vind knalrood vaak ordinair en babydolls zorgen dat ik dik lijk. Dus dat doe ik niet aan. Misschien komt dat ooit nog een keer, maar op dit moment ga ik niet ergens in lopen omdat hij dat toevallig mooi vindt. Wel doe ik moeite voor hem, door een leuk setje uit te zoeken en regelmatig een hipster aan te doen (omdat hij die veel mooier vind dan strings). Wat je kunt doen, is 'toevallig' tijdens het winkelen, laten vallen dat je een hipster/string leuk vindt en dat je benieuwd bent naar hoe je vriendin er uit ziet in zo'n ding. Ook kun je gewoon een keer een setje met hipster/string voor haar kopen en kijken wat ze er mee doet.

Verder moet ik nog even kwijt dat ik écht vind dat je dit soort dingen met je vriendin moet bespreken. Ze is je vriendin, je woont ermee samen en deelt er dus alles mee. Dit soort onzekerheden zijn imo een manier om dichter naar elkaar toe te groeien als je het er samen over hebt.

@syori: welk scheerschuim gebruik jij en waar trim je het mee, als ik vragen mag? Gewoon met een trimmer of iets anders? Ik ben ook nog altijd op zoek naar een manier om het gewoon netjes kort te houden, maar kan niks fatsoenlijks vinden waar ik niet bang voor hoef te zijn omda thet superveel pijn doet
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 11:18
JustADreamer
JustADreamer is offline
Gilette heeft tegenwoordig ook een soort van trimmermesje... De Venus Bikini geloof ik?! Hoef je niet met hele apparaten aan de slag en kan gewoon onder de douche eventueel. Heb hem zelf wel liggen, maar ik scheer het eigenlijk meestal gewoon en voor het dan eens lang genoeg is om die trimmer te kunnen gebruiken... Nou ja, dan is het al begonnen met jeuken en heb ik het al weer weggeschoren
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 12:38
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Als je over dit soort simpele dingen al niet kunt praten met je vriendin... Weet je überhaupt wel iets van vrouwen? Misschien een keer een biologieboek doorlezen? Dan zijn ook al je vragen beantwoord.

Verder maakt het helemaal niet uit waar je vriendin in slaapt, ze moet doen wat ze fijn vindt. Of ze zich wil scheren of niet is een persoonlijke voorkeur en heeft niets met properheid te maken, ik ken eerlijk gezegd ook niemand van mijn leeftijd die zich dagelijks scheert, volgens mij doen vooral onzekere tienermeisjes dat. En het is ook niet raar dat jij haar scheert, is ook iets dat vaker voorkomt.
Je zou samen met haar een keer lingerie kunnen kopen. En dan is het wel zo netjes aan te bieden het te betalen, aangezien lingerie een stuk duurder is dan gewoon ondergoed. Hoewel ik wel vind dat het raar is dat je hier pas na 4 jaar over begint, en dan niet eens tegen haar.

Maar gast, ga met je vriendin praten. Samenwonen en over dit soort kleine dingetjes niet kunnen praten is een slecht teken.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 16:53
Verwijderd
Ik geloof er niks van.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Is dat echt zo? Ik heb nog nooit een hipster aangehad, haha. Ik vind een string juist zo fijn omdat ik niet voel dat ik 'em aan heb, dus het voelt alsof ik geen onderbroek draag, zegmaar. Kan me niet voorstellen dat je dat bij hipsters ook hebt.
Ik ken wel vrouwen die strings lekker vinden zitten, maar dat zijn er maar weinig onder mijn vrienden/kennissen. Meer mensen die hipsters fijn vinden. En dat vind ik zelf dus ook - beetje het gevoel van een slip (dus niet zo'n breed stuk tussen je billen), maar het staat veel leuker. Ik vind alleen het nadeel dat ze de kruisjes vaak te smal maken Maar dat doen ze bij strings nog veel erger, omdat die taps toelopen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 08:40
Verwijderd
Ik vind het gek dat jij hier zo mee bezig bent ipv het haar gewoon te vragen. Jullie wonen samen, dan kun je hier toch gewoon over praten? Maar zij klinkt volkomen normaal; genoeg vrouwen scheren zich niet of alleen om het een beetje bij te werken, dat ze het eens in de twee weken door jou laat doen vind ik zelfs vaak, maar dat zal dan ook per vrouw verschillen (de een heeft nu eenmaal meer haargroei dan de ander). Afscheiding is ook normaal, en dan is een katoenen slip ook juist beter dan een string. En inlegkruisjes zijn af te raden. Ik vind het wel gek dat jij haar vieze ondergoed kennelijk goed gebestudeerd hebt. Mja, ze klinkt gewoon helemaal normaal, jij bent degene die er abnormaal mee bezig is in mijn ogen.

Een leuk lingerie setje kun je natuurlijk altijd geven, maar als ze normaal altijd slips draagt, zou ik niet meteen over de top gaan met een doorzichtig mini-stringetje en een overdreven bh. Misschien samen wat uitzoeken?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 08:41
Verwijderd
Oh, en ik ben ook van de hipsters. Strings vind ik te 'open'
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Oh, en ik ben ook van de hipsters. Strings vind ik te 'open'
Ha! Ik heb er net gisteren een paar gekocht en ze zijn inderdaad wel leuk! In ieder geval veel beter dan gewone slips of van die hele hoge strings (ben even de naam kwijt ).

Wat is dit forum toch informatief, haha!

Edit: Maar toch blijven strings fijner
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 14:48
Informant
Informant is offline
Ondertussen een gesprek gehad.
een hipster of string kruipt blijkbaar te hard in haar poep en vandaar dat ze het niet draagt.

Betreft het scheren zal het bij trimmen blijven .
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 19:24
Brunette91
Avatar van Brunette91
Brunette91 is offline
ik scheer het ook niet dagenlijks. Als mijn vriend naar het buitenland is, scheer ik het gewoon niet, Ik scheer het voor hem, niet voor me zelf, dagenlijks scheren lijdt zelfs tot een geïriteerde huid. Als je dan ook nog lingerie draagt, gaat je huid zeer doen, dus ik snap dat ze niet dagenlijks scheerd, ik doe het iedere 3 dagen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.