Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2012, 23:40
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Weltruste! En ik hoop dat het morgen beter met je gaat!
Advertentie
Oud 20-08-2012, 23:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ga in februari ook naar Ronald Goedemondt in mn eentje
Hij is vet grappig
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-08-2012, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Hij is vet grappig
Hij is geniaal, en kan tippen aan Hans Teeuwen.

Ik ben zijn grootste fan!!!!111!!!11
Oud 20-08-2012, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Deze ooievaar is druk bezig met baby's bezorgen. Hij heeft er net eentje afgeleverd en gaat een nieuwe halen.
Omg, wat lief <3 Wat lief dat een jongen dit schrijft. Ja, echt lief.
Oud 21-08-2012, 00:02
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Omg, wat lief <3 Wat lief dat een jongen dit schrijft. Ja, echt lief.
Niet negatief bedoeld hoor, enkel een observatie, maar volgens mij is dit een dronken post En, hoezo is het lief als een jongen dat schrijft?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 21-08-2012, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Niet negatief bedoeld hoor, enkel een observatie, maar volgens mij is dit een dronken post En, hoezo is het lief als een jongen dat schrijft?
Hah, cold shoulder much?
Oud 21-08-2012, 00:03
Verwijderd
Haha, zo dronken ben ik nou ook weer niet hoor

Naja, gewoon, lief dat een jongen het heeft over een ooievaar die druk is met baby's bezorgen, en dat 'hij weer een nieuwe gaat halen' vond ik een schattig detail.
Oud 21-08-2012, 00:07
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Oh ok!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 21-08-2012, 00:08
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Hah, cold shoulder much?
Huh? Ook weer niet negatief of onaardig bedoeld, slechts een observatie, maar ik snap heel vaak de fijne details van je posts niet.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 21-08-2012, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Huh? Ook weer niet negatief of onaardig bedoeld, slechts een observatie, maar ik snap heel vaak de fijne details van je posts niet.
Heb ik ook weleens last van hoor.
Oud 21-08-2012, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Huh? Ook weer niet negatief of onaardig bedoeld, slechts een observatie, maar ik snap heel vaak de fijne details van je posts niet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_shoulder Toi, toi, toi.

Citaat:
Heb ik ook weleens last van hoor.
Tsja, maar waar heb jij nou níet wel eens last van, hmm?
Oud 21-08-2012, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Tsja, maar waar heb jij nou níet wel eens last van, hmm?
Makkelijk
Oud 21-08-2012, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Makkelijk
Zo ben ik
Oud 21-08-2012, 00:16
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ja, nee, dankje voor de link. Maar ik begrijp wat die uitdrukking betekent. Maar ik zie niet hoe ik Stefenootje een cold shoulder heb 'gegeven'.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 21-08-2012, 00:21
Verwijderd
Het was dan ook niet bloedserieus, de smiley stond er niet voor niets.
Oud 21-08-2012, 00:26
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ok!

Slaap lekker allemaal!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 21-08-2012, 00:44
Verwijderd
Nomz, vanavond Ethiopisch gegeten, moeilijk lekker! En nu is het hard tijd voor een stukje watermeloen. Uit de koelkast, no less <3
Oud 21-08-2012, 00:55
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nomz, vanavond Ethiopisch gegeten, moeilijk lekker! En nu is het hard tijd voor een stukje watermeloen. Uit de koelkast, no less <3
Eet je dat ook met je linkerhand? Of was het niet in een restaurant?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 21-08-2012, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Eet je dat ook met je linkerhand? Of was het niet in een restaurant?
Hmm, of dat traditioneel met de linkerhand gegeten moet worden weet ik niet, ik deed 't gewoon met rechts
Oud 21-08-2012, 01:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hmm, of dat traditioneel met de linkerhand gegeten moet worden weet ik niet, ik deed 't gewoon met rechts
Ah idd, rechts. Ik was een keer in het Tropenmuseum, en toen aten we iets Ethiopisch, op de kindertour oid. Veel te pikante saus, en dat voor 8-jarigen.
Anyway, toen zeiden ze dat we met rechts moesten eten want met links moest je je kont afvegen. Toen durfde ik niet naar de wc omdat ik bang was dat er geen toiletpapier was.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 21-08-2012, 01:34
Verwijderd
Als ik met links m'n kont moet afvegen gaat het gruwelijk mis vrees ik.

Maar, grapje, ik poep natuurlijk nooit.
Oud 21-08-2012, 01:46
Verwijderd
Citaat:
Ah idd, rechts. Ik was een keer in het Tropenmuseum, en toen aten we iets Ethiopisch, op de kindertour oid. Veel te pikante saus, en dat voor 8-jarigen.
Anyway, toen zeiden ze dat we met rechts moesten eten want met links moest je je kont afvegen. Toen durfde ik niet naar de wc omdat ik bang was dat er geen toiletpapier was.


Die linzenmeuk en die lichtzure sponspannekoekjes zijn echt nomz En ook lekker gekruid vlees

Ik veeg m'n kont ook met rechts af, hoor. Malle Ethiopiërs
Oud 21-08-2012, 01:49
Verwijderd
Ik zit de PCA te kijken en moest even denken aan een misselijkmakend momentje; pocket rocket stukgelopen op 58os die een straat pakt op de turn En nee, ik heb 'm bepaald niet geslowplayed voor de flop. Meh.
Oud 21-08-2012, 02:27
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zit de PCA te kijken en moest even denken aan een misselijkmakend momentje; pocket rocket stukgelopen op 58os die een straat pakt op de turn En nee, ik heb 'm bepaald niet geslowplayed voor de flop. Meh.
Ik heb al zolang niet meer gepokerd he. Ruim een jaar niet meer.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 21-08-2012, 07:07
Verwijderd
Om 11 uur moet ik al op school zijn.
Oud 21-08-2012, 07:20
Verwijderd
Ik om tien uur. En ik ben onmuinig zenuwachtig voor mijn nieuwe klas.
Oud 21-08-2012, 07:23
Verwijderd
ik ook, want ik zit bij mensen die ik niet ken og wil kennen. ik hoop dat ik met de barbecue bij mijn eigenm vrienden mag zitten.
Oud 21-08-2012, 07:44
Verwijderd
Nu.nl kopt: "Michael J. Fox keert definitief terug op tv"
Hoe kun je nou journalist worden als je niet eens weet wat "definitief" betekent?!?
Oud 21-08-2012, 07:48
Verwijderd
Niet, natuurlijk. Daarom gingen ze ook bij nu.nl werken.
Oud 21-08-2012, 07:52
Verwijderd
minoes heeft iets nieuws uitgevonden. als de pomp van het zwembad aanstaat, gaat ze spinnen en ernaast liggen. Ze denkt dat de pomp ook spint, want dat geluid is net spinnen.
Oud 21-08-2012, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Nu.nl kopt: "Michael J. Fox keert definitief terug op tv"
Hoe kun je nou journalist worden als je niet eens weet wat "definitief" betekent?!?
Daar werken óf mensen die geen opleiding hebben gehad, óf die veruit de slechtsten waren in hun veld Dat topic op onzin zegt ook al genoeg over alle dubbelzinnigheid bij die firma.
Oud 21-08-2012, 08:24
Verwijderd
Ja hoor. Eén van de katten blieft het andere merk voedsel al niet meer dat ik onlangs gekocht heb. Wat een verwend loeder
Oud 21-08-2012, 09:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is wel een beetje een gore zooi hier, bleh. En nu het niet meer warm is en ik bovendien niets meer voor studie hoef te doen heb ik ook geen 'excuus' meer om er niks aan te doen. Jammer DUS vandaag minimaal de afwas werken. Morgen opruimen en misschien stofzuigen. En wie weet ergens later in de week dweilen. Hiep hoi!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-08-2012, 09:20
Verwijderd
Huishoudelijk werk gaat altijd net wat lekkerder met Queen <3
Oud 21-08-2012, 09:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Sowieso met fijne harde meezingmuziek
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-08-2012, 09:23
Verwijderd
Oh ja, goed punt. Huishouden. Het is hier ook een grafbende
Oud 21-08-2012, 09:52
Verwijderd
Ik wil jullie graag even op deze cd wijzen: http://open.spotify.com/album/0QLDdSB7uMPaigMRffgDbc heel leuk meisje met een cello en ze verdient meer bekendheid
Oud 21-08-2012, 09:52
Verwijderd
En stelletje amateurs! Ik stond om 9.15 al op te ruimen niet dat het nu echt netjes is, maar iig weer aan te zien.
Oud 21-08-2012, 10:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet eigenlijk nog van alles en nog wat doen, en ik heb er geen zin in. Maar misschien is het toch wel handig om íets te doen, anders vermoord mijn moeder me, vrees ik. Oh, well.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-08-2012, 10:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik schrok me net het apelazarus bij een aflevering van Dexter, godsamme
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-08-2012, 10:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Eerst douchen of eerst opruimen/schoonmaken...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-08-2012, 10:31
Verwijderd
Eerst opruimen en schoonmaken! Het is warrrrrm.
Oud 21-08-2012, 10:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, anders ben ik straks weer helemaal bezweet, kan ik opnieuw douchen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-08-2012, 10:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ohja, Dexter begint binnenkort weer. en Homeland. Weer wat te kijken ^_^
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-08-2012, 10:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[afbeelding]


De Dobermann Pinscher. Kijk 'ns wat een hond. Wat een statuur, wat een fysiek, wat een attitude. Nee, met zo'n snoes in huis of op straat hoeft zelfs de grootste schlemiel zich geen zorgen meer te maken. Everyone knows not to fuck around with 'em
Ik vind hem zo mooier:



Wie knipt er nou in gezonde honden
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-08-2012, 10:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik ben in mn kop gebeten door een Pinscher
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-08-2012, 10:37
Verwijderd
Ik wist wel dat er een reactie op zou komen
Oud 21-08-2012, 10:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wilde ook al iets over die staart posten ja
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-08-2012, 10:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Maar honden zijn cool. Behalve kleine keffertjes.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-08-2012, 10:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, bah. Dat couperen is al een tijdje verboden hè, in Nederland. Dierenartsen mogen het dus niet meer doen (wat ze voorheen wel deden, netjes met huidbrandertjes en steriel enzo). Wat doen ze nu: fokkers (vaak broodfokkers, dat dan weer wel) knippen zelf oren en staarten en laten het dan dor de dierenarts fiksen. Want de dierenarts moet natuurlijk zieke dieren beter maken (dus ook wonden hechten). Dat resulteert zich alleen wel veel te vaak in heel lelijk resultaat, want het wordt vaak met een gewone (!) schaar gedaan. En natuurlijk scheef geknipt, want die mensen weten helemaal niet waar ze mee bezig zijn. 'Ja, ik wilde de puppen net zulke mooie oren meegeven als mamma.' Godogodogod. Pas geleden zag ik weer zo'n slachtoffer in de metro. Een pitbullkruising die helemaal geen oren (!) meer had en het was nog lelijk gedaan ook; helemaal met dikke randen erin, duidelijk oud littekenweefsel van heftige ontstekingen. Arm beest.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.