Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2014, 20:52
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Het is al een week of 2/3, maar er is een cassiere die de hele tijd flirt. Althans zo lijkt het. De hele tijd oogcontact zoeken, proberen een gesprek aan te knopen. Elke keer naar me lachen. Ze wordt zelfs zenuwachtig als ze de bon moet opvouwen, als ik voor d'r sta. Liet vandaag per ongeluk iets vallen.

Persoonlijk denk ik dat ze zit te flirten.. Maar ben er zelf niet zo'n held in, normaal snap ik die signalen wel, maar omdat het in een supermarkt is, lijkt dat dan weer anders..

Is dit flirten of toch niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2014, 21:54
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Heeft er wel veel van weg ja.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 22:00
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Dat dacht ik dus ook. Maar hoe kan ik er zeker achterkomen? Weet geen naam niks..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 22:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heeft ze geen naamplaatje? Anders zou je het eens kunnen vragen, zeker als je vaak bij haar aan de kassa komt. 'Ik kom nu zo vaak bij je, wat is je naam eigenlijk?' of zoiets, wees creatief. De rest volgt vanzelf allemaal wel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 22:40
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Ik ging speciaal ook bij haar kassa staan. Terwijl ik ook naar een andere kon. Of ze een naamkaartje heeft weet ik niet. Heb ik eerlijk gezegd niet op gelet. Bij de 1e keer lachtte ze al de hele tijd naar me. Maar zal er is over nadenken!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 22:48
Rachelll
Rachelll is offline
Misschien werkt het als je een keer terug flirt, trek je stoute schoenen aan en zeg gewoon: Jij hebt echt mooie ogen! Daarna lach je vriendelijk en ga je weer weg. Aan haar reactie merk je meteen wel of ze je dan leuk vind of iets.

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 23:05
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Ik ken wel iemand die daar werkt. Nou ja, woont bij me in de straat, maar spreken elkaar nooit echt. Ik dacht er eerst aan hem te contacteren, maar dat gaat denk ik ook niet werken..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 18:14
Verwijderd
Niet via via via naar mensen! Zoals gezegd probeer eens te praten! Naam enzovoort als het rustig is aan de kassa!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2014, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Dat dacht ik dus ook. Maar hoe kan ik er zeker achterkomen? Weet geen naam niks..
Je zou kunnen proberen om tegen haar te praten. Dat is een eeuwenoude manier van communiceren die waarschijnlijk de meeste duidelijkheid gaat verschaffen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Flirten met Leraar.
Megan Cleo
10 04-07-2010 21:50
Liefde & Relatie Wanneer weten jullie of iemand met je flirt of je aantrekkelijk vindt?
Severus
24 19-07-2005 19:37
Lifestyle Flirten
Pan Am
100 16-10-2004 01:59
Liefde & Relatie flirten
matrix21
43 07-03-2004 21:21
Liefde & Relatie Is het liefde of was het een flirt voor hem?
lieve
11 24-11-2003 16:51
Liefde & Relatie flirten als je 'n relatie hebt mag
hellowkittiej!
42 01-08-2002 22:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.