Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2005, 16:17
Sprite
Sprite is offline
Hallo allemaal,

Ik weet niet of dit topic in het goede subforum staat, maar ik wist niet
waar ik dit het beste kon posten. (verplaats het topic maar als het hier
niet hoort)

Ik zit momenteel met het volgende:

Ongeveer 2-3 weken geleden kreeg mijn vriendin een sms met daarin dat
haar ex (die in Engeland woond(e)) zelfmoord had gepleegd. Mijn vriendin
ging toen helemaal over de rooie, omdat haar ex al in een soort depressie
zat en de heletijd tegen mijn vriendin zat te zeggen dat hij zichzelf ging
vermoorden. En hij ging erg irritant doen en deed overal negatief over. Toen
had zei ook gezegd dat hij zichzelf dan maar beter kon vermoorden, omdat
hij zelf ook altijd zei dat niemand om hem gaf enzo. Mijn vriendin voelde
zich heel kut omdat ze zelf ok dacht dat het door haar kwam omdat zei dat had
gezegd. Daardoor is het met mij en mijn vriendin niet echt vooruit gegaan,
omdat ze de heletijd aan haar ex zat te denken en dat ze zichzelf de schuld gaf.
Nu is ze deze week naar Schotland/Engeland op vakantie gegaan, en ook naar de vrienden
van haar ex om van hem afscheid te nemen. Maar wat nu blijkt is dat haar ex en
zijn vrienden mijn vriendin voor de gek hebben gehouden en dat haar ex helemaal
geen zelfmoord geeft gepleegd. Het was gewoon een grap van hun om te laten zien
dat ze mijn vriendin alles wijs konden maken.

Mijn vriendin is een beetje boos op hun geworden. Maar ik vind zelf dat je zo
niet met iemand om kunt gaan. Vooral omdat mijn vriendin al heel kwetsbaar is
door dingen die in haar verleden zijn gebeurdt. Nu is mijn vraag, wat moet ik
doen moet ik haar ex en vrienden hierop aanspreken of dit tussen mijn vriendin
en haar ex laten. En wat moet ik dan zeggen tegen die ex? Ik weet zelf helemaal
niet wat ik moet doen en wat het beste is. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

groeten
Sprite
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2005, 16:22
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Een béétje boos? Ik zou fokking over de zeik zijn en nooit meer iets met die mensen te maken willen hebben. Maargoed dat is mijn inbreng.

Ik zou mezelf er onder geen beding mee bemoeien, dit is jouw zaak niet, je kan er hooguit met je vriendin over praten en dan jouw mening geven. Tenzij je haar ex en zijn vrienden kent, dan kan je laten weten hoe jij erover denkt.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 19-10-2005 @ 17:22 :
Een béétje boos? Ik zou fokking over de zeik zijn en nooit meer iets met die mensen te maken willen hebben. Maargoed dat is mijn inbreng.

Ik zou mezelf er onder geen beding mee bemoeien, dit is jouw zaak niet, je kan er hooguit met je vriendin over praten en dan jouw mening geven. Tenzij je haar ex en zijn vrienden kent, dan kan je laten weten hoe jij erover denkt.
Exactly my words
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 16:31
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Als ik jouw vriendin was, was ik meteen bij die 'zogenaamde' vrienden weg zijn gegaan. Dit is geen grapje meer, dit is gewoon ziek!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 19-10-2005 @ 17:22 :
Een béétje boos? Ik zou fokking over de zeik zijn en nooit meer iets met die mensen te maken willen hebben. Maargoed dat is mijn inbreng.

Ik zou mezelf er onder geen beding mee bemoeien, dit is jouw zaak niet, je kan er hooguit met je vriendin over praten en dan jouw mening geven. Tenzij je haar ex en zijn vrienden kent, dan kan je laten weten hoe jij erover denkt.
Ik had het niet beter kunnen brengen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:05
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 19-10-2005 @ 17:22 :
Een béétje boos? Ik zou fokking over de zeik zijn en nooit meer iets met die mensen te maken willen hebben. Maargoed dat is mijn inbreng.

Ik zou mezelf er er zo min mogenlijk mee bemoeien, maar natuurlijk wel met mijn vriendin erover praten, zodat ze weet dat jij er altijd voor haar bent enz. en dan jouw mening geven. Tenzij je haar ex en zijn vrienden kent, dan kan je laten weten hoe jij erover denkt.
__________________
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:09
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 19-10-2005 @ 17:22 :
Een béétje boos? Ik zou fokking over de zeik zijn en nooit meer iets met die mensen te maken willen hebben. Maargoed dat is mijn inbreng.

Ik zou mezelf er onder geen beding mee bemoeien, dit is jouw zaak niet, je kan er hooguit met je vriendin over praten en dan jouw mening geven. Tenzij je haar ex en zijn vrienden kent, dan kan je laten weten hoe jij erover denkt.
Precies.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:11
Verwijderd
Dit gaat zelfs mij te ver.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:54
Sprite
Sprite is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 19-10-2005 @ 17:22 :
Een béétje boos? Ik zou fokking over de zeik zijn en nooit meer iets met die mensen te maken willen hebben. Maargoed dat is mijn inbreng.

Ik zou mezelf er onder geen beding mee bemoeien, dit is jouw zaak niet, je kan er hooguit met je vriendin over praten en dan jouw mening geven. Tenzij je haar ex en zijn vrienden kent, dan kan je laten weten hoe jij erover denkt.
Ik ken haar ex en vrienden niet persoonlijk omdat ze in Engeland wonen. Maar ik wil wel tegen hun zeggen dat zoiets echt niet kan. Maar het moet dan niet uit de hand lopen. Zodat ze ook niet meer met mijn vriendin omgaan, want volgens mij wilt mijn vriendin wel met hun bevriend blijven.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:59
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Sprite schreef op 19-10-2005 @ 18:54 :
Ik ken haar ex en vrienden niet persoonlijk omdat ze in Engeland wonen. Maar ik wil wel tegen hun zeggen dat zoiets echt niet kan. Maar het moet dan niet uit de hand lopen. Zodat ze ook niet meer met mijn vriendin omgaan, want volgens mij wilt mijn vriendin wel met hun bevriend blijven.
Tja, laat het aan haar over zou ik zeggen. Wat betreft die vrienden sta jij er verder buiten natuurlijk, en voor je vriendin ben je er om haar hierin te steunen. Maar verder is het niet jouw zaak, laat jouw vriendin bepalen wat ze er mee wil.

Ik vind het overigens wel een behoorlijk lage en zieke actie en vraag me af wat de werkelijke reden hiervan is...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:00
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Sprite schreef op 19-10-2005 @ 18:54 :
Ik ken haar ex en vrienden niet persoonlijk omdat ze in Engeland wonen. Maar ik wil wel tegen hun zeggen dat zoiets echt niet kan. Maar het moet dan niet uit de hand lopen. Zodat ze ook niet meer met mijn vriendin omgaan, want volgens mij wilt mijn vriendin wel met hun bevriend blijven.
Als jouw vriendin met ze bevriend wil blijven kan je daar zelf gewoon niet tussen staan, dat is haar eigen keus, hoe erg jij dat ook afkeurt.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:00
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 19-10-2005 @ 17:22 :
Een béétje boos? Ik zou fokking over de zeik zijn en nooit meer iets met die mensen te maken willen hebben. Maargoed dat is mijn inbreng.

Ik zou mezelf er onder geen beding mee bemoeien, dit is jouw zaak niet, je kan er hooguit met je vriendin over praten en dan jouw mening geven. Tenzij je haar ex en zijn vrienden kent, dan kan je laten weten hoe jij erover denkt.
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:01
Verwijderd
Wtf.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:20
Sprite
Sprite is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 19-10-2005 @ 18:59 :
Tja, laat het aan haar over zou ik zeggen. Wat betreft die vrienden sta jij er verder buiten natuurlijk, en voor je vriendin ben je er om haar hierin te steunen. Maar verder is het niet jouw zaak, laat jouw vriendin bepalen wat ze er mee wil.

Ik vind het overigens wel een behoorlijk lage en zieke actie en vraag me af wat de werkelijke reden hiervan is...

De reden die ze gaven was om te bewijzen dat ze mijn vriendin alles konden laten geloven. Maar ik weet niet of dat de echte reden was want ik heb nog niet met ze gesproken. En ik vind dat je dit iedereen kunt laten geloven, omdat je dan niet gaat vragen of het een grap is en hun dan niet gaat geloven.

Maar ik wil toch graar tegen ze zeggen dat het echt niet kan en dat ze hun excuus aanbieden aan mijn vriendin en dat ze het nooit meer doen bij iemand. Maar ik ben bang dat ik dan toch de (vrienden)relatie van mijn vriendin en haar ex en vrienden schaad. Niet dat ik nog zou willen dat mijn vriendin met hun vrienden blijft. En ik ben ook bang dat ik mijn relatie met mijn vriendin schaad. Dus ik zit eigenlijk met een tegenstrijdig gevoel van wat ik nou doen moet.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:28
Verwijderd
wat een fucking apen ik had ze eigenhandig vermoord

maar ik denk niet dat jij er iets aan kan doen eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 19-10-2005 @ 17:22 :
Een béétje boos? Ik zou fokking over de zeik zijn en nooit meer iets met die mensen te maken willen hebben. Maargoed dat is mijn inbreng.

Ik zou mezelf er onder geen beding mee bemoeien, dit is jouw zaak niet, je kan er hooguit met je vriendin over praten en dan jouw mening geven. Tenzij je haar ex en zijn vrienden kent, dan kan je laten weten hoe jij erover denkt.
helemaal mee eens, als iemand mij dat zou flikken, dan zijn ze nog niet klaar met mij...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 19:13
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Ik had gewoon geprobeerd die jongen toch zelfmoord te laten plegen.
beter laat dan nooit
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 19:50
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Sprite schreef op 19-10-2005 @ 19:20 :
De reden die ze gaven was om te bewijzen dat ze mijn vriendin alles konden laten geloven. Maar ik weet niet of dat de echte reden was want ik heb nog niet met ze gesproken. En ik vind dat je dit iedereen kunt laten geloven, omdat je dan niet gaat vragen of het een grap is en hun dan niet gaat geloven.

Maar ik wil toch graar tegen ze zeggen dat het echt niet kan en dat ze hun excuus aanbieden aan mijn vriendin en dat ze het nooit meer doen bij iemand. Maar ik ben bang dat ik dan toch de (vrienden)relatie van mijn vriendin en haar ex en vrienden schaad. Niet dat ik nog zou willen dat mijn vriendin met hun vrienden blijft. En ik ben ook bang dat ik mijn relatie met mijn vriendin schaad. Dus ik zit eigenlijk met een tegenstrijdig gevoel van wat ik nou doen moet.
Bespreek dan met je vriendin wat zij ervan zou vinden als jij je er ook in zou mengen. Als je dat al doet, doe het dan als zij ervan af weet en er niet te veel problemen mee heeft. Dan weet je dat het iig niet je relatie met haar zal beschadigen. Verder is het toch echt haar keuze of ze wel of niet met die 'vrienden' om wil blijven gaan, daar kun jij hooguit je mening over geven. Dus als zij liever niet wil dat jij je erin gaat mengen (omdat ze bang is dat haar vrienden daar niet blij mee zijn), doe het dan ook niet. Het belangrijkste is dat zij weet dat jij achter haar staat, ookal ben je het misschien niet eens met de keuze die zij maakt mbt het contact met die vrienden.

En idd, de reden om uit te testen of haar van alles wijs te maken is, vind ik nogal raar gezien de manier waarop ze dat aangepakt hebben. Vandaar dat ik me afvroeg of er niet iets anders achter zat. Wil die ex van haar haar niet gewoon heel graag terug en probeerde hij dat op deze manier ofzo? Of zocht hij simpelweg naar een manier om haar naar engeland te krijgen zodat hij haar weer eens zou zien?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-10-2005, 12:11
Verwijderd
Ik zou de neiging krijgen om alsnog een reden te geven om afscheid van die ex te nemen...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 14:05
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
wat een aandachtsslet.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 16:18
Verwijderd
Er een paar dagen flink op kankeren, je vriendin aanraden niet meer met die lui om te gaan, en je er voor de rest niet meer mee bemoeien.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 16:54
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
OMFG!

Dit zou ik echt te ver vinden gaan, dat mensen zo diep kunnen zinken..



Probeer er gewoon met haar over praten, weet niet hoe zij dit ervaart, maar ik zou dit niet erg 'fijn' vinden.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom

Laatst gewijzigd op 20-10-2005 om 16:57.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:09
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
je moet ook niet zo goedgelovig zijn
een smsje, haha
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:17
meisje833
meisje833 is offline
Ik zou idd ook niet gelijk van 1 sms helemaal naar engeland gaan en het uberhaubt geloven op zo'n manier Ik zou eerst uitzoeken of het echt waar is ofzo...

Laatst gewijzigd op 20-10-2005 om 18:20.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:33
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik zou het eerst checken (via sms is al een beetje verdacht) en dan alsnog over de zeik gaan. Dit is niet grappig.

Tja, je zou haar ex erop kunnen aanspreken, enneh, je had het over het niet willen verzieken van vriendschappen tussen je vriendin en haar ex? DAMN als zij hierna nog vrienden wil zijn met die gasten, is dat toch best wel... Nou ja, kansloos?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2005, 20:04
Sprite
Sprite is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 20-10-2005 @ 19:17 :
Ik zou idd ook niet gelijk van 1 sms helemaal naar engeland gaan en het uberhaubt geloven op zo'n manier Ik zou eerst uitzoeken of het echt waar is ofzo...
Ze heeft ook met die vrienden van haar ex gebeld enzo en je gaat niet meteen naar foto's van zijn graf vragen of het wel echt was. (hij was al begraven toen ze het hoorde) En ze is niet special naar Engeland gegaan daarvoor ze ging met familie op vakantie in Schotland en toen is ze even langs die vrienden gegaan. Maar ik ga morgen die ex opbellen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 20:55
Verwijderd
Ze is toch geen fokking deurmat? je hoort dat iemand overleden is en komt er later achter dat het niet zo is. "Hahahaha, wat ben jij goedgelovig zeg! Ben je daar nou helemaal voor naar Engeland gekomen?" Dat ze nog vrienden met die lui wíl zijn, dat is pas erg.

Als je wil testen hoe goedgelovig iemand is, vertel je ze dat als je de videoband terugspoelt, de acteurs de bewegingen ook achteruit moeten doen. Dat is een leuke grapje, wat je hierboven beschreef absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 01:57
crook
Avatar van crook
crook is offline
Hoi Sprite,

Je moet je vriendinnetje dumpen, als zij zich zo makkelijk laat chanteren door haar ex, dan is ze nog steeds niet over hem heen, wat betekend jij dan voor haar?

groetjes crook
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 12:05
Sprite
Sprite is offline
Citaat:
crook schreef op 21-10-2005 @ 02:57 :
Hoi Sprite,

Je moet je vriendinnetje dumpen, als zij zich zo makkelijk laat chanteren door haar ex, dan is ze nog steeds niet over hem heen, wat betekend jij dan voor haar?

groetjes crook

Tja, als ik te horen zou krijgen dat mijn ex zefmoord zou hebben gepleegd zou ik er ook even naar toe zijn gegaan, toch een beetje een eerbetoon aan de ouders en vrienden. Maar toch is ze volgens mij nog niet over hem heen...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 13:12
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Nogal een emotieproblemen heeft zij zeg....
-relatie met een gast
-dan diezelfde persoon dood wensen
-schuldgevoel als ze hoort dat ie het echt heeft gedaan
-en vervolgens over de zeik raken als het achteraf een grap blijkt
(wel een foute grap, maar uit het verhaal op te maken heeft ze dat ook over zichzelf uit geroepen)

vreselijke mensen...

en ts, jij moet je niet erin mengen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 13:16
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Rooster schreef op 21-10-2005 @ 14:12 :
Nogal een emotieproblemen heeft zij zeg....
-relatie met een gast
-dan diezelfde persoon dood wensen
-schuldgevoel als ze hoort dat ie het echt heeft gedaan
-en vervolgens over de zeik raken als het achteraf een grap blijkt
(wel een foute grap, maar uit het verhaal op te maken heeft ze dat ook over zichzelf uit geroepen)

vreselijke mensen...

en ts, jij moet je niet erin mengen
Heb je wel een beetje een punt. Op het punt na dan dat er niet uit het verhaal op te maken is of zij hem nou echt doodGEWENST heeft of niet. Misschien werd ze wel moe van z'n depri verhalen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 13:19
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 21-10-2005 @ 14:16 :
Heb je wel een beetje een punt. Op het punt na dan dat er niet uit het verhaal op te maken is of zij hem nou echt doodGEWENST heeft of niet. Misschien werd ze wel moe van z'n depri verhalen.
Citaat:
Sprite schreef op 19-10-2005 @ 17:17 :
Toen had zei ook gezegd dat hij zichzelf dan maar beter kon vermoorden, omdat hij zelf ook altijd zei dat niemand om hem gaf enzo.
lijkt me toch vrij duidelijk.
en als ze er toch zo moe van werd was heel die relatie gewoon kut.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 13:45
Sprite
Sprite is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 21-10-2005 @ 14:16 :
Heb je wel een beetje een punt. Op het punt na dan dat er niet uit het verhaal op te maken is of zij hem nou echt doodGEWENST heeft of niet. Misschien werd ze wel moe van z'n depri verhalen.
Ze is inderdaad moe geworden vaan zijn depri verhalen, hij zat dus de heletijd tegen haar te zeggen dat hij zelfmoord ging plegen en zij zei dus heel vaak tegen hem dat hij het niet moest doen. Maar hij ging gewoon ermee door. En toen zei ze dat hij het dan maar moest doen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 17:30
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-10-2005 @ 18:11 :
Dit gaat zelfs mij te ver.
ik geloof dat we de grensen van Mephostophilis hebben gevonden!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 23:18
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-10-2005 @ 18:11 :
Dit gaat zelfs mij te ver.
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 12:04
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
ehmm het is toch niet voor niets der ex?

als ik te horen zou krijgen dat mijn ex dood was door zelfmoord of wat dan ook dan zou ik waarschijnlijk eerder nog een dansje op z'n graf maken dan dat ik mn gezicht laat zien bij z'n vrienden



/cynisme
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.