Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2005, 18:43
Verwijderd
Als je een bepaalde tijd hebt, vind ik het zelf altijd wel leuk om hetgeen te doen dat je zoveel jaar terug ook op die dag deed. (Als cadeautje of gewoon in overleg met de ander.)

Zo zijn mijn man en ik vandaag wezen eten waar we een jaar geleden ons trouwfeest hadden. En toen we een jaar een relatie hadden wilden we gaan eten bij het restaurant waar we wat kregen (alleen was dat weg ).
Advertentie
Oud 04-08-2005, 19:01
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-08-2005 @ 19:43 :
Als je een bepaalde tijd hebt, vind ik het zelf altijd wel leuk om hetgeen te doen dat je zoveel jaar terug ook op die dag deed. (Als cadeautje of gewoon in overleg met de ander.)

Zo zijn mijn man en ik vandaag wezen eten waar we een jaar geleden ons trouwfeest hadden. En toen we een jaar een relatie hadden wilden we gaan eten bij het restaurant waar we wat kregen (alleen was dat weg ).
is het jullie trouwdag, vandaag?
gefeliciteerd!
__________________
Tsja
Oud 04-08-2005, 19:03
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 04-08-2005 @ 20:01 :
is het jullie trouwdag, vandaag?
gefeliciteerd!
Ja. Dank je.
Oud 04-08-2005, 19:04
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-08-2005 @ 20:03 :
Ja. Dank je.
dat wist ik eigenlijk wel. M'n broertje is jarig, vandaag, en ik herinner me dat we vorig jaar dit gesprek ook gehad hebben
Volgend jaar weet ik t denk ik vanzelf
__________________
Tsja
Oud 16-08-2005, 22:21
Mindfields
Mindfields is offline
tipje:
stuur je vriend(in) een chocoladetelegram.

http://www.felicivin.nl/ (als ik het goed heb..)

Heb het zelf gedaan, als het goed is komt de telegram morgen/overmorgen aan. Heb het al wel verteld, kon het niet voor me houden.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 19-08-2005, 15:03
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
Chosen schreef op 03-08-2005 @ 17:05 :
M'n vriendin komt zaterdag terug van vakantie, en ik wil haar gewoon verrassen met iets leuks. Ik heb de sleutels van haar huis (ik zorg voor de kat), dus daar kan ik iig wel wat mee maar ik heb geen idee wat ik voor iets zou kunnen doen . Hebben jullie misschien suggesties?
ik wou iets dergelijks doen, ik wilde een roos achterlaten voor m'n vriendin met een kaart of brief erbij, zodat ze die midden in de nacht zou vinden. (ik stond versteld van mezelf dat ik op zo'n idee kwam, maar ben dan ook nog nooit zo gek geweest op iemand)

Maar helaas gingen d'r ouders weg, dus kon plan niet doorgaan, maar haal ik d'r vannacht op van schiphol en blijf bij haar, heb wel nog zo'n schattig beertje met roos gekocht bij Expo, omdat we gister ook een maand hadden (waarvan ze 2 weken op vakantie was ) wilde gewoon iets kleins en simpels om het gebaar, ga d'r ook geen kaart of brief geven terwijl ik bij haar blijf...maar dat komt een volgende keer nog wel
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Oud 21-08-2005, 23:17
Princesita
Avatar van Princesita
Princesita is offline
Een vriendin van mij is jarig geweest en geeft binnenkort een feestje (3 sept, daarvoor heb ik dus een id nodig). Nou is ze maar 'een gewone vriendin' (maar ken dr wel al 7 jaar) en hoeft er geen geweeeldig cadeau te worden bedacht. Maar ik en een paar anderen hebben dus geen flauw idee wat we gaan kopen en wat ze precies leuk vind. Ze wordt 19, geld heeft ze genoeg, ze is nogal een flirt en verder zijn er niet zoveel bijzonderheden... Moeilijk dus om iets voor dr te vinden dacht ik...
Iemand misschien een idee? Mag best iets debiels zijn, iets wat met dat geflirt van dr te maken heeft ofzo, kan ze wel om lachen denk ik, maar ik weet dus niet wat...
Thnq!
Oud 23-08-2005, 10:14
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
R-J-N schreef op 19-08-2005 @ 16:03 :
[B]heb wel nog zo'n schattig beertje met roos gekocht bij Expo, omdat we gister ook een maand hadden (waarvan ze 2 weken op vakantie was ) B]
aaah ernstigggggg
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 25-08-2005, 22:15
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Een tijdje geleden zat ik me te bedenken dat ik het wel leuk zou vinden om mn vriendje weer eens een cadeautje te geven, gewoon, zonder reden..
Nou ben ik echt een ramp als het om het geven van cadeautjes gaat, en niet alleen voor mn vriendje. Ik had het maar even laten zitten met de gedachte dat ik wel eens wat leuks tegen zou komen..

Nou waren mn vriendje in Utrecht en zag hij het boek 'Joris en de geheimzinnige toverdrank' staan in de kast van zn tante en begon meteen te lezen en vertelde dat hij die nog niet had. Ik weet dat hij de boeken van Roald Dahl heel leuk vind (pas samen voor we gingen slapen 'de schatkamer van Roald Dahl' gelezen en ook over boeken van hem gepraat en heel toevallig ook een interview gezien op tv met Roald Dahl en Ivo Niehe), dus kwam bij mij het idee op om hem dan dat boek te geven.

Ik weet dat boeken opzich best een duf cadeau zijn, maar zoals ik al zei ben ik heel slecht met cadeau's verzinnen en heeft dit cadeau ook geen speciale reden, dus ik dacht dat het dan niet zo uit zou maken..

Als jullie mijn vriendje waren, zouden jullie dit dan leuk vinden om te krijgen, gewoon zomaar?
Oud 26-08-2005, 16:46
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 25-08-2005 @ 23:15 :
Een tijdje geleden zat ik me te bedenken dat ik het wel leuk zou vinden om mn vriendje weer eens een cadeautje te geven, gewoon, zonder reden..
Nou ben ik echt een ramp als het om het geven van cadeautjes gaat, en niet alleen voor mn vriendje. Ik had het maar even laten zitten met de gedachte dat ik wel eens wat leuks tegen zou komen..

Nou waren mn vriendje in Utrecht en zag hij het boek 'Joris en de geheimzinnige toverdrank' staan in de kast van zn tante en begon meteen te lezen en vertelde dat hij die nog niet had. Ik weet dat hij de boeken van Roald Dahl heel leuk vind (pas samen voor we gingen slapen 'de schatkamer van Roald Dahl' gelezen en ook over boeken van hem gepraat en heel toevallig ook een interview gezien op tv met Roald Dahl en Ivo Niehe), dus kwam bij mij het idee op om hem dan dat boek te geven.

Ik weet dat boeken opzich best een duf cadeau zijn, maar zoals ik al zei ben ik heel slecht met cadeau's verzinnen en heeft dit cadeau ook geen speciale reden, dus ik dacht dat het dan niet zo uit zou maken..

Als jullie mijn vriendje waren, zouden jullie dit dan leuk vinden om te krijgen, gewoon zomaar?
ja ! want ik ben dol op boeken.. En aangezien hij dat ook is..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 26-08-2005, 18:32
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 25-08-2005 @ 23:15 :
Als jullie mijn vriendje waren, zouden jullie dit dan leuk vinden om te krijgen, gewoon zomaar?
Ja, dat zou ik zeker wel waarderen. Ik twijfelde ooit zelf of ik 'de wereld van Sofie' moest kopen of niet (vond 't boek nog net wat duur...) en dat had ik tegen hem gezegd... Kreeg ik 2 dagen later ineens dat boek als cadeautje, zomaar spontaan en met een lieve tekst voorin geschreven. Helemaal geweldig!
Oud 26-08-2005, 18:57
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 26-08-2005 @ 19:32 :
Ja, dat zou ik zeker wel waarderen. Ik twijfelde ooit zelf of ik 'de wereld van Sofie' moest kopen of niet (vond 't boek nog net wat duur...) en dat had ik tegen hem gezegd... Kreeg ik 2 dagen later ineens dat boek als cadeautje, zomaar spontaan en met een lieve tekst voorin geschreven. Helemaal geweldig!
Leuk! zeker dat met die tekst voor in, vind ik ook wel een goed plan!


2 positieve reacties waren al genoeg om me te overtuigen dat het best leuk is om te geven zodra ik geld heb ga ik naar de winkel!

dank jullie voor je reactie!
Oud 28-08-2005, 22:38
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Over twee weken is mijn vriend jarig, en aangezien hij de laatste tijd veel naar Racoon luistert, wil ik hem concertkaartjes daarvoor geven. Maar nu wil ik er nog een cadeautje omheen verzinnen. Hij krijgt sowieso een agenda waar ik de kaartjes op de juiste datum erin stop. Om die agenda smeekt hij al tijden, omdat z'n leven anders een chaos wordt. Maar aangezien een agenda nou ook niet echt het toppunt van romantiek is, wilde ik er misschein nog een knuffel van een wasbeer (racoon) bij doen... probleem is alleen dat ik me afvraag of die dingen überhaupt te koop zijn en zo ja, waar?
Iemand enig idee? Zou me heel erg helpen!!
Of andere ideeën die toepasselijk bij cadeau zijn?
__________________
Home is where the heart is...
Oud 30-08-2005, 23:48
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 28-08-2005 @ 23:38 :
Over twee weken is mijn vriend jarig, en aangezien hij de laatste tijd veel naar Racoon luistert, wil ik hem concertkaartjes daarvoor geven. Maar nu wil ik er nog een cadeautje omheen verzinnen. Hij krijgt sowieso een agenda waar ik de kaartjes op de juiste datum erin stop. Om die agenda smeekt hij al tijden, omdat z'n leven anders een chaos wordt. Maar aangezien een agenda nou ook niet echt het toppunt van romantiek is, wilde ik er misschein nog een knuffel van een wasbeer (racoon) bij doen... probleem is alleen dat ik me afvraag of die dingen überhaupt te koop zijn en zo ja, waar?
Iemand enig idee? Zou me heel erg helpen!!
Of andere ideeën die toepasselijk bij cadeau zijn?
voor een knuffel moet je denk ik gewoon bij een speelgoedwinkel zijn en anders bij een winkeltje van een dierentuin, maar om nou speciaal naar de dierentuin te gaan alleen maar voor het winkeltje

ik vind je idee best leuk trouwens! knuffel is een leuk extraatje
Oud 31-08-2005, 09:14
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb morgen een halfjaar met mijn vriend en wil hem iets kleins geven, maar ik heb geen idee wat.. Iemand ideeen?
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 02-09-2005, 22:26
Dobomobo
Dobomobo is offline
Hey mensjes.

Ik heb al ongeveer 9 en een halve maand ongeveer een superleuke vriendin, en wat me zowieso al opvalt in dit topic:

ik zie bijna alleen maar meiden die vragen wat ze voor jongens moeten kopen. Bijna niks andersom

Maar in ieder geval, ik wil iets voor mijn vriendin, en hoef niks te kopen. Ik vind knutselen wel leuk(papier, plaksel, plakband, potloden enz., dus niet met ijzer en of hout.) en ik wil graag iets voor haar maken. Heeft iemand een leuk ideetje?

Het is niet voor een speciale gelegenheid. Verjaardagen zijn al geweest, en dat we 1 jaar hebben duurt ook nog wel fftjes.
__________________
Go with the flow and the Sex
Oud 03-09-2005, 13:33
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 02-09-2005 @ 23:26 :
Hey mensjes.

Ik heb al ongeveer 9 en een halve maand ongeveer een superleuke vriendin, en wat me zowieso al opvalt in dit topic:

ik zie bijna alleen maar meiden die vragen wat ze voor jongens moeten kopen. Bijna niks andersom

Maar in ieder geval, ik wil iets voor mijn vriendin, en hoef niks te kopen. Ik vind knutselen wel leuk(papier, plaksel, plakband, potloden enz., dus niet met ijzer en of hout.) en ik wil graag iets voor haar maken. Heeft iemand een leuk ideetje?

Het is niet voor een speciale gelegenheid. Verjaardagen zijn al geweest, en dat we 1 jaar hebben duurt ook nog wel fftjes.
Kun je ook tekenen? Tekeningen zijn altijd leuk!
Misschien kun je bloemen maken van papier ofzo, leuk zo'n creativeling!
__________________
Lief zijn!
Oud 03-09-2005, 17:35
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
Multilot schreef op 03-09-2005 @ 14:33 :
Kun je ook tekenen? Tekeningen zijn altijd leuk!
Misschien kun je bloemen maken van papier ofzo, leuk zo'n creativeling!
Ik kan wel aardig tekenen ja. Hoezo leuk?

Nog meer ideeën?
__________________
Go with the flow and the Sex
Oud 04-09-2005, 11:19
Dobomobo
Dobomobo is offline
Sorry voor mijn 2de post, maar ik had een ideetje.

een A4-tje, in het midden een foto plakken(van toen ik nog een kind van 4 was), en daaromheen allemaal hartjes.(rode, gele en oranje)
__________________
Go with the flow and the Sex
Oud 06-09-2005, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Dobomobo schreef op 02-09-2005 @ 23:26 :
ik zie bijna alleen maar meiden die vragen wat ze voor jongens moeten kopen. Bijna niks andersom
Zelf vind ik het voor meisjes altijd een stuk makkelijker om wat te kopen, misschien dat jongens dat ook vinden? (Bij meisjes is een fotolijstje, knuffeltje, luchtje, sieraad en soortgelijke standaard dingen bijna altijd wel goed. )

Mbt je vraag: misschien een mooi fotolijstje (zelf gemaakt?) met daarin een foto of je eigen idee van foto + hartjes (al denk ik wel dat je daar mee uit moet kijken dat het wel mooi blijft). Of een gedichtje voor haar schrijven (en dat eventueel inlijsten, eventueel met een foto).


Mbt de racoon...das een lastig beest als knuffel...maar in winkels waar ze knuffels van het WNF verkopen heb je nog wel een kansje, denk ik...gewoon alle speelgoedwinkels en winkels als V&D ed aflopen...en anders samen naar de dierentuin en dan koop je er daar één als je hem tegen komt.
Oud 20-09-2005, 14:02
elsjuh2005
elsjuh2005 is offline
ik vind dat kado met die fotos heel leuk! leuk idee, en je hebt er altijd wat aan! als hij je mist kan hij er ff naar kijken
Oud 23-09-2005, 21:12
Yurgentje
Yurgentje is offline
Heeft iemand een id waar je van die klassiek lijkende fotolijsten kan krijgen.... in een groot formaat... 30x45 ofzo....

alvast bedankt
__________________
Halllow
Oud 25-09-2005, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Yurgentje schreef op 23-09-2005 @ 22:12 :
Heeft iemand een id waar je van die klassiek lijkende fotolijsten kan krijgen.... in een groot formaat... 30x45 ofzo....

alvast bedankt
wij hebben bij Xenos van die Barok lijsten, goud, zilver, maar ook zwart, wit, roze, groen, blauw, paars etc etc. Van 9*13 tot 60*93 ofzo, ds ook 30*40, of 40*50 (want 30*45 bestaat niet)
Oud 25-09-2005, 15:20
M'oek
Avatar van M'oek
M'oek is offline
hoi! me vriendje is over een kleine twee weken jarig en ik heb geen idee wat ik hem moet geven.. heb dit hele topic al doorgeleze maar het geven van knuffeltjes en fotolijstjes vindt ik eerlijk gezegd een beetje suffig overkome ..(srry voor de mensen die dit wel helemaal leuk vinden).. maar nou zat ik te denken om gewoon een dagje wat leuks te gaan doen. Alleen is het een beetje jmmr dat mijn budget niet al te groot is (ik wil niet meer dan 50 euro kwijt zijn)

ik dacht bv aan:
- een cadeaubon voor paraglinding
- bungy jumpen
- samen te gaan karten

maar nou is karten misschien niet erg orgineel. En ik weet niet of die bungy jumpen wel leuk vindt (miss eng?). en heeft iemand misschien al weleens aan paragliding gedaan? is dit leuk/gaaf???

is 1 van deze dingen leuk om te geve?
ik weet het namelijk niet meer!

ow edit: ik ben 17 en hij wordt 20.. we hebben ongeveer een kleine 2 maanden ''iets'' met elkaar..nog niet zo lnag dus
Oud 25-09-2005, 15:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 28-08-2005 @ 23:38 :
Over twee weken is mijn vriend jarig, en aangezien hij de laatste tijd veel naar Racoon luistert, wil ik hem concertkaartjes daarvoor geven. Maar nu wil ik er nog een cadeautje omheen verzinnen. Hij krijgt sowieso een agenda waar ik de kaartjes op de juiste datum erin stop. Om die agenda smeekt hij al tijden, omdat z'n leven anders een chaos wordt. Maar aangezien een agenda nou ook niet echt het toppunt van romantiek is, wilde ik er misschein nog een knuffel van een wasbeer (racoon) bij doen... probleem is alleen dat ik me afvraag of die dingen überhaupt te koop zijn en zo ja, waar?
Iemand enig idee? Zou me heel erg helpen!!
Of andere ideeën die toepasselijk bij cadeau zijn?
Zo'n knuffel is zeker te koop. Ik heb er namelijk een Probleem alleen is dat ik die jaren geleden op een rommelmarkt gekocht heb. Heb even gekeken maar het beest zit bij mijn vader en ik zit nu bij mijn moeder dus ik kan niet even voor je kijken van welk merk ie is ofzo maar ik denk dat je gewoon goed moet zoeken, misschien ook in babyzaken enzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-09-2005, 16:08
Jessy
Jessy is offline
Hoi

Ik heb nu 4 maanden met m'n vriend, en hij ligt al zo'n beetje 1,5 maand ziek op bed met pfeiffer, nu wil ik een leuk cadeaupakket in elkaar flansen zeg maar...alleen vraag ik me af wat ik hem in vredesnaam moet geven!

Activiteiten-bonnen en uit eten kan dus allemaal niet, want hij kan z'n bed niet uit.
Cd's brand hij zelf wel, en vind ik zonde om geld aan uit te geven, kaartjes heeft hij er ook al 1000 van gehad ..en ben niet zo'n held in 'kleffe' teksten schrijven.

Een fruitmand hoeft ook niet want dat eet ie toch niet
en boeken leest ie nooit.
Ik weet het echt niet .... iemand tips?
Oud 25-09-2005, 17:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Jessy schreef op 25-09-2005 @ 17:08 :
Hoi

Ik heb nu 4 maanden met m'n vriend, en hij ligt al zo'n beetje 1,5 maand ziek op bed met pfeiffer, nu wil ik een leuk cadeaupakket in elkaar flansen zeg maar...alleen vraag ik me af wat ik hem in vredesnaam moet geven!

Activiteiten-bonnen en uit eten kan dus allemaal niet, want hij kan z'n bed niet uit.
Cd's brand hij zelf wel, en vind ik zonde om geld aan uit te geven, kaartjes heeft hij er ook al 1000 van gehad ..en ben niet zo'n held in 'kleffe' teksten schrijven.

Een fruitmand hoeft ook niet want dat eet ie toch niet
en boeken leest ie nooit.
Ik weet het echt niet .... iemand tips?
Tijdschriften, puzzelboekje, (magneet)spelletjes, iets van douchegel ofzo, knuffelbeestje, cd met muziekjes echt van jou en hem, misschien is dat dan wel nog leuk qua cd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-09-2005, 17:19
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik zit me nu een beetje af te vragen wat ik mijn vriend zou geven...
Ik woon namelijk zometeen een jaar samen en nu wou ik graag hem met een kleinigheidje verrassen. Het is dus geen verjaardag ofzo, maar toch een speciale dag voor ons, maar wat moet ik dan in Godsnaam geven... Het lieft iets met betrekking tot onze relatie of woonperiode.

Help!
Oud 01-10-2005, 13:57
elledc
elledc is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 31-08-2005 @ 10:14 :
Ik heb morgen een halfjaar met mijn vriend en wil hem iets kleins geven, maar ik heb geen idee wat.. Iemand ideeen?
.
wat zijn mensen toch origineel
als je van je vriend houdt, bedenk je zelf toch wel iets.
ofwel: neem het topic eens door, dan heb je genoeg ideeen
Oud 01-10-2005, 15:17
Laloeske*
Laloeske* is offline
Mijn vriend en ik hebben 1,5 jaar... Hij is in november jarig... (het begin ervan)

Hij heeft vorig jaar 2 geurtjes en een kaart gehad... Ik weet echt niet wat ik nu moet kopen... Hij wil denk ik iets romantisch...

Ik heb een kettinkje van hem gehad. Ook badschuim enzow... Verder hebben we nu 'vriendschapsringen'..

Dus ja? Wat kan ik kopen voor hem?
Oud 03-10-2005, 11:59
marabella
marabella is offline
Hey,

Ken een jongen nu bijna een jaar en we zijn nu al een tijdje aan het daten en het is nu 'bijna officieel'dat we iets met elkaar hebben. Nu is ie gister jarig geweest en wil hem wat leuks geven. Dus ik moet hem als het ware nog veroveren dus het moet nog wel wat leuks zijn. Iemand ideeen?
__________________
gas erop!
Oud 04-10-2005, 16:54
Verwijderd
Citaat:
marabella schreef op 03-10-2005 @ 12:59 :
Hey,

Ken een jongen nu bijna een jaar en we zijn nu al een tijdje aan het daten en het is nu 'bijna officieel'dat we iets met elkaar hebben. Nu is ie gister jarig geweest en wil hem wat leuks geven. Dus ik moet hem als het ware nog veroveren dus het moet nog wel wat leuks zijn. Iemand ideeen?
Nu is hij gister jarig.
Een horloge!

Een leuk polsbandje/ketting ofzo, met iets waar hij van houdt.
Of een geurtje.
Oud 04-10-2005, 17:03
Verwijderd
Over ongeveer 3 weken ga ik voor 9 maanden naar het buitenland (ja, laat die opmerkingen maar komen ).

Ik wil graag iets aan m'n beste vriendin geven die al heeft aangegeven dat ze "t helemaal nie tof vind dat ik zolang weg ga".

Ze is echt m'n beste vriendinnetje, en eigenlijk voel ik meer voor d'r (wat ze weet, maar het is niet wederzijds), en ik wil d'r iets geven waaruit blijkt wat ik voor haar voel en dat ik haar ook heel erg ga missen.

Maar als het op het gebied van cadeautjes aankomt ben ik echt een kneusje. Ik heb geen idee wat ik moet geven. Het liefst iets heel persoonlijks, van mezelf, maar ik weet niet wat.
Ik draag geen sieraden bijv, die ik kan geven, en om nou met een foto aan te komen zetten.

Ik wil graag iets geven, waarmee als ze er naar het kijkt/vasthoudt echt het gevoel heeft dat het van mij voor haar is.

Denk eens mee, wat zouden jullie geven / willen krijgen in zo'n situatie, want ik ben er nog niet uit.

Laatst gewijzigd op 04-10-2005 om 17:06.
Oud 05-10-2005, 21:27
Aelin
Avatar van Aelin
Aelin is offline
Mijn vriend zit in het leger, en omdat hij dan 5 dagen per week me niet kan zien, leek het me een leuk idee om een mooie foto van mezelf te geven. Het enige probleem is dat een fotolijstje niet zo heel handig is op de kazerne, dus dat ik een origineel idee probeer te vinden om die foto wel een beetje in zn leven te houden zegmaar. Ik had al zitten denken aan zo'n sleutelhanger, maar hij heeft op de kazerne geloof ik geen sleutels.
Mr er moeten toch leuke ideëen zijn om een foto aan m te geven ipv in een fotolijstje?
Iemand een origineel idee?
__________________
Practice makes perfect..
Oud 10-10-2005, 11:28
Poesket
Poesket is offline
http://www.canvascompany.nl/inhoud.php?inhoud=home

wat vinden jullie hiervan?
__________________
einde
Oud 10-10-2005, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 10-10-2005 @ 12:28 :
http://www.canvascompany.nl/inhoud.php?inhoud=home

wat vinden jullie hiervan?
*edit*

Lijkt me best leuk. Als je echt een leuke foto hebt.

Laatst gewijzigd op 10-10-2005 om 13:57.
Oud 10-10-2005, 13:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Eerised schreef op 10-10-2005 @ 12:28 :
http://www.canvascompany.nl/inhoud.php?inhoud=home

wat vinden jullie hiervan?
Heb ik met 2 andere vriendinnen gedaan en dat aan een vierde vriendin gegeven (was een foto van ons 4en) toen zij haar eigen appartement had gekocht.

Zag er erg gaaf uit!
Oud 10-10-2005, 14:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Aelin schreef op 05-10-2005 @ 22:27 :
Mijn vriend zit in het leger, en omdat hij dan 5 dagen per week me niet kan zien, leek het me een leuk idee om een mooie foto van mezelf te geven. Het enige probleem is dat een fotolijstje niet zo heel handig is op de kazerne, dus dat ik een origineel idee probeer te vinden om die foto wel een beetje in zn leven te houden zegmaar. Ik had al zitten denken aan zo'n sleutelhanger, maar hij heeft op de kazerne geloof ik geen sleutels.
Mr er moeten toch leuke ideëen zijn om een foto aan m te geven ipv in een fotolijstje?
Iemand een origineel idee?
T-shirt, muismat, knuffeltje met zo'n t-shirtje aan, mok. Loop gewoon een of andere fotozaak binnen, die kunnen tegenwoordig zoveel met je foto doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-10-2005, 11:56
Verwijderd
Ik zorg denk ik voor een lieve foto van ons samen, zet er een lieve boodschap bij en stop de foto dan in zijn tas.
Is leuk als hij er pas onderweg naar huis of thuis achterkomt
Is dit een leuk idee, of misschien te "slijmerig" voor een jongen?
Oud 11-10-2005, 13:25
catootje
Avatar van catootje
catootje is offline
Citaat:
Aelin schreef op 05-10-2005 @ 22:27 :
Mijn vriend zit in het leger, en omdat hij dan 5 dagen per week me niet kan zien, leek het me een leuk idee om een mooie foto van mezelf te geven. Het enige probleem is dat een fotolijstje niet zo heel handig is op de kazerne, dus dat ik een origineel idee probeer te vinden om die foto wel een beetje in zn leven te houden zegmaar. Ik had al zitten denken aan zo'n sleutelhanger, maar hij heeft op de kazerne geloof ik geen sleutels.
Mr er moeten toch leuke ideëen zijn om een foto aan m te geven ipv in een fotolijstje?
Iemand een origineel idee?
Waarom kan een fotolijstje niet op de kazerne?
Mijn vriend zit ook in het leger en hij heeft op zijn kamer posters hangen en ook een aantal foto's van mij staan. Nu zit hij dan wel alleen op een kamer, zit jou vriend nog met anderen op een kamer?
maar dan nog, een foto kan best, dat mag heus wel hoor

of kijken op hema.nl ofzo, daar kunnen ze geneog met foto's
of kruidvat etc.
__________________
________________
Oud 12-10-2005, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Aelin schreef op 05-10-2005 @ 22:27 :
Mr er moeten toch leuke ideëen zijn om een foto aan m te geven ipv in een fotolijstje?
Iemand een origineel idee?
Een tattoo.


Oud 14-10-2005, 12:07
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Ik ga in december naar m'n vriendin in Polen toe.. en ja, ik wil die ouders toch op een leuke manier bedanken door iets te geven. Maar ik heb geen idee wat ik kan geven, misschien iets typisch hollands?

heeft iemand een idee?
__________________
ok...
Oud 14-10-2005, 12:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Je zegt het zelf al: iets typisch hollands.
Oud 14-10-2005, 12:25
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Ja maar wat ik ben niet zo goed in het weten wat typisch hollands is
__________________
ok...
Oud 17-10-2005, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Frondish schreef op 14-10-2005 @ 13:25 :
Ja maar wat ik ben niet zo goed in het weten wat typisch hollands is
softdrugs en legale prostituées

of je neemt een stuk goudse kaas mee en een zak drop en Nederlands bier, bijvoorbeeld. Of klompen, maar dan gaan ze misschien serieus denken dat die gangbaar zijn in Nederland.
Oud 17-10-2005, 14:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Frondish schreef op 14-10-2005 @ 13:25 :
Ja maar wat ik ben niet zo goed in het weten wat typisch hollands is
- Drop maar dat vinden ze in de meeste andere landen echt niet te vreten.
- Stroopwafels vinden ze meestal beter te pruimen
- Kaas
- Tulpen (bakje met bolletjes erin ofzo, al is het daar nu wel nog vroeg voor)
- Klompen idd maar dat zijn van die dingen die wel leuk zijn om mee te nemen maar waar ze waarschijnlijk niets meer mee doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-10-2005, 16:51
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Hmm ja, ik had zitten denken.. als ik voor haar nou een knuffel meeneem met i love you erop blabla (ze is obsessed met knuffels) en dan een parfum luchtje erbij.. voor haar zusje een pot drop en voor haar ouders een stel klompen met tulpen bollen erin
__________________
ok...
Oud 23-10-2005, 17:03
Verwijderd
Mijn man en ik hebben twee trouwfoto's die we graag in ons nieuwe huis willen hangen. Nu zit ik er over te denken om die twee foto's daar op zo'n doek af te laten drukken voor zijn verjaardag, maar is dat leuk?

Maar dan zonder die randjes ed natuurlijk. En het liefst ook allebei in zwart-wit ipv met dat kleurverschil dat er nu in zit.
Oud 23-10-2005, 17:20
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-10-2005 @ 18:03 :
Mijn man en ik hebben twee trouwfoto's die we graag in ons nieuwe huis willen hangen. Nu zit ik er over te denken om die twee foto's daar op zo'n doek af te laten drukken voor zijn verjaardag, maar is dat leuk?

[afbeelding] [afbeelding] Maar dan zonder die randjes ed natuurlijk. En het liefst ook allebei in zwart-wit ipv met dat kleurverschil dat er nu in zit.
Tuurlijk is dat leuk Doen!
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 23-10-2005, 18:15
sansan
sansan is offline
Hoi allemaal
Mijn vriendje is in december jarig en dan hebben we het al 9 maanden met elkaar.
Maar ik ga me vriendje een kussensloop met mij erop geven en een boxershort met tekst erop. Ik dacht zet het hier neer misschien een idee voor mensen die niks weten te vinden voor hun vriendje.
xxx Sanne
__________________
Di-rect rocks
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 14:00
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 18:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 26-02-2009 23:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 15:09
Liefde & Relatie hoeveel geef je uit?
snoopy
54 23-05-2005 19:52
Liefde & Relatie Vandaag 6 maanden
Punkygirl
3 26-05-2003 13:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.