Oud 28-01-2008, 16:16
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Voor samenvatting: zie titel.

Een goede maat van mij (ken hem al 8 jaar, hij wordt begin februari 18) heeft sinds kort voor het eerst in zijn leven een vriendin (17 jaar). Wat voor hem natuurlijk heel speciaal is aangezien hij hiervoor zelfs nog niet gezoend had. Ze hebben nu iets van 4-5 weken geloof ik en nog geen seks gehad of ook maar iets wat daar op lijkt (als ik maat moet geloven en dat doe ik).

Nou heeft vriendin van maat (laten we die even Truus noemen voor het gemak, en maat Piet) sinds kort aan Piet mijn MSN gevraagd. Verder niets speciaals enzo, maar op een gegeven moment begon ze te klagen over Piet en over hoe hij verlegen was enzo en niet echt initiatief nam. Omdat ik niet wist wat Piet haar precies verteld heeft (misschien heeft hij tegen haar verteld dat hij weleens gezoend had of meer of wat dan ook) heb ik haar verteld dat dat waarschijnlijk is omdat hij echt verliefd is.

Maar goed, ik was er vrij zeker van dat Truus dit tegen mij zei in de hoop dat ik het tegen Piet zou zeggen. En als dat niet het geval was dan zou ik haar probleem oplossen door het wel te zeggen en zou Piet seks krijgen (hij heeft idd moeite met initiatief nemen). Win-win scenario, toch?

Dus, ookal is het eigenlijk niet mijn probleem (en misschien moest ik me er wel buiten houden, maar goed) heb ik op een gegeven moment in een gesprek met Piet het onderwerp heeeel subtiel hiernaartoe gebracht (heb hem niet verteld dat Truus tegen mij zat te klagen hierover) totdat hij erover begon hoe hij eigenlijk niet goed durfde. Nu kon ik hem dus tips geven mbt initiatief nemen enzo. Ok, geregeld denk ik dus.

En jahoor, Piet kwam na een paar dagen met een succesverhaal. Geen intercourse/oraal maar wel al het andere daarvoor. Heb verder niets tegen Truus gezegd (ze hoeft ook niet te weten dat Piet dit met mij bespreekt, of dat ik hem tips heb gegeven, of wat dan ook). Nou komt Truus even later (weer over MSN) met ongeveer hetzelfde verhaal maar weer met een hele hoop geklaag erbij. Ik wilde niet voor sekstherapeut gaan spelen dus heb het letterlijk genegeerd (want dat kan over MSN ).

Enfin, paar dagen later begint Truus weer tegen mij te klagen met een hele hoop seks-gerelateerde problemen die op zich makkelijk op te lossen zijn. Omdat Piet alleen maar praatte over hoe leuk/goed het wel niet was etc. en niet over de problemen die Truus vertelde besloot ik om niets tegen Piet te zeggen, maar om Truus wat tips te geven over hoe ze bepaalde dingen kon vermijden. Truus raakte al snel gefascineerd en vroeg hoe ik dit allemaal wist, waar ik (weer letterlijk) overheen lulde.

---

Nou heb ik afgelopen week meegedaan aan een sportdag voor een goed doel en omdat ik nogal een bluffertje ben heb ik nogal wat overdreven, met als gevolg extreme spierpijn die avond. Nou zou ik die avond naar een verjaardag zijn gegaan van een vriendin, maar aangezien paps mijn auto had en ik niet in zijn auto mag rijden tenzij ik een hele goede reden heb heb ik afgezegd, omdat het keihard regende/waaide en ik weinig zin had om 45 minuten heen en 45 minuten terug te gaan fietsen. Piet en Truus zouden wel naar het feest gaan, maar Piet kon niet komen vanwege geldige redenen. Nou zijn de jarige en het bezoek (waren overigens niet veel mensen, stuk of 5~6) met z'n allen naar mij toegekomen om daar het verjaardagsfeest te vieren. Dat was natuurlijk wel weer leuk.

Wat mij echter dwarszat was dat Truus constant aan mij zat. Realiseerde het wel maar heb me er niet echt druk om gemaakt, was ook vrij onschuldig. Met elleboog op mijn been leunen, hand op schouder, tegen me aanleunen etc. Na een tijdje werd het steeds erger en heb toen als 'excuus' gezegd dat ik erge spierpijn had en dat ze moest gaan verzitten (dat was eigenlijk ook zo). Waarop zij tegen mij zei (de rest kon het overigens niet horen) dat ze me wel een massage zou geven als iedereen weg was (niet vragen, nee, "ik geef je wel een massage als iedereen weg is"). Hier reageerde ik op met "en dat vindt Piet goed?" waarop zij reageerde met "tuurlijk".

Dus, iedereen gaat weg behalve Truus. Niemand vroeg of Truus meeging oid wat ik dus al raar vond. Nou bleek later dat ze van mijn huis gelijk naar Piet zou gaan, maar ik loop vooruit.

Iedereen weg behalve Truus en Truus komt bij me zitten. Ik had me allang voorgenomen de massage te weigeren en een computerspelletje met haar te gaan spelen of filmpjes op youtube te gaan bekijken of tv of whatever maar op het laatste moment bedacht ik me. Met name omdat: 1) ik wilde weten wat ze precies van plan was en 2) ik toch wel erge spierpijn had (ik zal niet liegen..). Maar goed, ik ga liggen, zij pakt massageolie uit mijn kast en begint me te masseren. Niets bijzonders dus ik denk dat ze gewoon lief is en ik zoals gewoonlijk dingen weer overanalyseer en overal iets achter zoek. Na een tijdje vraagt ze waar ik precies pijn heb en ik zeg dat ik eigenlijk overal wel pijn heb maar vooral bij mijn nek, waarop Truus opeens voorover leunt zodat ze vol op mijn rug ligt en me een kusje in de nek geeft en opvolgt met "kusje erop". Dit ging echt zo suave dat ik niet precies wist wat ik ermee aan moest, ook omdat ze daarna accuut weer rechtop ging zitten en doorging met masseren.

Anyway, de sfeer werd mij veels te ongemakkelijk dus ik begon die snel te breken met flauwe humor. Althans, dat was de bedoeling. Toen ze die kus gegeven had en weer rechtop ging zitten zei ik "oh en ik heb ook last van mn kont, kun je daar ook een kusje op geven?", waarop Truus met haar hand vol in mijn kont grijpt/knijpt (nee niet de anus, de billen) en lachend "hier?" vraagt. Dat was dus niet de bedoeling, dus ik reageer snel met "daar ja, en ik zei niet dat je erin moest knijpen he" waarop zij reageert met "owja" en, I shit you not, mijn kont kust (for the record, ik had alles nog aan behalve mijn shirt). Ik schrok me natuurlijk de pleuris en reageerde geschrokken met "dat was een grapje, ken je het verschil niet?" waarop zij reageerde met "ow sorry".

En nu komt hetgene waar ik dus echt problemen mee had (ookal heb ik met het vorige zeker ook problemen): terwijl ze doorging met masseren flapte ik "ik denk niet dat Piet zoiets goed zou vinden" eruit waarop zij reageerde met "Piet hoeft het toch niet te weten?"

Ik had het wel weer gehad en loog dat ik naar de WC moest. Teruggekomen zat ze aan de telefoon met Piet. Toen kwam ik er dus achter dat ze rond 11:00 nog even naar Piet zou gaan (ik woon letterlijk 1 minuut lopen van haar huis vandaan, kan haar huis zien vanuit het zolderraam. Piet woont 4 minuten lopen verderop, we wonen alledrie vlakbij elkaar). Het was inmiddels 11:36 en de jarige met visite was om 10:30 al weggegaan. Mevrouw was dus gebleven terwijl ze eigenlijk naar Piet zou gaan. Ze gebruikte ook nogeens een excuus ("Ja de film duurde iets langer dan normaal, ik ga nu net weg bij Armoed" (Piet wist dat ze naar mij toe gekomen waren)). Truus gaat weg en blijft aan de deuropening tijd rekken. Ik kap het snel af en loop terug naar binnen waarop Truus mij naroept: "krijg ik niets?" waarop ik terugloop en haar vluchtig een knuffel geef. Tijdens deze knuffel plant ze nog een kus in mijn nek.

---

Aangezien ik vrijwel geen empatisch vermogen heb zou ik graag van jullie wat tips willen. Ik denk dat als ik er iets van tegen Piet zeg dat hij gaat flippen tegen Truus en dat Truus het zo gaat verdraaien dat het lijkt alsof ik Truus versiert hebt en dat ik de foute hier ben en mijn ervaring met meisjes en dat ik daar over het algemeen redelijk goed mee ben (en Piet die daar vanaf weet en mij al 8 jaar kent) gaat mij zeker niet helpen, plus dat Piet smoor op Truus is. Als ik het zo laat en het uiteindelijk boven water komt (door Truus bv) dan wordt hij boos omdat ik niets tegen hem gezegd hebt, of nog erger, Truus kan het alleen maar makkelijker verdraaien en de schuld bij mij neerleggen (omdat ik niets gezegd heb).

Als ik niets zeg en het niet boven water komt vrees ik dat Truus zoiets gewoon gaat doen bij een andere jongen en om heel eerlijk te zijn gun ik Piet dit niet. Sowieso niet eigenlijk.

__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Advertentie
Oud 28-01-2008, 16:34
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Ze wil je, en ik denk dat de relatie Piet-Truus sowieso geen lang leven meer beschoren is.
Gewoon negeren, afstand nemen van haar en als je iets wilt wachten tot ze het heeftt uitgemaakt met Piet.
Ik denk dat je zelf moet bepalen of je dit vertelt of niet, als ze je iemadn lijkt die het zou kunnen gaan verdraaien alsof jij de aanstichter was om je in een kwaad daglicht te zetten zou ik het nu vertellen, anders gewoon voor jezelf houden.
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Oud 28-01-2008, 16:45
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ze wil je, en ik denk dat de relatie Piet-Truus sowieso geen lang leven meer beschoren is.
Gewoon negeren, afstand nemen van haar en als je iets wilt wachten tot ze het heeftt uitgemaakt met Piet.
Ik denk dat je zelf moet bepalen of je dit vertelt of niet, als ze je iemadn lijkt die het zou kunnen gaan verdraaien alsof jij de aanstichter was om je in een kwaad daglicht te zetten zou ik het nu vertellen, anders gewoon voor jezelf houden.
Nee ik denk ook niet dat de relatie nog lang in stand gaat blijven. Ze lijkt me wel een type om dingen te verdraaien voor zover ik dat kan beoordelen.

In het verleden hebben ik en Piet vaak afgesproken met meerdere meisjes (bijvoorbeeld ik/Piet + 2 andere meisjes en dan naar het strand, of gaan bowlen of whatever) en heb ik volgens hem vaak 'zijn' meisje gestolen waardoor hij met het foute meisje eindigde waar uiteindelijk niets mee gebeurde. Nou zie ik redelijk snel als het niets wordt en neem ik het dus over (terwijl ik Piet ophemel bij het andere meisje, wat nooit baatte. Hij is gewoon niet goed op dit gebied) en ik vrees dat hij door zulke ervaringen sneller (foute) conclusies gaat trekken.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 28-01-2008, 17:20
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Eerlijk zijn tegen je maat en tegen Truusje. Zeg tegen haar dat je haar niet ziet zitten en tegen hem wat er is gebeurt. Anders krijg je er alleen maar problemen mee.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 28-01-2008, 19:34
Evil-milkshake
Evil-milkshake is offline
Citaat:
Het was inmiddels 11:36 en de jarige met visite was om 10:30 al weggegaan.
:')
Oud 28-01-2008, 19:45
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Digitale klok enzo.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 28-01-2008, 19:58
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Wat ik niet snap, is dat je het zover hebt laten komen. Je kreeg al een vreemde vibe. Doordat je het bent gaan testen, waar je dus maar al te bewust voor hebt gekozen, ben je belandt op de keuzes die je nu voor je hebt liggen.

Je had het daar moeten afkappen, had je geen gezeik met piet of truus of jezelf. Nu is het te ver gekomen en wil je verder niet in de shit komen. In dat geval moet je het afkappen, negeren en hopen dat de relatie snel strand.

En als je geen last van je geweten wilt hebben vertel je het Piet, dat je een vreemde vibe hebt bij Truus. En je verklaart je nader.

Dan de drama wijze; praat met Truus. Zeg wat je denkt etc. En ga vervolgens naar Piet of niet, kan ook.
Oud 28-01-2008, 20:24
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Idd, ik sluit me aan bij zeep: ik snap niet waarom je het zover hebt laten komen. Je geeft zelf aan dat je meestal wel aanvoelt als het niets wordt tussen Piet en een chick, dan had je dit ook wel aan kunnen zien komen. Zeker gezien die gesprekken.

Mjah, Truus melden dat 't 'm niet wordt is sowieso verstandig en tegen je maatje zeggen dat z'n vriendin niet al te subtiel te werk is gegaan als het om jou gaat, maar dat kan je ook laten. Zou alleen jammer zijn als Truus vervolgens tegen je maatje gaat zitten vertellen over hoe je haar verleid hebt
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-01-2008, 20:38
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ik heb tot nu toe als oplossing om tegen Piet te zeggen dat Truus begon en dat ik haar getest heb (wat eigenlijk ook de waarheid is) en dat ze erop ingegaan is. Probleem is dat Piet dat gaat zien als ik die haar doelbewust heb afgepakt nadat zij mij toevallig even aanraakte.

Ik heb ook als oplossing om het gewoon uit te typen zoals ik hier heb gedaan en om het hem te e-mailen, maar dan met meer rooting naar waarom ik sommige dingen deed enzo.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 28-01-2008, 20:54
Verwijderd
Ik snap niet waarom je haar 'getest' hebt. Het feit dat ze jou wilde masseren zegt al genoeg, dat doe je niet zomaar. Je had haar gewoon duidelijk moeten zeggen dat jij dat niet wilt omdat ze wat met Piet heeft, en als ze dan een antwoord ten nadele van Piet had gegeven, had je gewoon moeten zeggen dat ze het dan uit moet maken met hem en dat jij verder niks met haar wilt doen (even ervan uitgaande dat je ook daadwerkelijk niks met haar wil).
Oud 28-01-2008, 21:10
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ik snap niet waarom je haar 'getest' hebt.
Nieuwsgierigheid. That's all.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 28-01-2008, 22:05
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Ik zou het niet vertellen, negeer Truusje voortaan zoveel mogelijk, blok haar op msn en vermijd één op één contact. Zo te lezen is de relatie geen lang leven geschonken dus wordt je probleem vanzelf opgelost.

Je kunt hem wel subtiel laten merken dat je zo je bedenkingen over haar hebt, met als risico dat hij het met haar bespreekt en 'jouw verleidingspoging' alsnog aan het licht komt.

Ik vind eigenlijk dat je al te ver bent gegaan toen je naar haar geklaag op msn luisterde.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 28-01-2008, 22:55
Verwijderd
... ik vind je niet echt een hele nette maat van Piet, als ik dat zo mag verwoorden. waarom zou je even uittesten of ze je daadwerkelijke die massage zou geven? als je eenmaal aan je zit kan je toch gewoon met een dom excuus weggaan/haar wegsturen?

anyhow, ik zou het niet vertellen. Piet heeft al nooit een vriendin, dus laat hem er lekker van genieten voor zolang dit (nog) duurt.
Oud 29-01-2008, 07:51
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik Het feit dat ze jou wilde masseren zegt al genoeg, dat doe je niet zomaar.
Wat hebben wij dan een ziek verknipte vriendengroep
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-01-2008, 09:32
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
"ik geef je wel een massage als iedereen weg is"). Hier reageerde ik op met "en dat vindt Piet goed?" waarop zij reageerde met "tuurlijk".

op het laatste moment bedacht ik me. Met name omdat: 1) ik wilde weten wat ze precies van plan was en 2) ik toch wel erge spierpijn had (ik zal niet liegen..).

"oh en ik heb ook last van mn kont, kun je daar ook een kusje op geven?",

waarop ik terugloop en haar vluchtig een knuffel geef.
Ik moet zeggen dat je niet erg slim gehandelt hebt. Je zei dat je Truus wilde uittesten uit nieuwsgierigheid. Maar ja, nu heb jij een probleem omdat Truus de move heeft gemaakt (wat eigenlijk ook wel te verwachten was). Dacht je niet vooruit ofzo? ("Ja ik kan nu wel hier liggen wachten op mijn massage, maar wat als ze ook iets gaat doen, en het later aan Piet vertelt?"). Misschien wilde je Truus uittesten omdat je je ego wilde strelen??

Ik denk dat je het moet accepteren dat je te ver bent gegaan, en dat je het moet vertellen aan Piet. Ja, hij zal ws denken dat je z'n vriendin wilde afpakken, maar sort of heb je dat ook een beetje gedaan. (ook al vind je haar niet leuk)

Truus is natuurlijk de bad girl omdat zij haar vriendje heeft bedrogen, maar jij bent ook niet eerlijk geweest door Truus te laten denken dat je haar leuk vond. Zij zal dit tegen je gebruiken ( ) dus dan is eerlijk zijn nog de beste optie.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 29-01-2008, 09:35
Verwijderd
Ik mag die truus wel, heb je een nummer voor me?
Oud 29-01-2008, 09:47
Verwijderd
Ik vind het sowieso stom dat je haar het uitgeprobeerd, dat je nieuwsgierig was. Wanneer je een echte goede vriend niet wil belazeren, hou jij je pootjes thuis, of zorg je iig dat zijn vriendin van jou afblijft. Of je nou nieuwsgierig bent of niet, het is gewoon achterlijk.
En verder zou ik het tegen Piet zeggen, want wat je hebt gedaan is al heel erg niet netjes, en als je het nu voor je zou houden, zou het nog veel meer niet netjes zijn. Wat Truus betreft: Back off. Negeer haar, zorg dat je haar niet meer (iig zo min mogelijk) ziet en wanneer je haar ziet, zorg dan dat je niet nieuwsgierig word naar wat ze gaat doen.
Oud 29-01-2008, 10:27
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ik zou het niet vertellen, negeer Truusje voortaan zoveel mogelijk, blok haar op msn en vermijd één op één contact. Zo te lezen is de relatie geen lang leven geschonken dus wordt je probleem vanzelf opgelost.
Heb ik al gedaan. Het negeren enzo dan.

Citaat:
Maar ja, nu heb jij een probleem omdat Truus de move heeft gemaakt (wat eigenlijk ook wel te verwachten was)
Had het zelf niet verwacht want normaal wordt er geen initiatief genomen + het feit dat ze zat te klagen over initiatief nemen.

Citaat:
Misschien wilde je Truus uittesten omdat je je ego wilde strelen??
Nah.

Citaat:
Ik mag die truus wel, heb je een nummer voor me?


Citaat:
zorg dan dat je niet nieuwsgierig word naar wat ze gaat doen.
Dat heb ik bij niemand dus dat zal nu ook wel meevallen
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Ads door Google
Oud 29-01-2008, 13:56
Verwijderd
als je al het vermoeden hebt dat truus meer van je wil, laat haar je dan in vredesnaam niet masseren? waarom wil je dat testen,hallooo jouw zaak niet. volgens mij vond je het gewoon wel leuk ook
Oud 29-01-2008, 14:04
Verwijderd
"Sorry Piet, je vriendin heeft me op mijn reet gezoend toen ze me masseerde. Oh, en ik was naakt op een onderbroek na."
Oud 29-01-2008, 14:41
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
als je al het vermoeden hebt dat truus meer van je wil, laat haar je dan in vredesnaam niet masseren? waarom wil je dat testen,hallooo jouw zaak niet. volgens mij vond je het gewoon wel leuk ook
Tuurlijk vond ik het zelf ook gewoon leuk. Staat ook aangegeven in OP. Dat was echter niet de voornaamste reden.

Citaat:
"Sorry Piet, je vriendin heeft me op mijn reet gezoend toen ze me masseerde. Oh, en ik was naakt op een onderbroek na."


Maar ik heb alles met Piet besproken. Hij zou het er met Truus over hebben.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 29-01-2008, 16:13
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Oh, je hebt alles aan Piet verteld? En wat vond hij ervan?
__________________
<):o)
Oud 29-01-2008, 16:17
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Hij was niet blij maar hij was ook niet boos.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 29-01-2008, 17:08
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ik vind het sowieso stom dat je haar het uitgeprobeerd, dat je nieuwsgierig was. Wanneer je een echte goede vriend niet wil belazeren, hou jij je pootjes thuis, of zorg je iig dat zijn vriendin van jou afblijft. Of je nou nieuwsgierig bent of niet, het is gewoon achterlijk.
En verder zou ik het tegen Piet zeggen, want wat je hebt gedaan is al heel erg niet netjes, en als je het nu voor je zou houden, zou het nog veel meer niet netjes zijn. Wat Truus betreft: Back off. Negeer haar, zorg dat je haar niet meer (iig zo min mogelijk) ziet en wanneer je haar ziet, zorg dan dat je niet nieuwsgierig word naar wat ze gaat doen.
alsof vriendschap inhoud dat de flirt van de ander verboden terrein voor je is.
als een meisje avances op je maakt, ook al is ze de soort van vriendin van een maat.. dan sta je in je goed recht om daar op in te gaan.
blijkbaar vindt ze haar 'vriendje' (armoeds maat) niet leuk genoeg,
verder is ze niet zijn eigendom.

maarja oke eerlijk, als een vriendschap belangrijk is, dan is zo'n meid verwaarloosbaar. (uitzonderingen daargelaten)
hoewel het negeren en afwijzen vaak juist alleen maar er toe leid dat de meid in kwestie nog meer eraan wilt doen om dichter tot je te komen.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 29-01-2008, 17:21
Verwijderd
Die sig van Armoed, btw
Advertentie
Oud 29-01-2008, 18:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Je dacht, laat ik hier ook eens kijken wat er voor'n reacties komen?

http://forum.fok.nl/topic/1120199/2/50#56365080
Oud 29-01-2008, 19:53
llell
Avatar van llell
llell is offline
Nu ga je vreemd met een ander forum
Oud 29-01-2008, 19:59
Verwijderd
Altijd leuk om je populariteit op the internets te verspreiden.
Oud 29-01-2008, 22:01
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Je dacht, laat ik hier ook eens kijken wat er voor'n reacties komen?

http://forum.fok.nl/topic/1120199/2/50#56365080
Voor een dom persoon ben je redelijk slim.

( )
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 31-01-2008, 00:13
Verwijderd
Leuk verzonnen weer, vooral om dit stuk moest ik lachen:

Citaat:
Truus raakte al snel gefascineerd en vroeg hoe ik dit allemaal wist, waar ik (weer letterlijk) overheen lulde.
Oud 31-01-2008, 16:57
Anuz
Anuz is offline
Gewoon zeggen dat ze bleef zitten, wilde masseren en kusjes in je nek gaf, waar je niet op in ging. Dat je vind dat Pietie het moet weten en voor de rest niks.
Oud 31-01-2008, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Hij was niet blij maar hij was ook niet boos.
dan is die vriend van je wel echt een dom homp vlees.
Oud 31-01-2008, 20:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb tot nu toe als oplossing om tegen Piet te zeggen dat Truus begon en dat ik haar getest heb (wat eigenlijk ook de waarheid is) en dat ze erop ingegaan is. Probleem is dat Piet dat gaat zien als ik die haar doelbewust heb afgepakt nadat zij mij toevallig even aanraakte.

Ik heb ook als oplossing om het gewoon uit te typen zoals ik hier heb gedaan en om het hem te e-mailen, maar dan met meer rooting naar waarom ik sommige dingen deed enzo.
Dan zou ik liever een brief schrijven. Komt toch aandachtiger over.
Oud 02-02-2008, 22:50
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
so, let's see, je gaat gwn die meisje testen en nu vraag je om advies. makker, kus die meid of vertel je vriend, twee mogelijkheden heb je.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 03-02-2008, 13:20
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Dat mensen nog niet doorhebben dat 't fake is...
Oud 03-02-2008, 15:38
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Dat mensen nog niet doorhebben dat 't fake is...
Het is toch een leuk verhaal
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Ads door Google
Oud 05-02-2008, 22:03
Evil-milkshake
Evil-milkshake is offline
Echt, als je zo een heel verhaal uit je duim kan zuigen hè :')
Oud 05-02-2008, 23:26
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Echt, als je zo een heel verhaal uit je duim kan zuigen hè :')
Ach, je neemt gewoon stukjes uit alle relatie verhalen die je kent en klaar is je drama
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Oud 06-02-2008, 14:16
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Dat mensen nog niet doorhebben dat 't fake is...
Really? En waar leid jij dat uit af o grote Chimera?

Citaat:
Echt, als je zo een heel verhaal uit je duim kan zuigen hè :')
Mwah dat zou ik wel kunnen, maar is nu niet het geval.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 06-02-2008, 17:35
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Really? En waar leid jij dat uit af o grote Chimera?
De grootte van je duim...
Oud 06-02-2008, 21:36
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Kutargument dus.

Moet jij niet gaan werken voor mijn uitkering ofzo?
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 06-02-2008, 22:24
Verwijderd
Je werd al zo weinig serieus genomen
Oud 06-02-2008, 23:18
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Je werd al zo weinig serieus genomen
door wat voor mensen ook echt
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 06-02-2008, 23:42
Verwijderd
hi, piet!
Oud 07-02-2008, 00:00
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
hi, piet!
ghegheghe.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 07-02-2008, 11:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
door wat voor mensen ook echt
God, daar hebben we armoeds kontmaat ook weer
Oud 07-02-2008, 12:35
Verwijderd
Och, als je toch zo ver ging, kon je net zo goed ff dr piemelen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.