Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2002, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Acht jongeren verkrachten meisje

HOOGEZAND Een 13-jarig Hoogezands meisje is gistermiddag door een groep van acht jongeren van Turkse afkomst verkracht. De jongens waren met geweld haar huis binnengekomen,waarna ze in de woonkamer werd verkracht en mishandeld. De jongens probeerden haar drugs toe te dienen en staken haar in een been. De jongens verlieten de woning na haar vast te hebben gebonden en brand te hebben gesticht.Een vriendin bevrijdde het meisje,dat alleen thuis was. Eerder deze week hadden de jongens haar bedreigd,omdat ze niet wilden dat ze met Marokkanen omging.Uit angst meldd zij zich daarop ziek bij haar school.
bron: NOS text

Godver de godver Dit is gewoon ongelooflijk. Dat men zoiets kan doen. Ik hoop echt dat die acht jongeren (hopelijk hebben ze hen al gepakt) zwaar worden gestraft. Tegenwoordig zijn die straffen zo laag. Echt verrot voor dat meisje en dat het met zoveel geweld is gebeurd. Zelfs thuis ben je blijkbaar ook niet veilig. Ik vind dit nog steeds ongelooflijk en dan nog het huis proberen in brand te steken. Dit maakt mij nou echt BOOS!!

Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 18:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2002, 18:58
zjempoow
Avatar van zjempoow
zjempoow is offline
ik had hier wat agressieve dingen geschreven jegens buitenlanders
__________________
nu is de boot aan!

Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 12:30.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 18:58
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Dat maakt mij ook boos.

Trouwens, vandaag hoorde ik dat een leerling van onze school geschept was door een auto, en daarna aangerand werd door de chauffeur, heeft teruggevochten, chauffer heeft een slag met een hamer uitgedeeld, is gelukkig nog wel ok.

Niet dat ik wil generaliseren, (er zijn natuurlijk ook Turken en Maroikkanen die heel ok zijn) maar ik denk dat die Turkse ouders e.d. hun kroost eens wat beter in de gaten moeten houden en opvoeden. Ik vind dat er ook een beetje gebrek is aan integratie.

Laatst ging een Turks gastje mij en mijn vrienden eens voor niks uitschelden... Ik weet natuurlijk ook wel dat Nederlanders dit ook wel eens kunnen doen, en zoals gezegd wil ik niet generaliseren, maar in die Turkse en Marokkaanse groep moeten maar eens wat veranderingen doorgevoerd worden.

Ik hoop dat deze criminelen naar een heropvoedingscentrum worden gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:02
zjempoow
Avatar van zjempoow
zjempoow is offline
tip: lees de announcement eens
__________________
nu is de boot aan!

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 14:53.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:09
Cleopatraan
Avatar van Cleopatraan
Cleopatraan is offline
Waarom wordt er nou altijd op allochtonen gescholden. Wij Nederlanders zijn niet eens in staat ze het goede voorbeeld te geven. Laten wij Nederlanders eerst zelf eens zorgen dat we weer een beetje normbesef krijgen, misschien doen de allochtonen dat dan ook wel.

Ik zal over Nederlanders eens 2 actuele voorbeelden noemen wat mij heel erg boos maakt:

Paul de Leeuw vergelijkt Prof. Smalhout met de man die zijn hele familie vermoord heeft. Een groot aantal NEDERLANDERS op dit forum vind dat dit moet kunnen en dat Prof. Smalhout overdrijft als hij daar boos om wordt.
Gretta Duisenberg noemt in een kwestie die duidelijk in verband staat met joden het getal 6 miljoen en begint te lachen. Mozskowicz klaagt haar terecht aan, op het forum vinden een aantal NEDERLANDERS dat een grapje over hele families die zijn uitgemoord moet kunnen.
Zijn wij Nederlanders wel zoveel beter.

Overigens praat ik hiermee het gedrag van die jongens absoluut niet goed. Het blijft een beestachtige gruweldaad, die streng bestraft moet worden. Maar om nou gelijk te roepen dat wij Nederlanders nou zoveel beter zouden zijn. Daar stel ik grote vraagtekens bij.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:39
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik zeg dat ook niet, maar ik weet wel zeker dat er relatief (procentueel dus) meer misdadigers zijn onder Turken en Marokkanen dan onder Nederlanders. Daarom denk ik ook dat er wat in die groepen moet gebeuren.

Best wel jammer dat ik daar geen feiten en cijfers over heb, maar ik weet het wel zeker.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:49
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
zjempoow schreef:
agressieve blaat
Generalisatie.

Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 12:31.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:57
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
In Hoogezand nog wel

Dat ze van Turkse afkomst waren, zegt nix, want een groot deel van de jongeren in Hoogezand zijn van Turkse, Marokkaanse en Antilliaanse afkomst. Ik heb daar 8 jaar gewoond.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:05
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Cleopatraan schreef:
Ik zal over Nederlanders eens 2 actuele voorbeelden noemen wat mij heel erg boos maakt:

Paul de Leeuw vergelijkt Prof. Smalhout met de man die zijn hele familie vermoord heeft. Een groot aantal NEDERLANDERS op dit forum vind dat dit moet kunnen en dat Prof. Smalhout overdrijft als hij daar boos om wordt.
Gretta Duisenberg noemt in een kwestie die duidelijk in verband staat met joden het getal 6 miljoen en begint te lachen. Mozskowicz klaagt haar terecht aan, op het forum vinden een aantal NEDERLANDERS dat een grapje over hele families die zijn uitgemoord moet kunnen.
Zijn wij Nederlanders wel zoveel beter.
Deze voorbeelden zijn IMO niet te vergelijken met deze daad, omdat dit om (misplaatste) grappen gaan. Ik wil dit echter geen grap noemen.

Ik vind het jammer dat de wetgeving altijd op groepen is gericht, i.v.m. generalisatie, anders had er vast wel een regel in gestaan, die zulke individuele gevallen ernstig bestraft. Je zal zien dat die jongeren er met een paar jaartjes jeugdinrichting (hooguit) er van af komen...hoewel ik hun leeftijden niet weet.

@ S@nder:
Hoe weet je dat zjempoow generaliseert. IMO reageert hij op die 8 individuele gevallen en daar stem ik gedeeltelijk mee in.
Wat geeft zulke mensen het recht om vrouwen/meisjes van een ander geloof/ras/huidskleur/wat dan ook wel lastig te vallen, als ze dat niet mogen met hun eigen vrouwen/meisjes.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:16
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Zoals ik ook al op een andere topic zei,
laat die gasten eerst door een stel stevige kerels worden verkracht en dan hun penis eraf hakken.
Zullen ze het waarschijnlijk niet nog een keer doen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:27
zjempoow
Avatar van zjempoow
zjempoow is offline
[QUOTE]Cleopatraan schreef:
[B]Waarom wordt er nou altijd op allochtonen gescholden. Wij Nederlanders zijn niet eens in staat ze het goede voorbeeld te geven.

zijn we godverdomme wel. hoe vaak zie ik niet op feestjes dat alle jongens zich (tegenover de dames) bijna keurig gedragen maar dat er altijd een stelletje bezig is om systematisch elk meisje van dat feest lastig te vallen. meisjes die gewoon vastgepakt worden of de wc ingeduwd worden. als je dan probeerd uit te leggen dat dat echt niet zo werkt in nederland dan begrijpen ze daar toch werkelijk niks van.
__________________
nu is de boot aan!

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 14:55.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:31
zjempoow
Avatar van zjempoow
zjempoow is offline
[QUOTE]Joostje schreef:
[B]
Citaat:
zjempoow schreef:
blaat

bespreek zoiets op msn/icq/mail
__________________
nu is de boot aan!

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 15:15.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:35
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
zjempoow schreef:
generalisatie

zei ons 16 jarige mannetje, waarschijnlijk zonder vriendinnetje die al fockin tijd lastig gevallen word en dit zelfde mannetje woont vast ook in een dorp waardoor hij dit soort bijdehante reacties ongestoord kan geven
ik ben het met hem eens, en ik woon midden in een buurt die voor een groot gedeelte uit allochtonen bestaat en in een grote stad.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:36
zjempoow
Avatar van zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
manneke pis schreef:
iets niet zo liefs
eruit sturen is genoeg.
__________________
nu is de boot aan!

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 15:04.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:45
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Joostje schreef:
ik ben het met hem eens, en ik woon midden in een buurt die voor een groot gedeelte uit allochtonen bestaat en in een grote stad.
.

Ik ben het niet met hem eens, over het feit dat zjempoow niet generaliseert in zijn bericht. Zie mijn vorige reply...
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:51
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
zjempoow schreef:
generalisatie

zei ons 16 jarige mannetje, waarschijnlijk zonder vriendinnetje die al fockin tijd lastig gevallen word en dit zelfde mannetje woont vast ook in een dorp waardoor hij dit soort bijdehante reacties ongestoord kan geven
Ik heb helaas inderdaad geen vriendin, en ik woon in zo'n dorpje met 200 inwoners.

Maar:

"niet zo'n lieve dingetjes "

Met het persoonlijk voornaamwoord 'ze' bedoel je hier waarschijnlijk niet alleen die verkrachters maar alle buitenlanders. Zo lijkt het tenminste. Of begrijp ik het nu verkeerd?

Als die verkrachters Nederlands waren, zou jij ze dan ook het land uit gekickt willen?

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 15:08.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 21:04
zjempoow
Avatar van zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Ik heb helaas inderdaad geen vriendin, en ik woon in zo'n dorpje met 200 inwoners.

Maar:

"niet zo'n lieve dingen "

Met het persoonlijk voornaamwoord 'ze' bedoel je hier waarschijnlijk niet alleen die verkrachters maar alle buitenlanders. Zo lijkt het tenminste. Of begrijp ik het nu verkeerd?

Als die verkrachters Nederlands waren, zou jij ze dan ook het land uit gekickt willen?
dan zou ik ze het liefste persoonlijk op de stoel gezet hebben, EN VONKEN MAAR!
__________________
nu is de boot aan!

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 15:09.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 21:05
MacArt
Avatar van MacArt
MacArt is offline
dit maakt me kwaad... heel kwaad. Maar om direct te gaan roepen dat dus alle murken het land uit moeten is kortzichtig..

paar maanden terug werd er in utrect een meisje van 16 verkracht, door een een of andere witte klootzak.. voor mij geen verschil in 'slechtheid' ofzo

het lijkt em een leuk idee om alle mensen die er op uit zijn andermans leven, op welke amnier dan ook, het land uit te trappen. Gewoon overder grens schoppen, en dan liefst niet de oost of zuid grens...
__________________
With all our common consciousness and all our energy, let's feel the sound of the sun and dance!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-10-2002, 21:18
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
http://nu.nl/document?n=63179

13-jarig meisje slachtoffer groepsverkrachting

Uitgegeven: 3-10-2002 19:12

HOOGEZAND - Een 13-jarig meisje uit Hoogezand is woensdagmorgen het slachtoffer geworden van een groepsverkrachting. Het meisje verklaart te zijn verkracht en mishandeld door acht jongens van Turkse komaf, zo bevestigde de politie donderdag.


De jongens drongen woensdagochtend vroeg met geweld haar ouderlijk huis binnen en verkrachtten het meisje in de woonkamer. Ook stichtten zij brand. Volgens de moeder van het meisje deden alle acht jongens mee. Ook werd het meisje in haar been gestoken met een mes en probeerden de jongens haar verdovende middelen toe te dienen.

Nadat de jongens brand hadden gesticht in de woonkamer verlieten ze het huis, het meisje vastgebonden achterlatend. Een vriendin bevrijdde het meisje later uit haar benarde positie.

Ten tijde van de verkrachting was het meisje alleen thuis. Ze had zich afgemeld van school uit angst voor de jongens. Zij zouden haar maandag al hebben bedreigd, omdat ze niet willen dat het meisje met Marokkaanse jongens omgaat.

De zedenrecherche onderzoekt het voorval. Een politiewoordvoerder heeft bevestigd dat het meisje in het ziekenhuis is onderzocht, maar wil niets zeggen over de resultaten daarvan. Ook heeft de politie met een aantal vriendinnen van het meisje gesproken. Het slachtoffer zelf heeft nog geen officiële verklaring afgelegd. Ze zou daar vanwege haar emotionele toestand nog niet toe in staat zijn.

------

Iets uitgebreider.

Mijn idee.

Laat ze vrij op de Dam.
Kondig het wel ruim van tevoren aan in de pers.

Het volk doet de rest wel... ik doe mee!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 21:21
zjempoow
Avatar van zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
.

Ik ben het niet met hem eens, over het feit dat zjempoow niet generaliseert in zijn bericht. Zie mijn vorige reply...
generaliseren of niet. het gebeurt gewoon te vaak, we worden te vaak met onze neus op de feiten gedrukt om de ons de op de basisschool aangeleerde "iedereenisgelijk" mening nog te hebben. Als het grootste deel van deze groepen vrouwen al als een minderwaardig object beschouwen wat je zomaar even kunt pakken wie is er dan dicriminerend bezig? Als ik zie dat een Nederlander zich op zo'n verderfelijke laffe manier vergrijpt aan een meisje heeft ie net zo goed een paar goeie stoten te pakken. Het gaat er gewoon om dat het zoveel veel vaker gebeurt onder deze groepen en dat dit waarschijnlijk te maken heeft met een cultuur waarin dit geoorloofd zou zijn ofzo. hoe dan ook er is duidelijk een cultuurverschil op dit gebied en ik denk dan ook dat velen de mening "aanpassen (op in iedere geval dit vlak) of oprotten" delen.
__________________
nu is de boot aan!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 21:22
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
nou die lui in ieder geval trug sturen naar hun land. dat is 1(en HEEL snel! )

en DAAR moeten ze hun straf uitzetten!
de straffen daar zijn veel strenger en dat verdienen ze! (ik hoop dat ze lul eraf gehakt word en jaren met water en brood vastzitten, maar dat zou der wel niet in zitten )

komaa komma komma komma
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 21:30
twiety
twiety is offline
Intimidatie en bedreiging, groepsverkrachting, steken met een mes, brandstichting in een huis met daarin een vastgebonden slachtoffer. En dat omdat deze Turken niet wilden dat ze met Marokkanen omging.
Zoals altijd: wij mannen bepalen wat er moet gebeuren, vrouwen hebben geen eigen wil, en als ze die toch hebben dan moeten ze geestelijk en/of lichamelijk de grond in getrapt worden. Dit is helaas 'maar' een uitwas van de algemene opvattingen over de islam onder vele allochtonen.

Politiek gezien zie ik graag dat deze jongeren levenslang in 1 cel met z'n 8-en worden opgesloten.
Persoonlijk gezien zie ik graag dat hun haren en nagels 1 voor 1 uitgetrokken worden en dat ze daarna zonder eten en drinken opgesloten worden tot de dood erop volgt.
(als ze de daders al te pakken hebben/krijgen)

Ik hoop dat die Marokkaanse vriendjes van haar die Turken 's flink te grazen nemen.
__________________
Pim Fortuyn: "Ik word minister-president! Als ik het niet word, dan ben ik het toch."
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 21:34
Cleopatraan
Avatar van Cleopatraan
Cleopatraan is offline
Terugsturen naar hun eigen land is wel heel simplistisch gesteld. Waarschijnlijk zijn het jongens die al hun hele leven in Nederland wonen en hier geboren zijn. Spreken we onszelf niet een beetje tegen door eerst minister Nawijn te bekritiseren en dan hetzelfde plan ineens nu wel goed te vinden?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 22:13
twiety
twiety is offline
Citaat:
Cleopatraan schreef:
Terugsturen naar hun eigen land is wel heel simplistisch gesteld. Waarschijnlijk zijn het jongens die al hun hele leven in Nederland wonen en hier geboren zijn. Spreken we onszelf niet een beetje tegen door eerst minister Nawijn te bekritiseren en dan hetzelfde plan ineens nu wel goed te vinden?
Zeker...dus niet Nawijn bekritiseren
__________________
Pim Fortuyn: "Ik word minister-president! Als ik het niet word, dan ben ik het toch."
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 22:21
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
twiety schreef:
Intimidatie en bedreiging, groepsverkrachting, steken met een mes, brandstichting in een huis met daarin een vastgebonden slachtoffer. En dat omdat deze Turken niet wilden dat ze met Marokkanen omging.
Zoals altijd: wij mannen bepalen wat er moet gebeuren, vrouwen hebben geen eigen wil, en als ze die toch hebben dan moeten ze geestelijk en/of lichamelijk de grond in getrapt worden.
Ik was het bijna volledig met je eens totdat je dit zei:

Citaat:

Dit is helaas 'maar' een uitwas van de algemene opvattingen over de islam onder vele allochtonen.
Islam heeft hier NIETS mee te maken. Islam is een geloof dat naastenliefde en respect voor elkander predikt.
Dat er een paar achterlijken zijn die zich idioot moeten opstellen, heeft daar niets mee te maken.
En het zijn echt niet alleen maar islamieten die zo vrouwen behandelen.

Echt niet.

En ik kan er over mee praten (helaas)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2002, 22:33
twiety
twiety is offline
Citaat:
Gatara schreef:
...Islam heeft hier NIETS mee te maken. Islam is een geloof dat naastenliefde en respect voor elkander predikt.
Dat er een paar achterlijken zijn die zich idioot moeten opstellen, heeft daar niets mee te maken.
En het zijn echt niet alleen maar islamieten die zo vrouwen behandelen.

Echt niet.

En ik kan er over mee praten (helaas)
OPVATTINGEN OVER de Islam, zei ik. Als je daar happier mee bent wil ik het nog wel verduidelijken: foutieve opvattingen over de Islam.

En het is wel de realiteit dat het daar meer zo wordt gepredikt en gepraktiseerd, waarmee ik niet ontken dat er ook andere mensen dan islamieten zijn die vrouwen slecht behandelen.
__________________
Pim Fortuyn: "Ik word minister-president! Als ik het niet word, dan ben ik het toch."
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 22:55
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
twiety schreef:
OPVATTINGEN OVER de Islam, zei ik. Als je daar happier mee bent wil ik het nog wel verduidelijken: foutieve opvattingen over de Islam.


Sorry..... ik ben moe ik had het niet goed gelezen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 00:09
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
nou die lui in ieder geval trug sturen naar hun land. dat is 1(en HEEL snel! )
Wie zegt dat ze daar geboren zijn? Van Turkse afkomst is niet per definitie geen Nederlandse nationaliteit hebben, toch?

Citaat:
twiety schreef:
Zeker...dus niet Nawijn bekritiseren
Zeker ...dus niet onszelf tegenspreken en ons door 1 zo'n daad van 8 idioten te denken dat deze complete bevolking idioot is.

Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Iets uitgebreider.

Mijn idee.

Laat ze vrij op de Dam.
Kondig het wel ruim van tevoren aan in de pers.

Het volk doet de rest wel... ik doe mee!
Voor jou en voor al die andere emotionele lamlulletjes: blij dat jullie geen rechter zijn. We hebben hier nog steeds met mensen te maken. Wanneer leer jij en die grijze massa van je nou eens dat wraak zo weinig tot niks oplost? Kijk eens wat verder en probeer eerst bijvoorbeeldde oorzaak te achterhalen. Daar is momenteel nog geen zak over bekend! Je vindt het niet normaal dat 8 mensen tot zo'n daad overgaan - ik ook niet - maar waarom? Dat weten we allemaal (nog) niet!
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 01:12
Louike
Avatar van Louike
Louike is offline
EEN 13 JARIG MEISJE!!!!!!!!!!!!!!! MET 8 TURKSE MANNEN!?!?!?!!!!!!!!

IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR!!!!!!!?!?!?

WAT IS DIT, EEN SAMENLEVING OF WAT??

bij deze bekeer ik mezelf tot extreem rechts,

HOE KOMEN DEZE GEESTES-ZIEKEN HIER BINNEN??? hadden we dit in de 19e eeuw ook?? ik d8 het niet!~!~~

dit slaat alles, wie is er nog veilig, thuis?? studentenhuis...?? ((http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=22676))

hoe willen mensen hun kinderen groot brengen zonder deze zieke geesten?!?! je dominee zal zelfs je zoontje verkrachtten (america 2 maanden geleden in het nieuws)
__________________
Medic: [[Guitar]] > Roadburn.com
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 01:32
dystopia
dystopia is offline
Vechten? Krijg een leven, wat heeft dat nou voor zin? Er gebeuren nog wel meer onrechtvaardige zaken in deze maatschappij. Voor de stoere jongens onder ons: indruk maakt het maken van dit soort afspraakjes denk ik ook niet. Kan me niet voorstellen dat iemand trots is dat jullie dmv. vechten je emoties over zoiets uiten. Wat schiet je daar nou mee op? Wat heeft wraak nou voor zin?

Jammer dat dit zorgt voor generalisaties. Jammer dat de schuldt op hun afkomst of geloof wordt geschoven. Terwijl daar nog niks over bewezen is. Het is zelfs nog niet onderzocht! Kortzichtigheid ten top. Vooroordelen ten overvloed. Wees er maar trots op...
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 01:35
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Vechten? Krijg een leven, wat heeft dat nou voor zin? Er gebeuren nog wel meer onrechtvaardige zaken in deze maatschappij. Voor de stoere jongens onder ons: indruk maakt het maken van dit soort afspraakjes denk ik ook niet. Kan me niet voorstellen dat iemand trots is dat jullie dmv. vechten je emoties over zoiets uiten. Wat schiet je daar nou mee op? Wat heeft wraak nou voor zin?

Jammer dat dit zorgt voor generalisaties. Jammer dat de schuldt op hun afkomst of geloof wordt geschoven. Terwijl daar nog niks over bewezen is. Het is zelfs nog niet onderzocht! Kortzichtigheid ten top. Vooroordelen ten overvloed. Wees er maar trots op...
ik heb geen cijfers nodig om te zien wat er voor mijn eigen ogen met ONS land gebeurt...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 01:38
Louike
Avatar van Louike
Louike is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Vechten? Krijg een leven, wat heeft dat nou voor zin? Er gebeuren nog wel meer onrechtvaardige zaken in deze maatschappij. Voor de stoere jongens onder ons: indruk maakt het maken van dit soort afspraakjes denk ik ook niet. Kan me niet voorstellen dat iemand trots is dat jullie dmv. vechten je emoties over zoiets uiten. Wat schiet je daar nou mee op? Wat heeft wraak nou voor zin?

Jammer dat dit zorgt voor generalisaties. Jammer dat de schuldt op hun afkomst of geloof wordt geschoven. Terwijl daar nog niks over bewezen is. Het is zelfs nog niet onderzocht! Kortzichtigheid ten top. Vooroordelen ten overvloed. Wees er maar trots op...
vechtten is inderdaad onmogelijk met een multyplier ratio van 10+

emigreren en weg-wezen is the key......

schuld op afkomst?? check de statistieken hippie, die spreken voor zich, criminaliteit?? drugs?? does it make sence??/ cbs hebben we hiervoor gelukkig weet ik beter en ben ik over een paar jaar weg! groetjes, ik laat mijn kinderen niet verzieken in een rotte samenleving...

ik dacht hiet niet

Peace Wendy@!!!! rook nog een jointje voordat je wereldvrede gaat aankondigen?!
__________________
Medic: [[Guitar]] > Roadburn.com

Laatst gewijzigd op 04-10-2002 om 01:41.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 01:48
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
En f*ck you met je vooroordelen! Waarom hoor je dit alleen maar over Turken en Marrokaantjes he? Omdat de rest van de buitenlanders zich gedraagt, zich aanpast en zich wel volgens de Nederlandse cultuur weet te gedragen! Die zijn tenminste braaf, niks discriminatie, ik word er gewoon toe gedwongen racsistisch te worden door wat ik met mijn eigen ogen zie? Waar gaat dit heen? Het ligt toally aan hun opvoeding en cultuur, en hun ouders geven er zoiezo al geen ene flikker om wat ze uitvreten. Het is gewoon fout om te denken dat normen en waarden vanuit thuis ook in Nederland gelden, PAS JE AAN OF ROT OP!!!! Ik zal mijn kinderen nooit niet in Nederland laten opgroeien tussen al dat gespuis. Dus omdat de Islam zegt dat vrouwen minderwaardig zijn moet je maar meteen ff een onschuldig vrouwtje verkrachten? Dan nog niet te spreken van al die keren dat ik half in elkaar geslagen word door een turk alleen omdat ik hem aankijk? Of dat ze de hele zaterdagavond in een groep buitenhangen om te kijken of er ergens ruzie is en dan zijn ze er als eerste bij? Is dat normaal? Ik wordt hier echt ziekelijk van, om te kotsen! Omdat alles zo makkelijk gaat in Nederland, omdat wij zo'n lief en vriendelijk volk zijn, word daar maar meteen misbruik van gemaakt? Denken ze meteen dat ze alles kunnen? HOE KOMT HET IN GODSNAAM DAT IK MIJ IN MIJN EIGEN LAND NIET VEILIG VOEL? Vind je dat normaal? F*ck off met die cijfers, of het nou waar is of niet al die vooroordelen, door eigen ervaringen ben ik gewoon bang in mijn eigen land door een volk dat hier niet thuis hoort. Ik, heb nooit gevraagt om globalisering, ik hoef geen menging van culturen...Fijn dat ik dalijk weer voor raccist wordt uitgemaakt ofzow maar ik heb het recht om mijn mening te geven maar als je tegenwoordig in Nederland je mening geeft word je of voor raccist uitgemaakt of doodgeschoten door een of andere mongool. Het lijkt wel alsof door die opvoeding het criminele bloed spontaan door hun aderen begint te lopen. Het word ze allemaal veel te makkelijk gemaakt. Ik snap niet dat mensen medelijden kunnen hebben met dat soort mensen door te beginnen over leefsituatie, achtergrond enzow, BULLSHIT!!! ik weet wat ik zei en wij gaan gewoon naar de KLOTUH!!! Je ziet geen turken op HBO of UT's rondlopen maar je leest wel dit soort artikelen.

I rest my case!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 06:22
@pie
@pie is offline
wat is er erger: de groepen allochtonen die de misdaden begaat, of de groep autochtonen die negeert en goedpraat wat er nu eigenlijk gebeurt, en waarom 3 kwart van de nederlandse bevolking zich niet veilig voelt op straat, en dan vooral in 'zwarte' buurten

zeg het maar...
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 07:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Cleopatraan schreef:
Waarom wordt er nou altijd op allochtonen gescholden.
Euh, duh?

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 15:23.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 09:40
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Louike schreef:
HOE KOMEN DEZE GEESTES-ZIEKEN HIER BINNEN??? hadden we dit in de 19e eeuw ook?? ik d8 het niet!~!~~


Bron?

Naar mijn weten bestaat groepsverkrachting al zolang de mens bestaat. (ook suggestief gedacht, maar niet onwaarschijnlijk)

En het is achterlijk te denken dat dit alleen iets typisch is voor buitenlanders (of niet-westerlingen).
Dus draai je bekering maar weer terug. Lijkt me wel zo verstandig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-10-2002, 11:28
tappy
Avatar van tappy
tappy is offline
ik ben niet tegen buitenlanders ofzo..maar ze doen het zelf ook...
Citaat:
omdat ze niet willen dat het meisje met Marokkaanse jongens omgaat.

...waarom niet?
das een vorm van discriminatie waar ze zich zelf schuldig aan maken
__________________
dikke dikke tokus

Laatst gewijzigd op 04-10-2002 om 11:37.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 11:36
twiety
twiety is offline
Ze was Antilliaans. Meer hier:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=22706

Overleg n.a.v verkrachting 13-jarig meisje

De burgemeester van Hoogezand-Sappemeer heeft vanochtend overleg gevoerd met een vertegenwoordiger van de lokale Turkse gemeenschap. Dit naar aanleiding van het bericht van gisteren dat een 13-jarig Antillaans meisje in haar eigen huis verkracht en mishandeld zou zijn door een groep van 8 Turkse jongens.

Door in gesprek te blijven met de Turkse gemeenschap hoopt de burgervader de emoties te temperen. Turkse bewoners uit Hoogezand twijfelen openlijk aan het verhaal van het meisje. Aldic Gurbuc, een ex-bestuurslid van de Turkse Culturele Vereniging in Hoogezand is verontwaardigd dat de Turkse gemeenschap in een kwaad daglicht wordt gesteld: ''Dit is een heel vervelend verhaal. We kunnen ons niet voorstellen dat onze kinderen hiervoor verantwoordelijk zijn''.

School

Het Aletta Jacobscollege in Hoogezand, waar het 13-jarige slachtoffertje op school zit, zegt niet op de hoogte te zijn geweest van bedreigingen van haar leerlinge. Omdat de jongens haar al vaker bedreigd zouden hebben, durfde het meisje woensdag niet naar school. Ze meldde zich ziek van school en zou later die ochtend in haar ouderlijk huis zijn verkracht. De bedreigingen zouden te maken hebebn met het feit dat de Turkse jongens niet wilde dat ze met Marokkanen omging.

De leerlingen en docenten op het Aletta Jabobscollege hebben geschokt gereageerd op het nieuws. Alle leerlingen hebben al in een groepsgesprek met een docent over de zaak gepraat. Bij de gesprekken waren ook een schoolarts en een psycholoog aanwezig.

De politie doet uitgebreid onderzoek naar de zaak. Het buurtonderzoek geeft de politie vooralsnog geen aanleiding om aan haar verhaal te twijfelen. De politie heeft overigens nog geen verdachten op het oog. De directeur van de school laat weten dat de Antilliaanse een een normale puber is die op een normale manier haar leven leidde, hard werkte en goede resultaten haalde.

Meer links vandaag op http://www.gic.nl/ :

- Burgemeester Hoogezand probeert onrust weg te nemen
- School niet op de hoogte van bedreigingen 13-jarige leerlinge
- Slachtoffertje groepsverkrachting nog steeds niet verhoord
- Turken uit Hoogezand geschokt door verkrachtingszaak
__________________
Pim Fortuyn: "Ik word minister-president! Als ik het niet word, dan ben ik het toch."
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 15:21
zjempoow
Avatar van zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
nou die lui in ieder geval trug sturen naar hun land. dat is 1(en HEEL snel! )

en DAAR moeten ze hun straf uitzetten!
de straffen daar zijn veel strenger en dat verdienen ze! (ik hoop dat ze lul eraf gehakt word en jaren met water en brood vastzitten, maar dat zou der wel niet in zitten )

komaa komma komma komma
deze dame heeft het helemaal in de gaten jongens, let op en leer!
__________________
nu is de boot aan!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 15:33
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Louike schreef:
HOE KOMEN DEZE GEESTES-ZIEKEN HIER BINNEN??? hadden we dit in de 19e eeuw ook?? ik d8 het niet!~!~~
Toen deden die lieve, blonde, stoere Hollandse jongens van je dat soort dingen in bijv. Indonesië...

(En hier overigens ook.)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:19
zjempoow
Avatar van zjempoow
zjempoow is offline
[Spreken we onszelf niet een beetje tegen door eerst minister Nawijn te bekritiseren en dan hetzelfde plan ineens nu wel goed te vinden? [/B][/QUOTE]

ik dacht niet dat ik daar mijn mening over gegeven had eigenlijk
__________________
nu is de boot aan!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:27
zjempoow
Avatar van zjempoow
zjempoow is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Vechten? Krijg een leven, wat heeft dat nou voor zin? Er gebeuren nog wel meer onrechtvaardige zaken in deze maatschappij.

inderdaad, en ik vecht lekker tegen dit onrecht als jij nou lekker op je sanddalen regenwouden gaat redden hebben we zo al het wereldleed opgelost

Voor de stoere jongens onder ons: indruk maakt het maken van dit soort afspraakjes denk ik ook niet. Kan me niet voorstellen dat iemand trots is dat jullie dmv. vechten je emoties over zoiets uiten. Wat schiet je daar nou mee op? Wat heeft wraak nou voor zin?

ga nou toch vlug spelen man, ik hoor jou nog wel als je een klein zusje of een vriendin hebt.

Jammer dat dit zorgt voor generalisaties. Jammer dat de schuldt op hun afkomst of geloof wordt geschoven. Terwijl daar nog niks over bewezen is. Het is zelfs nog niet onderzocht! Kortzichtigheid ten top. Vooroordelen ten overvloed. Wees er maar trots op...
dat deze groeperingen dames op een botte en primitieve wijze benaderen is algemeen bekend.
__________________
nu is de boot aan!

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:44
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
ik denk dat die straf helemaal niet laag word:
eerst brengen ze haar ongewilt drugs toe,
dan verkrachten ze haar,
om haar vervolgens te vermoorden.

ik denk dat die jongens een aardig deel van hun leven kwijt zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 17:04
dystopia
dystopia is offline
Whatever, patsertje. Ik zei dus dat ik in twijfel trek dat het feit dat dit is gebeurd te maken heeft met hun nationaliteit. Zolang dat in dit verhaal niet bewezen is kun jedat ookniet bewijzen, je kunt hoogstens een flinke lading vooroordelen en generalisaties in de pan gooien en tot uitspraken komen zoals hier eerder zijn gedaan.

Terug naar hun eigen land is overigens ook niet realisties; dus irrelevant en niet terzake doende.

Citaat:
EvilSmiley schreef:
ik denk dat die straf helemaal niet laag word:
eerst brengen ze haar ongewilt drugs toe,
dan verkrachten ze haar,
om haar vervolgens te vermoorden.

ik denk dat die jongens een aardig deel van hun leven kwijt zijn.
Denk ik ook: drugsbezit; mishandeling; verkrachtig. Hoe kom jij bij moord? Uit de bron blijkt dat ze nog leeft.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 17:15
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
dystopia schreef:
[B Ik zei dus dat ik in twijfel trek dat het feit dat dit is gebeurd te maken heeft met hun nationaliteit. Zolang dat in dit verhaal niet bewezen is kun jedat ookniet bewijzen, je kunt hoogstens een flinke lading vooroordelen en generalisaties in de pan gooien en tot uitspraken komen zoals hier eerder zijn gedaan.
[/B]
toch komen er nooit groepen autochtonen zo in het nieuws en heb ik zo'n soort verhaal al wel vaker gehoord met turken of marokkanen in de hoofdrol. ooit gehoord van t begrip PROBLEEMJONGEREN ? zijn toch ook echt geen blanke mensen......
en de gasten die in zwembaden voor problemen zorgen en meisjes betasten, allemaal zelfde gasten. beetje raar dat we die van jou niet mogen bekritiseren.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 18:22
Cleopatraan
Avatar van Cleopatraan
Cleopatraan is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Euh, duh?
Wat meer mijn punt is, is dat ook al misdragen allochtonen zich natuurlijk, wij Nederlanders ook niet bijdragen aan het goed gedrag bij die mensen. Eerst zullen wij Nederlanders sterker in onze normen en waarden moeten staan en pas dan kunnen allochtonen die overnemen.

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 15:30.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 18:23
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef:
ik denk dat die straf helemaal niet laag word:
eerst brengen ze haar ongewilt drugs toe,
dan verkrachten ze haar,
om haar vervolgens te vermoorden.

ik denk dat die jongens een aardig deel van hun leven kwijt zijn.
Niet moord, wel geweld gebruikt (messteek in been).
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 18:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Cleopatraan schreef:
Wat meer mijn punt is, is dat ook al misdragen allochtonen zich natuurlijk, wij Nederlanders ook niet bijdragen aan het goed gedrag bij die mensen. Eerst zullen wij Nederlanders sterker in onze normen en waarden moeten staan en pas dan kunnen allochtonen die overnemen.
Als ik nog meer van die ranzige clichés zie wordt ik echt ziek.

Ik heb liever dat er wat aan de bron van de problemen gedaan wordt, dat (links)politiek-correcte gezemel begint oud te worden.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 19:30
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Als ik nog meer van die ranzige clichés zie wordt ik echt ziek.

Ik heb liever dat er wat aan de bron van de problemen gedaan wordt, dat (links)politiek-correcte gezemel begint oud te worden.
mag ik mij hierbij volledig aansluiten, je haalt me de woorden uit de mond. alleen was ik er nog niet aan toe gekomen het zo perfect te bewoorden
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 19:34
Upior
Upior is offline
Hmmm.. Ik ben benieuwd hoe deze zaak gaat aflopen.. Zelfs in Turkije is deze zaak nu bekend. Wat voor invloed gaat het hebben op "de samenleving" (ik weet even geen betere omschrijven, heb vaker last met uit m'n woorden komen)?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen
juno
37 05-12-2005 11:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'TMF en MTV moeten zelf censureren'
Love & Peace
214 15-11-2005 22:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Groepsverkrachtingen :s
Gatara
324 27-12-2004 19:46
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit
Unexplained
175 16-02-2003 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.