Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 21:30
Verwijderd
Dus; hoe ga jij om met de broer(s)/zus(sen) van je vriend(in)?
Beste vrienden? Ergste vijanden?
En hoe gaat jouw vriend(in) met jouw broer(s)/zus(sen) om?


Ik:
Mijn vriend heeft een jonger zusje, ze is wel ouder dan ik ben. Dat klikt best goed, beste vrienden zijn we niet, maar we kunnen best samen kletsen en houden van dezelfde dingen. Qua karakter lijken we elkaars tegenovergestelde, maar dat maakt dus niets uit

Hij:
Ik heb een oudere zus, ze is wel jonger dan mijn vriend is (4 jaar ongeveer). Ze spreken elkaar niet zo veel, maar 't klikt wel. Mijn zus is alleen een beetje afstandelijk omdat ze mij wil beschermen en mijn vriend vindt haar soms nogal té besluiteloos en spontaan (nu is ze bijvoorbeeld wéér overgestapt op een andere studie...).
Met haar vriend en mijn vriend klikt het wel heel goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2003, 21:49
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Mijn vriend kan het volgens mij wel redelijk vinden met mijn broers. Ze praten wel af en toe.

Ik kan het goed vinden met zijn zusjes. We gaan vaak naar de stad, zwembad of wat dan ook. Is ook meestal erg gezellig!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:52
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik kan het op zich wel redelijk vinden met de broer van mijn vriend. Zijn broer is een vriend van mijn broer en die ken ik al een stuk langer dan mijn vriend.
We praten niet echt veel met elkaar maar we kunnen het wel met elkaar vinden.

Mijn vriend en mijn broer waren ook al een paar maanden een soort vrienden voordat ik iets met hem kreeg, dat gaat dus wel goed. Ik en mijn vriend gaan nog welis uit met mijn broer en zijn vriendin. Mijn broers vriendin en mijn vriend kunnen het ook met elkaar vinden

Mijn zus en mijn vriend lijken in sommige opzichten veel meer op elkaar dan ik en mijn vriend dus die kunnen wel leuk praten met elkaar. Maar mijn vriend en de vriend van mij zus kunnen het helemaal goed met elkaar vinden.

Het is dus heel gezellig bij ons thuis, ben ik heel blij om
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:56
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Het zusje van mijn vriend is mijn beste vriendin... Denk niet dat ik daar nog veel meer over hoef te zeggen
De band tussen mijn vriend en mijn zusje... Tja, ehm... Weet ik veel? Ze vinden elkaar wel ok, geloof ik, hij is haar trainer, dus ze kenden elkaar ook al langer...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 22:29
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
ik zelf heb één broer en die heeft zelfs bij mijn vriend in de klas gezeten. als mijn vriend niet in de buurt is; dan maakt mijn broer hem zwart en ik daar word ik natuurlijk elke keer pissig om.

mijn vriend heeft één zusje (half jaar jonger dan mij) en daar kon ik het wel goed mee vinden. omdat ze ook dezelfde leeftlijd heeft natuurlijk
mijn vriend heeft ook één broertje (is ongeveer half jaar ouder dan mij) en daar heb ik echt niks mee. ik laat hem ook met rust en hij mij ook. het is niet zo dat ik hem niet mag hoor maar ik heb gewoon geen klik met die jongen
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 22:52
Verwijderd
Ik met zijn broers: Ik vind ze erg leuk, grappig en aardig, kan goed met ze opschieten
Hij met mijn zus: Ze hebben niet echt contact, maar mogen elkaar wel.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 01:28
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Zijn broertjes (2) zijn echt schattig; allebij stukkie jonger dan ons. Alhoewel ze af en toe iets TE veel aandacht willen is het voor de rest altijd leuk. Nadat ik daar de 1e keer was; was t al van wanneer ben je er weer ?

Mijn broer en zus kent hij nog niet; beetje hun eigen schuld; ze wonen beide uit huis en hij is hier zegmaar zo'n 2/3 dagen in de week en dan zijn zij er dus nooit. maar hij gaat binnenkort wel mee bij hun eten
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 02:07
Verwijderd
ik en mn zus dr vriend wensen elkaar dood
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 08:35
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
ik en de vriendin van me broertje (hebben al 2 jaar) kunnen t goed met mekaar vinden. doen niet echt samen dingen ofzo maar kletsen wel altijd ff gezellig

als ik vriendje had kon ik altijd wel goed overweg met broertjes en zusjes
mijn exvriendjes mochten mijn broertje en zusje ook wel. kletste soms gewoon enzo, maar deden niet echt dingen samen. gewoon oppervlakkig contact dus, maar wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 09:34
nickz
Avatar van nickz
nickz is offline
Mijn vriend kan het wel goed vinden met mijn broertjes. Ze schelen alleen veel in leeftijd dus echt vrienden worden ze niet van elkaar denk ik.

Met het broertje en zusje kan ik het ook goed vinden. We zijn samen op vakantie geweest en dat was erg gezellig, ook gaan we weleens zwemmen, film huren of naar pretpark. Ik heb wel meer met de zus omdat ze bijna net zou oud is als ik en dezelfde interesses hebben.
__________________
Aapie!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 09:34
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
gaat heel goed

IK: hij heeft 2 broers en een zus, allemaal net iets jonger. zijn wel fijne mensen, kzie ze af en toe es op msn en bij hun thuis komen we ook wel overeen.

HIJ: ik heb 2 zussen en een broer, die allemaal ouder zijn, dat vind hij wel stoer we hebben vorige week een bbq gedaan, alleen maar met de kinderen, en hij vond het geweldig gezellig, dus das toch goed
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 09:35
nickz
Avatar van nickz
nickz is offline
Citaat:
nickz schreef op 11-08-2003 @ 10:34:
Met het broertje en zusje kan ik het ook goed vinden.
Met het broertje en zusje van mijn vriend bedoel ik dan
__________________
Aapie!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 09:38
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Roxane schreef op 11-08-2003 @ 03:07:
ik en mn zus dr vriend wensen elkaar dood
mja, ik vind de vriend van mn zus ook ni echt leuk, en die van mn moeder ook niet. maar ik ga er nix over zeggen ofzo, want tja, zij zien em toch graag enzo he. pfrt, moeilijk hoor
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 09:39
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik kan wel goed met zijn broer opschieten maar ik zie hem niet zo vaak (hij woont ergens anders) hij is ook 10 jaar ouder dan ik. Tis wel leuk als hij mee op stap gaat of als we gewoon ns bij m langs gaan om film te kijken maar dat ik bevriend met m ben ofzo, nee.


Hij kan echt supergoed met mijn zussen opschieten. Hij is ook bijna altijd hier. Toen ik een tijdje in Parijs moest zitten voor mijn afstuderen heeft hij gewoon met mijn 2 zussen op een kamer in een hotel gezeten en is ook met ze op stap geweest enzo. Hij kan zich af en toe ook heel erg ergeren aan ze maar dat bewijst juist weer hoezeer hij bij de familie hoort.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 10:18
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Hij kan het uitstekend vinden met mijn broer, ze vermaken zich wel als ik ze eventjes alleen thuis laat .

Met mijn zusje iets minder, maar ja die is 8 jaar jonger dus ...

Ik kan het wel vinden met zijn broer en zus, praten enzo aan tafel, en af en toe gaan we samen iets drinken (ik en mijn vriend en zijn broer met vriendin).

Met de vriendin van zijn broer kan ik het ook goed vinden, als we elkaar tegen komen maken we altijd een babbeltje.

Met de vriend van zijn zus kan ik het niet zo goed vinden, want we hebben samen op school gezeten en toen was het al zo dat hij me niet kon uitstaan. Maar we praten wel een beetje aan tafel en zo, het gaat de laatste tijd steeds beter.
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 11:01
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
We hebben allebei een jonger zusje. Hij kan prima met mijn zusje (15) overweg, ze kunnen wel goed ouwehoeren samen, maar niet dat ze superveel met elkaar omgaan of zo, vind ik ook niet zo nodig. Met zijn zusje (13) kan ik ook goed, zie haar heel weinig omdat ze nog bij zijn ouders in Utrecht woont, maar als ik er ben word ik ook meteen als 'de grote zus' beschouwd. Dan wil ze advies over jongens en dan gaan we samen mijn vriend pesten en zo... zit dus allemaal wel goed
Onze zusjes hebben elkaar nooit ontmoet, maar denk dat dat op zich ook wel heel goed zou klikken.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 11:19
Verwijderd
Ik: Mijn vriend heeft 1 zus en 2 broers, allemaal veel ouder dan hem (8, 9 en 10 jaar ouder). Met 1 broer kan ik wel goed opschieten. Die zie ik het vaakst en die interesseert zich ook het meest in mij. Z'n andere broer en zus zie ik niet zo vaak, maar zijn wel aardig (zijn vriendin en haar man ook).

Hij: Ik heb een oudere broer (iets jonger dan m'n vriend). Ze spreken elkaar niet veel (ik spreek hem ook niet veel), maar ze vinden elkaar wel aardig.
Met mijn broer z'n vriendin en met mijn vriend klikt het niet zo. Tussen zijn vriendin en mij ook niet trouwens.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 18:52
Buffy
Buffy is offline
ik: hij heeft 2 broertjes, die beide resp. een jaar ouder (19) en een jaar jonger (17) dan mij zijn. met hen kan ik heel goed opschieten, op zijn oudste broertje ben ik zelfs nog verliefd gweest toen ik op de basisschool bij hem in de klas zat *kmoet er nou nie meer aan denken, hijs wel nog steeds knap, maar echt mijn type niet* ze zijn heel spontaan tegen mij, bieden me van alles aan en maken graag een praatje.

hij: ik heb nog een oudere zus (20), die 2 jaar jonger is dan hij. ze zien elkaar niet zo vaak omdat mijn zus uitwonend is, maar ze kunnen wel redeljk met elkaar opschieten (mijn zus is wat stiller aangelegd en maakt dus niet zoveel praatjes met hem)
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-08-2003, 19:05
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik met zijn broer: woont niet zo dichtbij dus die zie ik niet zo vaak, daar komt bij dat hij 10 jaar ouder is dan ik. Ik heb een paar keer met m gesproken en dat ging wel, we hebben(denk ik) niet heel veel gemeen maar mogen elkaar wel(iig van mijn kant).
Ik met zijn zusje: die is 2 jaar ouder dan ik dus dat valt mee, mijn vriend zegt dat ie denkt dat wij t wel met elkaar kunnen vinden maar ook zij woont ver. Tot zover ik haar nu ken vind ik haar aardig.

Hij met mijn broertje: Mijn broertje is 14 en hij 22 maar toch hebben ze veel gemeen, computerspelletjes, magic(kaarten). die hebben altijd wel wat om over te praten.
Hij met mijn zusje: mn zusje is pas 10 en n beetje verlegen dus die hebben niet zoveel met elkaar. hij vind haar trouwens wel grappig omdat ze soms opeens heel eigenwijs/gevat kan doen, ze moet wel als jongste.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 19:41
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Citaat:
nickz schreef op 11-08-2003 @ 10:34:
Ik heb wel meer met de zus omdat ze bijna net zou oud is als ik en dezelfde interesses hebben.
Mooi
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 20:04
???
??? is offline
ik:
ik heb vorig jaar relatie met zijn broertje gehad en hij heeft het via een mail uitgemaakt. Een maand later kreeg ik dus wat met mijn huidige vriend (zijn broer dus), we vonden elkaar al tijdje leuk. toen het uitging had ik mijn exvriend al 3 maand niet meer gezien omdat hij voor stage in het buitenland zat.
voordat hij terug kwam van stage wist hij dat ik met zijn broer had, hij praatte niet en als ik wat zei kreeg ik allemaal valse verwijten naar mijn hoofd.
mijn vriend heeft niet echt een goede band met zijn broertje en zusje (is nooit zo geweest).
en zijn broertje en zusje zijn 2 handen op een buik, dus je kunt je voorstellen dat zij dus voor hem kiest en dus zijn gedrag overneemt.
met de vriendin van zijn broertje kan ik wel kletsen als hij er maar niet is.

hij:
ik heb 2 oudere zussen (5 en 7 jaar ouder dan hem) hij kan het met hun allebei wel vinden ook wel met de vrienden van mijn zussen. met de ene zus en zwager doen we vaker dingen dan met de ander maar hij kan het wel vinden met iedereen gelukkig. en hun zijn ook super positief over hem!!!

soms ben ik wel eens jaloers als ik zie hoe goed hij het met ze kan vinden en dan baal ik dat ik dat niet heb met zijn broertje en zusje, denk ook niet dat dat nog komt (zijn heel anders dan mij).
maar gelukkig heeft hij hele lieve ouders!!!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 22:33
Verwijderd
ik: mn vriend heeft een zusje die net iets ouder dan mij is: kan best aardig zijn, maar ook verwend. Door dr ADHD en nog meer zooi soms zeer irritant. geen grote vriendin dus, maar wel ok opzich.

Hij: Mijn mn broertje van 13 kan hij opzich wel opschieten. Hij is een oudere broer voor mn broertje.
Met mn zus kan hij zeer goed opschieten. zelfde leeftijd enzo (18). Hij kan n beetje te goed opschieten met dr. das zeer irri. ik weet dattie dr niet leuk vind ma toch.. ik wil zn aandacht.

thats it

bye
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 22:18
jan_jansen_13
jan_jansen_13 is offline
kan wel goed overweg met het zusje van mn vriendin, heb haar vroeger ook nog wel 's leuk gevonden...
mijn vriendin kan volgens mij niet super goed met mijn broertje overweg (m'n broertje is 13 en gedraagt zich nog echt als een kind)
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 10:43
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
Ik:
Mijn vriend heeft een broertje en we kunnen echt goed met elkaar opschieten lachen enzo.
Maja we zijn ook alle2 rammen en dezelfde humor hahah

Hij:
Ik heb een jongere zusje en daar kan hij ook mee opschieten ze praten en lachen ook met elkaar.
Soms gaan we dan ook met ze 4tjes zwemmen of bios ofzow is altijd wel gezellig.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 15:25
Fa Sai
Fa Sai is offline
hmmz, wel een klein probleempje, het broertje van mijn vriend lijkt namelijk best wel veel op hem, en als ik hem aankijk, dan voel ik gewoon iets! Vind ik nogal eng, zodirect wordt ik nog verliefd op hem, hij is zo lekker verboden terrein, en verboden vruchten smaken toch het lekkerst he...
Hellup, denk dat ik mijn gevoel maar even moet gaan uitschakelen ofzo..
We kunnen het trouwens wel goed met elkaar vinden enzow
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2003, 17:06
Verwijderd
Zijn zus is 10 jaar ouder dan ik, werkt, is getrouwd, heeft twee kinderen, enz. Ze heeft een compleet ander leven dan ik. En ze is ook anders. 'k kan op zich wel met d'r overweg, maar wijzelf en ons leven verschilt gewoon teveel.

Mijn zusjes zijn 4 en 6 jaar jonger dan m'n vriend...op zich kan hij het wel met ze vinden, met de één wat beter dan met de ander.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 18:30
enzof60
enzof60 is offline
Citaat:
Roxane schreef op 11-08-2003 @ 03:07:
ik en mn zus dr vriend wensen elkaar dood


Bij mij is het ongeveer ook zo !!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.